M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 kwietnia 2003

Jeroen Witteveen został new media managerem w TMM Polska

Jeroen Witteveen (l. 33) objął stanowisko new media managera w firmie TMM (The Music Marketeers) Polska. Firma zajmuje się tzw....

17 kwietnia 2003

BanCom rozpoczyna obsługę infolinii firmy Opoczno SA

Firma call center BanCom rozpoczyna pracę dla producencta płytek ceramicznych Opoczno SA. Dla tego klienta centrum będzie obsługiwać infolinię, której...

17 kwietnia 2003

Europa Europa będzie wspierana kampanią reklamową

W związku ze zmianą i ujednoliceniem nazwy tematycznego kanału filmowego Le Cinema na Europa Europa (Zone Vision) odbędzie się kampania...

17 kwietnia 2003

Medicover rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w internecie

Agencja reklamowa BrandStorm przygotowała kreację do pierwszej kampanii reklamowej w internecie firmy Medicover, sieci centrów prywatnej opieki medycznej. Reklama skierowana...

17 kwietnia 2003

Task Force Consulting wygrała obsługę Centrum Handlowego "Klif"

Firma public relations Task Force Consulting (TFC) wygrała przetarg na obsługę budżetu PR Centrów Handlowych "Klif" w Warszawie i Gdyni....

17 kwietnia 2003

Nutricia Polska zaplanowała promocję produktów BoboVita

Nutricia Polska postanowiła wykorzystać zbliżający się Dzień Dziecka w promocji produktów BoboVita, która rozpocznie się 5 maja br. i zostanie...

17 kwietnia 2003

CLM chce oferować powierzchnię reklamową na karetkach pogotowia

Firma CLM wprowadza na rynek nowy nośnik reklamowy - reklamę na karetkach pogotowia. "Jak na razie oferujemy reklamę na 80...

17 kwietnia 2003

Oświadczenie Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer nadesłało do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "Wydawnictwo Bauer oświadcza, że uważa za bezpodstawne oświadczenie Edipresse opublikowane...

17 kwietnia 2003

Edipresse Polska SA wyda specjalny dodatek do "Twojego Dziecka"

W kwietniu br. w sprzedaży ukaże się czwarte wydanie specjalne miesięcznika "Twoje Dziecko" - "Alergia" (wydawnictwo Edipresse Polska SA). Poprzednie...

17 kwietnia 2003

Agencja reklamowa Punkt opracowała promocję dla Wyborowej SA

Agencja reklamowa Punkt opracowała stronę kreatywną najnowszej akcji promocyjnej dla wódki Wyborowej (producent: Wyborowa SA). Zostanie ona przeprowadzona na terenie...

17 kwietnia 2003

Maspex wspiera reklamą marki soków Caprio i Kubuś

Rozpoczęła się telewizyjna kampania (Polsat, TVP, TVN) soku Caprio (producent: Maspex). Przygotowała ją agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a...

17 kwietnia 2003

Fujifilm startuje z nową kampanią reklamową

W kwietniu br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Fujifilm, producenta filmów fotograficznych. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy i dotyczą produktu...

17 kwietnia 2003

Nokia odświeża swój serwis w internecie

Firma Nokia, producent telefonów komórkowych, zmienia wygląd stron internetowych. Zmiana ta jest wynikiem globalnej strategii firmy mającej na celu ułatwienie...

17 kwietnia 2003

Onet.pl pomaga wybrać pytanie referendalne

Portal Onet.pl na prośbę rządu RP zorganizował sondaż dotyczący najlepszego, zdaniem użytkowników Onet.pl, pytania referendalnego. Według zdecydowanej większości użytkowników Onet.pl...

18 kwietnia 2003

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę marki Sonko

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg zorganizowany przez firmę HFP SA na obsługę marki Sonko. Firma jest producentem pieczywa lekkiego, ryżu,...

18 kwietnia 2003

BRE Leasing bliskie rozstrzygnięcia przetargu

BRE Leasing, spółka zależna BRE Banku, prowadzi przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marzena Kowalska, zastępca...

18 kwietnia 2003

AMPS rozpoczyna realizację projektu mystery shopping dla GM

Firma AMPS rozpoczyna realizację projektu z zakresu badań mystery shopping w sieci salonów motoryzacyjnych należących do General Motors (GM). Program...

18 kwietnia 2003

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą kampanię piwa Tatra Mocne

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą kampanię reklamową piwa marki Tatra Mocne 22 kwietnia br. Celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych...

