Tesco zwolni 400 osób
Cięcia dotyczyć będą biura głównego firmy.
Kampanię zrealizowały: Isobar, Propeller, Starcom i ClickAd.
Za projekt odpowiadają Dentsu Tokyo i Papaya Films.
Największy operator kablowy podpisał umowę z Playem.
Promocja operatora komórkowego i producenta energetyku w sklepach Żabka i Freshmarket.
Artystkę będzie można usłyszeć w autorskim paśmie od października.
Agencja zajmie się komunikacją w mediach społecznościowych.
Sieć E.Leclerc zamierza zanotować w tym roku ok. 2-proc. wzrost obrotów, modernizuje istniejące sklepy, złożyła też ofertę zakupu Krakowskiego Kredensu.
Grupa Gremi inwestuje w kino i technologię VR i AR.
To o 81 proc. więcej niż w okresie styczeń-czerwiec 2016 r.
Nowym organizatorem polskiej edycji konkursu jest firma New Communications, która od 12 lat jest wyłącznym przedstawicielem organizacji Superbrands na Polskę.
Nowy dział nawiązuje współpracę z Sekcją Rytmu Serca PTK.
Przeszedł z agencji Scholz & Friends.
Wcześniej pracowała m.in. w Leo Burnett, Liquid Thread, Havas, McCann oraz domu produkcyjnym Papaya Films.
Działania mają charakter programu konsumenckiego.
Wśród przejętych podmiotów są m.in. Stella Pack.
Znana menedżerka pokieruje biznesem w Polsce i regionie.
Do wybranych modeli zmywarek dołączane będą produkty z portfolio brandu P&G.
Złotą nagrodę otrzymał koncept opakowania miodu pitnego Kwarta, który powstał w odpowiedzi na brief wymyślony przez redakcję "Media & Marketing Polska".
Realizuje ją agencja More N’ More.
Judyta Nekanda-Trepka objęła stanowisko stratega w grupie mediowej Valkea Media.
Operator zaoferuje dekoder 4K Ready. Platforma wzmacnia też ofertę programową.
Działania są prowadzone pod hasłem: "Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny".
Stanowisko szefa redakcji magazynu obejmie od grudnia br.
Agencja będzie promować Targi Mieszkań i Domów.
Awansowała też Anna Wojda - pokieruje działem prawnym dziennika.
Nowy standard to mniej niż łyżeczka cukru w 100 ml.
Wystartowała kampania marki Pizza Feliciana.
Do nowej agencji przechodzi z Saatchi & Saatchi IS.
Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Wydarzenie zostało objęte patronatem "Media & Marketing Polska" oraz MMP24.
Jego nominacja uzyskała akceptację Komisji Nadzoru Finansowego.
Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią.
Bank promuje bezpłatne wypłaty z bankomatów na całym świecie. Kolejna realizacja PZL i Maxusa dla wieloletniego klienta.
Msza żałobna zostanie odprawiona w kościele pod wezwaniem św. Wincentego a Paulo (murowany) w Warszawie o 11.50.
Będzie również nadzorować spójność komunikacji w sieci z kanałami offline.
Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października.
Przyszłoroczny budżet z 397,2 mld zł wydatków.
Kinga Molska kierownikiem ds. autopromocji kanału.
Rusza trzecia odsłona kampanii Makro, której twarzą jest Michel Moran.
To prawdopodobnie pierwsza marka na polskim rynku, która promuje swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger.
To efekt współpracy z ilustratorką Magdą Nadaj.
Orkla Care inwestuje w komunikację nowej marki ze swojego portfolio.
Będą konsultantkami strategicznymi.
Stowarzyszenia chcą wypracować zbiór standardów przetargowych.