M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 października 2017

Raiffeisen Polbank reklamuje tanie pożyczki

Intensywną 2,5-miesięczną kampanię przygotowały: agencja GPD, studio Truskavka i dom mediowy Starcom.

3 października 2017

Kosmetyki Basel Olten Pharm liderami w trzech kategoriach

Krem do rąk, tonik do twarzy i serum do twarzy z portfolio polskiej firmy - hitami sprzedażowymi w sieciach według danych Nielsena.

3 października 2017

Kolejna kreacja w kampanii marki Wawel

Producent czekolady zaprezentował trzeci spot kampanii.

3 października 2017

Walk w zarządzie środkowoeuropejskiej sieci WeCan Ltd.

Agencja Walk wraz z trzema agencjami z Europy Środkowo-Wschodniej założyła spółkę WeCan Ltd. Celem powstałej organizacji jest zbudowanie alternatywy dla dużych sieciowych struktur na rynku CEE.

3 października 2017

Chimney Poland dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski.

3 października 2017

Wirtualna Polska wzmacnia zespół wydawców strony głównej

Raportować będą do Marcina Ręczmina, który jest szefem strony głównej WP.

3 października 2017

Michał Fal szefem newsroomu Gazeta.pl

Zastąpił na stanowisku Hannę Rydlewską.

3 października 2017

Marka Zagrodowy z nową kampanią w TV

Marka drobiu promuje się hasłem "Oryginał jest tylko jeden".

3 października 2017

Warsaw PR będzie pracować dla spółki SEEDiA

Agencja ma odpowiadać za wizerunek marki w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

3 października 2017

Group One i Robert Lewandowski tworzą nową agencję mediową

Agencja RL Media chce docelowo obsługiwać reklamowo topowych polskich sportowców.

3 października 2017

IRC: Polacy korzystają z kilku ekranów jednocześnie

Raport IR Center pokazuje, że do multiscreeningu przyznaje się 76 proc. polskich internautów.

3 października 2017

KFC korzysta z brandingu kolorystycznego w aplikacji Shazam

W pierwszej tego typu kampanii w Polsce strona startowa i tapeta Shazam zostały dopasowane do kolorów marki KFC.

4 października 2017

Jeronimo Martins ma nowe logo

Przetarg na nową identyfikację wizualną portugalskiej firmy wygrała angielska agencja The Partners.

4 października 2017

"Botoks" z rekordowym otwarciem

W weekend otwarcia film zobaczyło prawie 712 tys. widzów, czym film Patryka Vegi zdeklasował "Greya".

4 października 2017

K2 Media i Scholz & Friends dla Pracuj.pl [wideo]

Jest to trzecia odsłona formatu "Szef i reszta".

4 października 2017

Michał Lutostański wraz z zespołem wraca do Kantara

Ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix.

4 października 2017

Rusza kampania A&D Pharma Poland [wideo]

Działania będą prowadzone głównie w TV i internecie.

4 października 2017

Uzupełnienie: Grandes Kochonos Digital i Value Media pracują dla EnveloBanku

Kampania wprowadzająca niebawem.

4 października 2017

Delecta rusza z akcją konsumencką

Marka z portfolio Bakallandu startuje z projektem "Powiedz to na słodko".

4 października 2017

Adam Małysz reklamuje Playa

Operator promuje bonusy w ofertach prepaid.

4 października 2017

Eliza Przybylska dyrektorem HR w Saatchi & Saatchi IS

Będzie sprawować nowe obowiązki w warszawskim oraz poznańskim biurze agencji.

4 października 2017

GetHero uruchamia biuro w Warszawie

Pokieruje nim Maciej Piotrowski, ostatnio związany z WP.

4 października 2017

Up & More wzmacnia zespół

Agencja zatrudnia specjalistki od social mediów i SEM.

4 października 2017

Mood: nastrój w sklepie wymiernie wpływa na decyzje zakupowe

Muzyka, zapach, informacja o promocji na telefon mogą wywoływać impuls zakupowy na równi z tradycyjnymi promocjami.

4 października 2017

Łowicz w kampanii "otwiera na to, co najlepsze"

Startuje nowa komunikacja marki z portfolio Maspeksu.

