M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 marca 2003

Browar Belgia planuje kampanię nowego piwa Gingers

Browar Belgia planuje kampanię reklamową wprowadzanego właśnie na rynek piwa o smaku imbirowym Gingers. Kreacyjnie przygotuje ją agencja reklamowa Gruppa...

19 marca 2003

Protest telewizji Centrum przeciw operatorom telewizji kablowych

Grupa Multimedia Sp. z o.o., nadawca programu telewizji Centrum, poinformowała, że w dniu 17 marca 2003 roku przekazała na ręce...

19 marca 2003

"Potforum" Radiostacji zmieniło swoją formułę

W najbliższy czwartek 20 marca br. na antenie Radiostacji odbędzie się pierwsze z czwartkowych comiesięcznych specjalnych wydań audycji "Potforum". Poświęcone...

19 marca 2003

Program "Interwencje" na stałe w telewizji Polsat

Począwszy od 31 marca br., nowy publicystyczny magazyn reportaży "Interwencja" będzie cyklicznie emitowany na antenie telewizji Polsat w poniedziałki i...

19 marca 2003

Canal Plus Cyfrowy wdrożył system Comtica Enterprise Portal

Infolinia sprzedażowa Cyfry Plus, ogólnopolska sieć dystrybucji oraz menedżerowie ds. sprzedaży platformy cyfrowej korzystają z nowego jednorodnego systemu obsługi telesprzedaży....

19 marca 2003

Czternasta płyta charytatywna "Przyjaciółki"

Od 20 marca br. dostępne będzie na rynku wydanie tygodnika "Przyjaciółka" z dołączoną płytą CD zawierającą największe miłosne przeboje Madonny....

20 marca 2003

Informacyjne embargo holdingów reklamowych

Holdingi reklamowe podjęły decyzję o niepublikowaniu jakichkolwiek danych finansowych, co dotyczy także wszystkich spółek należących do tych holdingów w Polsce....

20 marca 2003

Polsat Cyfrowy zamierza wzmocnić ofertę programową i interaktywną

Platforma Polsat Cyfrowy będzie w br. wzmacniać ofertę programową i usług interaktywnych. "Jeżeli chodzi o ofertę programową, to w pierwszej...

20 marca 2003

Obsługa budżetu marki Plenitude przechodzi do agencji McCann-Erickson

Koncern kosmetyczny L'Oréal przesunął swój globalny budżet reklamowy marki Plenitude z agencji Publicis (Publicis Groupe) do McCann-Erickson (Interpublic Group of...

20 marca 2003

Starlink prawdopodobnie zajmie się budżetem mediowym Agory SA

Z nieoficjalnych informacji wynika, że dom mediowy Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową Pionu Czasopism Agora SA. Przedstawiciele Agory SA...

20 marca 2003

Procter & Gamble wspiera kampanią edukacyjną markę Blend-a-med

Koncern Procter & Gamble rozpoczyna akcję edukacyjną pod hasłem "Czy masz zdrowe dziąsła na siódemkę?", która wspiera markę past do...

20 marca 2003

Drukarnie Hecht Polska i Eclipse połączą się w jedną strukturę

Drukarnie Hecht Polska i Eclipse, specjalizujące się w druku plakatów reklamowych, zostaną połączone. Rozmowy w tej sprawie właśnie się rozpoczęły,...

20 marca 2003

NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu marki Regina

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki papierów toaletowych Regina należącej do firmy Deli Tissue sp. z...

20 marca 2003

Firma Opoczno zdecydowała się rozpocząć przetarg reklamowy

Z nieoficjalnych informacji wynika, że produkująca płytki ceramiczne firma Opoczno ogłosiła przetarg na działania reklamowe. Rafał Karski, dyrektor marketingu w...

20 marca 2003

Lowe GGK i PanMedia Western będą obsługiwać budżet Statoil

Agencja reklamowa Lowe GGK wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego w zakresie ATL i BTL Statoil Polska w 2003 r....

20 marca 2003

Ad Fabrika FCB przygotuje pierwszą kampanię reklamową Smarta

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB zajmie się przygotowaniem kreacji na potrzeby pierwszej kampanii reklamowej samochodu Smart sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler...

20 marca 2003

SMB zaniepokojone działalnością inicjatywy antyspamowej PolSpam

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) wydało oświadczenie, w którym wyraża swoje zaniepokojenie działalnością grupy antyspamowej PolSpam. Celem grupy PolSpam jest tworzenie...

