M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 maja 2003

Waldemar Kruk został prezesem Polskich Badań Reklamy Zewnętrznej

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) powołała na stanowisko prezesa zarządu Waldemara Kruka (o jego kandydaturze pisaliśmy w...

30 maja 2003

Jolanta Kurek dołączy do działu reklamy "Glamour"

Jolanta Kurek obejmie od początku czerwca br. stanowisko zastępcy dyrektora reklamy magazynu "Glamour" (G+J Polska). Dotychczas pracowała w dziale reklamy...

30 maja 2003

Polfa Warszawa planuje przetarg po rozstaniu z Optimedia Poland

Firma farmaceutyczna Polfa Warszawa planuje rozpisanie przetargu mediowego przed rozpoczęciem działań reklamowych jesienią br. Franciszka Zawadzka, kierownik działu promocji Polfy...

30 maja 2003

VA tworzy oddział dedykowany komunikacji skierowanej do nastolatków

Grupa Komunikacyjna VA planuje stworzenie nowego działu o nazwie Torpedo. "Na razie nie planujemy wyodrębniania Torpedo w niezależną spółkę -...

30 maja 2003

Pepsi rozpocznie promocję muzyczną czterech swoich brandów

Pepsi-Cola General Bottlers Poland od 1 czerwca do końca sierpnia będzie prowadzić promocję konsumencką pod hasłem "Pepsi Muza. Podkręć dźwięk!"....

30 maja 2003

Morliny prowadzą w internecie działania kierowane do dzieci

Morliny SA uruchomią 1 czerwca serwis internetowy kierowany do dzieci w wieku 4-12 lat (www.dzieci.morliny.pl). Założeniem serwisu jest zapewnienie młodym...

30 maja 2003

5,2 mln Polaków w bazie Claritas Polska

Po zebraniu danych z kolejnego Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług ponad 400 tys. nowych gospodarstw domowych znalazło się w bazie...

30 maja 2003

Drosed odświeża opakowania i rozpoczyna kampanię

W czerwcu rozpocznie się kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego firmy Drosed SA. Celem kampanii jest poinformowanie klientów o nowych smakach pasztetu:...

30 maja 2003

Transmisja przemówienia Busha w Onet.pl

Z okazji wizyty George'a W. Busha w Krakowie Onet.pl będzie transmitował online przemówienie prezydenta USA i pokaże internautom przebieg jego...

30 maja 2003

Oki Systems został sponsorem Warsaw Summer Jazz Days

Oki Systems Polska, jedna z czołowych firm w profesjonalnych rozwiązaniach druku biurowego, jest sponsorem 12. edycji festiwalu Warsaw Summer Jazz...

30 maja 2003

Rekopol nowym klientem agencji PR Multi-Event Communications

Do grona klientów agencji public relations Multi-Event Communications dołączył Rekopol Organizacja Odzysku SA. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań...

30 maja 2003

McDonald's rozpoczął dwie duże akcje promocyjne

W restauracjach McDonald's na terenie całego kraju rozpoczęła się sprzedaż nowego zestawu dla dzieci Happy Meal "Prosiaczek i Przyjaciele". Promocja...

30 maja 2003

Schulstad promuje tosty za pomocą SMS-ów

26 maja rozpoczęła się kampania promująca tosty Schulstad. Jej celem jest popularyzacja marki oraz wsparcie sprzedaży produktów. Akcja jest skierowana...

30 maja 2003

Dodatek unijny do "Dziennika Bałtyckiego" po kaszubsku

Co o wejściu Polski do Unii Europejskiej myślą członkowie jednego z najstarszych rodów na Kaszubach? Między innymi o rozterkach i...

30 maja 2003

"Gazeta Prawna" Liderem Rynku

W tegorocznej edycji Konkursu Promocyjnego "Lider Rynku" Gazeta Prawna została uznana za Lidera Rynku Mediów Specjalistycznych w Polsce. Gala finałowa...

11 czerwca 2003

Wydawnictwo Murator utworzyło agencję Pentagon

Wydawnictwo Murator utworzyło agencję reklamową Pentagon. Szefem agencji został Dominik Malczewski, który był szefem działu marketingu m.in. magazynu "WWW" w...

11 czerwca 2003

DougFaberFamily przygotowuje kampanię dla Falvitu

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) przygotowuje kampanię dla marki Falvit (Jelfa) - preparatu witaminowego skierowanego do kobiet. Kampania oparta będzie na...