18 kwietnia 2003

Zielona Budka poszerza asortyment i nie planuje kampanii w mediach

Zielona Budka Zbigniew Grycan SA, producent lodów, wprowadza do sprzedaży kilkanaście nowych wariantów lodów, głównie w segmencie lodów impulsowych. Według...

18 kwietnia 2003

Reemtsma Polska SA wprowadza na rynek papierosy marki Morgan

Firma tytoniowa Reemtsma Polska/Imperial Tobacco wprowadza na rynek papierosy marki Morgan. Jest to nowa na polskim rynku tytoniowym marka w...

18 kwietnia 2003

Prymat zmienia opakowania swoich produktów

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw do potraw, odświeża opakowania swoich produktów. Zmieniona została szata graficzna, ujednolicono również stylistykę...

18 kwietnia 2003

Gryf Direct - nowa marka na rynku direct mail

Firma Gryf Warszawa utworzyła nową strukturę Gryf Direct - firma będzie zajmować się kompleksową obsługą kampanii direct mail, w tym...

18 kwietnia 2003

Nowakowski i Księżopolska w agencji United Advertising Poland

Bartosz Nowakowski został dyrektorem kreatywnym agencji United Advertising Poland. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Soszyńskiego, który rozstał się z firmą....

18 kwietnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy stworzyła kreację do kampanii piwa Gingers

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy stworzyła kreację kampanii reklamowej wprowadzonego w połowie marca br. na rynek piwa o smaku imbirowym -...

18 kwietnia 2003

Powiększa się zespół kreatywny w agencji reklamowej Polymus BTL

Stanowisko deputy creative directora w agencji reklamowej Polymus BTL objął niedawno Piotr Wilczek. Piotr Wilczek związany jest z reklamą od...

18 kwietnia 2003

Julita Ziółkowska została dyrektorem reklamy "Cosmopolitan" i "Shape"

Julita Ziółkowska została dyrektorem reklamy magazynów "Cosmopolitan" i "Shape" należących do wydawnictwa Marquard Media. Zastąpiła na tym stanowisku Halszkę Ciołkowską....

18 kwietnia 2003

"Newsweek Polska" trafi do czytelników w Wielką Sobotę

Najnowszy numer "Newsweek Polska" (17/03) trafi do czytelników jeszcze przed świętami. Zamiast jak zwykle w poniedziałek ukaże się w sobotę...

18 kwietnia 2003

AGB zmierzyło oglądalność relacji z podpisania traktatu akcesyjnego

Transmisję ze szczytu Unii Europejskiej w Atenach, nadawaną z przerwami na TVP1 od godziny 14.00 do 22.37, oglądało średnio 1...

18 kwietnia 2003

Trwa kampania reklamowa skierowana do posiadaczy peugeotów

Do 26 kwietnia potrwa kampania reklamowa Serwisu Peugeot skierowana do posiadaczy samochodów Peugeot oraz potencjalnych klientów tej marki. Celem kampanii,...

18 kwietnia 2003

Nowa kampania marki Sprite pokazuje pasje młodych ludzi

Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna marki Sprite - "Breakdance". Trzydziestosekundowy film został przygotowany i zrealizowany przez polską agencję reklamową Gruppa66...

18 kwietnia 2003

MRM Momentum organizuje "Słoneczną promocję" MasterCard

Ruszyła "Słoneczna Promocja" MasterCard. Promocja jest projektem prowadzonym przez agencję MRM Momentum, która stworzyła koncept kreatywny i mechanizm promocji. Celem...

18 kwietnia 2003

Wirtualna Polska ulepszyła serwis Wiadomosci.wp.pl

Wirtualna Polska zmodyfikowała w kierunku większej przejrzystości, interaktywności, multimedialności i szybkości serwis Wiadomości (wiadomosci.wp.pl). Aktualizowane na bieżąco informacje przedstawiane są...

18 kwietnia 2003

Świat Książki i RMF FM organizują promocję książki i czytelnictwa

23 dzień kwietnia został ogłoszony w 1997 roku przez UNESCO Światowym Dniem Książki. Pomysł ten wywodzi się z Kalifornii, gdzie...

22 kwietnia 2003

Budżet mediowy preparatów marki Centrum trafił do Optimedia Poland

Dom mediowy Optimedia Poland zajmie się obsługą medialną preparatów witaminowych Centrum (Centrum, Centrum Junior, Centrum Silver) produkowanych przez firmę farmaceutyczną...

