M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 maja 2003

Więcej prasy do poczytania w McDonald's

Sieć McDonald's poszerzyła ofertę tytułów prasowych do poczytania w restauracajch. Oprócz "Gazety Wyborczej" od I kwartału br. osoby odwiedzające McDonald's...

27 maja 2003

W wynikach czytelnictwa "Glamour" zajmuje drugie miejsce

Według kwietniowych badań czytelnictwa ostatniego wydania (COW) wśród magazynów luksusowych dla kobiet (źródło: PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co.) "Glamour"...

27 maja 2003

Sprostowanie

W informacji z DS "MMP" zatytułowanej ""Przyjaciółka" doda gadżet tylko do połowy nakładu" pojawiła się nieścisłość. Nakład tygodnika z prezentem...

27 maja 2003

Oświadczenie

Dorota Sekulska, media i PR manager w Coty Polska, przesłała do naszej redakcji list następującej treści: "W nawiązaniu do informacji...

27 maja 2003

Glaubicz Garwolińska Consultants nowym członkiem ZFPR

Glaubicz Garwolińska Consultants jest kolejną agencją, która dołączyła do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Tym samym w Związku zrzeszone są...

27 maja 2003

Sales Link dla Reckitt Benckisera

Od 9 maja przez kilka tygodni w sklepach sieciowych i halach Makro C&C będzie trwała akcja promocyjna produktu Vanish Oxiaction....

27 maja 2003

Idzie Polak do Europy, czyli reklama Atlasa głosem w sprawie integracji

Czy reklama kleju do glazury może niechcący stać się elementem kampanii w sprawie zjednoczenia Polski z Unią Europejską? Okazuje się,...

27 maja 2003

Eurowizja hitem ostatniego weekendu

W sobotę 24 maja 2003 r. transmisję Eurowizji w TVP1 oglądało 8 mln 620 tysięcy widzów, co stanowiło 65,2 proc....

27 maja 2003

Bar NOBO stawia na promocję internetową

We współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia warszawski NOBO Bar stworzył swój serwis internetowy. Utrzymana w charakterystycznym dla tego miejsca...

27 maja 2003

Papagayo wydaje magazyn popularnonaukowy

Agencja Reklamowa Papagayo wydała pierwszy na rynku bezpłatny magazyn popularnonaukowy "Oko w Oko". "Oko w Oko" to kompendium wiedzy o...

28 maja 2003

Dyrektorzy kreatywni zadecydowali o stworzeniu nowej organizacji

Podczas poniedziałkowego spotkania dyrektorów kreatywnych (Jakub Kamiński - agencja reklamowa Brain, Marcin Mroszczak - Corporate Profiles DDB, Przemek Bogdanowicz i...

28 maja 2003

Tomasz Sieniutycz został wiceprzewodniczącym EGTA

Tomasz Sieniutycz, dyrektor ds. marketingu Biura Reklamy TVP SA, został wybrany na przewodniczącego zarządu European Group of Television Advertising (EGTA)....

28 maja 2003

Jakub Bielerzewski przechodzi z Media Direction OMD do Starcomu

Jakub Bielerzewski, dotychczasowy media manager w domu mediowym Media Direction OMD, rozpocznie 1 czerwca br. pracę w domu mediowym Starcom....

28 maja 2003

IGRZ zmienia profil działania i znów będzie wydawać raporty ilościowe

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przygotowuje harmonogram działań, który ma pozwolić na zmiany profilu działalności tej organizacji. Ma się skupić...

28 maja 2003

AMS SA i ARM Transit Advertising opracowują wspólną ofertę dla klientów

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA i spółka ARM Transit Advertising przygotowują wspólną ofertę reklamową. Obydwie firmy nie podpisały umowy i...

28 maja 2003

Ipsos wprowadza narzędzie Designor Simulated Test Market

Firma badawcza Ipsos wprowadza w Polsce Designor Simulated Test Market - narzędzie badawcze wspomagające wprowadzanie na rynek nowych produktów. Designor...

28 maja 2003

"Przekrój" osiągnie próg rentowności w przyszłym roku

Jak powiedziała Agnieszka Smit, dyrektor ds. rozwoju i kontaktów międzynarodowych oraz z-ca dyrektora zarządzającego w Edipresse Polska, jeśli założenia biznesowe...

