M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 lipca 2017

McDonald's będzie otwierać 20 restauracji rocznie

Obecne plany zakładają osiągnięcie liczby minimum 500 restauracji w Polsce.

11 lipca 2017

Jakub Kłoczewiak dyr. ds. relacji z klientem w Allegro

Wcześniej był m.in. wiceprezesem Liberty Global/UPC Polska odpowiedzialnym za obsługę klientów operatora kablowego w Europie Środkowo-Wschodniej.

11 lipca 2017

Up & More wzmacnia zespół

Alicja Dubniewska i Izabela Fiedurek na stanowiskach menedżerskich w agencji.

11 lipca 2017

Autorskie programy Kino Polska dostępne w YouTube

Kanał udostępnia trzy programy, w tym najnowsze odcinki.

11 lipca 2017

OIGRW zaskarżyła tzw. ustawę krajobrazową do Trybunału Konstytucyjnego

Oświadczenie Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej w sprawie działań IGRZ.

11 lipca 2017

Po I półroczu rynek samochodów o 17 proc. w górę

Tytuł lidera utrzymuje Skoda.

11 lipca 2017

Kanały BBC w Ipli

W ofercie również fragmenty dwóch serii "Top Gear".

11 lipca 2017

Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus w dziale client service Artegence

Obejmują stanowiska account managerów.

11 lipca 2017

Michał Rudek i Mateusz Gaca w 180heartbeats + JvM

Nowy team seniorski w agencji. Obaj wcześniej pracowali w Grey Group Poland.

12 lipca 2017

Rośnie zainteresowanie wrześniową premierą nowego filmu Patryka Vegi

Zwiastun "Botoksu" miał ponad 5 mln odsłon w ciągu 5 dni od daty emisji.

12 lipca 2017

Cut The Mustard wprowadza komunikacyjnie Reebok Fit Shop

Reebok otworzył sklep, w którym można płacić wysiłkiem.

12 lipca 2017

Polacy spędzają mniej czasu przed ekranami telewizorów

Rekompensują to sobie wpatrywaniem się w smartfony.

12 lipca 2017

Kaja Wysoczyńska i Luiza Szymańczak w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w dziale client service agencji.

12 lipca 2017

Forbis Group pracuje dla marki Ochnik

Firma zaprojektowała nowy koncept salonów.

12 lipca 2017

Outhorn rusza z kampanią Misja Sierra Nevada

Najsilniejsze jak dotąd wsparcie reklamowe marki.

12 lipca 2017

RMF FM, Radio Zet i Program 1 PR z największą słuchalnością

Liderzy zanotowali jednak spadki. Wzrosła słuchalność Tok FM, Antyradia, Radia Maryja, RMF Classic i Muzo.fm. Wśród sieci na podium są Eska, Audytorium 17 i RMFMaxxx.

12 lipca 2017

Dunkierka w wirtualnej rzeczywistości

Promocja nowego filmu Christophera Nolana z wykorzystaniem nowoczesnej techniki.

12 lipca 2017

Lubella poleca się w duecie z botwinką

Marka makaronów z portfolio Maspeksu startuje z działaniami promocyjnymi i inspirującymi do przygotowania nowych letnich dań.

12 lipca 2017

Kofola przejmuje firmę Premium Rosa

Producent Hoop Coli przejmuje polskiego producenta syropów, soków i konfitur.

12 lipca 2017

Były dziennikarz "PB" nowym rzecznikiem grupy Europa

Kolejny transfer z dziennikarstwa do PR-u.

12 lipca 2017

Edyta Warszawska dyrektorem regionalnym w stacjach Time

Zarządza sprzedażą w stacjach grupy w Łodzi, Płocku i Bełchatowie.

13 lipca 2017

Elephate powiększa zespół SEO

Do agencji dołącza Klaudia Drogowska.

13 lipca 2017

Tomasz Wierzbicki head of digital performance w FinAi

Kolejna osoba w dziale marketingu.

13 lipca 2017

Księgarnia BookBook rozpoczęła współpracę z agencją Pitted Cherries

Agencja obsłuży klienta w zakresie social mediów.

13 lipca 2017

Bonnier uruchamia serwis Zgarnijpremie.pl

Projekt skierowany jest do osób szukających promocji - przede wszystkim finansowych.

