M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 maja 2003

France Telecom rozważa konsolidację budżetów mediowych także w Polsce

France Telecom (FT), udziałowiec m.in. firm telekomunikacyjnych Telekomunikacja Polska SA i PTK Centertel, rozważa koncepcję skonsolidowania budżetów mediowych wszystkich firm,...

7 maja 2003

Grey Worldwide Warszawa rozpocznie obsługę budżetu sklepów OBI

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego sieci sklepów wielkopowierzchniowych OBI (materiały budowlane, narzędzia, wyposażenie wnętrz)...

7 maja 2003

Tomasz Fochtman objął funkcję new business directora w Mediaedge:cia

Tomasz Fochtman awansował na stanowisko new business directora w domu mediowym Mediaedge:cia. Wcześniej pracował jako account manager, m.in. nad obsługą...

7 maja 2003

Joanna Muczyńska objęła stanowisko sales support managera w Arterii

Joanna Muczyńska objęła nowo utworzone stanowisko sales support managera w świadczącej usługi z zakresu marketing services spółce Arteria. Muczyńska pracowała...

7 maja 2003

Nissan Poland rozpoczyna kampanię prasową auta Nissan Primera Vision

Nissan Poland rozpoczyna reklamową kampanię prasową modelu Nissan Primera Vision. Od strony kreatywnej została przygotowana przez agencję reklamową Corporate Profiles...

7 maja 2003

Krynica Zdrój reklamuje Frugo i rusza z konkursem konsumenckim

Krynica Zdrój rozpoczęła kampanię reklamową owocowych napojów marki Frugo. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowała agencja PZL. Planowaniem i zakupem...

7 maja 2003

Barilla przygotowuje kampanię reklamową i chce podwoić udziały

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o., importer i dystrybutor włoskiej marki makaronów Barilla, planuje w czerwcu i lipcu br. intensywną...

7 maja 2003

Tchibo Warszawa odświeża wizerunek marki kawy Gala

Z początkiejm maja br. ruszyła kampania telewizyjna promująca kawę Gala (marka należąca do Tchibo Warszawa) w nowych odświeżonych opakowaniach. Reklamy...

7 maja 2003

PremiumClub rozpoczął akcję promocyjną "Zdobywaj świat"

W ramach PremiumClub (program lojalnościowy Statoil i American Restaurants) rozpoczęła się promocja "Zdobywaj świat punkt po punkcie". Jej celem jest...

7 maja 2003

Ink & Company podpisała umowę z siecią sklepów Mona Classic

Agencja public relations Ink & Company podpisała umowę z firmą Mona Classic, właścicielem ogólnopolskiej sieci sklepów z bielizną o nazwie...

7 maja 2003

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza na rynek dwa nowe zapachy

Cosmopolitan Cosmetics Polska wprowadził na rynek dwa nowe zapachy: Gabriela Sabatini Private Edition oraz Marc O'Polo Pure Morning. Obecnie firma...

7 maja 2003

Firma Eniro Polska wydała książkę telefoniczną dla niewidomych

Firma Eniro Polska wydała książkę telefoniczną "Ważne telefony" pisaną alfabetem Braille'a. "Publikacja jest skierowana do osób niewidomych i niedowidzących. Książkę...

7 maja 2003

Ad Fabrika/FCB przygotowała reklamę wizerunkową samochodów Smart

W maju br. ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa samochodów marki Smart, która została wprowadzona na polski rynek w październiku 2002 roku....

7 maja 2003

Oświadczenie wydawnictwa Edipresse Polska SA

Edipresse Polska SA nadesłało do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "W dniu 6 maja 2003 r. Sąd Okręgowy w...

7 maja 2003

AMS SA kontynuuje proces restrukturyzacji spółki

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA należąca do Agory SA wraz z przeniesieniem biura do dawnej siedziby biura "Gazety Wyborczej" kontynuuje...

7 maja 2003

PRisma wygrała przetarg na obsługę budżetu marki Nurofen Menstrual

Agencja PRisma Communications wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Nurofen Menstrual należącej do portfela brytyjskiego koncernu farmaceutycznego Boots Healthcare. PRisma...

7 maja 2003

Axel Springer wyda nowy "Katalog Auto Świat - Poradnik Kupującego"

Wydawnictwo Axel Springer wyda nowy "Katalog Auto Świat - Poradnik Kupującego 2003", w którym "Auto Świat" radzi, jaki samochód wybrać,...

