M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 września 2017

CCC stawia w komunikacji na emocje

Startuje jesienna odsłona kampanii sieci obuwniczej.

15 września 2017

Natalia Styczeń w Sputnik Studio

Firma ma nowego kierownika produkcji.

15 września 2017

Biedronka nietypowo promuje się w TVN

Nietypowe wsparcie akcji lojalnościowej Biedronki w TVN.

15 września 2017

Piotr Skubel będzie nadzorował marketing firmy Amica

Jarosław Drabarek zrezygnował.

15 września 2017

Andrzej Pągowski przyozdabia Mitsubishi

Artysta zaprojektował nową szatę graficzną hybrydowego SUV-a Mitsubishi Outlander PHEV.

15 września 2017

Krakus przekonuje obcokrajowców do polskich smaków

Marka z portfolio Maspeksu kontynuuje zachęcanie konsumentów do wypróbowywania polskich produktów. Za kampanię odpowiada Change Servisplan.

15 września 2017

Kamikaze pracuje dla Fundacji Orange

Agencja stworzyła stronę dla projektu FabLab powered by Orange.

15 września 2017

BZ WBK wprowadza nową platformę komunikacji

Bank kończy z celebrytami w reklamach, za to silnie podkreśla emocje.

15 września 2017

Serwis Uwielbiam.pl prezentuje się w nowej odsłonie

Kulinarny serwis sponsorowany przez brandy Maspeksu w nowej szacie graficznej.

15 września 2017

Rafał Karski w Shortlist Consulting

Były COO Media Impact dołącza do firmy doradczo-audytorskiej.

15 września 2017

Sempai.pl i They.pl z największą liczbą wyróżnień w EMEA Google Premier Partner Awards

Łącznie w 6 kategoriach wyróżniono 11 polskich agencji.

15 września 2017

Anna Natasza Górecka stategic plannerem w McCann & MRM

To awans wewnętrzny w agencji.

15 września 2017

Tołpa startuje z akcją promocyjną z udziałem influencerek

Ruszyła kampania linii kosmetyków Tołpa: oczyszczanie.

15 września 2017

Ewa Latkowska oficjalnie prezesem spółek TV w Grupie ZPR Media

Pokieruje wszystkimi podmiotami telewizyjnymi nadawcy.

15 września 2017

Mikołaj Czajkowski i Pitr Niewczas w zarządzie Move Closer

Software house ma nowych członków zarządu.

15 września 2017

W piśmie "Kukbuk Dzieciaki" pojawiły się ilustrowane reklamy

Dr. Oetker, Mercedes, Raiffeisen Polbank i Wedel zaprezentowali "dziecięce" odsłony kampanii.

15 września 2017

Kanał Sci Fi z odświeżoną oprawą graficzną

Od 10 października kanał NBCUniversal International Networks w nowej odsłonie.

15 września 2017

Faster & Better realizuje kampanię dla Sante

Agencja postawiła w działaniach na współpracę z liderami opinii.

15 września 2017

Nescafé zachęca w reklamie do rozmów z przyjaciółkami

Za planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii Nescafé Sensazione Creme odpowiada MEC Wavemaker.

15 września 2017

Mateusz Matyszkowicz dyrektorem programowym TVP

Będzie nadzorował główne anteny nadawcy publicznego.

18 września 2017

Multimedia promuje szybki internet

Operator komunikuje ofertę 60 Mb/s za 6 zł.

18 września 2017

PIH: bardzo dobra sprzedaż w sierpniu

W sierpniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 2,1 proc. wyższa niż w lipcu 2017 r. i o 8,8 proc. wyższa niż w sierpniu 2016 r. - podaje Polska Izba Handlu.

18 września 2017

Amica po raz trzeci w "Masterchefie"

Producent AGD kolejny raz sponsoruje kulinarny show TVN-u.

18 września 2017

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

18 września 2017

Vizeum Polska prowadzi kampanię dla Diora z Natalie Portman

Reżyserem filmu jest Emmanuel Cossu.