20 marca 2003

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza nową linię Naomi Campbell

Cosmopolitan Cosmetics wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków zapachowych Naomi Campbell - Naomi Campbell Mystery. Jak powiedział Maciej Farski, szef...

20 marca 2003

Opinion podpisuje bezterminowe umowy z agencjami reklamowymi

Drukarnia Opinion specjalizująca się w druku reklam wielkoformatowych oraz materiałów związanych z reklamą BTL podpisała dwie długoterminowe umowy o współpracy...

20 marca 2003

Nutricia Polska uruchomiła internetowy serwis prosprzedażowy

Nutricia Polska, jeden z największych producentów żywności dla niemowląt i dzieci w Polsce, uruchomiła nowy serwis internetowy. Został on przygotowany...

20 marca 2003

AMS SA ponownie uruchomi swoją witrynę internetową

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA, należąca do koncernu mediowego Agora SA, zamierza ponownie uruchomić swoją witrynę internetową. Strona przestała działać...

20 marca 2003

Transmisję orędzia prezydenta USA oglądały głównie kobiety

Firma badawcza AGB Polska opublikowała raport dotyczący oglądalności relacji z wygłoszonego przez prezydenta USA George'a W. Busha orędzia do narodu...

20 marca 2003

Program ekonomiczny Polsatu notuje największą oglądalność

Z badania telemetrycznego firmy badawczej TNS OBOP wynika, że najlepiej oglądanym programem o tematyce ekonomiczno-gospodarczej w okresie wrzesień 2002 -...

20 marca 2003

OS3 multimedia przygotował witrynę dla sieci sklepów MediaMarkt

Firma OS3 multimedia przygotowała serwis internetowy sieci sklepów z elektroniką użytkową MediaMarkt. Agencja ta została wyłoniona dzięki przetargowi, do którego...

20 marca 2003

TVP1 przygotowała ofertę programową nocy oscarowej

Kanał telewizyjny TVP1 przygotował specjalną ramówkę z okazji wręczenia Oscarów przez Amerykańską Akademię Filmową, która będzie miała miejsce w nocy...

20 marca 2003

Portal Gazeta.pl uruchomił serwis poświęcony nagrodom Oscara

Specjalnie dla fanów kina portal Gazeta.pl uruchomił "serwis oscarowy". Kinomanom, którzy zamierzają śledzić na bieżąco wręczanie Oscarów, serwis zaoferuje komentarz...

20 marca 2003

Piłkarska gra "Gazety Wyborczej" pozyskała 45 tys. uczestników

Piłkarski konkurs "Gazety Wyborczej" pozyskał 45 tysięcy użytkowników. Jest to trzecia edycji "Piłkarzyków" - internetowego menedżera piłkarskiego w portalu Gazeta.pl....

21 marca 2003

Borowski nowym dyrektorem obsługi klienta McCann-Erickson

Wojciech Borowski, do niedawna dyrektor zarządzający agencji iLeo (Grupa Leo Burnett), obejmie 1 kwietnia br. stanowisko dyrektora obsługi klienta w...

21 marca 2003

Budżet mediowy Grupy Allianz Polska trafił do Optimum Media OMD

Optimum Media OMD będzie obsługiwać w zakresie planowania i zakupu mediów Grupę Allianz w Polsce. Jest to efekt tego, iż...

21 marca 2003

Agora odświeży wygląd magazynów "Wiedza i Życie" oraz "Dziecko"

Pion Czasopism Agory SA planuje zmianę wyglądu kolejnych swoich tytułów "Wiedza i Życie" oraz "Dziecko". Według założeń odświeżone tytuły mają...

21 marca 2003

Na początku kwietnia ruszy kampania Polskich Książek Telefonicznych

Na początku kwietnia br. rozpocznie się kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych. Kampania będzie prowadzona w kwietniu i w maju pod...

21 marca 2003

Adidas planuje kampanię reklamową butów z technologią CilmaCool2

Adidas Poland rozpocznie 1 kwietnia br. kampanię reklamową butów sportowych z technologią ClimaCool2. Adaptacją materiałów reklamowych zajmuje się agencja reklamowa...

21 marca 2003

Pekao i LOT promują kobrandowaną kartę kredytową

Bank Pekao SA oraz Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły na rynek wspólną kartę kredytową systemu Visa. Każdy posiadacz karty staje...

