M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 kwietnia 2003

SC Johnson rozpoczął równolegle pięć kampanii reklamowych

Pronto przeciw Kurzowi to nazwa nowych jednorazowych ściereczek do czyszczenia mebli koncernu SC Johnson, dla których kampanię reklamową zaplanował i...

2 kwietnia 2003

Studio Contrast przygotowało nową oprawę graficzną TVP Polonia

W związku z jubileuszem dziesięciolecia Telewizja Polonia zmienia swój wizerunek. Nowa oprawa graficzna zatytułowana "Malownicza Polska" jest kompozycją bazującą na...

2 kwietnia 2003

Pod hasłem "Tu ładowałem" rozpoczęła się nowa kampania Simplusa

Operator telefonii komórkowej Polkomtel SA ruszył 1 kwietnia z nową kampanią dla prepaidu Simplus. Jej zadaniem jest przypomnienie wszystkim użytkownikom,...

2 kwietnia 2003

Ale Kino! patronem medialnym I Święta Niemego Kina

Telewizyjny kanał filmowy Ale Kino! został patronem medialnym organizowanego przez Filmotekę Narodową I Święta Niemego Kina. W dniach 11-13 kwietnia...

2 kwietnia 2003

Integracja nagrodzona na Festiwalu Komunikacji Społecznej

Kampania społeczna "Płytka wyobraźnia to kalectwo" Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji, instytucji działającej na rzecz osób niepełnosprawnych, została wyróżniona w konkursie Społeczny...

3 kwietnia 2003

PPW nie zamierza sprzedawać udziałów w Presspublice

Państwowe Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" (PPW), które posiada 49 proc. udziałów w spółce Polskapresse, nie zamierza sprzedać swoich udziałów w tej...

3 kwietnia 2003

Rada Reklamy uprościła procedury prowadzenia arbitrażu

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Rada Reklamy (RR) zdecydowała się na liberalizację procedur w sprawach dotyczących naruszeń etyki reklamowej. Przede wszystkim...

3 kwietnia 2003

Deląg skarży Pocztę Polską za wykorzystanie jego wizerunku w promocji

Rozpoczyna się postępowanie sądowe w sprawie znanego polskiego aktora Pawła Deląga przeciwko Poczcie Polskiej. Spór dotyczy bezprawnego jego zdaniem wykorzystania...

3 kwietnia 2003

Schonert zastąpi Forde'a na stanowisku dyrektora marketingu Żywca

Grupa Żywiec potwierdziła informację, jaką podaliśmy w Dziennym Serwisie "MiMP" z 1 kwietnia br., o tym, że Andrzej Schonert, dotychczasowy...

3 kwietnia 2003

Ruszyła nowa kampania Coca-Coli z dotychczasowym hasłem

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Coca-Coli, której celem jest m.in. prezentacja odświeżonego logo produktu. Na kampanię składają się dwa spoty:...

3 kwietnia 2003

Studio P Andrzeja Pągowskiego pracuje nad kampanią dla Trójki

Studio P - agencja reklamowa Andrzeja Pągowskiego - przygotowuje kampanię reklamową dla Trójki (Program III Polskiego Radia SA). Kampania Trójki...

3 kwietnia 2003

Linda nie dostał wynagrodzenia za udział w reklamach PTE Winterthur

Popularny polski aktor Bogusław Linda wciąż ma problemy z wyegzekwowaniem części należnego mu wynagrodzenia za udział w kampanii reklamowej PTE...

3 kwietnia 2003

Dziennik "Rzeczpospolita" rozpoczął kampanię wizerunkową

Dziennik ogólnopolski "Rzeczpospolita" rozpoczął kampanię wizerunkową. Strategię i kreację działań przygotowała agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services. Szefem kreatywnym tego...

3 kwietnia 2003

Merloni Indesit rozpoczął kampanię marki Indesit

Merloni Indesit Polska sp. z o.o. rozpoczął kampanię billboardową jednej z marek ze swojego portfolio - Indesit. Celem kampanii jest...

3 kwietnia 2003

Motorola i Plus promują nową serię telefonów C-333

Na zlecenie Motorola Polska i firmy Polkomtel, operatora sieci Plus, agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy McCann Universal przygotowały...

3 kwietnia 2003

Firma hfp SA finalizuje przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Firma hfp SA, producent ryżu, kaszy gryczanej i jęczmiennej, realizuje ostatni etap procedur przetargowych, których celem jest wyłonienie agencji reklamowej...

