M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 lutego 2017

Marta Maksymowicz w agencji San Markos

Doświadczenie zdobywała w agencji Infinity.

7 lutego 2017

Kożuchowska w kolejnej kampanii Avivy

1,5-miesięczna kampania w TV i internecie.

7 lutego 2017

30 mln zł kary dla Orange Polska od UOKiK

To sankcje za automatyczne przedłużanie umów; operator się odwoła.

7 lutego 2017

Piotr Haładus szefem marketingu Promedica24

Nowy CMO wchodzi także do zarządu spółki.

7 lutego 2017

Pierre Fabre Dermo-Cosmetique korzysta z rozwiązań EStoreMedia

Współpraca dotyczy monitoringu sprzedaży głównie w kanale e-commerce.

7 lutego 2017

Carex startuje z kampanią w telewizji

Akcja promuje dotychczasowe portfolio marki oraz nowość - mydła w kostce.

7 lutego 2017

Katarzyna Brożyna dołącza do Opcomu

Agencja zatrudnia account managera.

7 lutego 2017

Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards i Research Awards 2017

Nagrody zostaną rozdane podczas Interact w Amsterdamie w maju br.

7 lutego 2017

Adam Bąk i Piotr Sitek dyrektorami w PHD Rocket

Obaj przeszli z MediaCom Warszawa.

7 lutego 2017

Polacy kochają pizzę

Jak wykazały badania, 30 proc. ankietowanych jada pizzę przynajmniej raz w miesiącu.

7 lutego 2017

Gillette sponsorem League of Legends Intel Extreme Masters w Katowicach, "xPeke" ambasadorem

P&G ogłosił wejście marki Gillette do świata e-sportu i podpisanie kontraktu z Enrique “xPeke" Cedeño.

7 lutego 2017

Awans w strukturach KinAds

Ewelina Nowińska zostaje dyrektorem biura reklamy.

7 lutego 2017

Firma GM2L wprowadziła nowe narzędzie do promocji marek

Finalizowane są pierwsze umowy z marketerami.

7 lutego 2017

AmRest przejmuje Pizza Hut Delivery we Francji

Polska spółka rozszerza działalność pod marką Pizza Hut w Europie. Wartość akwizycji to 14 mln euro.

7 lutego 2017

Lotte Wedel i Payback kontynuują współpracę B2B

Program kierowany jest do 2 tys. sklepów detalicznych.

7 lutego 2017

Kawy Tchibo Barista w nowych opakowaniach

Nowe opakowanie ma chronić aromat kaw.

8 lutego 2017

Małżeństwo Lewandowskich inwestuje w portal ślubny

Robert i Anna Lewandowscy zainwestowali 3,5 mln zł w serwis ślubny Wedding.pl.

8 lutego 2017

Toyota i Suzuki będą ściśle współpracować

Czy wspólne zakupy, współpraca w dziedzinie ekologii, bezpieczeństwa i IT to wstęp do ściślejszej kooperacji japońskich rywali?

8 lutego 2017

Knorr startuje z aktywacją konsumencką

Konsumenci rymują z youtuberem Cyber Marianem.

8 lutego 2017

Łukasz Łazarewicz odchodzi z Totalizatora Sportowego

Po niespełna 10 miesiącach prezes składa dymisję.

8 lutego 2017

Kamil Grześkowiak odpowiada za działania programmatic w Sales & More

Poprzednio związany był z Amnetem.

8 lutego 2017

Robert Olszewski dyr. sprzedaży w Data Exchanger

Poprzednio był partnerem zarządzającym w OAN.

8 lutego 2017

Agencja Face It! zajmie się PR-em Cinema City

Sieć kin wybrała agencję odpowiedzialną za komunikację.

8 lutego 2017

Grey opanowuje ChatBota Multikina

Wystartowała specjalna akcja na walentynki.

8 lutego 2017

Naspers wzmacnia biuro reklamy Grupy Olx

Cezary Rogulski awansował na ad sales managera, wkrótce trzech nowych opiekunów klienta.

8 lutego 2017

Jacek Tkaczyk head of programmatic w Marquard Media

To nowe stanowisko w firmie.

8 lutego 2017

Travelxp HD pojawi się w Polsce

To kanał tematyczny o charakterze podróżniczym i lifestyle’owym.

