M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 czerwca 2017

Konrad Drozdowski odejdzie ze stanowiska dyrektora generalnego Rady Reklamy

Zajmie się własnym biznesem - rozwojem spółki Travel Design.

20 czerwca 2017

Publicis Media rozwija współpracę ze start-upami

W departamencie Business Transformation Publicis Media rozpoczął działalność zespół NextTechNow, który będzie pomagał marketerom nawiązywać współpracę ze start-upami.

21 czerwca 2017

Ministerstwo Finansów chce opodatkować papierosy elektroniczne

Jeśli plany MF wejdą w życie, zdrożeją e-papierosy i inne tego typu produkty dla palaczy.

21 czerwca 2017

Agencja Bardzo z szansą na Lwa w Cannes [wideo]

Nominowano kampanię przygotowaną dla Allegro.

21 czerwca 2017

Martyna Grzesiak account directorem w agencji H2O

Nowo utworzone stanowisko obejmuje osoba z 15-letnim doświadczeniem w branży.

21 czerwca 2017

Godziny między 20-22 to najlepszy czas reklamowy w internecie

Najefektywniejszym "reklamowo-zakupowym" dniem okazuje się wtorek.

21 czerwca 2017

Szkałuba i Stefanowicz associate creative directorami w VML Poland

Awans w strukturach agencji.

21 czerwca 2017

Światowy i polski żużel w NC+ do 2021 r.

Platforma przedłużyła umowy z BSI Speedway i PGE Ekstraligą na prawa telewizyjne.

21 czerwca 2017

Filip Chajzer w kampanii Wyzwanie Smaku Pepsi

Nowością w komunikacji marki będzie także nowa Pepsi bez kalorii.

21 czerwca 2017

Reklamodawcy z branży mediów i rozrywki są najbardziej pewni wzrostu biznesu

Badanie zostało przeprowadzone przez agencję Zenith na 158 klientach z całego świata, w tym z Polski.

21 czerwca 2017

Ogilvy dla Philipsa na szpitalnych oddziałach

Akcja jest prowadzona pod hasłem "SOR-owe rewolucje".

21 czerwca 2017

Kampania Lubella Mini w nowej odsłonie

Maspex zachęca do letnich eksperymentów w kuchni.

21 czerwca 2017

Tymbark z ponownymi planami podboju internetu

Ruszył drugi sezon Studia Tymbark.

21 czerwca 2017

2,8 mln puszek piwa za 7,75 mln zł w loterii Specjala

Grupa Żywiec postanowiła zaktywizować sprzedaż swojej regionalnej marki.

21 czerwca 2017

Grey i Mindshare z platformą dla młodych klientów mBanku

Do komunikacji z młodymi bank zatrudnił youtuberów.

21 czerwca 2017

Agnieszka Wichracka nową dyrektor zarządzającą warszawskiego oddziału FCB

Wcześniej pracowała na tym stanowisku w McCann & MRM.

21 czerwca 2017

Alicja Moderska w zespole Mint Media

Ostatnie trzy lata spędziła w agencji Pomarańczowi.pl.

21 czerwca 2017

Sokół w kolejnej odsłonie kampanii Axe przygotowanej przez DDB & Tribal [wideo]

Trwa etap teaserowy marki kosmetycznej Unilevera.

21 czerwca 2017

Virgin Mobile reklamuje najtańszy abonament

Operator liczy, że oferta za 19 zł miesięcznie przyniesie mu powodzenie.

21 czerwca 2017

Zmiany personalne w trzech działach Sotrendera

Awanse dotyczą marketingu, data science oraz sprzedaży.

21 czerwca 2017

Kenowie w piętnastu odsłonach

Mattel poszerza portfolio lalek o nowe wersje Kenów - o różnych budowach ciała i różnych kolorach skóry.

21 czerwca 2017

Netscore prezentuje pierwszy benchmark display viewability z polskiego rynku

Wg standardu Netscore tylko 27 proc. reklam display jest realnie widocznych na ekranie.

21 czerwca 2017

Już oficjalnie: polski "Vogue" w przyszłym roku

Polska edycja pisma ma się wyraźnie różnić od innych 22 wydań.

21 czerwca 2017

Las na Placu Bankowym w Warszawie. Od Skody

Ambientowa akcja ma promować model Kodiaq.

21 czerwca 2017

Cursor poszerza współpracę z marką Barilla

Spółka realizuje całość działań wspierających sprzedaż produktów marki Barilla i Wasa w Polsce.

