M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 stycznia 2017

ContentHouse poszerza współpracę z Grupą PSB

Agencja przejęła m.in. obsługę mediów społecznościowych.

24 stycznia 2017

Nairobia wprowadza specjalistyczne marki usług

Obecna działalność agencji będzie skupiona wokół brandów Nairobia, AtomClick, Sale Force 1 i Feraina.

24 stycznia 2017

Aflofarm wydał w ub.r. na reklamy ponad 1,8 mld zł

Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.

24 stycznia 2017

Zwycięstwo Stocha w Zakopanem oglądało w TVP 8,2 mln widzów

Średnia widownia wyniosła ponad 6,7 mln widzów, co przełożyło się na 45,8 proc. udziałów publicznego nadawcy.

24 stycznia 2017

Ferrero, Coca-Cola i Play wydali na reklamę w kinie najwięcej

W ubiegłym roku oprócz Kino Świat i Monolith Films na reklamę najwięcej wydała włoska firma rodzinna, producent napoju i dostawca usług telekomunikacyjnych.

25 stycznia 2017

Lotte zwiększyło nakłady na reklamę tabliczek czekoladowych

Wydatki na reklamę czekolady ściął jednak Mondelez i Wawel, rosną wydatki reklamowe na czekoladki i cukierki czekoladowe.

25 stycznia 2017

Cda.pl, Vod.pl i Player.pl najpopularniejszymi serwisami VoD

Cda ma wyraźną przewagę nad konkurencją zarówno wśród użytkowników komputerów, jak i urządzeń mobilnych.

25 stycznia 2017

PKO BP: blisko 2 mln użytkowników bankowości mobilnej

Ponad jedna trzecia to użytkownicy IKO.

25 stycznia 2017

Mirosław Skotarczyk head of strategy w Communication Unlimited

Poprzednio pracował jako strateg i partner w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value.

25 stycznia 2017

Frosta kontynuuje kampanię w mediach

Producent podkreśla brak konserwantów w swoich produktach i pochodzenie z certyfikowanych łowisk.

25 stycznia 2017

Empik chce utrzymać wysokie tempo rozwoju

W Gliwicach sieć otworzyła nowy salon.

25 stycznia 2017

Justyna Skorupska przechodzi z Deloitte Digital do E-point

Obejmuje stanowisko head of consulting.

25 stycznia 2017

Karolina Wesołowska nową dyrektor marketingu w Grupie Paradyż

Polski producent płytek ceramicznych z nową szefową marketingu.

25 stycznia 2017

Kamil Kochanowski ze Starcomu przechodzi do OMD

Dołącza jako nowy account manager.

25 stycznia 2017

Kruk kontynuuje współpracę z Grupą On Board Think Kong

Agencja będzie odpowiadała za doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.

25 stycznia 2017

L'Oreal zainwestuje w polską firmę

Firma Polaka stworzyła "ciasteczka" do świata rzeczywistego i pozwala sklepom stacjonarnym śledzić trasę konsumenta.

25 stycznia 2017

Magda Garska w Studio Bites

Do studia dołącza doświadczona producentka.

25 stycznia 2017

First Aid Communication dla Red Bird

Agencja obsłuży dystrybutora i producenta akcesoriów sportowych i outdoorowych.

25 stycznia 2017

Klasyka Subwaya wsparta kampanią [wideo]

Za przygotowanie akcji odpowiadają Q&A Communiations oraz Maxus.

25 stycznia 2017

Trzy nowości w wiosennej ramówce TVN

Kanał powraca też do sprawdzonych formatów sprzed kilku sezonów. Nowości pojawią się również w kanałach tematycznych grupy.

25 stycznia 2017

Polskie Radio w 2016 r. wypracowało zysk

Tak przynajmniej deklarują władze radia. Nie podano jednak jeszcze szczegółów na temat ubiegłorocznych wyników finansowych. Te mają być upublicznione niebawem.

26 stycznia 2017

ING reklamuje pożyczki konsolidacyjne

Kampanię pod hasłem "Pożyczyli, połączyli, po swojemu spłacili" przygotowały Gong i MullenLowe.

26 stycznia 2017

PMR: z usług telekomunikacyjnych kupowanych w pakiecie korzysta już ponad 10 mln Polaków

Dla konsumentów liczy się przede wszystkim cena, a na drugim miejscu wygoda.

26 stycznia 2017

Martyna Dobrzańska trade marketing managerem w Eleven Sports

To nowe stanowisko w firmie.

26 stycznia 2017

Maciej Jacewicz w zespole Think Kong

Agencja wzmacnia kompetencje SEO.

