M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 kwietnia 2003

Krzysztof Ibisz zastąpi Henryka Talara w "Rosyjskiej ruletce"

W teleturnieju "Rosyjska ruletka", emitowanym przez telewizję Polsat, nastąpi zmiana osoby prowadzącej. Henryka Talara zastąpi Krzysztof Ibisz. Na początku maja...

22 kwietnia 2003

Radio Zet wprowadza nową oprawę muzyczną programów informacyjnych

Wiadomości Radia Zet będą miały nową oprawę muzyczną. Ta nowa oprawa to uzupełnienie wszystkich elementów muzycznych używanych w Radiu Zet....

22 kwietnia 2003

Corporate Profiles DDB wygrała przetarg na obsługę budżetu Opoczno SA

Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB wygrała przetarg na obsługę fullserwisową firmy Opoczno SA. Wysokość budżetu, o jaki starały się agencje...

23 kwietnia 2003

Tuba i Media Insight wygrały przetarg na obsługę marki Sferia

Firma OSP Polpager, operator bezprzewodowej sieci telefonii stacjonarnej Sferia, rozstrzygnęła przetarg reklamowy. Wygrała go agencja reklamowa Tuba Urząd ds. Nagłaśniania...

23 kwietnia 2003

Coca-Cola rozpoczęła dystrybucję marki herbat mrożonych Nestea

Coca-Cola wprowadziła na rynek herbatę mrożoną Nestea. Jest to brand należący do koncernu Nestle znany w 20 krajach. W Polsce...

23 kwietnia 2003

Finlandia Ballantine's Group wspiera promocją relaunch wódki Cranberry

Przezroczysta wódka Finlandia Cranberry (dystrybutor: Finlandia Ballatnine's Group) jest wprowadzana na polski rynek pod hasłem: "Teraz arktycznie czysta". Wcześniej miała...

23 kwietnia 2003

Raisio Polska Foods rozpoczyna promocję konsumencką Masmiksu

Firma Raisio Polska Foods rozpocznie ogólnopolską promocję konsumencką związaną z produktem do smarowania pieczywa Masmix. Hasło promocji, która ruszy 1...

23 kwietnia 2003

Ad Fabrika FCB przygotowała reklamy marki Sekret Mnicha

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowała kolejną kampanię promocyjną serków pleśniowych marki Sekret Mnicha (Grupa Bongrain). Pierwsze działania reklamowe rozpoczną...

23 kwietnia 2003

Promocja konsumencka BoboVity wspierana kampanią reklamową

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt i małych dzieci pod marką BoboVita, rozpoczyna promocję konsumencką z okazji Dnia Dziecka. Akcja...

23 kwietnia 2003

Telekomunikacja Polska i Digital One realizują konkurs dla kibiców

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) jako główny sponsor polskiej reprezentacji piłkarskiej wraz z portalem WP.pl oraz agencją Digital One realizują...

23 kwietnia 2003

Agora SA przygotowała bezpłatne wydania miesięcznika "Dziecko"

Redakcja miesięcznika "Dziecko" (wydawca: Agora SA Pion Czasopism) przygotowała dwa numery specjalne przeznaczone do bezpłatnego rozpowszechniania. Pierwszy, poświęcony w całości...

23 kwietnia 2003

PR3 rozpoczyna konkurs pod hasłem "Rajd Europa"

Radiowa Trójka (PR3) rozpoczyna konkurs promocyjny pod hasłem "Rajd Europa", chcąc pokazać dzisiejszą Unię Europejską i zaprosić słuchaczy do konkursu....

23 kwietnia 2003

Ciszewski Public Relations usprawnia monitoring mediów

Agencja Ciszewski Public Relations w ramach swojej struktury powołała dział monitoringu świadczący usługi dla wszystkich konsultantów agencji i ich klientów....

23 kwietnia 2003

Hortex zadowolony ze wsparcia reklamowego swoich produktów

Według przedstawicieli firmy Hortex dzięki umorzeniu części długu, zastąpieniu krótkoterminowych bonów zadłużeniem długoterminowym oraz podwyższeniu kapitałów nastąpi istotna poprawa struktury...

23 kwietnia 2003

Genesys monopolizuje polski rynek oprogramowania contact center

Genesys Telecommunications Laboratories Inc., zależna spółka należąca do Alcatela, poinformowała, że w 2002 r. zdobyła 95 proc. udziałów na polskim...

23 kwietnia 2003

Według TNS OBOP serwis Ery jest najpopularniejszy wśród telekomów

Serwis Ery notuje najwyższy odsetek oglądalności wśród badanych witryn telekomunikacyjnych - wynika z badań TNS OBOP Interbus przeprowadzonych w marcu...

