M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 kwietnia 2003

Bauer poszukuje nowego naczelnego dla "Bravo"

Wydawnictwo Bauer rozpoczęło proces rekrutacyjny na stanowisko redaktora naczelnego magazynu "Bravo". Dotychczasowy redaktor naczelny pisma Robert Sankowski postanowił rozstać się...

30 kwietnia 2003

Agencja reklamowa ARRS zmienia nazwę na ARRS/Effectica

Wrocławska agencja reklamowa ARRS zmieniła nazwę na ARRS/Effectica. "Celem zmiany jest podkreślenie misji agencji, która chce być najbardziej efektywną polską...

30 kwietnia 2003

PTC stworzyła trzy nowe bramki SMS o różnej funkcjonalności

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci telefonii komórkowej Era, stworzyła trzy nowe bramki SMS. Są one dostępne na stronie eraomnix.pl. "Podstawową...

30 kwietnia 2003

Sprostowanie

W informacji (DS "MMP" 29.04.2003 r.) o działaniach reklamowych i promocyjnych podjętych przez Procter & Gamble na rzecz marki Pantene...

30 kwietnia 2003

Kreatywni z Corporate Profiles wygrali konkurs Young Creatives 2003

Tegoroczną edycję konkursu Young Creatives 2003, będącego jednocześnie eliminacją do konkursu YS Cannes Lions 2003, wygrali pracownicy działu kreacji agencji...

30 kwietnia 2003

Rusza kampania reklamowa radiowej Trójki

"Trójka - usłyszysz więcej" - to główne hasło nowej kampanii reklamowej Trójki. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Studio P Andrzeja...

30 kwietnia 2003

Agencja Epoka zmieniła format gazetki promocyjnej dla Juliusa Meinla

W dniu 25 kwietnia br. w 10 miastach Polski południowej, m.in. Kraków, Przemyśl, Tarnów i Zakopane, została rozkolportowana 51. z...

30 kwietnia 2003

AGB podsumowała oglądalność relacji z posiedzeń komisji śledczej

Komisja sejmowa zakończyła przesłuchanie premiera Leszka Millera. Firma AGB Polska podsumowała dane o widowni wszystkich posiedzeń komisji od chwili jej...

30 kwietnia 2003

Specjalny poradnik gadżetem majowego wydania "Kuchni"

Do majowego numeru magazynu dla smakoszy "Kuchnia" (Agora SA) dołączono prezent dla czytelników w postaci kieszonkowego poradnika, który radzi, jak...

30 kwietnia 2003

Media Contacts rozszerza globalną współpracę z Double Clickiem

Double Click Inc., dostawca narzędzi dla reklamodawców, wydawców internetowych, firm zajmujących się marketingiem bezpośrednim, ogłosił znaczne rozszerzenie współpracy z Media...

5 maja 2003

Amadeusz Król zostanie dyrektorem generalnym AWR "Wprost"

Amadeusz Król awansował na stanowisko dyrektora generalnego wydawnictwa AWR "Wprost". Dotychczas zajmował stanowisko dyrektora wydawniczego polskiej edycji "BusinessWeeka" oraz był...

5 maja 2003

Grupa Ströer i AMS SA porozumiały się w sprawie standardu badań

Dwie największe firmy reklamy zewnętrznej Grupa Ströer i AMS SA podpisały list intencyjny w sprawie stworzenia standardu badań efektywności reklamy...

5 maja 2003

Fundacja Warsaw Destination Alliance ogłosiła przetarg na spot reklamowy

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) utworzona przez warszawskie hotele sieciowe ogłosiła przetarg na przygotowanie spotu reklamującego Warszawę. Reklama ma być...

5 maja 2003

Marta Suchodolska zostanie redaktorem naczelnym "Czterech Kątów"

Marta Suchodolska, dotychczas kierownik działu w magazynie "Dom i Wnętrze" (Edipresse Polska), obejmie stanowisko redaktora naczelnego w miesięczniku "Cztery Kąty"...

5 maja 2003

Sebastian Dąbski objął stanowisko p.o. dyrektora marketingu Unimilu

Sebastian Dąbski objął stanowisko p.o. dyrketora marketingu firmy Unimil - wiodącego producenta prezerwatyw w Polsce. Dąbski, który dotychczas pracował w...

5 maja 2003

Tequila/BTL Group powiększa dział kreacji i obsługi klienta

Do zespołu agencji Tequila/BTL Group dołączyły trzy nowe osoby. Radosław Wysocki objął stanowisko senior copywritera, wcześniej pracował m.in. jako freelancer,...

