M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 maja 2018

Patryk Spinek i Małgorzata Barańska w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w client service agencji.

22 maja 2018

Opus B dla Oceanic

Agencja z Krakowa przygotowała kampanię nowej linii kosmetyków.

23 maja 2018

Provident chce się reklamować dzięki youtuberom

Firma pożyczkowa chce dotrzeć do młodych ludzi; akcję realizują LifeTube, Lettly i Isobar.

23 maja 2018

Peako SA: 100 tys. kont w 100 dni

Bank także będzie reklamował kartę walutową na wakacje.

23 maja 2018

PMPG w I kwartale z mniejszymi przychodami i dużym zyskiem

Wydawnictwo stawia na media internetowe.

23 maja 2018

Piccolo zachęca dzieci do zabawy przez cały rok

Marka Ambry namawia dzieci do tańca, uruchamia specjalną aplikację i pozwala wygrać konsole XBox.

23 maja 2018

Meizu, chińska marka, chce być numerem trzy

W ciągu roku zamierza sprzedać 100 tys. telefonów, a za trzy lata trafić na podium.

23 maja 2018

Wirtualna Polska poprawia rentowność, choć telewizja wciąż generuje straty

W I kwartale Grupa WP wypracowała 32 mln zł zysku EBITDA i 8,3 mln zł zysku netto.

23 maja 2018

Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

Na tę decyzję ma wpływ niska rentowność produktu i ciągle zmieniające się przepisy prawa.

23 maja 2018

Enel-Med reklamuje się na outdoorze

Za przygotowanie komunikacji i kreację odpowiada agencja ID Advertising.

23 maja 2018

TalentMedia promuje markę Str8 [wideo]

Kampania potrwa do połowy czerwca.

23 maja 2018

Dino nie wypłaca dywidendy

Firma przeznacza 92,5 mln zł na kapitał zapasowy.

23 maja 2018

Elżbieta Kulawik kierownikiem mediów i usług marketingowych w Lotte Wedel

Z kolei Aleksandra Kusz vel Sobczuk objęła stanowisko kierownika komunikacji korporacyjnej.

23 maja 2018

Robert Makłowicz reklamuje bank BGŻ BNP Paribas

Kampanię przygotowały Publicis Lion i Havas Media.

23 maja 2018

Starcom: Ponad 60 proc. Polaków nie kojarzy marek związanych z mundialem w Rosji

Wśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.

23 maja 2018

Sieć Douglas ogłasza nową strategię wizerunkową i marketingową

Surowe zdjęcia Petera Lindbergha mają podkreślać kobiecą siłę i niezależność.

23 maja 2018

Bank Millennium w ciągu trzech lat zamierza otworzyć 600 tys. nowych kont

Bank zapowiada, że oferta Kont 360° pozostanie kluczowa dla jego strategii akwizycyjnej.

23 maja 2018

GoldenSubmarine z marką Starbucks

Agencja realizuje kampanię "Pasja do kawy" dla marki Starbucks na rynkach europejskich zarządzanych przez AmRest.

24 maja 2018

Ruszyła kampania marki Viscoplast 3M [wideo]

Działania realizują dom mediowy Codemedia i agencja Albedo Marketing.

24 maja 2018

Startuje Cinema City Gaming Days

Rusza specjalny program łączący kino ze światem gier.

24 maja 2018

Europejski rynek reklamy digital był wart w ub.r. 48 mld euro

Wynik za zeszły rok oznacza podwojenie wartości rynku na przestrzeni ostatnich pięciu lat.

24 maja 2018

Wartość sprzedaży K2 po I kwartale osiąga 26 mln zł

Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 326 tys. zł.

24 maja 2018

UPC Biznes z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo

Operator odświeża ofertę.

24 maja 2018

L’Oréal Warsaw Plant ma być "suchą fabryką"

Od 2005 r. Grupa L'Oreal zmniejszyła emisję CO2 o 73 proc. - podaje firma w raporcie zrównoważonego rozwoju za 2017 r.

24 maja 2018

ZNP wystartowało z kampanią outdoorową

Działania potrwają do końca maja, a realizuje je Cityboard.