4 października 2017

Tesco grozi strajk

NSZZ Solidarność informuje, że pozostaje w sporze zbiorowym z Tesco Polska i grozi strajkiem.

4 października 2017

Burda promuje "Szaleństwo zakupów"

Akcję zakupową trzech tytułów wydawnictwa wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

4 października 2017

Amica kusi zwrotem pieniędzy

Producent z Wronek przeznaczył na zwroty ponad 2 mln zł i reklamuje to w kampanii.

4 października 2017

Zbigniew Gajewski nowym dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Wcześniej pracował m.in. jako zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan i dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei.

4 października 2017

Marek Szkolnikowski w Komitecie Sportowym EBU

Komitet kształtuje politykę pozyskiwania praw sportowych.

4 października 2017

Fox promuje serial "The Gifted: Naznaczeni"

Niestandardowe wsparcie przygotował dom mediowy Mindshare we współpracy z TalentMedia.

4 października 2017

Screen Network członkiem IAB Polska

To firma z rynku digital OOH.

5 października 2017

ContentHouse zaczyna pracę dla Cartamundi Polska

Agencja opracował strategię contentmarketingową dla firmy opartą na portalu MagiaWspólnejGry.pl.

5 października 2017

Emperia i Stokrotka notują dwucyfrowe wzrosty zysku netto

Wzrost przychodów i rentowności całej grupy wynika głównie z dobrych rezultatów osiągniętych przez spółkę Stokrotka.

5 października 2017

Monster Polska rusza z jesienną kampanią

Za kreację odpowiada 180heartbeats + Jung von Matt.

5 października 2017

Anna Gorczyca wraca do OMD

Przed urlopem macierzyńskim pracowała w PHD.

5 października 2017

Provident kusi odroczoną spłatą

Pożyczka Wynajmowana będzie promowana kampanią w mediach.

5 października 2017

Konrad Łaski rozstaje się z Grupą ZPR Media

Planów zawodowych nie podaje.

5 października 2017

Tesco Polska - ponad 5 mld zł przychodów ze sprzedaży w pierwszym półroczu

Według firmy opłaciło się wzmocnienie oferty świeżych produktów oraz promocje.

5 października 2017

Tymoteusz Raffinetti head of strategy & social media w Publicis DWL

Jego zadaniami będzie m.in. współtworzenie długoterminowych strategii klienckich.

5 października 2017

Agora wdrożyła w serwisach internetowych standard ads.txt

Ma to być odpowiedź na problemy występujące w ekosystemie programmatic.

5 października 2017

Nivea rusza z rodzinnym konkursem

W projekt zaangażowane są agencje: GoldenSubmarine, Unique One i OMD.

5 października 2017

Marcin Maziarz w dziale strategii BBDO Warszawa

Wcześniej pracował w GPD.

5 października 2017

Bluerank i osiem agencji z Europy tworzą BlueAlliance

Firmy chcą rozszerzać działalność poza swoje terytorium i oferować obecnym oraz przyszłym klientom usługi na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

5 października 2017

Polka Dagmara Szulce dyrektorem zarządzającym IAA Global

Oficjalna prezentacja Dagmary Szulce na stanowisku dyrektora zarządzającego IAA Global odbyła się podczas IAA Europe Meeting w Amsterdamie.

5 października 2017

Adam Rudzki i Jarek Maciejek nowym teamem kreatywnym w Artegence

Przedtem pracowali w agencji Cravtt.

5 października 2017

Semahead zajmie się sprzedażą bezpośrednią Grupy Interia

Strukturą będzie kierował Konrad Błazenek.

5 października 2017

Startuje kampania EnveloBanku [wideo]

Działania będą prowadzone głównie w mediach digital.

5 października 2017

Agora uruchamia Sonar

Serwis zbiera i przedstawia najświeższe informacje dotyczące życia politycznego i społecznego oraz polskich polityków, w formie infografik pokazuje statystyki dotyczące najważniejszych tematów i osób.

6 października 2017

Bank Pocztowy na reklamy EnveloBanku wyda dodatkowy budżet

Pieniądze na promocję nowej marki będą niezależne od dotychczasowego budżetu marki banku.