13 lipca 2017

Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

Marka będzie obecna m.in. na nośnikach reklamowych podczas meczów i innych wydarzeń związanych z Pucharem Polski.

13 lipca 2017

Kusznierewicz ambasadorem konkursu marki Siemens Kocham To

Wystartowała druga edycja tego projektu.

13 lipca 2017

Kantar Millward Brown: polska piłka nożna coraz popularniejsza wśród młodej widowni

To jeden z wniosków płynących z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA oraz danych NC+.

13 lipca 2017

Kolejne zmiany w strukturze zarządzania regionami Grupy Radiowej Time

Magdalena Talarczyk przejęła zarządzanie regionem zachodniopomorskim, a Mariusz Zawiejski rozszerzył zarządzany przez siebie region wielkopolski o stacje w kolejnych miastach.

13 lipca 2017

Marta Ostrowska odchodzi z Bluerank

Jej obowiązki przejmuje Katarzyna Kostacińska.

13 lipca 2017

Kolporter zadowolony z pierwszego półrocza

W pierwszych sześciu miesiącach br. sieć otworzyła 28 nowych saloników.

13 lipca 2017

Polskie Radio uruchomi cyfrowe Radio Chopin

Z okazji obchodów 80-lecia Programu Drugiego Polskiego Radia od października będzie można przez całą dobę słuchać polskiej muzyki klasycznej.

13 lipca 2017

Patrycja Dewor i Łukasz Gwiazda w BBDO Warszawa

Nowi stratedzy digitalowi w agencji.

13 lipca 2017

Reklamy pojawią się w aplikacji Messenger

Trwa globalny roll-out.

13 lipca 2017

Nowa komedia Juliusza Machulskiego z niezłym weekendem otwarcia

"Volta" polskiego reżysera zgromadziła sporą widownię w miniony weekend, rolę lidera zestawienia wciąż grają jednak "Gru, Dru i Minionki".

13 lipca 2017

Awanse w Nest Banku: Dziendziel i Borgosz dyrektorami wydziałów

Zmiany w departamencie marketingu banku.

14 lipca 2017

25 nominacji dla polskich agencji w Google Premier Partner Awards

Agencja Sempai I NetArch dostała ich pięć.

14 lipca 2017

Monika Strogulska-Dwojak PR managerem & creative w El Padre

Wcześniej pracowała m.in. jako copywriterka i group head w agencji IQ Marketing.

14 lipca 2017

Grey Group Poland z nową kampanią Volvo XC60 [wideo]

Została przygotowana w oparciu o spot telewizyjny przygotowany przez szwedzką agencję Forsman & Bodensfors.

14 lipca 2017

Ströer Digital Media uruchamia TagLife

To platforma wspierająca micro-influencer marketing.

14 lipca 2017

4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

Nową identyfikację uzupełnia o claim "Wszystko zaczyna się od ludzi".

14 lipca 2017

Unilever wypowiada wojnę stereotypom w reklamie

Unilever wspólnie z UN Women oraz grupą największych światowych koncernów ogłosił start projektu Unstereotype Alliance.

14 lipca 2017

Fanta z krótkometrażowym musicalem młodzieżowym

Marka napoju z portfolio Coca-Coli rusza z niestandardowym działaniem z myślą o młodych konsumentach.

14 lipca 2017

Client service BJ Group po zmianach

Działem pokieruje Łukasz Owczarski.

14 lipca 2017

Nowe osoby na pokładzie Kerris Group

Pięć osób dołącza do agencji.

14 lipca 2017

Dione i GoldenSubmarine przedłużają współpracę

Agencja od początku koordynuje działanie digitalowe marki.

14 lipca 2017

Subway reklamuje kanapki z tuńczykiem na ostro

Działania obejmują POS i digital.

14 lipca 2017

Carlsberg wprowadza do Polski czeską markę piwa Žatecký

Planuje jej szerszą komunikację.

14 lipca 2017

Orange chce kupić energetyczny biznes Multimediów

Telekom widzi przyszłość w dostarczaniu wielu usług.

14 lipca 2017

Krzysztof Stopa CFO Grupy Onet-Ringier Axel Springer Polska

Dołączy do zarządu firmy.