M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 stycznia 2017

New Age Media podsumowuje rok w kinie

Sieć reklamy kinowej potwierdza kolejny rekord, który padł w ubiegłym roku.

30 stycznia 2017

Mitsubishi rusza z kampanią modelu ASX

Projekt realizują agencje: Starcom, Imagine, Schulz, Bluerank i Kalicińscy.com.

30 stycznia 2017

Luis Tauffer jurorem w konkursie The Young Ones 2017

Executive creative director Young & Rubicam Poland weźmie udział w The One Show Festival 2017.

30 stycznia 2017

Sfinks z kolejną umową przejęcia sieci

Podmiot podpisał porozumienie o współpracy z operatorami marek Meta Seta Galareta, Meta Disco i Funky Jim. Wartość transakcji szacuje się na 5-8 mln zł.

30 stycznia 2017

H&M zaprasza amatorów sportu do Teatru Dramatycznego w Warszawie

Autorem koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji eventu jest VML Poland.

30 stycznia 2017

Positionly i Monitori tworzą nową markę Unamo

Firmy łączą się i oferują platformę do działań e-marketingowych.

30 stycznia 2017

Facebook zmienia algorytm dla filmów w Aktualnościach

Dotyczy to głównie dłuższych materiałów.

30 stycznia 2017

Renault i Dacia w ub.r. pobiły historyczny rekord z 2015 r.

Sprzedaż marki Renault wzrosła o 21 proc., a Dacii - o 29 proc., podczas gdy cały rynek - o niespełna 17 proc.

30 stycznia 2017

Anna Białkowska została agency sales directorem w Sataku

Z branżą marketingową jest związana od ponad 10 lat.

30 stycznia 2017

Marquard Media Polska przejmuje spółkę Papilot

Przejęcie portali wzmacnia pozycję wydawcy na rynku internetowym.

30 stycznia 2017

TVN Media będzie pracować dla TVR

Od lutego kanał będzie monitorowany przez Nielsena.

30 stycznia 2017

Toyota po 20 latach rozstaje się z Saatchi & Saatchi w Polsce

To efekt paneuropejskiego wyboru agencji The & Partnership.

31 stycznia 2017

Agencja Warszawa dla marki Garnier [wideo]

Twarzą kampanii jest Dawid Kwiatkowski.

31 stycznia 2017

Egmont startuje z nowym pismem dla dzieci

"Masza i Niedźwiedź" właśnie trafia do kiosków.

31 stycznia 2017

Do Trójki wraca "Teatrzyk Zielone Oko"

Po trzech dekadach nieobecności na antenę wraca popularny cykl słuchowisk.

31 stycznia 2017

Nowa odsłona kampanii promującej Samsung Smart TV [wideo]

Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland.

31 stycznia 2017

Dobry weekend otwarcia "Sztuki kochania"

Film biograficzny o Michalinie Wisłockiej w miniony weekend obejrzało ponad ćwierć miliona widzów.

31 stycznia 2017

Kamil Stoch na szczycie listy płac

Polski skoczek pozostaje jedynym zawodnikiem, który przekroczył granicę 100 tys. franków szwajcarskich zarobionych na skoczni.

31 stycznia 2017

Lidl chce zachęcać dzieci do jedzenia warzyw i owoców

Sieć dyskontów startuje z promocją przypominającą działanie "Gangu Świeżaków".

31 stycznia 2017

Grzegorz Korczyński w zespole Digital Kingdom

Poprzednio pracował po stronie klienta - w firmie Tarczyński.

31 stycznia 2017

Paweł Morawiecki dołącza do Value Media

Awansuje też Aleksandra Kulik.

31 stycznia 2017

Twój telefon może stać się bananem - przekonuje Orange [wideo]

Kampanię przypominającą o rejestracji kart pre paid przygotowała agencja VML.

31 stycznia 2017

Sportklub w portfolio TVN Media

Broker będzie mieć wyłączność na sprzedaż czasu reklamowego w tym kanale.

31 stycznia 2017

Multikino i Nutella ze wspólną akcją na walentynki

Rusza akcja "Wyraź co czujesz z kremem Nutella!".