3 kwietnia 2003

Nowy dyrektor generalny MTV Polska będzie znany w ciągu 6 miesięcy

Nowy dyrektor generalny MTV Networks Polska będzie znany w ciągu 6 miesięcy. "Jeszcze nie wiadomo, czy będzie to ktoś z...

3 kwietnia 2003

Ale Kino! odświeży oprawę graficzną, ramówkę i stronę internetową

W kwietniu br. telewizyjny kanał filmowy Ale Kino! wprowadzi zmiany w oprawie graficznej stacji. Zmienione zostanie logo stacji. Odświeżone kolorystycznie...

3 kwietnia 2003

Interia uruchamia serwis internetowy dla nowego programu Polsatu

Portal Interia.pl uruchomił serwis internetowy dla programu "Dziewięć niezwykłych tygodni". Jest to już czwarty program typu reality show Polsatu obsługiwany...

3 kwietnia 2003

ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę zajmującą się m.in. sponsoringiem

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę Sponsoring up! mającą się zajmować usługami sponsoringowymi i działaniami z zakresu product...

3 kwietnia 2003

Spółka Europlakat Polska zmieniła nazwę na SCM Polska

Europlakat Polska Sp. z o.o. należąca do Grupy Ströer zmieniła nazwę na SCM Polska Sp. z o.o. (Ströer City Marketing...

3 kwietnia 2003

Cyfra Plus powiększyła się o pakiet XtraMusic

Na mocy podpisanej 14 lutego br. umowy pomiędzy spółkami Canal Plus Cyfrowy oraz XtraMusic Ltd do oferty platformy cyfrowej Cyfra...

3 kwietnia 2003

Nowy dyrektor wykonawczy pionu programowego Cyfry Plus

Beata Ryczkowska objęła 1 kwietnia br. funkcję dyrektora wykonawczego pionu programowego Cyfry Plus. Podlegają jej kanały tworzone przez Canal Plus...

3 kwietnia 2003

Broker FM organizuje II edycję konferencji "W samo południe"

Broker FM SA organizuje w Szczyrku w dniach 3-6 kwietnia 2003 r. II edycję konferencji pt. "W samo południe". Konferencja...

3 kwietnia 2003

Zmiany personalne w biurach reklamy wydawnictwa Edipresse Polska

Stanowisko dyrektora Biura Reklamy tygodnika "Przekrój" objęła powracająca z urlopu macierzyńskiego Aleksandra Trojnar. Odciążyła tym samym Andrzeja Matuszczyka, dyrektora Biura...

3 kwietnia 2003

Telewizja Puls zakończyła nadawanie

Telewizja Puls, która zadebiutowała na rynku 18 marca 2001 r. na częstotliwościach Telewizji Niepokalanów, przestała nadawać. Spółka Telewizja Familijna, która...

4 kwietnia 2003

Wydanie specjalne "Newsweek Polska" - "Nauka" - wszystko o genach

7 kwietnia na rynku ukaże się wydanie specjalne "Newsweek Polska" - "Nauka", które pokazuje, jak różnorodne zastosowanie ma biologia molekularna...

4 kwietnia 2003

CasusBTL realizuje program promocyjny C&C Partners Telecom

Agencja CasusBTL realizuje kolejne etapy programu promocyjnego systemu domNET dla C&C Partners Telecom - dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Przygotowane...

4 kwietnia 2003

NG Interactive podpisuje umowę z jedną z największych firm chemicznych w Europie

Agencja NG Interactive podpisała umowę na obsługę w zakresie internetu i multimediów z jedną z największych firm chemicznych w Europie...

4 kwietnia 2003

Kolejny spot DougFaberFamily dla Germanos Polska

Na przełomie marca i kwietnia ruszyła kampania z kolejną produkcją telewizyjną zrealizowaną przez DougFaberFamily dla Germanos Polska. Tym razem chodzi...

4 kwietnia 2003

Korzystanie z internetu w Polsce według Ipsos Demoskop

Jedna czwarta Polaków korzysta z internetu. Są to przede wszystkim ludzie młodzi, z wyższym i średnim wykształceniem, mieszkańcy dużych miast....

4 kwietnia 2003

McDonald's wesprze kampanią nową kanapkę

McDonald's Polska rozpoczyna w restauracjach na terenie całego kraju sprzedaż kanapki Fish Mac De Luxe. Jej skład wzbogacą pomidor i...

4 kwietnia 2003

Joanna Brodzik na antenie Trójki

Od 7 kwietnia słuchacze Trójki (PR3) będą mogli poznać książkę "Niania w Nowym Jorku" w tłumaczeniu Rafała Śmietany. Codziennie od...

