M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 października 2017

MasterCard będzie rozwijać program lojalnościowy

Na grudzień planuje dużą promocję dla posiadaczy kart. Projekt ten wesprze szeroka kampania.

23 października 2017

"Botoks" obejrzało już 2 mln widzów

Produkcja bije rekordy w Polsce i na Wyspach Brytyjskich.

23 października 2017

Polsko-brytyjska animacja podbija Włochy

"Twój Vincent" w ciągu trzech dni wyświetlania we Włoszech zarobił 1,3 mln dolarów.

23 października 2017

Wyborcza.pl ma 110 tys. płatnych subskrypcji

Wydawca podkreśla, że to wyniki lepszy od prognoz.

23 października 2017

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli

Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.

23 października 2017

BZ WBK z kolejną odsłoną kampanii kont

Bank kontynuuje promocję produktu Konto Jakie Chcę.

23 października 2017

Adam Gaskiewicz dołącza do zespołu WebTalk

Zajmie się realizowaniem projektów 360 dla CityFit.

23 października 2017

Agora wydaje bezpłatną gazetę lokalną dla Ukraińców

"Pryvit" skierowany jest do Ukraińców mieszkających we Wrocławiu.

23 października 2017

Kulturalnysklep.pl w nowej odsłonie

E-sklep ma nową identyfikację wizualną i nawigację.

23 października 2017

Aliganza Fashion Agency będzie pracować dla marki Batycki

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację pełnej strategii komunikacji marki.

24 października 2017

Biedronka we wspólnej akcji z Caritasem

Kolekcjonerskie pocztówki z grafikami Pawła Jońcy sprzedawane w celach charytatywnych.

24 października 2017

Tomasz Oświeciński w kampanii serwisu Showmax

Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.

24 października 2017

UOKiK sprawdza Polska Press Grupę

Sprawa dotyczy przejęcia Mediów Regionalnych w 2013 r. Firmie Polska Press Grupa (dawniej Polskapresse) może grozić nawet podział.

24 października 2017

Deloitte: kibice przenoszą się ze stadionów i TV do internetu

W przyszłym roku wartość globalnego rynku e-sportu ma osiągnąć miliard dolarów.

24 października 2017

Herbapol promuje owocowe herbaty

Wystartowała kampania pod hasłem "I dzień smakuje lepiej!".

24 października 2017

Dorota Haller nową szefową marketingu Huawei w Polsce

Przeszła z firmy Medicover, wcześniej pracowała m.in. w BNP Paribas i PLL LOT.

24 października 2017

Kasy Stefczyka promują się przez dobroczynność

Telewizyjno-radiowo-internetową kampanię przygotowała agencja Apella.

24 października 2017

Damian Zapłata w zespole zarządzającym Allegro

Poprzednio był prezesem First Data Polska. W Allegro obejmuje stanowisko CCO.

24 października 2017

Marlena Huszczak zostaje COO w Kantar Insights Polska

Z rynkiem badań związana jest od 1998 r.

24 października 2017

Krajowy Rejestr Długów: rośnie zadłużenie e-sklepów

Spośród firm, które zajmują się sprzedażą online, ponad 2,5 tysiąca trafiło już jako dłużnik do Krajowego Rejestru Długów.

24 października 2017

Pozytywne wyniki Metro AG

Spółka Metro AG, operator sieci Metro Wholsale i Real, podała wstępne roczne wyniki finansowe.

24 października 2017

Raport "Biura Reklamy" w grudniowym "Media & Marketing Polska"

W publikacji zaprezentujemy portrety 51 biur na podstawie badań Kantar Millward Brown.

24 października 2017

Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej już 24 listopada

W tym dniu organizacje biorące udział w dialogu branżowym SAR - PSML spotykają się na podpisanie umowy branżowej dotyczącej dobrych praktyk i standardów współpracy klient -agencja.

24 października 2017

Effie Awards: Saatchi & Saatchi IS najbardziej efektywną agencją roku

7 złotych, 31 srebrnych, oraz 16 brązowych statuetek trafiło do laureatów konkursu.

25 października 2017

Alior i Pekao rozważają fuzję

Oba banki pozostają pod kontrolą PZU.

25 października 2017

"Botoks" wciąż zadziwia frekwencją - nie tylko w Polsce

Również w Wielkiej Brytanii film przoduje wśród filmów nieangielskojęzycznych.