28 maja 2003

Tajemniczy klient AMPS trafi do firm oferujących usługi finansowe

Agencja marketingowa AMPS, specjalizująca się wyłącznie w projektach typu mystery shopping, w maju br. przystąpiła do realizacji pilotażowego programu 4S...

28 maja 2003

Lipton Ice Tea promuje się w stacji MTV

W stacji MTV Polska rozpoczęła się kampania promująca wydarzenia sponsorowane przez markę Lipton Ice Tea należącą do koncernu Unilever. Brand...

28 maja 2003

Koncern Nestle rozbudowuje segment batonów

Koncern Nestle Polska wprowadził na rynek dwa nowe batony pod marką Goplana - Deli Sandwich i Deli Karmel. Nowe produkty...

28 maja 2003

Unilever wesprze nowe pasty Signal działaniami BTL

Koncern Unilever wprowadza na polski rynek dwie nowe pasty do zębów sygnowane marką Signal - Signal Integral White i Signal...

28 maja 2003

Agencje z Polski zgłosiły 71 prac na festiwal Cannes Lions 2003

Polskie agencje reklamowe wysłały 71 prac na tegoroczny festiwal Cannes Lions 2003. Najwięcej prac zgłoszono w kategorii reklama prasowa i...

28 maja 2003

Sąd zabezpiecza interesy Edipresse w sprawie pisma "Mama i Dziecko"

Sąd zabezpiecza interesy wydawnictwa Edipresse Polska SA w sprawie magazynu "Mama i Dziecko". 6 maja 2003 r. Sąd Okręgowy w...

28 maja 2003

Ruszyła sprzedaż II edycji badania na temat marketingu bezpośredniego

TNS OBOP wraz z SMB (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego) rozpoczął sprzedaż Polskich Badań Marketingu Bezpośredniego - standardu badawczego dla rynku marketingu...

28 maja 2003

Magazyn "Viva!" współpracuje z Arkadiusem

Magazyn typu people "Viva!" współpracuje z Arkadiusem. Dwutygodnik "Viva!" (wydawnictwo Edipresse Polska SA) i kreator mody nawiązali długotrwałą współpracę. Arkadius...

28 maja 2003

Plansza do najstarszej gry świata dołączona do "Wiedzy i Życia"

Do czerwcowego numeru magazynu "Wiedza i Życie" dołączono prezent dla czytelników w postaci planszy do najstarszej gry świata ze starożytnej...

28 maja 2003

Nowa promocja prenumeraty "Harvard Business Review Polska"

Miesięcznik "Harvard Business Review Polska", polska edycja prestiżowego magazynu o zarządzaniu na świecie, rozpoczyna niekonwencjonalną akcję promocji prenumeraty. Ponad 40...

28 maja 2003

Letnia promocja męskiego zapachu Route 66 rozpocznie się w czerwcu br.

Na początku czerwca br. rozpocznie się w hipermarketach na terenie całej Polski letnia promocja konsumencka męskiego zapachu Route 66, która...

28 maja 2003

"Dzień dobry" drugim tytułem w największych miastach

Według Polskich Badań Czytelnictwa bezpłatna gazeta "Dzień dobry" jest drugą najchętniej czytaną gazetą w dużych aglomeracjach i lokuje się za...

28 maja 2003

Windsurfing Era Cup ma wpłynąć na postrzeganie marki Era

Windsurfing Era Cup to jedno z najważniejszych przedsięwzięć sponsoringowych Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., operatora sieci Era, które wpływa...

28 maja 2003

"Szelmostwa Lisa Witalisa" w Polskim Radiu Bis

W Dniu Dziecka Polskie Radio Bis zaprasza młodych słuchaczy na bajkę muzyczną "Szelmostwa Lisa Witalisa" według utworu Jana Brzechwy. Spektakl...

28 maja 2003

Klienci TNT Express chętniej korzystają z serwisu internetowego firmy

Częstotliwość korzystania z usług oferowanych przez TNT Express za pośrednictwem internetu wzrosła aż o 80 proc. TNT Express, światowy lider...

29 maja 2003

Agencja reklamowa PZL przygotowała relaunch marki Amino

Agencja reklamowa PZL realizuje relaunchową kampanię reklamową dla marki zup i sosów w proszku Amino należącej do koncenu Unilever. Agencja...

29 maja 2003

Commercial Union chce wzmocnić wizerunek swojej grupy

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa Commercial Union Polska (CU) przygotowała intensywną kampanię reklamową, która ruszy 1 czerwca br. i potrwa do początku lipca...