7 maja 2003

Serwis internetowy polki.pl odnotował 6 mln odsłon w kwietniu br.

Należący do Edipresse Polska SA internetowy serwis dla kobiet polki.pl (www.polki.pl) osiągnął w kwietniu 2003 r. rekordowy poziom oglądalności. Serwis...

7 maja 2003

C.H. Beck wydał magazyn "Edukacja Prawnicza" o Unii Europejskiej

Ukazał się nowy numer "Edukacji Prawniczej" ("EP"), miesięcznika skierowanego do studentów i młodych prawników w Polsce. "EP" ukazuje się od...

7 maja 2003

Agora pozywa do sądu wydawcę "Trybuny"

Agora SA, wydawca m.in. "Gazety Wyborczej", złożyła pozew do sądu przeciwko spółce Ad Novum Sp. z o.o., wydawcy dziennika "Trybuna"....

7 maja 2003

Pentor zbadał znajomość marki P&O Trans European

P&O Trans European (obecnie Wincanton Trans European Polska) ponownie zbadała świadomość i wizerunek marki. Badanie zrealizowane przez Instytut Pentor objęło...

7 maja 2003

Odnowiony miesięcznik "Wiedza i Życie" sprzedano w nakładzie 90 tys.

Wydawca magazynu "Wiedza i Życie" - Agora SA - poinformował, że po pięciu dniach obecności na rynku odnotował sprzedaż na...

7 maja 2003

Producenci lodów lokują swoje budżety reklamowe w Polsacie

Z badania Snack Panel przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że lody cieszą się wśród Polaków dość dużą popularnością - konsumowane...

7 maja 2003

MiniMax rozpoczął zbiórkę prezentów dla dzieci z domów dziecka

W maju br. kanał telewizyjny dla dzieci MiniMax prowadzi zbiórkę prezentów dla dzieci z domów dziecka pod hasłem "Minigest -...

8 maja 2003

Wydanie specjalne "Pulsu Biznesu" w rekordowym nakładzie

Redakcja "Pulsu Biznesu" przygotowuje się do wydania specjalnego numeru dziennika, który w całości poświęcony będzie ocenie wpływu integracji z UE...

8 maja 2003

Czwarta edycja konkursu Effie w trakcie przygotowań

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych rozpoczęło prace nad kolejną polską edycją konkursu Effie Awards. Ten cieszący się uznaniem prestiżowy konkurs ocenia wymierne...

8 maja 2003

180 PR dla Always

180 Public Relations prowadzi działania PR dla Always Light - nowego produktu marki Always koncernu P&G. Agencja jest odpowiedzialna za...

8 maja 2003

Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z siecią Ad.net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod - site-centric oraz...

8 maja 2003

Wakacyjna kopromocja firm Iiyama i Travelplanet

Do końca czerwca potrwa wspólna promocja firm Iiyama Sp z o.o. i Travelplanet.pl SA. W ramach promocji klienci kupujący dowolny...

8 maja 2003

Herbapol godny zaufania

Herbapol Lublin SA zdobył pierwszą lokatę w kategorii Preparaty Ziołowe w polskiej edycji największego w Europie sondażu konsumenckiego Reader's Digest...

8 maja 2003

Rogaliki 7Days SMS-em

Chipita Poland Sp. z o.o. przy współudziale agencji reklamowej Studio 4 z Krakowa i agencji marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała promocję...

8 maja 2003

Monika Siao-Mej Żurawska po rozstaniu z Jet tworzy własną agencję

Monika Siao-Mej Żurawska, która w marcu opuściła Agencję Promocji Jet, założyła własną firmę o nazwie Agencja Promocji Orange. Będzie ona...

8 maja 2003

Awanse media plannerów w domu mediowym Optimedia Poland

Anna Milewska została awansowana na stanowisko senior media plannera domu mediowego Optimedia Poland. Milewska pracuje w Optimedia Poland od trzech...

8 maja 2003

Solvay Pharma Poland wspiera reklamą lek OTC Kreon 10000

Firma farmaceutyczna Solvay Pharma Poland, polskie przedstawicielstwo Solvay Pharmaceuticals, wspiera reklamą lek bez recepty (OTC) ułatwiający trawienie Kreon 10000. Strategią,...