25 października 2017

ARC Rynek i Opinia: E-commerce wysyła głównie pocztą

Polskie e-sklepy wysyłają coraz więcej, coraz droższych paczek miesięcznie

25 października 2017

Firmy JMP i Green Factory rozpoczęły trzecią edycję "Zielonej krainy"

Program społeczny inicjowany przez operatora Biedronki i jej dostawcę wspiera Instytut Żywności i Żywienia.

25 października 2017

Be Media ponownie dla marki Kärcher [wideo]

Kampania ma osiągnąć ok. 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca.

25 października 2017

Empik z nowym narzędziem łączącym online z offline

Sieć wprowadza nowe rozwiązanie - ekspresową rezerwację produktu w sklepie.

25 października 2017

Bartłomiej Brzoskowski przechodzi do agencji Kamikaze

Przez ostanie lata związany był z Fenomem (obecnie Feno).

25 października 2017

Jakub Margol szefem zespołu Carlsberga w Initiative

Z tym domem mediowym związany jest od czterech lat.

25 października 2017

Warszawska Izba Radców Prawnych z kampanią zawodu

Wizerunkowa kampania ma promować zawód radcy prawnego.

25 października 2017

IAB Polska przyjmuje nowy standard viewability reklam online

Organizacja na obecnym etapie rozwoju technologii pomiaru nie rekomenduje rozliczania kampanii na podstawie tego wskaźnika.

25 października 2017

Agencja The Digitals przygotowała digitalową odsłonę kampanii Pracuj.pl [wideo]

Pojawią się w niej m.in.: Michał Sadowski, Artur Kurasiński czy Junior Brand Manager.

25 października 2017

Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania kandydatami do zarządu Agory

Kryńska-Godlewska była członkiem rady nadzorczej, a Kania to doświadczony specjalista w zarządzaniu finansami.

25 października 2017

Łukasz Piela wiceprezesem E-Kiosku

Awans dotychczasowego dyrektora zarządzającego do zarządu spółki.

25 października 2017

Alena Suszycka nie żyje

Po długiej chorobie odeszła dyrektor zarządzająca TBWA/Tequila - jedna z najbardziej utalentowanych menedżerek na polskim rynku agencyjnym.

26 października 2017

Deloitte Digital: firmy chętnie wykorzystują sztuczną inteligencję

Jak wynika z badania Salesforce "The AI Revolution 2017", aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję.

26 października 2017

Anna Wróblewska dyrektorem marketingu wnętrza w ZPR Media

Odpowiadać będzie za działania na rzecz miesięczników wnętrzarskich grupy oraz serwisów Urządzamy.pl i Wymarzonyogród.pl.

26 października 2017

Hyundai rozpoczyna wyprzedaż modeli z 2017 r.

Telewizyjno-internetową kampanię przygotowały Opus B i Havas Media.

26 października 2017

Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży Seata w Polsce

W ciągu trzech kwartałów Polacy kupili 7,5 tys. samochodów marki należącej do VW Group.

26 października 2017

Opel z product placement w serialu AXN "Ultraviolet"

Producent promuje w ten sposób trzy modele: Crossland X, Insignię i Adam.

26 października 2017

New Age Media z coraz większym zasięgiem

W związku z otwarciem kolejnym placówek siły kin Cinema City zwiększają się.

26 października 2017

Bounty Brands przejmuje Profi

Firma FMCG kontynuuje poszerzanie działalności.

26 października 2017

On Board Think Kong poszerza współpracę z L’Oréal Polska

Agencja zajmie się realizacją projektu L’Oréal Warsaw Plant.

26 października 2017

"Gazeta Wyborcza" podpisała umowę z UMK

Studenci i pracownicy toruńskiego uniwersytetu otrzymują dostęp do cyfrowych zasobów gazety oraz wstęp na łamy gazety, gdzie będą mogli publikować.

26 października 2017

GroupM łączy dane GfK i Nielsena w nowym narzędziu

GroupM promuje Precious, pomiar łączący dane zakupowe GfK i telemetryczne Nielsena, wśród reklamodawców. Jak twierdzą autorzy tego narzędzia, to pionierski produkt nie tylko w skali polskiego rynku, lecz także Europy.

26 października 2017

Multikino z kolejną odsłoną kampanii

Piotr Żyła ponownie poleca fotele VIP.

26 października 2017

Delma Extra rusza z nową kampanią

Unilever wspiera swój produkt głównie w telewizji.