5 maja 2003

Grey wygrał przetarg na obsługę budżetu marki serów Valbon

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego serów marki Valbon należącej do firmy Hochland - wynika...

5 maja 2003

Kolporter zapowiada inwestycje w saloniki prasowe

Grupa Kolporter zapowiada, że w ciągu dwóch lat zainwestuje 50-60 mln zł w rozwój sieci saloników prasowych oraz poprawę ekspozycji...

5 maja 2003

Rzecznik Praw Dziecka krytykuje działania reklamowe w szkołach

Rzecznik Praw Dziecka (RPD) skrytykował działania reklamowe prowadzone w szkołach, m.in. akcję przygotowaną na zlecenie firmy Danone. Zwrócił się także...

5 maja 2003

Katowickie Radio eM startuje z kampanią reklamową promującą konkurs

Radio eM rozpoczęło kampanię reklamową promującą konkurs. "Jej celem jest skłonienie słuchaczy do słuchania naszego radia i poprawienie jego wyników...

5 maja 2003

Neuron wygrał przetarg na obsługę public relations Western Digital

Agencja public relations Neuron wygrała przetarg na obsługę public relations polskiego oddziału koncernu Western Digital produkującego twarde dyski. "Zajmiemy się...

5 maja 2003

Selby zapowiada kontynuację programów społecznych IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, zapowiedział kontynuację programu społecznego "Marketing dla przyszłości". Kolejnym zagadnieniem,...

5 maja 2003

Goplana wprowadza specjalną ofertę z okazji komunii i Dnia Matki

W sprzedaży pojawiła się specjalna oferta produktowa Goplany (Nestlé Polska) związana z okresem komunijnym i Dniem Matki. Czekoladki Słodki Podarunek...

5 maja 2003

Krzysztof Gołata odchodzi z redakcji "Businessman Magazine"

Krzysztof Gołata, dotychczasowy redaktor naczelny "Businessman Magazine", przestał pełnić swoją funkcję. "Zarząd wydawnictwa podjął decyzję o zakończeniu współpracy z Krzysztofem...

5 maja 2003

Edipresse Polska SA uruchomiło witryny "Pani" i "Urody"

Wydawnictwo Edipresse Polska SA uruchomiło internetowe witryny swoich dwóch miesięczników luksusowych "Pani" i "Uroda". Pod adresami www.uroda.pl i www.pani.pl wszyscy...

5 maja 2003

DougFaberFamily przygotowała nową kampanię dla marki Soraya

W maju br. rozpocznie się nowa kampania reklamowa linii Bio-odnowa firmy Soraya. Kreacja do kampanii została przygotowana przez agencję reklamową...

5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...

5 maja 2003

Martin & Jacob realizuje projekty dla Rokita - Agro SA i Tandem Baits

Agencja marketingowa Martin & Jacob wspólnie z klientem Rokita - Agro SA realizuje po raz drugi pokazy Centra Demonstracyjne skierowane...

5 maja 2003

Polymus BTL przygotował promocję dla Hewlett-Pacard

W sieci sklepów meblowych i wyposażenia wnętrz Ikea na terenie całego kraju trwa promocja urządzeń wielofunkcyjnych Hewlett-Pacard. Działania opracowane oraz...

5 maja 2003

Finał konkursu "Bezpieczeństwo dla wszystkich" wyemituje Minimax

Kanał Minimax wyemituje 11 maja br. relację z ogólnopolskiego finału Międzynarodowego Konkursu "Bezpieczeństwo dla wszystkich". Kanał po raz drugi był...

5 maja 2003

Polkomtel SA i Polska Telefonia Cyfrowa podpisały umowę o MMS-ach

Od 1 maja 2003 r. dzięki zawartemu porozumieniu możliwe jest wzajemne przesyłanie wiadomości multimedialnych (grafika, fotografie, dźwięk) między sieciami Era...

5 maja 2003

Uzupełnienie

W uzupełnieniu informacji, która ukazała się w wydaniu DS "MMP" z dnia 30 maja, dotyczącej kampanii reklamowej Trójki, informujemy, że...

6 maja 2003

Danuta Musiał została dyrektorem marketingu Raiffeisen Bank Polska

Danuta Musiał został dyrektorem departamentu marketingu w Raiffeisen Bank Polska. Ostatnio stanowisko to nie było obsadzone. Poprzednio Danuta Musiał pracowała...