4 kwietnia 2003

"Lekka wygrana" - nowa promocja konsumencka wafli Princessa

Ruszyła właśnie najnowsza promocja wafli w czekoladzie Princessa "Lekka wygrana". Promocja oparta jest na najprostszym i najbardziej lubianym przez konsumentów...

4 kwietnia 2003

Jacek Libiszowski został nowym dyrektorem sprzedaży Celii

Jacek Libiszowski objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży Zakładu Produkcji Kosmetyczno-Farmaceutycznej (ZPKF) "Celia", którego właścicielem jest firma Inco-Veritas SA. Zastąpił on...

4 kwietnia 2003

PKO BP rozpoczyna multimedialną ofensywę na rynku korporacyjnym

Bank PKO BP chce zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku usług dla klientów korporacyjnych. Ma mu w tym pomóc projekt Elektronicznego...

4 kwietnia 2003

Ruszyła kampania Lavazzy

Rozpoczęła się kampania outdoorowa kawy Lavazza wykorzystująca zarówno konwencjonalne nośniki, jak i megia site'y. Reklamy pojawią się w Warszawie, Krakowie,...

4 kwietnia 2003

Hochland poszerza linię serków marki Kanapkowy

Hochland Polska wprowadza na rynek nowy produkt - serek twarogowy Kanapkowy z ogórkiem i koperkiem. Premiera tego produktu zostanie wsparta...

4 kwietnia 2003

Brita Polska przeprowadzi testową promocję filtrów dzbanowych

Firma Brita Polska, producent filtrów dzbanowych, rozpoczyna działania promocyjne, których celem jest budowa wizerunku marki. "Zaplanowana akcja ma charakter testowy,...

4 kwietnia 2003

Firma Miele rozpoczęła kampanię w "Playboyu"

Producent sprzętu AGD firma Miele rozpoczęła niestandardową kampanię reklamową. Kampania prowadzona jest wyłącznie w miesięczniku dla mężczyzn "Playboy" i została...

4 kwietnia 2003

Lukas Bank rozpoczął kampanię billboardową w Warszawie

Lukas Bank rozpoczął w Warszawie kampanię billboardową o charakterze produktowo-wizerunkowym. Layout wykorzystywanych billboardów promuje internetowy produkt tego banku - Lukas...

4 kwietnia 2003

Paradise Group wprowadza na polski rynek markę Ermenegildo Zegna

Przedstawiciel ekskluzywnych domów mody firma Paradise Group wprowadza na rynek polski markę Ermenegildo Zegna. "Po latach działania na rynku polskim...

4 kwietnia 2003

Proinwest Art Meritum wraz z MediaComem pracują dla Sokołowa SA

Agencja reklamowa Proinwest Art Meritum nawiązała współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa przy okazji aktualnej kampanii reklamowej firmy przetwórstwa mięsnego...

4 kwietnia 2003

Kaliszanka planuje wsparcie reklamowe nowych Grześków

Fabryka Pieczywa Cukierniczego "Kaliszanka" wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty wafli Grześki - o smaku kokosowym i o smaku bananowym...

4 kwietnia 2003

NOM uruchomił przetarg na swój budżet

Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, Niezależny Operator Międzystrefowy (NOM) rozpisał przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego. Rzecznik NOM Marcin Gruszka nie...

4 kwietnia 2003

Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii nowej Toyoty Avensis

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową Toyotę Avensis. Kampania rozpocznie się w najbliższy...

4 kwietnia 2003

Pięć domów mediowych startuje w przetargu firmy BMW Polska

Firma BMW Polska rozpoczęła przetarg na obsługę fullserwisową swojego budżetu mediowego. Wysokość budżetu, o jaki starają się zaproszone do przetargu...

7 kwietnia 2003

Ewa Góralska przejmie obowiązki szefa PanMedia Western

Ewa Góralska, dotychczasowy zastępca dyrektora zarządzającego domu mediowego PanMedia Western, przejmie obowiązki Rafała Wiśniewskiego, dyrektora zarządzającego PanMedia Western. "Decyzję co...

7 kwietnia 2003

Maciej Kita dołączył do teamu obsługującego Erę w Optimum Media OMD

Maciej Kita, dotychczasowy senior media planner w firmie CR Media, dołączył do zespołu obsługującego Polską Telefonię Cyfrową (do której należy...

7 kwietnia 2003

Kolejna kontrowersyjna kampania Media Markt zaczęła się od teaserów

Sieć sklepów Media Markt rozpoczęła kolejną kontrowersyjną kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej. Pierwsza jej część ma charakter teaserowy. "Kampania...