M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 czerwca 2018

Elfa Pharm odświeża Vis Plantis

Produkty marki systematycznie przechodzą rebranding, dołączają do nich nowe linie.

22 czerwca 2018

Provident Polska mecenasem wystawy w Muzeum Narodowym

To element działań firmy wpisanych w społeczną odpowiedzialność biznesu.

22 czerwca 2018

Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz w zespole Tailor Made PR

Agencja rozbudowuje dział digital.

22 czerwca 2018

Youtuberzy z "5 sposobów na..." dla Warki

Producent piwa wysłał ich na mundial w Rosji w roli komentatorów.

22 czerwca 2018

Spicy Mobile: aplikacje zakupowe muszą walczyć o konsumentów

Większość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80 proc. pozyskanych użytkowników.

22 czerwca 2018

PZU z youtuberami

Twórcy popularnonaukowego kanału na YouTube Emce Kwadrat pokazują, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach na drodze.

22 czerwca 2018

MintMedia przygotowały stronę WWW dla DecoMorreno

Strona jest zsynchronizowana z platformą Uwielbiam.pl.

22 czerwca 2018

Za dobre oceny na świadectwie zniżki w MediaMarkt

Sieć elektromarketów po raz kolejny postanowiła wykorzystać marketingowo koniec roku szkolnego.

22 czerwca 2018

"Focus" w nowej odsłonie

Relaunch miesięcznika wsparty jest kampanią promocyjną.

22 czerwca 2018

Rafał Ponewczyński dyrektorem marketingu Pekao SA

Będzie odpowiadać za strategię i działania komunikacyjne banku.

22 czerwca 2018

GoldenSubmarine, VML i Plej agencjami roku; grand prix Golden Arrow dla IKEA Family

Wczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.

22 czerwca 2018

Cannes Lions: 10 Lwów dla kampanii Ogilvy za kampanię na temat Puszczy Białowieskiej

Łącznie Ogilvy otrzymała na festiwalu kreacji już 13 Lwów.

23 czerwca 2018

Selectivv chce zadbać o bezpieczeństwo Polaków za granicą

W projekt zaangażowały się też Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego i SentiOne, firma specjalizująca się w monitoringu Internetu.

23 czerwca 2018

WP Pilot i Born2be rozpoczynają współpracę

Marki zrealizują także konkurs z nagrodami.

25 czerwca 2018

Agnieszka Rosa awansuje w Bite Me Concept

Obejmuje stanowisko deputy creative directora.

25 czerwca 2018

"Claudia" testuje format na wakacje

Dodatkowo wydawca rozszerzył zasięg dystrybucji "Claudii" o 6 tys. punktów sprzedaży.

25 czerwca 2018

"Skanuj i kupuj" w Piotrze i Pawle

Od strony technicznej wdrożeniem systemu zajmują się SIX Payment Services i OneLoop.

25 czerwca 2018

Digital Resolution i Wandlee zawiązują partnerstwo

Współpraca będzie odbywać na polu projektów chatbotowych.

25 czerwca 2018

Średnio o 6 proc. wzrosło wynagrodzenie w branży reklamowej

Stowarzyszenie SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach komunikacji marketingowej.

25 czerwca 2018

T-Mobile wybronił się przed 4,5 mln zł kary

Apelacja od kary nałożonej przez UOKiK okazała się skuteczna.

25 czerwca 2018

Anita Nowak w zespole Neon Shake Advertising

Przez ostatnie pięć lat pracowała w agencji PR Expert jako PR manager.

25 czerwca 2018

Dominik Branny nowym prezesem Makro Cash and Carry Polska

Zastąpi Erica Poiriera, który awansuje w grupie Metro.

25 czerwca 2018

Cube Group zawiązuje partnerstwo z Ingenious Technologies

Nowa technologia ma wspierać reklamodawców w zwiększaniu efektywności działań digitalmarketingowych.

25 czerwca 2018

Michał Piotrowski rozwija audyt produkcji TV w Stars

Piotrowski dołączył do Stars jako lider zespołu odpowiedzialny m.in. za prowadzenie przetargów produkcyjnych, doradztwo w zakresie planowania i prowadzenia procesu produkcyjnego.

25 czerwca 2018

Startuje Polskie Radio Literatura

Nowe misyjne przedsięwzięcie Polskiego Radia.

25 czerwca 2018

"Żyj wygodnie" - nowa kampania Black Red White

Kampanię zrealizowały agencje: Dobra Produkcja, Deloitte Digital, FCB Bridge2Fun, Film Produkcja, Havas Media i H+K Strategies.