11 czerwca 2003

Nokia i Warner Music podjęły współpracę marketingową

Nokia i Warner Music International poinformowały o podjęciu współpracy marketingowej, której celem jest zapewnienie prawdziwie mobilnej muzyki w aparacie Nokia...

11 czerwca 2003

"Auto Świat" organizuje po raz kolejny Asa Bezpiecznej Jazdy

Tygodnik "Auto Świat" już po raz ósmy organizuje coroczny konkurs na najlepszego kierowcę w Polsce - As Bezpiecznej Jazdy. W...

11 czerwca 2003

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna "Daruj nam życie"

Z inicjatywy Fundacji Moja Afryka rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna "Daruj nam życie" na rzecz pomocy mieszkańcom Afryki. Głównym celem...

11 czerwca 2003

Arkadiusz Marszałek został media managerem w PTK Centertel

Arkadiusz Marszałek objął stanowisko media managera w firmie PTK Centertel. Dotychczas stanowisko to zajmował Andrzej Mierzanowski, który objął stanowisko senior...

11 czerwca 2003

Aiwa będzie marką dla młodych, we wrześniu duża kampania

Sony Corporation rozpoczyna proces repozycjonowania marki Aiwa, której właścicielem jest od grudnia ub.r., kiedy to wchłonęła koncern Aiwa. We wrześniu...

11 czerwca 2003

Nutricia chce poprawić swój wizerunek

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt i małych dzieci, m.in. pod marką BoboVita, planuje akcję informacyjną, która ma podreperować wizerunek...

11 czerwca 2003

Bahlsen wesprze kampanią nowe chipsy Crunchips Crust

The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nowe chipsy marki Crunchips Crust w trzech smakach: Kurczak - chrupiąca skórka, Serowe...

11 czerwca 2003

Samsung planuje wsparcie modelu C100 kampanią i sponsoringiem

Samsung Electronics Polska planuje w najbliższym czasie wprowadzenie na polski rynek nowego telefonu komórkowego - modelu C100. Ma on posiadać...

11 czerwca 2003

TequilaBTL Group animuje sprzedaż dla Knorra

W miniony weekend rozpoczęła się ogólnopolska akcja animacji sprzedaży realizowana przez agencję marketing services TequilaBTL Group dla marki Knorr koncernu...

11 czerwca 2003

Zwiększa się sprzedaż zmienionej "Urody"

Niedawne wyraźne zmiany w "Urodzie" podniosły jej sprzedaż egzemplarzową. Wydawca miesięcznika Edipresse Polska poinformował, że średnia sprzedaż "Urody" za okres...

11 czerwca 2003

Discovery Polska powołuje podmiot do obsługi wybranych kanałów TV

Broker czasu reklamowego w telewizjach tematycznych Discovery Polska powołał podmiot Discovery Media Polska do obsługi wybranych kanałów telewizyjnych ze swojego...

11 czerwca 2003

Latem TVP1 stawia na powtórki filmów, a TVP2 na rozrywkę

W tegorocznej letniej ramówce Telewizja Polska tradycyjnie stawia na powtórki. "Latem dominować będą powtórki jak we wszystkich stacjach telewizyjnych" -...

11 czerwca 2003

Stacja muzyczna Viva przygotowuje letnią akcję promocyjną

Stacja muzyczna Viva planuje w lecie odwiedzenie miejsc, w których jej grupa docelowa spędza czas wolny, i relacjonowanie na antenie...

11 czerwca 2003

L'Oréal wprowadza nowy produkt i wspiera go kampanią reklamową

L'Oréal Polska wprowadził na rynek nowy szampon marki Elseve - Vita-Max. Ruszył również z prosprzedażową kampanią reklamową. Adaptację spotu przygotowała...

11 czerwca 2003

Kamis Przyprawy SA zachęca do kiszenia i konserwowania ogórków

W połowie czerwca rusza kampania promocyjna w punktach sprzedaży Kamis Przyprawy SA zrealizowana przez agencję Demo (która zajmuje się obsługą...

11 czerwca 2003

"Życie Handlowe" zachęca do promocji w miejscach sprzedaży

"Życie Handlowe" inicjuje nową akcję "Zarabiaj na reklamie!". Jak przekazał Sławomir Lange, redaktor naczelny "Życia Handlowego", redakcja chce w ten...