31 stycznia 2017

Marek Broda w zarządzie SalesManago

Od teraz zarząd będzie składał się z trzech osób.

1 lutego 2017

Stars przyjmuje rekomendację Dobrych Praktyk Audytu Mediowego IAA

Jeden z zapisów tej regulacji mówi, że audytor mediowy nie ma prawa zarabiać success fee z oszczędności mediowych, jakie wykaże.

1 lutego 2017

Tomasz Pisanko nowym head of strategy w Artegence

Z branżą reklamową związany jest od 12 lat.

1 lutego 2017

Wystartowała nowa zabawa Radia Złote Przeboje

"Z góry wiadomo" potrwa do 24 lutego.

1 lutego 2017

Discovery i TVP podpisały umowę dotyczącą transmisji z igrzysk

Umowa dotyczy igrzysk olimpijskich w 2018 r. (zimowych) i 2020 r. (letnich).

1 lutego 2017

Acidolac Baby w nowej kampanii [wideo]

Kampania obejmuje głównie stacje telewizyjne.

1 lutego 2017

RMF24 ma nowego wydawcę

Przemysław Henzel dołącza do zespołu stacji.

1 lutego 2017

Polsat Media będzie sprzedawać czas reklamowy w AMC

To 57. kanał w portfolio brokera.

1 lutego 2017

Radio Kolor wręczyło Grube Ryby

Stacja rozstrzygnęła plebiscyt na swojej urodzinowej gali.

1 lutego 2017

Anna Piotrowska dołącza do Szeri Szeri

Poprzednio związana była z LifeTube.

1 lutego 2017

Newsrm.tv: prawie połowa Polaków wciąż nie zamawia VoD

Ci, którzy zamawiają wideo na żądanie, wybierają filmy fabularne i seriale.

1 lutego 2017

Nina Osucha w zespole Grayling Poland

Zajmie się projektami z zakresu ochrony zdrowia i zdrowego stylu życia.

1 lutego 2017

Mecz tenisowy Federer - Nadal z rekordem

Spotkanie zgromadziło rekordową widownię w Eurosporcie.

1 lutego 2017

Olga Baranowska w El Padre

Agencja ma nowego graphic designera.

2 lutego 2017

Loteria Liona wsparta kampanią

Startują działania wspierające promocję loterii - w telewizji i w digitalu.

2 lutego 2017

Startuje kampania marki Barilla

Działania w telewizji potrwają pięć tygodni.

2 lutego 2017

Marki Harnaś i Tatra ruszają z promocjami

Obie akcje oparte są na podobnej mechanice - można w niej wygrać piwo lub 100 zł.

2 lutego 2017

Łukasz Pawlik CEO w Novem

Zmiany w kierownictwie agencji.

2 lutego 2017

Anna Dziewit-Meller nową felietonistką "Tygodnika Powszechnego"

Tygodnik z Krakowa zyskał nową autorkę.

2 lutego 2017

Unique One dla Velux

Agencja odpowiada za drugą edycję działań promocyjnych dla producenta okien dachowych.

2 lutego 2017

Michał Witkowski odszedł z PGE

Zastępca dyrektora marketingu pracował w tej spółce siedem miesięcy.

2 lutego 2017

Lidl przyodziewa pracowników ekologicznie

Sieć na nowe ubrania dla pracowników przeznaczy 6,5 mln zł.

2 lutego 2017

FCB Warsaw autorem komunikacji dla marki Ibuprom Sport [wideo]

Za produkcję spotu odpowiada Selfish.

2 lutego 2017

Kary za nieuczciwe reklamy dla Cyfrowego Polsatu i Polkomtela

UOKiK nałożył kary na obie spółki w łącznej wysokości ponad 40 mln zł oraz nakazał emisję informacji o naruszeniu praw konsumentów w telewizji i publikację decyzji na stronach internetowych.

2 lutego 2017

Martyna Niemczyk w Opcomie

Będzie pracowała przy projektach dla Skody.

2 lutego 2017

Klify w Warszawie i Gdyni podejmują współpracę z Aliganzą

Centra handlowe z agencją komunikacji 360 stopni.