25 czerwca 2018

Sukces Ogilvy na Cannes Lions

Kampania edukacyjna "Greenpace: Do ostatniego drzewa" autorstwa agencji Ogilvy, zdobyła 10 kolejnych nagród na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. W sumie zgarnęła 13 lwów.

26 czerwca 2018

Carrefour współpracuje z 4Mobility

Użytkownicy aplikacji "Mój Carrefour" będą mieli zniżki na carsharing.

26 czerwca 2018

Eurocash kupuje sklepy Lewiatana

Grupa złożyła wniosek o zgodę na koncentrację w związku z planowanym nabyciem udziałów w spółce Partner, należącej do Wojciecha Kruszewskiego, wieloletniego prezesa Lewiatan Holding.

26 czerwca 2018

Bartosz Bretes opuszcza dom produkcyjny Truskavka

Od początku lipca Truskavką będą zarządzać Kamila Boruc i Bartosz Gil.

26 czerwca 2018

M4B digitalizuje restauracje KFC

Firma będzie wprowadzać kioski samoobsługowe na 10 rynkach.

26 czerwca 2018

Agnieszka Płochocka-Tereszczuk event managerem w El Padre

Zajmie się m.in. realizacją eventów, działań promocyjnych i ambientowych.

26 czerwca 2018

Mobehave wprowadza platformę MoNaVi

Agencja ma wyłączne prawa do wykorzystania w Polsce playera wideo wysokiej jakości oraz wideo marketplace z treściami dostępnymi dla wydawców.

26 czerwca 2018

Content Zone przekształca się z agencji contentmarketingowej w firmę komunikacyjną

Poszerza też grono partnerów agencji.

26 czerwca 2018

Trzy polskie kampanie nominowane do Euro Effie Awards

W sumie na short-listę jurorzy zakwalifikowali 38 kampanii z całej Europy.

26 czerwca 2018

Magdalena Rozengart-Grzelczak na czele Ikei w nowym formacie

Została dyrektorem nowego sklepu w Blue City

26 czerwca 2018

"Cztery Kąty" tańsze w wakacje

Numer wspiera promocja w radiu, prasie, telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w kinach sieci Helios.

26 czerwca 2018

"Podróże" dla bogatych

Grupa ZPR Media wydała ekskluzywny numer magazynu z okazji dwudziestolecia tytułu.

26 czerwca 2018

Grupa Onet-RAS Polska powołała C Studio

Jest to dział zajmujący się kampaniami natywnymi.

26 czerwca 2018

Muszkieterowie promują krwiodawstwo

We współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem po raz 11. organizują akcję "Zbieramy krew dla Polski".

26 czerwca 2018

Marka Jantar w nowej kategorii

Farmona poszerza kolejną markę.

26 czerwca 2018

Rusza kampania "Interia Pogoda - sprawdza się!"

Dział marketingu Interii wsparły Eternal Monkeys i RS Media.

26 czerwca 2018

Hotelerze i restauratorzy w Polsce spodziewają się najlepszego sezonu wakacyjnego od lat

Badanie przeprowadzone na zlecenie Europejskiego Funduszu Leasingowego pokazuje, że nastroje branży HoReCa są najlepsze od 2015 r.

27 czerwca 2018

Škoda reklamuje się hasłem "Wszystko, co ważne"

Szeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.

27 czerwca 2018

Intemarché otwiera stacje dla samochodów elektrycznych

Obecnie sieć nie planuje wprowadzenia opłat za ładowanie.

27 czerwca 2018

MediaCom dla nowej pasty Oral-B

Wprowadzenie na rynek Oral-B Professional Pro-Odbudowa Dziąseł i Szkliwa wspiera przygotowana przez P&G kampania w TV, internecie i prasie.

27 czerwca 2018

Mariusz Mika odpowiada za new business w Newspoint

Dotychczas pracował w Eniro Polska, Netsprint i Datarino Group.

27 czerwca 2018

Sarantis po raz siódmy partnerem akcji "Czyste Tatry"

Producent artykułów gospodarstwa domowego pod marką Jan Niezbędny angażuje się w nią od 2012 r.

27 czerwca 2018

Transfery.info w ofercie Stroer Digital Media

Umowa ma charakter wyłączności sieciowej.

27 czerwca 2018

Karol Wilczko dyrektorem zarządzającym Szkla.com

Wcześniej współtworzył notowaną na giełdzie porównywarkę finansową Comperia.pl.