6 maja 2003

Media Planning wygrał przetarg na markę Durex

Firma SSL Healthcare Polska wybrała dom mediowy Media Planning do obsługi budżetu reklamowego marki Durex. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów...

6 maja 2003

Monika Andreas odeszła z ING Nationale-Nederlanden

Monika Andreas, dyrektor departamentu marketingu ING Nationale-Nederlanden SA (ING NN SA), zrezygnowała z pracy w tej firmie ubezpieczeniowej. Jak mówi...

6 maja 2003

Anna Pobidyńska nowym brand managerem w Tchibo

Anna Pobidyńska została nowym senior brand managerem w Tchibo Warszawa, będzie ona odpowiedzialna za markę Gala w Polsce oraz marki...

6 maja 2003

PKP Intercity rozpoczęła przetarg na wykonanie witryny

Firma PKP Intercity rozpoczęła przetarg na wykonanie nowej wersji swojego serwisu internetowego www.ic.pkp.pl. Spółka planuje unowocześnienie i ujednolicenie serwisu oraz...

6 maja 2003

Metsa Tissue Sales wybrała dwie agencje PR na short-listę przetargu

Firma Metsa Tissue Sales produkująca papiery toaletowe, chusteczki higieniczne i ręczniki papierowe wybrała agencje Neuron PR i Feedback/Hill & Knowlton...

6 maja 2003

DougFaberFamily buduje wizerunek Grupy PZU

Pierwszy etap kampanii wizerunkowej Grupy PZU związanej z obchodami 200-lecia tej firmy ma potrwać do końca czerwca br. Kampanię przygotowała...

6 maja 2003

Firma Coty reklamuje tusz Calligraphy

Koncern kosmetyczny Coty Polska rozpoczął akcję reklamową tuszu do rzęs marki Astor - Calligraphy. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja reklamowa...

6 maja 2003

ID Advertising wprowadza na rynek hotel Rialto

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa hotelu Rialto przygotowana przez agencję reklamową ID Adverising. Początkowo do zadań agencji należało tylko opracowanie...

6 maja 2003

Premiera nowego modelu Mitsubishi wspierana reklamą

Kampania nowego modelu Mitsubishi Outlander rusza 12 maja br. w 42 krajach Europy. Przygotowała ją agencja reklamowa StrowberryFrog z Amsterdamu....

6 maja 2003

Wyjaśnienie

W związku z ukazaniem się we wczorajszym Dziennym Serwisie "MMP" informacji o podpisaniu listu intencyjnego w sprawie stworzenia wspólnego standardu...

6 maja 2003

Ruszyła kampania reklamowa marki Era Omnix

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex przygotowała najnowsze reklamy telewizyjne marki Era Omnix dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Reżyserem reklam jest znany...

6 maja 2003

TNS OBOP zbadał oglądalność telewizji w czasie "długiego weekendu"

Z badania telemetrycznego TNS OBOP wynika, że długi majowy weekend (1-4 maja 2003 r.) nie zmienił przyzwyczajeń telewizyjnych Polaków. Wśród...

6 maja 2003

Dziennik "Metropol" zwiększa dystrybucję

Od wczoraj 100 gazeciarzy rozdaje dziennik "Metropol" w głównych punktach Warszawy. Sprzedawcy dziennika są łatwo rozpoznawalni, gdyż są ubrani w...

6 maja 2003

Kolejna edycja poradnika "Bądź Śliczna z Dziewczyną"

Dzisiaj na rynku ukaże się kolejna edycja poradnika o urodzie, modzie i zdrowiu nastolatek "Bądź Śliczna z Dziewczyną" z serii...

6 maja 2003

Uno Fresco Tradex powiększa udział w rynku bakalii

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez GfK Polonia udział Uno Fresco Tradex w rynku bakalii wzrósł o 4 proc. w ciągu...

6 maja 2003

Powstała witryna Inicjatywy Europejskiej "Tak w referendum"

Działalność Inicjatywy Europejskiej "Tak w referendum" wspiera witryna internetowa. Głównym celem strony uruchomionej przy współpracy z firmą One-2-One - operatorem...

6 maja 2003

Nowy plan taryfowy w Idea Pop

Użytkownicy oferty bezabonamentowej Idea Pop mogą skorzystać z całkiem nowego planu taryfowego "Zrób to sam". Użytkownicy Popa mogą sami tworzyć...