M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 października 2017

UKE rozważa objęcie operatorów kablowych obowiązkiem udostępniania sieci

Miałoby to kapitalne znaczenie dla wzrostu konkurencji.

10 października 2017

Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonorowała najlepsze marki i marketerów.

11 października 2017

Szef KRRiT: nowy abonament RTV oznacza zmiany na rynku reklamy

Według Witolda Kołodziejskiego z KRRiT uchwalenie nowej uchwały o abonamencie RTV powinno otworzyć dyskusję o udziale mediów publicznych w rynku reklamowym.

11 października 2017

Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, nurka i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.

11 października 2017

Bahlsen wesprze Krakuski w nowej kampanii

Marketer wprowadza też nowe opakowania. Za nową szatę graficzną odpowiada Dragon Rouge.

11 października 2017

Wedel wspiera nową linię czekolad

Nowy produkt ma trzy warianty smakowe. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja PZL.

11 października 2017

Seria awansów w Streetcomie

Firma tworzy dział Sampling Solutions.

11 października 2017

Bricomarché z loterią autorstwa Unique One

Akcja realizowana jest pod hasłem "Mania paragonów".

11 października 2017

Anna Szaluś szefem reklamy w Wydawnictwie Zwierciadło

A Anna Ruszkowska została zastępcą nowej dyrektor.

11 października 2017

Arc, Leo Burnett oraz MSL łączą się w spółkę LBG

Sebastian Hejnowski na stanowisku CEO.

11 października 2017

Monika Mierzejewska brand managerem w Pandora Jewelry CEE

Będzie odpowiedzialna za rozwój marki w Polsce, Czechach, Rumunii oraz na Słowacji i Węgrzech.

11 października 2017

Powstał pierwszy concept store Dr Irena Eris

Pierwszy sklep związany z marką otwarto w warszawskiej Galerii Mokotów.

11 października 2017

Agata Grzylińska dołącza do San Markos

Agencja wzmacnia dział client service.

11 października 2017

Kolejna odsłona kampanii Axe przygotowana przez DDB & Tribal [wideo]

Spot zrealizowany został przy współpracy z Papaya Films.

11 października 2017

Imagine wspiera debiut EnveloBanku

Agencja odpowiada za przemodelowanie serwisu klienta.

11 października 2017

BBDO Warszawa realizuje kampanię Aspirin C [wideo]

Lek z portfolio firmy Bayer z nową komunikacją.

11 października 2017

Dunnhumby zaplanuje i zmierzy kampanie w mediach instore w Tesco

Od początku nowego roku startuje usługa Connect Media.

11 października 2017

Szef Kino Polska: TV może przegrać z internetem

Bogusław Kisielewski twierdzi, że w 2017 r. w Polsce po raz pierwszy w historii spadła liczba widzów TV na rzecz użytkowników internetu.

11 października 2017

Cut The Mustard zajmie się projektem biegowym Reeboka na siedmiu rynkach

Agencja zadba o platformę komunikacji skierowaną do biegaczy.

11 października 2017

Magdalena Depczyńska szefową zespołu Sanofi w Mindshare Polska

Obecnie zajmuje stanowisko directora w pionie client leadership. Z agencją związana jest od 2010 r.

12 października 2017

Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC

Wydawnictwo Bauer promuje numer z dodatkiem tematycznym i gadżetem.

12 października 2017

Bartosz Szwoch w zarządzie Eurozetu

Będzie odpowiadać za realizację polityki finansowej.

12 października 2017

IKEA: 3,64 mld zł przychodów ze sprzedaży

IKEA raportuje w Polsce 13-proc. wzrost sprzedaży.

12 października 2017

Farm Frites z nowym claimem

Nowe hasło firmy to "The fresh taste of the land".

12 października 2017

OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna

Agencja wygrała przetarg na obsługę tego projektu.

12 października 2017

Cube Group w finale Effective Mobile Marketing Awards

Agencja zdobywa jedyną nominację dla Polski w tym konkursie.

12 października 2017

Regina pracuje z agencją Grey

Marka z portfolio firmy Sofidel startuje z kampanią na europejskich rynkach.

12 października 2017

Karolina Kornacka head of content & social media w agencji Kamikaze

Będzie nadzorować pracę zespołu social media i przygotowanie kontentu.

12 października 2017

McDonald’s, OMD i Annalect automatyzują monitoring social mediów

Dom mediowy OMD i zespół jego jednostki analitycznej Annalect przeprowadzili analizę zdjęć za pomocą uczenia maszynowego IBM Watson.

12 października 2017

MullenLowe Warsaw z kampanią digitalową dla Jameson Irish Whiskey

Nowe działania realizowane są pod hasłem "Sine Metu, przyjaciele".

12 października 2017

Bolsius startuje z kampanią autorstwa Pomarańczy

Marka wystartowała z działaniami w telewizji.

12 października 2017

Vichy wybrało agencję PR

LoveBrand Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy. Marka podkreśla w działaniach "siłę kobiet".

12 października 2017

Dawid Pożoga pokieruje zespołem Playa w MediaCom Warszawa

Jest to związane z przejściem Marcina Gryki do Zenitha.

12 października 2017

Natalia Skrzypek digital development managerem w Vizeum

Będzie pracować m.in. nad strategiami socialmediowymi.

13 października 2017

BBDO znów dla 3M

Polska agencja promuje stomatologiczny materiał produkcji 3M.

13 października 2017

Duda Polska dla Biedronki

W kampanię zaangażowane są też Huta 19 i MEC.

13 października 2017

Codemedia wykorzystuje nowy format reklamowy w działaniach dla marki Agata

Marka Agata we współpracy z Sataku stworzyła nową formę promocji swoich produktów.

13 października 2017

Nowa kampania BoboVita

Nutricia startuje z nową komunikacją.

13 października 2017

Wyborcza współpracuje z T-Mobile

Płatność za prenumeratę e-gazety będzie można doliczyć do rachunku za telefon.

13 października 2017

K2 Media dla Clarins

Agencja zaplanowała i zakupiła media do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.

13 października 2017

Wyborowa od Mistrza w social mediach

Akcję przygotowała agencja McCann & MRM. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez Daniela Jaroszka i Mateusza Dziekońskiego, a produkcją zajęło się studio Lemon Film.

13 października 2017

Uzupełnienie: Regina pracuje z Greyem

Media na potrzeby kampanii kupuje MEC.

13 października 2017

Business Insider głównym dostawcą treści dla Onetu

Redakcje Biznes Onet i Business Insider połączono w jedną.

13 października 2017

Continental marzy o świecie bez wypadków

Producent opon realizuje projekt "Pokolenie Zero", który zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.

13 października 2017

P&G ogłasza CEO Challenge

Ruszyła globalna edycja konkursu.

13 października 2017

IKEA będzie promować się w Polsacie za pomocą miniserialu

Ośmioodcinkowy serial komediowy "Dom pełen zmian" ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.

13 października 2017

W całej Europie Środkowej digital rośnie kosztem prasy

- Content marketing, kontakty z influencerami i dopasowane do lokalnego rynku to najbliższa przyszłość reklamy w naszym regionie - według raportu sieci WeCAN.

13 października 2017

Dino warte 6,7 mld zł

Analitycy i portale biznesowe prawie codziennie ostatnio wymieniają nazwę spółki Dino, operatora niezwykle dynamicznie rosnącej sieci sklepów.

13 października 2017

Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.

13 października 2017

Sprostowanie: Sephora wspiera markę Kat Von D Beauty

Za zakup mediów paid social odpowiada K2 Media.