M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 września 2017

Zenith: rynek reklamy w Polsce wzrośnie w br. o 2,1 proc., do ponad 7 mld zł netto

Wzrost napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

12 września 2017

Enchantimals - nowa marka Mattel

Launch marki wspierany jest działaniami na YouTube oraz kampanią reklamową w telewizji i prasie.

12 września 2017

Jury XXI edycji Kreatury w komplecie

Będzie ono obradować 7 i 8 listopada.

12 września 2017

Grupa Wielton ma nowe logo

Grupa przechodzi paneuropejski rebranding, a za nowe logo i identyfikację wizualną odpowiada White Cat Studio.

12 września 2017

Radiowa Dwójka z nowościami w ramówce

Stacja wprowadza nowe programy dla wielbicieli kultury.

12 września 2017

Stars pracuje dla Johnson & Johnson

To nowy klient firmy audytorskiej.

12 września 2017

Frugo wchodzi w nowy segment

W sprzedaży są dostępne 100-proc. soki owocowe w butelkach PET i napój gazowany w puszce.

12 września 2017

Kamikaze z nowymi działaniami dla marki Humana

Akcja potrwa do 25 października.

12 września 2017

Nowy chatbot dla Warty od K2 Digital Transformation

Zastosowane rozwiązania przyspieszają komunikację klientów z ubezpieczycielem.

12 września 2017

Visa rusza z dużą kampanią płatności online

Organizacja promuje swój system Visa Chceckout.

12 września 2017

Eurobank z kampanią reklamową kont osobistych

Bank kusi zwrotem do 720 zł rocznie. Startuje z kampanią autorstwa agencji GPD, Propeller i Starcom.

12 września 2017

Rośnie popularność TV śniadaniowej w internecie

Spada za to popularność dokumentów i wiadomości.

12 września 2017

Agnieszka Heidrich wzmacnia zespół Isobar Poland Group

Objęła stanowisko group account managera.

12 września 2017

Up & More dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Taksówkowego

Agencja zajmie się kompleksową obsługą działań marketingowych online MPT.

12 września 2017

Alior: "Wyższa kultura. Bank nowości" zamiast "Wyższej kultury bankowości"

Po 9 latach Alior Bank zmienia hasło marki. Bo chce być "cyfrowym buntownikiem", czyli być w awangardzie zmian w bankowości.

13 września 2017

Lidl oferuje wycieczki, ceny od 309 zł

Sieć zaskakuje wejściem w segment usług w Polsce.

13 września 2017

Empik.com startuje z kampanią

Za kreację odpowiada Grey Group, a wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.

13 września 2017

RMF Classic wprowadza zmiany w strukturze zarządzania anteną

Dotychczasowa dyrektor programowa Magdalena Wojewoda-Mleczko obejmuje stanowisko dyrektora muzycznego stacji, a jej zastępca Paweł Pawlik zostaje dyrektorem programowym.

13 września 2017

"DGP": Szykują się wysokie kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety

Nowe przepisy mają ograniczać inwencje reklamowe producentów i nakładać drakońskie kary - nawet do 20 mln zł.

13 września 2017

Rozpoczyna się jesienna edycja konkursu Young Creatives Eurobest

Przewodniczącym jury YC Integrated został Michał Desowski, deputy creative director z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, nad kategorią dla młodych strategów czuwał będzie Jakub Eichelberger, executive strategy & business director z agencji DDB & Tribal.

13 września 2017

Think Kong pracuje dla Ework Group

Agencja będzie odpowiadać przede wszystkim za social media.

13 września 2017

Marcin Powideł dziennikarzem sportowym Radia Zet

Radio zwiększa liczbę serwisów sportowych.

13 września 2017

T-Mobile z ofertą mobilnego internetu dla domów, ruszy duża kampania

To będzie kluczowy dla operatora projekt i największa tegoroczna kampania.

13 września 2017

Gazek - nowa oferta gazu z PGNiG

Kampanię zaplanowano do końca roku.