24 kwietnia 2003

Budżet marki Kamis będzie obsługiwany przez agencję Demo

Agencja reklamowa Demo effective launching zwyciężyła w przetargu na budżet reklamowy wszystkich marek należących do firmy Kamis-Przyprawy SA (są to:...

24 kwietnia 2003

Warner Bros. Poland ogłosił przetarg na reklamę wybranych projektów

Warner Bros. Poland Sp. z o.o., dystrybutor filmów wideo i płyt DVD, ogłosił przetarg, w którym ma wybrać agencję reklamową,...

24 kwietnia 2003

Sprzedaż pierwszego numeru "Glamour" wyniosła 400 tys. egzemplarzy

Jak informuje wydawnictwo Gruner + Jahr, pierwszy numer magazynu "Glamour" sprzedał się w liczbie ponad 400 tys. egzemplarzy. Dziś na...

24 kwietnia 2003

Wojciech Danowski założył własną firmę konsultingową

Wojciech Danowski, były dyrektor Biura Reklamy TVP, a ostatnio dyrektor reklamy i marketingu Radia PiN, założył własną firmę o nazwie...

24 kwietnia 2003

Polkomtel planuje rozbudowę programu 5 Plus i wsparcie go reklamą

Polkomtel SA (operator sieci telefonii komórkowej Plus GSM) planuje rozbudowę swojego programu lojalnościowego dla abonentów 5 Plus. Robert Krawczyk, dyrektor...

24 kwietnia 2003

Kompania Piwowarska SA wybrała agencję do obsługi BTL marki Lech

Kompania Piwowarska SA rozstrzygnęła już przetarg na obsługę dwóch projektów marketingowych dotyczących marki piwa Lech, wynika z nieoficjalnych źródeł. Informacji...

24 kwietnia 2003

Pegasus Advertising przygotowuje akcję prosprzedażową dla Vichy

Z początkiem czerwca br. agencja reklamowa Pegasus Advertising rozpoczyną akcję adresowaną do farmaceutów promującą proudukty Vichy Capital Soleil. Jest to...

24 kwietnia 2003

Tequila/BTL Group realizuje kolejny etap kampanii kart Visa

Ruszyła druga część kampanii wizerunkowej kart płatniczych Visa. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku karty Visa jako najlepszego i najpowszechniejszego narzędzia...

24 kwietnia 2003

MasterCard rozpoczął realizację "Słonecznej promocji"

MasterCard rozpoczął realizację projektu promocyjnego ,,Słoneczna promocja'' wspieranego kampanią reklamową. Celem ,"Słonecznej promocji" jest zachęcenie użytkowników kart płatniczych MasterCard, MasterCard...

24 kwietnia 2003

Oświadczenie wydawnictwa Edipresse Polska SA

Do redakcji napłynęło oświadczenie wydawnictwa Edipresse Polska SA następującej treści: "Cieszymy się bardzo z sukcesu tygodnika "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo...

24 kwietnia 2003

Elżbieta Sobczak rozpoczęła pracę w Axel Springer Polska

Elżbieta Sobczak rozpoczęła pracę w Axel Springer Polska na stanowisku dyrektora reklamy ds. tytułów kobiecych. Tym samym pod jej opiekę...

24 kwietnia 2003

TNS OBOP zmienia logo korporacyjne

Taylor Nelson Sofres, jedna z największych na świecie firm informacji marketingowej, ogłosił, że wszystkie jego działania w 53 krajach połączy...

24 kwietnia 2003

Edipresse Polska wyda kolejną encyklopedię "Mamo, to ja"

Na rynku pojawiło się najnowsze wydanie encyklopedii miesięcznika "Mamo, to ja" - "Zdrowa Ciąża" (wydawca: Edipresse Polska). Jest to drugie...

24 kwietnia 2003

"Profit" zamieszcza całościowy przegląd rynku nieruchomości

Magazyn "Profit" (wydawca: Axel Springer Polska) w najnowszym wydaniu publikuje dossier "Mieszkania: tanio jak nigdy". Na 60 stronach czytelnicy znajdą...

24 kwietnia 2003

Extreme Sports Channel wyemituje program o Tonym Hawku

Extreme Sports Channel, kanał telewizyjny o sportach ekstremalnych, poświęci trzy dni (10-12 maja br.) najsłynniejszemu skate'owi na świecie, który w...

24 kwietnia 2003

Crowley Data Poland rozpoczyna drugą edycję Akademii

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań dostępu do internetu, transmisji danych i głosu w Polsce, rozpoczyna drugą edycję programu...