11 czerwca 2003

Netia rusza z kampanią wizerunkową - zmienia visual megaboardów

Firma telekomunikacyjna Netia Telekom rozpoczęła letnią kampanię wizerunkową na kilkunastu megaboardach w całej Polsce. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja...

11 czerwca 2003

Best Marketing & Promotion obsadzi stanowisko marketing managera

Na początku lipca br. na stanowisku szefa marketingu w firmie Best Marketing & Promotion Agency (broker reklamy kinowej) pojawi się...

11 czerwca 2003

Kampania Hondy CR-V zaplanowana na pół roku

Na zlecenie Hondy agencja reklamowa AHA przygotowała kampanię modelu CR-V. (Honda jest klientem AHA od ponad 4 lat). Grupa docelowa...

11 czerwca 2003

Multimedialna kampania Camera Divison Minolta Polska

Agencja Paralotna realizuje kampanię dla Camera Divison Minolta Polska promującą aparat Dimage Xt. Komunikacja skierowana jest do młodych, aktywnych ludzi...

12 czerwca 2003

Siedem Złotych Strzał, ale bez Grand Prix w 7. edycji konkursu

Bez Grand Prix zakończył się tegoroczny Konkurs Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała". Jury przyznało siedem nagród i dziesięć wyróżnień. Nagrody otrzymali:...

12 czerwca 2003

Zmiana szefa w polskim oddziale Coca-Coli; będą redukcje

Beata Pawłowska, general manager Coca-Cola Poland Services Ltd., z końcem czerwca przestaje pełnić swoją funkcję. Nie wiadomo, kto ją na...

12 czerwca 2003

Anna Sederstrem nowym managerem marketingu sieci Makro

Anna Serderstrem awansowała na stanowisko managera marketingu sieci handlowej Makro Cash and Carry należącej do grupy Metro AG. Dotychczas szefem...

12 czerwca 2003

Marcin Lipnicki w dziale Expert domu mediowego HMS Carat

Marcin Lipnicki - do tej pory strategic media planner w domu mediowym HMS Carat - przeszedł na stanowisko senior researchera...

12 czerwca 2003

TV Puls wznowi nadawanie od początku lipca br.

TV Puls wznowi nadawanie od 1 lipca br. Informację tę potwierdził Jarosław Sellin, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Do...

12 czerwca 2003

Diners Club zorganizował akcję reklamową swoich kart

Firma Diners Club przygotowała kampanię reklamową kart płatniczych swojej marki, która potrwa do końca czerwca br. Według Magdy Kupidłowskiej z...

12 czerwca 2003

Call Center Poland realizuje kolejną akcję sprzedażową dla Eurovity

Na początku czerwca br. Call Center Poland rozpoczął kolejną sprzedażową kampanię telemarketingową dla Eurovity. Potrwa ona do 18 czerwca br....

12 czerwca 2003

Carlsberg Okocim wprowadza Karmi w nowym opakowaniu

Browar Carlsberg Okocim wprowadził na rynek nowe opakowanie piwa Karmi - puszka 0,25 l (dotychczas są dwie butelki o pojemności...

12 czerwca 2003

Johnson & Johnson wspiera sprzedaż szamponu Johnson Baby

Firma Johnson & Johnson Polska ruszyła z kampanią reklamową nowego szamponu Johnson Baby ułatwiającego rozczesywanie włosów. Adaptację spotu przygotowała agencja...

12 czerwca 2003

Jedność odświeża markę cukierków Ciut

Spółdzielnia producentów Jedność w Grójcu odświeża należącą do niej markę cukierków owocowych Ciut. Są to musujące pastylki pudrowe o smakach...

12 czerwca 2003

Sferia reklamuje swoje usługi telekomunikacyjne

OSP Polpager, właściciel marki Sferia.pl, uruchomił kampanię wizerunkowo-sprzedażową swoich usług telekomunikacyjnych. Kampania obejmuje około 100 nośników outdoorowych w Warszawie i...

12 czerwca 2003

Branża artykułów dziecięcych w najnowszym katalogu Unitu

Branża artykułów dziecięcych jest tematem najnowszego katalogu wydawnictwa Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe. Rocznik "Katalog 2003/2004 Świat Dziecka" ukazał się w...

12 czerwca 2003

List otrzymany z działu PR Axel Springer: Axel Springer Polska pyta G+J, skąd te dane?

"W serwisie informacyjnym DS "MMP" z dnia 9 czerwca 2003 roku zamieszczono informację następującej treści: "Pierwsze numery "Naj" po przeprowadzonym...