21 marca 2003

Hochland wprowadza na rynek nowy ser pleśniowy

Firma Hochland Polska od przyszłego tygodnia wprowadza do sprzedaży pod marką Valbon nowy rodzaj sera pleśniowego z zielonym pieprzem. Launchowi...

21 marca 2003

Awanse w agencji public relations Gravis PR

Andrzej Godewski został dyrektorem ds. mediów, a Katarzyna Anyżewska-Sak menedżerem Gravis PR. Andrzej Godewski z wykształcenia jest dziennikarzem. Przez kilka...

21 marca 2003

Oświadczenie

Publikujemy oświadczenie nadesłane do redakcji Dziennego Serwisu "MMP" przez Macieja Sobierajskiego, CEO & Founding Partner ClickAd Sp. z o.o.: "W...

21 marca 2003

Wojna z Irakiem w stacjach Polskiego Radia SA

Tuż po godzinie 3.30 20 marca br. Informacyjna Agencja Radiowa Polskiego Radia SA nadała pierwszą wiadomość o rozpoczęciu działań wojennych....

21 marca 2003

RMF FM błyskawicznie informuje o rozpoczętej wojnie w Iraku

Natychmiast po taku USA na Irak o godzinie 3:40 20 marca br. zostało wstrzymane nadawanie programu w RMF FM, zamiast...

21 marca 2003

Nadzwyczajny program Radia Zet w związku z wojną w Iraku

O godzinie 3.35 20 marca br. Radio Zet poinformowało o alarmie przeciwlotniczym w Bagdadzie, a 7 minut później przerwało program,...

21 marca 2003

Wojna z Irakiem - specjalny serwis w portalu Gazeta.pl

Specjalny serwis poświęcony wojnie z Irakiem został uruchomiony w portalu Gazeta.pl. Przez całą dobę dziennikarze "Gazety Wyborczej" i redaktorzy portalu...

21 marca 2003

"Dziennik Bałtycki" o ataku na Irak sześć godzin po nim

Informacje na temat nocnego ataku na Bagdad oraz pierwsze reakcje po nim znalazły się w specjalnie dodrukowanym wczoraj rano wydaniu...

21 marca 2003

Prymat wprowadza nowy produkt - kostki rosołowe Kucharek

Kostki rosołowe będą drugim produktem w obrębie marki Kucharek wprowadzonym przez firmę Prymat. Aby wprowadzić ten produkt, firma dokonała inwestycji...

21 marca 2003

Wielki konkurs karty magazynu "Pani"

Kwietniowe wydanie magazynu "Pani" promuje wśród swoich czytelniczek nową kartę płatniczą Maestro o nazwie "Pani". Międzynarodowa karta płatnicza "Pani" firmowana...

21 marca 2003

Bohaterowie "Księgi Dżungli" w zestawach Happy Meal

McDonald's Polska rozpoczyna w restauracjach na terenie całego kraju kolejną promocję zestawów dla dzieci Happy Meal. Tym razem do wyboru...

21 marca 2003

Internetowa gra piłkarska w Interia.pl po raz piąty

Od początku marca 2003 r. w portalu Interia.pl trwa kolejna, piąta edycja menedżerskiej gry ligowej. "Piłkarska Ruletka" (http://ruletka.interia.pl/) jest najstarszą...

24 marca 2003

Koncern Henkel Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę BTL

Koncern Henkel Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę BTL marek: Pattex (kleje konsumenckie), Pritt (kleje i korektory) oraz Super Attack...

24 marca 2003

Marek Kloc zostanie dyrektorem sprzedaży w Radiu 94

Marek Kloc, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor sprzedaży Kolor Partners - spółki sprzedażowej warszawskiego Radia Kolor 103 FM, będzie od...

24 marca 2003

Jorgen Hult szefem IMP w regionie i managerem na Polskę

Jorgen Hult został mianowany szefem nowo utworzonej struktury IMP Baltic Sea wydawnictwa International Masters Publishers, jednocześnie będzie sprawował funkcję managera...

24 marca 2003

Impression SA tworzy grupę drukarni reklamowych w Polsce

Impression SA pracuje nad ostatecznym kształtem organizacyjnym grupy drukarni reklamowych w Polsce. W jej skład wejdą spółki Hecht Polska i...

24 marca 2003

Colgate-Palmolive wprowadza nowe produkty wspierane reklamą

Na przełomie marca i kwietnia br. Colgate-Palmolive (Poland) wprowadzi na rynek nowe produkty: żel pod prysznic i płyn do kąpieli...