22 czerwca 2017

Fructis z kampanią szamponów

Marka z portfolio Garnier (L'Oreal) zmienia się zgodnie z obowiązującymi trendami.

22 czerwca 2017

Stor9_ zarządza komunikacją i wizerunkiem Lewandowskich

CEO firmy jest Anna Zielińska - wcześniej związana z agencją Socializer, a następnie Isobar Polska.

22 czerwca 2017

Brąz dla Bardzo w Cannes [wideo]

Czekamy na ogłoszenie nominowanych jeszcze w siedmiu ostatnich kategoriach.

22 czerwca 2017

Hossa polskiego przemysłu kosmetycznego trwa

Wartość eksportu polskich kosmetyków wynosi 11,8 mld zł i plasuje je w pierwszej czwórce najbardziej wartościowych gałęzi eksportowych.

22 czerwca 2017

Bricomarche uaktywnia się w social mediach na lato

Działania dla marki prowadzi agencja CIA Content Impact Agency.

22 czerwca 2017

Legg Mason zmienia się w Esaliens [wideo]

Kampanię rebrandingową przygotowała agencja Asap & Asap Communication.

22 czerwca 2017

Volkswagen Group Polska w KER

Komisja uznała, że internetowa reklama Seata narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.

22 czerwca 2017

Marcin Hołyst prezesem Catvertisera

Grzegorz Berezowski zajmie się rozwojem NapoleonCat.

22 czerwca 2017

Dermika zostaje w Hand Made

Orkla Health przedłuża współpracę z agencją.

22 czerwca 2017

Ilona Mika dołącza do zespołu Initiative

Trafia do teamu digitalowego.

22 czerwca 2017

Nowy polski serial Crime + Investigation

Rozpoczęły się prace nad serią "Polskie zabójczynie". Premiera jesienią br.

22 czerwca 2017

Polacy coraz częściej piją kawę na mieście - również tę ze sklepów spożywczych

Według raportu ARC Rynek i Opinia co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z kawowej oferty sklepów spożywczych.

22 czerwca 2017

Adrian Harasim dyrektorem programowym Eska TV i Eska TV Extra

Nadal będzie też szefem muzycznym Eski TV.

22 czerwca 2017

"Kuchnia" promuje nowe wydanie poświęcone przetworom

Nowe wydanie magazynu Agory na lato.

22 czerwca 2017

Polskie biuro Burdy pracuje dla międzynarodowych edycji "Elle" i "Elle Decoration"

Burda International Poland podpisała umowę z Lagardère Global Advertising w tej sprawie. Umowa dotyczy też pisma "Paris Match" oraz magazynu francuskich linii lotniczych Air France.

22 czerwca 2017

Ignacy Morawski dołączy do Bonnier Business Polska

Będzie kierował działem analiz i raportów, który właśnie powstaje.

22 czerwca 2017

Kompania Piwowarska proponuje agencjom 120-dniowe terminy płatności

Marketer mówi, że jednocześnie gwarantuje "elastyczny model reverse factoring na bardzo korzystnych dla agencji warunkach".

23 czerwca 2017

Polska umeblowana

Rośnie stabilnie produkcja mebli, eksportujemy na coraz bardziej egzotyczne rynki.

23 czerwca 2017

Grey Group Poland z aktywacją dla Pfizera

Działania są prowadzone pod hasłem "Bliscy sercu".

23 czerwca 2017

Rusza nowa odsłona platformy edukacyjnej marki Bebiko

Projekt ma za zadanie edukację mam w obszarze prawidłowego karmienia dzieci.

23 czerwca 2017

Mindshare niestandardowo promuje film "Transformers: Ostatni Rycerz"

Akcje specjalne zrealizowano z udziałem dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, blogera gaminowego reZigiusza, bohaterów popularnego serialu Comedy Central "Blok Ekipa" i marki Uber.

23 czerwca 2017

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

23 czerwca 2017

GoldenSubmarine Agencją Interaktywną Roku wg "Media & Marketing Polska"

Wczorajsza uroczysta gala w Pin-Up Studio była rozdaniem nagród konkursu Golden Arrow oraz uhonorowaniem przez redakcję "MMP" najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego.

23 czerwca 2017

Proama wydała komiks o ubezpieczeniach

O nieciekawych sprawach w ciekawej formie.

23 czerwca 2017

Mercedes-Benz uruchamia platformę #4Fathers [wideo]

Za realizację kampanii odpowiadają Zenith, LiquidThread i BBDO Warszawa.