13 września 2017

Bank Millennium reklamuje swoją aplikację zakupową Goodie

Kampania wizerunkowa w internecie.

13 września 2017

Agnieszka Kłysz starszym kierownikiem grupy marek w Grupie Żywiec

Wcześniej była marketing managerem w Żabka Polska.

13 września 2017

MediaCom na czele rankingu Stars za 2016 r.

Ranking sporządzono na podstawie danych z KRS i estymacji audytora.

13 września 2017

Fantasia idzie tropem mody

Marka z portfolio Danone startuje z akcją promocyjną we współpracy z Answear.

13 września 2017

Mondelez z nową kampanią dla Milki

Tym razem czekoladowa marka chce "mnożyć delikatność".

14 września 2017

Product placement Nokii w kampanii społecznej

Kampania ostrzegająca przed burzami realizowana jest przez agencję Addapter.

14 września 2017

Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

14 września 2017

Katarzyna Ramus w AdNext

Zajmie się nowym biznesem i nowym produktem na bazie big data i programmatic.

14 września 2017

Artegence zajmie się obsługą digital Volkswagena

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki w internecie. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie klienta w obszarach big data i machine learning.

14 września 2017

Raport Freebee podpowiada detalistom zacieśnianie relacji z klientami

Ceny mają coraz mniejsze znaczenie w handlu tradycyjnym, ale wciąż decydują o wyborze sklepu online.

14 września 2017

Inbornmedia przygotowuje dokument w 4K o polskich góralach

Produkcja będzie sprzedawana na międzynarodowych targach telewizyjnych, przede wszystkim nadawcom oferującym już wysokiej jakości produkcje 4K HDR.

14 września 2017

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

14 września 2017

Kamikaze pracuje dla marki alkoholowej Saska

Agencja promuje produkty z logo Saska w social mediach.

14 września 2017

Agnieszka Holland i Kasia Adamik dla Netfliksa

Netflix szykuje pierwszy serial w języku polskim.

14 września 2017

Sery plastrowane Hochland w nowych odsłonach

Niebawem wystartuje kampania, marketer na razie nie ujawnia szczegółów.

14 września 2017

Bosch z kampanią płyt gazowych

Linia produktów FlameSelect z portfolio BSH wspierana kampanią.

14 września 2017

Change Serviceplan z nową kampanią BMW

Działania mają charakter wizerunkowy, a dotyczą najmocniejszego seryjnego modelu auta tego producenta.

14 września 2017

TVP Kultura ma nową dyrektorkę

Barbara Schabowska-Maszenda zastąpiła Mateusza Matyszkowicza.

14 września 2017

Klienci Orange mogą skorzystać z nowej aplikacji Publio.pl

Klienci sieci zyskują dostęp do 28 tysięcy e-booków i 350 tytułów prasowych.

14 września 2017

Cisowianka Perlage partnerem Filharmonii Poznańskiej

Polskie Zdroje z nowym partnerem kulturalnym.

14 września 2017

Zmniejsza się dystans między RMF FM a Radiem Zet

Spadek słuchalności odnotowuje m.in. Trójka.

14 września 2017

Grupa Televisor przejmuje studio Xantus

Z końcem września po ponad pięciu latach pracy z Xantusem rozstaje się obecny prezes i właściciel Jakub Michalczuk.

14 września 2017

Mateusz Zubkowicz szefem nowego zespołu w IQS

Firma zatrudniła też dwie badaczki do tego zespołu.

15 września 2017

Kuba Badach z autorską audycją w Chillizet

Zadebiutowały "Dźwięki nieoczywiste".

15 września 2017

Heidi Klum projektuje dla Lidla

W przyszłym tygodniu w sieci dyskontów będą dostępne ubrania zaprojektowane przez supermodelkę i jej przyjaciół.

15 września 2017

Horror "To" z niezłym otwarciem

W ciągu pierwszych trzech dni horror obejrzało w Polsce 178 506 kinomanów, w USA film bije rekordy.