26 stycznia 2017

Rozpoczyna się nowa kampania Monster Polska [wideo]

Kreacja została przygotowana głównie na podstawie materiałów wykorzystanych w brytyjskiej kampanii serwisu, za które odpowiedzialna była agencja McGarryBowen.

26 stycznia 2017

Lidl redukuje sól i cukier w swoich produktach

Sieć dyskontowa chce działać w trosce o zdrowie konsumentów - przyjęła zobowiązanie o redukcji soli i cukru o 20 proc. do 2025 r.

26 stycznia 2017

Kamila Szklarz dołącza do SalesTube

Przechodzi z londyńskiej agencji Digital Business Intelligence (Havas Media Group).

26 stycznia 2017

Urszula Porębska na czele marketingu Metro Properties

Nowa odpowiedzialna za strategię i komunikację 9 centrów handlowych M1.

26 stycznia 2017

EWE przedłuża współpracę z San Markos

Firma multienergetyczna ponownie wybrała tę samą agencję do kompleksowej obsługi.

26 stycznia 2017

MEC: reklamodawcy przestają odsyłać z reklam TV do internetu

Zmieniają się trendy w tworzeniu reklam do telewizji i wideo. Polscy reklamodawcy, którzy jeszcze dwa lata temu w połowie spotów zapraszali widzów na strony internetowe, rezygnują z tych odesłań.

26 stycznia 2017

Communication Unlimited rozpoczyna współpracę z Orkla Health

Agencja zajmie się obsługą marki Bodymax.

27 stycznia 2017

Serwisy Grupy Motor-Presse Polska na wyłączność w Ströer Digital Media

Biuro reklamy zajmie się sprzedażą powierzchni na sześciu nowych witrynach.

27 stycznia 2017

Nowa realizacja Opcomu dla Otodom

Kampania prowadzona jest na nośnikach miejskich przedsiębiorstw komunikacyjnych.

27 stycznia 2017

Pedigree sponsorem programu "Misja pies" w TVN

Sponsor oprócz tradycyjnej komunikacji przygotuje m.in. specjalne zestawy dla uczestników.

27 stycznia 2017

Grupa TVN podpisała nową umowę z Warnerem

Porozumienie na wyłączność znacząco wzmocni ofertę filmową TVN.

27 stycznia 2017

Greywolf Group rozpoczyna działalność

W jej skład wchodzą trzy agencje i platforma skierowana do branży medycznej.

27 stycznia 2017

Aflofarm zatrudnia PR-owca

Justyna Kalinowska będzie odpowiadała za komunikację PR spółki.

27 stycznia 2017

PKO BP kupił ZenCard - operatora programu lojalnościowego

Marketingowy start-up skusił bank technologią, która pozwala na premiowanie klienta za transakcje, jakie wykonuje przy użyciu dowolnej karty płatniczej wydanej przez dowolny bank.

27 stycznia 2017

Olx szuka historii z ogłoszeń

Akcję promuje prezenterka Marta Manowska.

27 stycznia 2017

GoldenSubmarine rozpoczyna współpracę z marką Monte

To trzecia marka firmy Zott, dla której pracuje ta agencja.

27 stycznia 2017

Form Up odpowiada za kampanie Premium Mobile w digitalu

Działania agencji obejmą realizację kampanii sprzedażowych we wszystkich kanałach digital.

27 stycznia 2017

Bio-Oil będzie świętować swoje urodziny razem z konsumentkami

Aktywacje przeprowadzi agencja Gordo.

27 stycznia 2017

Multikino zadowolone z promocji zrealizowanej z MasterCard

W grudniu minionego roku dzięki promocji udało się sprzedać 90 tys. biletów.

27 stycznia 2017

Polpharma promuje Zielnik Apteczny [wideo]

Kampania prowadzona jest głównie w TV.

27 stycznia 2017

Generali promuje ubezpieczenia turystyczne

Ubezpieczyciel przygotował kampanię promującą ubezpieczenia turystyczne przed feriami.

27 stycznia 2017

Nowa TV w ofercie Cyfrowego Polsatu

Kanał dostępny jest od pakietu Mini HD.

30 stycznia 2017

Agencja 38PR ma nowego klienta

Firma rozpoczęła współpracę z wrocławskim podmiotem Zone IT.

30 stycznia 2017

Reklama Żywiec Zdrój naruszała normy Kodeksu Etyki Reklamy

Według zespołu orzekającego kampania nie był prowadzona z należytą starannością.

30 stycznia 2017

Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Mistrz Polski freeskiingu ma utożsamiać ducha marki.