M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 września 2017

Polska na 11. pozycji w rankingu prędkości stron mobilnych

Google prezentuje swój europejski raport na ten temat.

28 września 2017

Michał Mańkowski dyrektorem operacyjnym Grupy NaTemat.pl

Jednocześnie będzie redaktorem naczelnym serwisu NaTemat.pl.

28 września 2017

Morizon.pl startuje z największą kampanią w swojej historii [wideo]

Za kreację odpowiada LiquidThread.

28 września 2017

Multi Communications kolejny rok z Gedeon Richter

Firma farmaceutyczna przedłuża współpracę z agencją.

28 września 2017

Inteligentny chatbot dla Peugeota 308

Projekt zrealizowały Havas Warsaw i 18 Havas, przy wsparciu jednostki Ecselis oraz startupu Wandlee.

28 września 2017

GfK: w Polsce rośnie liczba dużych sklepów

W 2016 r. zaobserwowano wzrost liczby sklepów wielkoformatowych przy jednoczesnym spadku liczby sklepów małoformatowych i specjalistycznych.

28 września 2017

ATM Grupa tworzy zespół dedykowany branded content

Rozwija też projekty serialowe z segmentu premium.

29 września 2017

Intermarché otwiera fan page w Facebooku

Za jego obsługę odpowiadać będzie agencja Get More Social.

29 września 2017

Marta Sobczyk w kreacji LiquidThread

Przechodzi z VML Poland.

29 września 2017

Perła Export realizuje internetowy konkurs

Działania komunikacyjne poprowadzi OS3.

29 września 2017

Oshee oficjalnym partnerem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki

Marka wprowadzi na rynek napoje izotoniczne dedykowane i sygnowane logotypem PZLA.

29 września 2017

Vicks rusza z nową odsłoną kampanii [wideo]

Za kreację odpowiada Publicis Lion.

29 września 2017

Katarzyna Białek prezesem Time, a Marcin Gębala ZPR Media

Duże zmiany w zarządach największych spółek Grupy ZPR Media.

29 września 2017

4Fun wspiera jesienną ramówkę kampanią [wideo]

W kampanii biorą udział prezenterzy stacji.

29 września 2017

Debiutuje serwis Kochaj.pl [wideo]

Jego właścicielem jest Onet-RAS Polska. Serwis otrzyma wsparcie reklamowe.

29 września 2017

Artur Manista dołącza do zespołu New Age Media

Przez ostatnie lata odpowiadał za piony obsługi klientów i nowego biznesu w Isobar.

29 września 2017

Raport Nadawcy w listopadowym numerze "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonoruje Stację Roku, zaprezentujemy też portrety największych nadawców.

29 września 2017

Product placement Sony w "Belfrze" Canal+

Maciej Stuhr jako Paweł Zawadzki w serialu będzie używał Xperii.

29 września 2017

Hypermedia straci część obsługi P&G na rynku APAC

Jak twierdzą przedstawiciele agencji, zakończenie współpracy ma dotyczyć jednego brandu.

29 września 2017

Debiutuje nowy polski bank

Bank Pocztowy tworzy EnveloBank.

29 września 2017

Bartłomiej Gierszyn nowym szefem marketingu B2C w Netii

Od 2004 r. był związany z T-Mobile.

2 października 2017

Łukasz Gwiazda z BBDO do TalentMedia

Poza działaniami strategicznymi będzie odpowiedzialny za tworzenie struktury działu strategii i rekrutację nowych osób.

2 października 2017

KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości" [wideo]

Komisja stwierdziła, że reklama może zaowocować brakiem zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne.

2 października 2017

Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots

Anna Godzisz i Gabriela Żółtaniecka przyjmują do teamu nowego partnera.

2 października 2017

Frosta otworzyła nową linię produkcyjną

W Bydgoszczy uroczystym otwarciem firma zakończyła realizację inwestycji w produkcję w Polsce wartą 65 mln zł.

2 października 2017

Krzysztof Bajkowski awansuje w VML na process & traffic leadera

To nowo utworzone stanowisko w agencji.

2 października 2017

Platige Events na Festiwalu Świateł w Berlinie [wideo]

Jest to kolejny projekt zrealizowany przez studio na rynku niemieckim.

2 października 2017

Paweł Pietrzykowski z Gutenberg Networks do Bluecloud

Agencja poszerza zespół client service.

2 października 2017

Endorfina Events i WebTalk łączą się

Jednak nadal będą funkcjonować pod obecnymi brandami. Szczegóły finansowe tej transakcji pozostają tajemnicą handlową.

2 października 2017

Onet z trzema nowymi stałymi programami w jesiennej "ramówce"

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

2 października 2017

Influencerzy zmierzyli się ze specjalną dietą w kampanii "Podziel się posiłkiem" [wideo]

Za pomysł kreatywny i wsparcie strategiczne odpowiada agencja VML Poland.

2 października 2017

Aviva sprzedaje ubezpieczenia turystyczne na Messengerze

Ubezpieczyciel współpracował przy tym projekcie z agencją Appreal.

2 października 2017

Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.

2 października 2017

TVN przygotuje drugą serię "Diagnozy"

Nowy serial ma widownię zadowalającą nadawcę - średnio 2 mln widzów. Stąd decyzja o kontynuacji produkcji.

2 października 2017

Polskie Radio uruchomiło Radio Chopin

Kanał będzie dostępny drogą cyfrową i poprzez satelitę.

2 października 2017

IAA Polska: jest szansa na powołanie wspólnej reprezentacji marketerów

W zeszłym tygodniu zakończył się pierwszy cykl spotkań dyrektorów marketingu największych reklamodawców.

3 października 2017

Opus B ponownie dla Nestle

Agencja zaprojektowała opakowania limitowanej serii batonów Lion Black White.

3 października 2017

Jacek Szulecki jako executive creative director w Leo Burnett

Szef kreacji J. Walter Thompson po roku pracy zmienia agencję.

3 października 2017

ARC RiO: Polacy polubili testowanie i degustacje

Z badania wynika, że konsumenci bardziej świadomie podchodzą do promocji.

3 października 2017

PizzaPortal startuje z kampanią serwisu

Działanie jest realizowane pod hasłem "Klikasz i jesz".

3 października 2017

Burda odświeża Focus.pl

Zmienia się layout i linia redakcyjna serwisu.

3 października 2017

Marta Berto dyrektorem PR i marketingu festiwalu Audioriver

Wcześniej była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii.

3 października 2017

Okocim wprowadza Polskie Ale

Piwo wsparte zostanie POS-ami i działaniami online.

3 października 2017

Ryszard Horowitz pracuje dla Forda

Na zlecenie marki Ford artysta wykonał 13 prac, które można oglądać w Warszawie.

3 października 2017

Wystartowała kampania nowej marki bananów

Citronex promuje markę Yellow - budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

3 października 2017

Getin Bank stawia na Proste Zasady

W przyszłym tygodniu bank ruszy z kampanią uproszczonej oferty detalicznej.

3 października 2017

Biuro Podróży Reklamy zmodernizuje portal Sprawniwpracy.pl

Serwis należy do Fundacji Integracja.

3 października 2017

Łukasz Jemioł współpracuje z They.pl

Agencja digitalowa nawiązała współpracę z polskim projektantem.

3 października 2017

Dwóch polskich raperów promuje buty Reebok Classic [wideo]

Pelson i Otsochodzi wystąpili w teledysku sportowej marki.

3 października 2017

Digital Brothers i Zenith pracują dla Totalizatora

Agencje realizują kampanię wprowadzającą Eurojackpot - najważniejszy projekt Totalizatora tej jesieni.