29 maja 2003

Radio 94 planuje przeprowadzenie kolejnych kampanii reklamowych

Warszawskie Radio 94, należące do grupy Ad.point, planuje kampanię reklamową. Zakupem mediów radio zajmie się we własnym zakresie, kreacją zajmie...

29 maja 2003

Peppermint przygotował nocną promocję samochodu Skoda Superb

Agencja marketing services Peppermint przygotowała dla Skoda Auto akcję promującą najdroższy model Superb. Potencjalni klienci są zapraszani za pomocą ekskluzywnej...

29 maja 2003

Tchibo Warszawa promuje kawę Exclusive w mailingu dla VIP-ów

Tchibo Warszawa promuje kawę Exclusive w mailingu adresowanym do VIP-ów - prezesów i dyrektorów największych firm. Do adresatów wysłano kurierem...

29 maja 2003

"Marie Claire" zmieni szatę graficzną i typografię

"Marie Claire" od numeru lipcowego (na rynku ok. 10 czerwca) w pewnym stopniu zmieni szatę graficzną i typografię. Przeobrażenia są...

29 maja 2003

Samsung rozpocznie kampanię reklamową w sieci Beverly Hills

Samsung Electronics Polska zaplanował przeprowadzenie działań reklamowo-promocyjnych na terenie sieci wypożyczalni wideo należących do firmy Beverly Hills. Reklamy pojawią się...

29 maja 2003

Monsanto wprowadza nową markę środków chwastobójczych

Pod koniec maja br. rusza najnowsza kampania reklamowa koncernu agrochemicznego Monsanto, promująca środek chwastobójczy Roundup Energy (nowy produkt z rodziny...

29 maja 2003

Baczyński został ponownie wybrany na prezesa zarządu "Polityka" SP

Doroczne walne zgromadzenie "Polityki" Spółdzielni Pracy (wydawca m.in. tygodnika "Polityka") dokonało wyboru nowych władz spółdzielni na następną kadencję. Na prezesa...

29 maja 2003

Prezes UOKiK zarzuca Poczcie Polskiej reklamę wprowadzającą w błąd

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezary Banasiński wszczął 27 maja br. postępowanie w sprawie stosowania przez Państwowe Przedsiębiorstwo Pocztę...

29 maja 2003

"Nie daj się wycisnąć" - nowa kampania reklamowa Link4

Pod hasłem "Nie daj się wycisnąć" ruszyła nowa kampania reklamowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki...

29 maja 2003

Clear Channel Poland przygotował letnie pakiety produktowe

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland opracowała ofertę letnią, ważną od połowy czerwca do połowy września 2003 r. Obejmuje trzy...

29 maja 2003

Radio Zet zostało udostępnione na platformie cyfrowej Cyfra Plus

Dzięki umowie podpisanej 27 maja 2003 r. pomiędzy spółkami Canal Plus Cyfrowy oraz Eurozet Radio Zet już dziś dołączyło do...

29 maja 2003

Murator mówi "nie" budownictwu PRL-u

Fundacja Dom Dostępny i Wydawnictwo Murator zakończyły przebudowę domu-kostki w Aninie pod Warszawą. Rozpoczęta w czerwcu ubiegłego roku akcja "Przebudowa...

29 maja 2003

ClickAd znalazł się w Sieci Partnerów PCK

Broker reklamy internetowej - ClickAd - zajmujący się planowaniem, zakupem, monitorowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w internecie należy do grupy...

29 maja 2003

Edipresse Polska SA organizuje Dzień Fundacji Przyjaciółka

Fundacja Przyjaciółka działająca przy tygodniku dla kobiet "Przyjaciółka" (wydawca: Edipresse Polska SA) obchodzi swoje święto. Największą troską Fundacji Przyjaciółka są...

30 maja 2003

Marcin Meller został redaktorem naczelnym "Playboya"

Marcin Meller, dziennikarz tygodnika "Polityka" (Spółdzielnia Pracy "Polityka"), został redaktorem naczelnym "Playboya" (JMG Magazine Publishing Company, część Marquard Media Poland)....

30 maja 2003

Emiliano Castagna dołączył do wzmacnianego działu sprzedaży DD Media

Emiliano Castagna, odpowiedzialny do końca maja br. za sprzedaż w firmie Business Consulting, od 1 czerwca br. obejmie stanowisko dyrektora...