24 maja 2018

Marka odzieżowa Zina z kolekcją mundialową

Kolekcja inspirowana barwami narodowymi będzie dostępna w sieci Rossmann.

24 maja 2018

Myszka z MiniMini+ na etykietach kosmetyków

W sieci Rossmann na półki trafiają kosmetyki z brand hero stacji.

24 maja 2018

Wkrótce ruszy IKEA w Blue City

Zawieszono plany otwarcia sklepu w Forcie Wola.

24 maja 2018

Hand Made, UM i Reprise dla Dermika Intelligence

Kampania prowadzona jest w digitalu i magazynach luksusowych.

24 maja 2018

Husqvarna na wiosnę

Rusza kampania, która potrwa do jesieni.

24 maja 2018

Plus musi jednak zapłacić 4,5 mln zł kary za reklamy

Sprawa dotyczy kampanii z 2009 r.

24 maja 2018

Nagrody za 880 tys. zł w loterii Providenta

Wspierająca kampania w telewizji i internecie.

24 maja 2018

Vision Express reklamuje zniżki na okulary przeciwsłoneczne

Kampania w TV, internecie, prasie i na OOH autorstwa Walk i MullenLowe MediaHub.

24 maja 2018

MPM AGD startuje z kampanią marki premium Sam Cook

Budżet rocznej kampanii wynosi 2 mln zł.

25 maja 2018

Lubella gotowa na piłkarskie emocje

Marka Maspeksu poszerza portfolio o płatki zbożowe Kulko-Piłki.

25 maja 2018

Dostawcy w reklamach Biedronki

Za kreację nowej kampanii odpowiada Duda Polska, za realizację Oto Film, Orka i Cafe Ole, a media planował i kupował Wavemaker.

25 maja 2018

Publicis Media partnerem nowych studiów na Uniwersytecie Warszawskim

Wydział Zarządzania UW i Publicis Media przygotowały autorski program studiów podyplomowych.

25 maja 2018

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

25 maja 2018

Bauer rezygnuje z "Well"

Wydawnictwo tłumaczy zawieszenie wydawania tytułu rezygnacją Doroty Wellmann.

25 maja 2018

VML zdobywa brąz na europejskich Mixx Awards 2018

VML doceniono za kampanię "The Missed Spaceflight".

25 maja 2018

Mateusz Downar awansuje w MediaCom Warszawa

Obejmuje stanowisko digital connections directora.

25 maja 2018

Agnieszka Parfienowicz przechodzi do Mindshare

Od 2004 r. związana była z MediaCom Warszawa.

25 maja 2018

Ponad 1 mln zł w pół roku - tyle wydała Kancelaria Premiera na reklamy i PR

Ponad 600 tys. zł trafiło do firmy White za optymalizację kampanii w Google, Facebooku i YouTube.

25 maja 2018

KFC reklamuje promocyjną ofertę [wideo]

Autorem kreacji jest McCann Worldgroup.

25 maja 2018

Bank Millennium reklamuje pożyczki gotówkowe

Kampanię przygotowały Change Serviceplan, Isobar i Initiative.

25 maja 2018

Oranżada Hellena chce być fit

Colian wprowadza oranżadę czerwoną słodzoną stewią.

25 maja 2018

Radek Dudzic nowym creative directorem w OS3

Przez ostatnie dwa lata pracował w Isobar Poland.

25 maja 2018

IKEA rozpoczęła działania niestandardowe

Wystartowała pierwsza w Polsce komunikacja w technice ASMR realizowana przez sieć IKEA.

25 maja 2018

Hand Made i Nescafe Dolce Gusto świętują rocznicę współpracy

Agencja uruchamia urodzinowy konkurs na blogu, który prowadzi dla marki z portfolio Nestle.

25 maja 2018

Marcin Talarek został chief creative officerem w Platige Image

Zajmie się tworzeniem i wdrażaniem koncepcji artystycznych i technologicznych, nadzorowaniem konceptów kreatywnych, R&D produktów i usług oraz działania z obszaru new business.