8 lutego 2017

Jakub Rzepka pokieruje sprzedażą agencyjną w Sarigato

Awansuje na nowo utworzone stanowisko.

8 lutego 2017

Trzy nowe osoby w Kamikaze

Agencja zatrudnia dwóch account managerów i head of R&D.

8 lutego 2017

Herbapol Lublin przedłuża współpracę z Asap & Asap Communication

Agencja w dalszym ciągu będzie prowadzić komunikację marki Green-Up.

9 lutego 2017

Agencja CIA obsłuży markę Porta

Największy w kraju producent drzwi powierzył agencji obsługę na dwa lata.

9 lutego 2017

Kaja Adamczewska w Digital Kingdom

Dołączyła do działu kreacji.

9 lutego 2017

Kubuś edukuje o emocjach

Marka Maspeksu z kolejną aktywacją dla najmłodszych konsumentów.

9 lutego 2017

Eurozet uruchomił wersję beta nowego serwisu muzycznego

Startuje Radiostacja.pl - platforma streamingowa umożliwiająca słuchanie online stacji radiowych, kanałów i setów muzycznych.

9 lutego 2017

Grupa On Board Think Kong obsłuży Kruszwicę SA

Podmioty podjęły współpracę w ramach realizacji kampanii edukacyjnej "Poznaj się na tłuszczach".

9 lutego 2017

Kara za reklamy dla Vectry

Obiecujesz "wszystko za 10 zł"? To ma być - wszystko za 10 zł, jeśli nie, to oszustwo - tak uważa UOKiK. Operator kablowy Vectra musi wypłacić konsumentom rekompensaty, a w TV zamieścić przeprosiny.

9 lutego 2017

Streetcom Polska realizuje kampanię na Słowacji

Producent ciastek Dr Gerard po raz trzeci wybrał podmiot do współpracy u naszych sąsiadów.

9 lutego 2017

Agora zainaugurowała działanie Centrum Premier

Spotkanie z Olgą Tokarczuk i Agnieszką Holland otworzyło cykl spotkań z twórcami kultury.

9 lutego 2017

Wedel na walentynki

Lotte Wedel zaprasza do tworzenia własnych słodkich walentynek.

9 lutego 2017

Tok FM ogłasza nową ramówkę

W ramówce usłyszymy nowe programy, Grzegorz Sroczyński debiutuje w roli prowadzącego.

9 lutego 2017

Rainbow już myśli o wakacjach

Wystartowała kampania wspierająca sprzedaż wycieczek i wczasów z oferty operatora.

9 lutego 2017

Influencerzy wspierają promocję serialu "Złomowisko PL"

Za kampanię dla Discovery Channel odpowiada LiquidThread.

9 lutego 2017

MEC: tylko 1/3 Polaków słyszała o nowych naziemnych kanałach telewizyjnych

Na MUX-8 chętnie widzieliby kanał TVP Dokument - wynika z badania agencji mediowej.

9 lutego 2017

Relaunch kampanii "Wojna z rakiem"

Fundacja Alivia wystartowała z relaunchem kampanii.

9 lutego 2017

Serial "Wojenne dziewczyny" pojawi się w nowej ramówce TVP1

Ma być jednym z hitów wiosennej oferty programowej.

10 lutego 2017

Lindt planuje randki

Agencja LiquidThread przygotowała nietypową aktywację dla pralinek Lindor z okazji walentynek.

10 lutego 2017

Witold Michalik odchodzi na emeryturę

Prezes Froneri po 25 latach pracy dla Nestle odchodzi na emeryturę.

10 lutego 2017

Codemedia wspiera Femibion

Suplement diety z portfolio Mercka wspiera w zakresie branded content markę suplementu diety dla kobiet.

10 lutego 2017

Aflofarm największym reklamodawcą w telewizji

Aflofarm mimo znacznej obniżki aktywności utrzymuje pozycję lidera, z wydatkami goni go Polpharma, rosną wydatki P&G.

10 lutego 2017

NIK: "Polacy nie odróżniają suplementów diety od leków bez recepty"

Najwyższa Izba Kontroli chce lepszej kontroli suplementów trafiających na rynek.