8 maja 2003

PND Futura i Brand & Media OMD przygotowują kampanię wizerunkową BRE Banku

W maju rozpocznie się wizerunkowa kampania reklamowa grupy BRE Bank SA. Jej przygotowaniem zajmuje się agencja reklamowa PND Futura, która...

8 maja 2003

Castrol wspiera reklamą promocję konsumencką olejów samochodowych

Castrol Lubricants, producent m.in. olejów silnikowych Castrol Formula i Castrol GTX, rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem "4 koła za 4...

8 maja 2003

Jet Line zrealizował projekty reklamowe dla Brau Union i Polkomtela SA

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line, specjalizująca się w realizacji kampanii z udziałem reklam wielkoformatowych, zrealizowała dwa duże projekty dla browaru...

8 maja 2003

AMS SA powołał do życia zespoły restrukturyzacyjne

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA powołała do życia 13 zespołów ds. restrukturyzacji, które zajmą się analizą kosztów spółki i poprawą...

8 maja 2003

Tele 2 walczy z TP SA reklamą porównawczą

Operator telekomunikacyjny Tele 2 Polska rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej trwającej od początku marca br. Tym razem spoty telewizyjne wykorzystują...

8 maja 2003

Beiersdorf-Lechia wprowadza nową linię żeli pod prysznic

Koncern Beiersdorf-Lechia wprowadził na polski rynek nową serię żeli pod prysznic Nivea Bath Care Shower Sensation. Jak powiedziała Kinga Kieliańska,...

8 maja 2003

Mieszko wprowadza na rynek nowe produkty i planuje ich wsparcie

Mieszko SA wprowadza na rynek nową markę cukierków Yolobo i poszerza asortyment brandu Vitto. Karmeli Yolobo to marka kierowana do...

8 maja 2003

ARR szuka agencji do kampanii promującej polskie mleko

Agencja Rynku Rolnego rozpoczęła procedury przetargowe dotyczące opracowania społecznej kampanii reklamowej promującej picie polskiego mleka. Inicjatorem tej akcji społecznej jest...

8 maja 2003

Ostatni etap przedreferendalnej kampanii ruszy 19 maja br.

Ostatni etap przedreferendalnej kampanii reklamowej organizowanej przez biuro pełnomocnika rządu ds. informacji europejskiej rozpocznie się 19 maja br. Kampania ta...

8 maja 2003

Publicis przygotowała adaptację spotu reklamowego dla Generali OFE

Agencja reklamowa Publicis przygotowała adaptację spotu reklamowego dla Generali OFE (Otwarty Fundusz Emerytalny). Powstał on na potrzeby kampanii reklamowej, dla...

8 maja 2003

Media Planning będzie obsługiwać firmę V33

Dom mediowy Media Planning rozpoczął współpracę z firmą V33 Polska, producentem farb i lakierów do drewna i metalu. "Ponieważ ten...

8 maja 2003

Virtual Window uruchomił serwis dla producentów markowych produktów

Agencja interaktywna Virtual Window uruchomiła serwis www.markowepromocje.pl. Serwis przeznaczony jest dla producentów markowych produktów, którzy za jego pośrednictwem przeprowadzać mogą...

8 maja 2003

Iwona Poklewska nową dyrektor biura reklamy Business Press

Iwona Poklewska objęła 5 maja br. stanowisko dyrektora biura reklamy Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynów "Businessman Magazine", "Kaleidoscope",...

9 maja 2003

Władysław Krakowiak odchodzi z agencji reklamowej TBWAWarszawa

Władysław Krakowiak, managing director agencji reklamowej TBWAWarszawa, zrezygnował z pełnionego stanowiska. Powody podjęcia tej decyzji nie są znane. Krakowiak pracował...

9 maja 2003

AWR "Wprost" centralizuje struktury, odchodzą Fudala i Sikorski

AWR "Wprost", wydawca pism "Wprost", "BusinessWeek" i "Mój Pies", rozpoczął proces centralizacji działów sprzedaży i marketingu poszczególnych tytułów. Jak powiedział...

9 maja 2003

Philips Lightning Poland rozstrzygnął przetarg reklamowy

Philips Lightning Poland rozstrzygnął przetarg na obsługę projektu marketingowego "Źródło światła". Za działania ATL i BTL będzie odpowiedzialna firma marketing...