18 września 2017

Badanie UM: polscy internauci są tradycjonalistami

Dom mediowy zaprezentował wyniki badania Wave 9, Polacy w stosunku do świata ponadprzeciętnie są przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

18 września 2017

Carrefour Polska uruchamia test płatności mobilnych Scan & Go

Usługa umożliwia skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass oferowanego przez MasterCard.

18 września 2017

Kostrzewa PR z nowym projektem dla Purella Food

Agencja opracowuje strategię i intensywną kampanię w mediach dla marki Enjoy Pure Life.

18 września 2017

Golf Channel Polska w ofercie UPC Polska

Stacja jest już dostępna w 2,5 mln gospodarstw domowych w naszym kraju.

18 września 2017

"Super Express" promuje się poprzez nową loterię

Wprowadzeniu loterii towarzyszy intensywna kampania reklamowa.

18 września 2017

EBay rozpoczyna kampanię w Polsce

Jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, startuje w naszym kraju z akcją "Kupuj kolorowo".

18 września 2017

Tesco rozwija sprzedaż "nieidealnych" warzyw

Nowe produkty dostępne są już w kilkuset sklepach sieci w Polsce.

19 września 2017

Unique One przygotowała projekt dla Big Active

Agencja zaproponowała i koordynuje dla marketera konkurs ogólnopolski.

19 września 2017

San Markos pracuje dla nowej marki Dumel

Agencja odpowiada m.in. za opracowanie nazwy i logotypu. Nowy brand to Balibazoo.

19 września 2017

Bakalland stawia na naturalność

Wystartowała nowa kampania batonów Ba!

19 września 2017

GoldenSubmarine odświeżyła stronę Solarisa

Marketer uruchomił nową stronę internetową.

19 września 2017

Łukasz Chwiszczuk head of digital performance w Media Group

Z kolei Paweł Gołębiowski obejmie stanowisko head of digital strategy.

19 września 2017

Marcin Stolarz w AdNext

Obejmie funkcję business development directora.

19 września 2017

Nowa kampania nektarów Tymbarku

Marka z portfolio Maspeksu akcentuje w komunikacji historię produktu.

19 września 2017

Kamil Grosicki w reklamie Kubusia Waterrr Sport

Ruszyła kampania telewizyjna wody z portfolio Maspeksu.

19 września 2017

Kampania wizerunkowa banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki spółdzielcze komunikują nowoczesność i lokalność. Kreację kampanii przygotowali Granatowi, a za zakup mediów odpowiada dom Effective Media.

19 września 2017

Nowy produkt w ofercie Polsat Media

Ma on pozwolić na pozyskanie przez brokera nowych budżetów reklamowych.

19 września 2017

Marka Haier ma być bardziej obecna w mediach

Chiński producent AGD chce upowszechnić markę, dlatego wchodzi do TV i zapowiada poszerzenie kanałów komunikacji.

19 września 2017

Aleksandra Naborczyk w McCann Worldgroup

Objęła stanowisko digital account supervisora.

19 września 2017

Koniec "chemii z Niemiec"?

Europejska komisarz ds. sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia Věra Jourová zarzuciła międzynarodowym koncernom, że od lat wprowadzają w błąd konsumentów w Europie Wschodniej, sprzedając im w tych samych co na Zachodzie opakowaniach produkty o innym, zazwyczaj gorszym składzie.

19 września 2017

Ambra wydała w ostatnim roku 12,9 mln zł na wsparcie swoich marek

Dzięki takim działaniom i dobremu wykorzystaniu koniunktury rynkowej firma może pochwalić się ponad 9 proc. dynamika wzrostu

20 września 2017

Deloitte Digital: reklamy wideo online coraz ważniejsze

Przewagę zyskuje konsumpcja wideo na urządzeniach mobile.

20 września 2017

Kayah z autorską audycją

Piosenkarka zadebiutuje z autorskim pasmem w Meloradio (Eurozet) na początku października.

20 września 2017

Nowe linie maseczek Lirene

Wejście na półki wesprze komunikacja w social mediach i konkurs.

20 września 2017

Alior Bank odświeża komunikację marki

Panie i panowie w melonikach zostają, choć "unowocześnieni"; bank po raz pierwszy z kampanią daily banking.