24 kwietnia 2003

Rozpoczął się II Kongres Public Relations

Wczoraj rozpoczął się II Kongres Public Relations, którego organizatorami są: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz agencja RPR...

24 kwietnia 2003

W Wielkanoc Polacy najchętniej oglądali programy TVP SA

Według badań monitoringowych AGB Polska w święta wielkanocne przeciętny Polak spędził średnio przed telewizorami 4 godziny i 44 minuty dziennie....

25 kwietnia 2003

Optimedia Poland przejął dwie osoby z byłego MediaVest

Dom mediowy Optimedia Poland powiększył się w ostatnim czasie o pięciu nowych pracowników. Dwóch z nich trafiło do Optimedia Poland...

25 kwietnia 2003

Neo i Media Group zajmą się obsługą budżetu Browaru Łomża

Agencja reklamowa Neo i dom mediowy Media Group zajmą się w tym roku obsługą budżetu reklamowego Browaru Łomża. W przetargu...

25 kwietnia 2003

Grey wygrał przetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Fenistil

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego leku OTC marki Fenistil należącego do portfolio firmy Novartis...

25 kwietnia 2003

Grupa Żywiec SA rozpocznie dwie nowe kampanie Warki Strong

Grupa Żywiec rozpocznie na początku maja br. dwie telewizyjne kampanie reklamowe związane z marką piwa Warka Strong. Pierwsza z kampanii,...

25 kwietnia 2003

Toyota Motor Poland wprowadza na rynek nową Toyotę Avensis

Do końca maja potrwa kampania reklamowa Toyota Motor Poland Co. wprowadzająca na rynek polski nowy model Toyoty Avensis. Kampanię przygotowała...

25 kwietnia 2003

12 proc. budżetów na marketing bezpośredni

Z marketingu bezpośredniego korzystało w ubiegłym roku już 77 proc. firm - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP na...

25 kwietnia 2003

US Pharmacia wspiera reklamą Ibuprom Max

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia wspiera reklamą lek przeciwbólowy OTC (bez recepty) Ibuprom Max. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa...

25 kwietnia 2003

Clear Channel Poland notuje wzrost przychodów ze sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland pierwszy kwartał 2003 r. zakończyła wzrostem przychodów ze sprzedaży o 47 proc. w porównaniu...

25 kwietnia 2003

"Teraz Rock" uruchamia witrynę, zwiększa nakład i planuje kampanię

Magazyn "Teraz Rock" uruchomi w najbliższym czasie swoją witrynę internetową. Wydające "Teraz Rock" wydawnictwo Orange Media zwiększyło także nakład magazynu,...

25 kwietnia 2003

Allianz promuje w internecie ubezpieczenie Car Assistance

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Allianz Polska" przygotowało multimedialny film reklamowy i opartą na nim akcję marketingu wirusowego promującą pakiet Car Assistance. 60-sekundowy...

25 kwietnia 2003

Sprostowanie

We wczorajszym DS "MMP" napisaliśmy mylnie, że program lojalnościowy 5 Plus firmy Polkomtel SA obsługuje agencja Euro RSCG New Europe....

25 kwietnia 2003

Zmiany osobowe w miesięczniku "Look"

W związku z wyjazdem za granicę dyrektor redakcji miesięcznika "Look" Anny Reichel jej obowiązki przejmuje product manager pism luksusowych Wydawnictwa...

25 kwietnia 2003

"BusinessWeek" oferuje gwarancję satysfakcji lub zwrot pieniędzy

"Od maja prenumerata polskiej edycji miesięcznika gospodarczego "BusinessWeek" objęta zostanie gwarancją satysfakcji - każdy prenumerator może w każdej chwili zrezygnować...

25 kwietnia 2003

Konkurs dla dziennikarzy piszących o prawie rozstrzygnięty

24 kwietnia w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie dla dziennikarzy - publicystów prawnych organizowanym przez Okręgową Izbę...

25 kwietnia 2003

Schering AG i "Marie Claire" organizują akcję ratowania życia

Redakcja "Marie Claire" razem z firmą Schering AG organizują akcję "Biała kropelka". Organizatorzy chcą zachęcić wszystkich Polaków do tego, aby...

25 kwietnia 2003

"Historia pod tytułem Newsweek" w Gdańsku

Wystawa "Historia pod tytułem Newsweek" prezentowana była w Warszawie, Łodzi, Tarnowie, Krakowie, Wrocławiu i Szczecinie. Od 30 kwietnia do 1...