22 kwietnia 2003

GfK Polonia pracuje nad badaniami potencjału marek

Firma badawcza GfK Polonia Instytut Badania Opinii pracuje nad wprowadzeniem na rynek polski badania Brand Potential Index (BPI), którego celem...

22 kwietnia 2003

Jacek Olczak został prezesem zarządu Philip Morris Polska

Jacek Olczak (l. 38) został mianowany prezesem zarządu Philip Morris Polska. Jest pierwszym Polakiem na tym stanowisku. Jacek Olczak zastąpił...

22 kwietnia 2003

Cartoon Network rozpoczyna współpracę z Discovery Polska

Polski Cartoon Network, telewizyjny kanał dla dzieci należący do koncernu AOL Time Warner Company, od początku maja br. będzie miał...

22 kwietnia 2003

GlaxoSmithKline prowadzi przetarg na obsługę ATL marki Visolvit

Firma GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA, polski oddział międzynarodowego koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK), ogłosiła przetarg na obsługę reklamową dotyczącą strategii i kreacji...

22 kwietnia 2003

Peppermint koordynuje akcję edukacyjną Blend-a-med dla P&G

Procter & Gamble rozpoczął akcję edukacyjną kierowaną do uczniów szkół podstawowych i rodziców, której sponsorem jest marka Blend-a-med. Za jej...

22 kwietnia 2003

Bakoma wprowadza nową linię deserów mlecznych Sonata

Bakoma SA, producent jogurtów i przetworów mlecznych, wprowadza na rynek nową markę deserów mlecznych z owocami Sonata. Produkt będzie dostępny...

22 kwietnia 2003

Scholler rozpoczyna kampanię reklamową dwóch kluczowych marek

Firma Nestlé Scholler, producent lodów, w poniedziałek 21 kwietnia br. rozpoczyna kampanię reklamową najważniejszej marki w swoim portfolio - lodów...

22 kwietnia 2003

Dendrite i Medical Data Management zawarły strategiczne porozumienie

Dendrite International Inc. ogłosił zawarcie strategicznego porozumienia z Grupą Medical Data Management (MDM), dostawcą baz danych lekarzy jak również usług...

22 kwietnia 2003

Katarzyna Żuczek dołączyła do zespołu kreatywnego Polymus BTL

Katarzyna Żuczek dołączyła do zespołu agencji reklamowej Polymus BTL, obejmując stanowisko senior art directora.  W branży reklamowej pracuje od sześciu...

22 kwietnia 2003

Miesięcznik "Dziecko" przygotował wydanie specjalne

Na rynku pojawi się numer specjalny miesięcznika "Dziecko" (wydawnictwo Agora SA) pt.: "Pierwszy rok życia dziecka". Jest to poradnik dla...

22 kwietnia 2003

Usługa HBO MaxPak została udostępniona na platformie cyfrowej Cyfra Plus

Firma Canal Plus Cyfrowy podpisała umowę z HBO Communications LTD. dotyczącą udostępnienia abonentom platformy cyfrowej Cyfra Plus kanału HBO 2...

22 kwietnia 2003

Telewizja Polsat rozpoczyna emisję talk-show "Czarny pies czy biały kot"

Na antenie telewizji Polsat SA rozpocznie się emisja (11 maja br. o godz. 14) nowego talk-show pt. "Czarny pies czy...

22 kwietnia 2003

Zebra przygotowała kolejną kampanię reklamową dla PWN

W kwietniu br. ruszyła kolejna kampania reklamowa Wydawnictwa PWN przygotowana przez agencję reklamową Zebra. Tym razem promuje ona następne ważne...

22 kwietnia 2003

Agora SA promuje wydanie specjalne miesięcznika "Ogrody"

Na rynku pojawił się opracowany przez redakcję miesięcznika "Ogrody" (wydawnictwo Agora SA) numer specjalny wiosna/lato/jesień/2003 pt: "Ogród i działka 101...

22 kwietnia 2003

Clear Channel Poland prowadzi kampanie w miejscach sprzedaży

Firma reklamowa Clear Channel Poland rozpoczęła realizację miesięcznej kampanii dla Masterfoods. Promocja Whiskas w saszetkach dla dorosłych kotów prowadzona jest...

22 kwietnia 2003

Grupa C2 wprowadza na rynek nowy katalog motoryzacyjny

Wydawca miesięcznika "Auto TUNING świat" - firma Grupa C2 - wprowadził na rynek nowy tytuł: "Auto KATALOG świat tuningu 2003"...