M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 czerwca 2003

Biuro Reklamy TVP wydało słownik reklamy telewizyjnej

Od 10 czerwca jest dostępny na rynku angielsko-polski słownik reklamy telewizyjnej, zawierający ponad 5 tys. wyrażeń specjalistycznych. Wydawcą słownika jest...

12 czerwca 2003

Fundacja Przyjaciółka organizuje licytację

Fundacja Przyjaciółka (Edipresse Polska) organizuje internetową licytację prac swoich podopiecznych. Fundacja od ponad dwóch lat opiekuje się setką domów dziecka,...

12 czerwca 2003

180 PR poprowadzi projekt Fiat Auto Poland - LCV Tour

Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie oraz obsługę projektu w zakresie public relations. Zadaniem agencji 180 PR jest obsługa LCV Tour...

12 czerwca 2003

Ergo Hestia organizuje event w Galerii Mokotów

Ratownika, sprzedawcę cukrowej waty i plażowych lodziarzy będzie można spotkać w najbliższą sobotę, 14 czerwca, w Galerii Mokotów. Za sprawą...

13 czerwca 2003

Ewa Niezbecka, dyrektor wydawniczy Edipresse, odchodzi

Ewa Niezbecka, dyrektor wydawniczy Edipresse Polska, odchodzi z firmy, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało się nam w dniu wczorajszym...

13 czerwca 2003

Media Express testuje nową formę kolportażu

Media Express, wydawca dziennika "Super Express", testuje nową formę kolportażu swojej gazety. Firma prowadzi obecnie sprzedaż m.in. w okolicach stacji...

13 czerwca 2003

Delecta wprowadza nowe ciasta w proszku, kampania na jesieni

Rieber Foods Polska wprowadza na rynek trzy nowe ciasta w proszku marki Delecta. Po wakacjach planowana jest kampania reklamowa produktów...

13 czerwca 2003

Limitowaną edycję napojów gazowanych Tymbarku wspiera kampania

Tymbark SA (grupa Maspex Wadowice) wprowadzi na rynek specjalną edycję napojów owocowych w opakowaniach 0,25 l. Pojawią się one pod...

13 czerwca 2003

Wasa wprowadza dwa nowe produkty wspierane kampanią

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty pieczywa chrupkiego - Wasa Original i Wasa Break....

13 czerwca 2003

Grupa Lotos będzie sponsorem polskich skoczków narciarskich

Grupa Lotos SA, do niedawna Rafineria Gdańska, podpisała umowę z Polskim Związkiem Narciarskim dotyczącą sponsorowania polskiej drużyny narodowej w skokach...

13 czerwca 2003

"Claudia" wydawnictwa G+J Polska poszerza swoją markę

"Claudia" wydawnictwa G+J Polska po raz kolejny poszerza markę. W sobotę 14 czerwca ukaże się dodatek tego miesięcznika "Poród". Jest...

13 czerwca 2003

Agencja Goldfinger została członkiem niezależnej sieci IN

Agencja Goldfinger została 63. członkiem Międzynarodowej Sieci Niezależnych Agencji Reklamowych i Marketingowych IN. Krzysztof Przybyłowski, dyrektor ds. strategii i badań...

13 czerwca 2003

Agfa prowadzi akcję promocyjną dla klientów laboratoriów

Firma Agfa zorganizowała akcję promocyjną w sieci laboratoriów Agfa StarPrint i Agfa Image Center. Jej przygotowaniem zajęła się agencja reklamowa...

13 czerwca 2003

Dominet Bank sponsoruje turniej Kids Cup 2003

Dominet Bank SA został sponsorem pierwszej polskiej edycji turnieju tenisowego dla dzieci i młodzieży Kids Cup 2003. Koszty związane ze...

13 czerwca 2003

Ruszyła letnia promocja w restauracjach Pizza Hut

Od 10 czerwca w restauracjach sieci Pizza Hut trwa specjalna letnia promocja: każdemu klientowi, który zamówi 0,5-litrowy napój marki Pepsi,...

13 czerwca 2003

Rząd wydał 14 mln zł na kampanię przedreferendalną

Wydatki na przedreferendalną kampanię reklamową, którą organizowało biuro pełnomocnika rządu ds. informacji europejskiej, zamknęły się w kwocie ok. 14 mln...

13 czerwca 2003

Citroen rozpoczął kilkumiesięczną kampanię modelu C3 Plurier

Od czerwca do końca sierpnia br. potrwa kampania Citroena C3 Plurier. Jej celem jest zakomunikowanie wprowadzenia nowego modelu, który poszerzy...

13 czerwca 2003

Wydawnictwo G+J Polska odpowiada Axel Springer Polska

Odpowiedź Magdaleny Malickiej, dyrektor wydawniczej "Naj" (G+J Polska) na zamieszczone we wczorajszym DS "MMP" pytanie Axel Springer Polska: "W nocie...

13 czerwca 2003

Wprowadzanie gazet do wtórnego obiegu ukarane

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy 22 maja br. wydał wyrok w sprawie przedsiębiorcy, który w listopadzie 2001 roku wprowadzał do...

13 czerwca 2003

Ipsos "obliczył" kieszonkowe, jakim dysponują dzieci

Według firmy badawczej średnie miesięczne kieszonkowe polskich dzieci wynosi 38 złotych, najstarsze dzieci (16-18 lat) otrzymują średnio 57 złotych miesięcznie....

13 czerwca 2003

Serwis Piar.pl podpisał umowę z portalem Pracuj.pl

Specjaliści PR i firmy poszukujące specjalistów public relations mają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest to efekt rozpoczęcia współpracy serwisu Piar.pl...

16 czerwca 2003

Agnieszka Dajbor przechodzi z "Vivy!" do "Przekroju"

Agnieszka Dajbor, dotychczasowa redaktor naczelna magazynu "Viva!" (Edipresse Polska), zostanie pierwszym zastępcą Piotra Najsztuba, redaktora naczelnego "Przekroju". Dajbor obejmie również...

16 czerwca 2003

Paulina Grajek-Mamczarek i Grażyna Romańczyk dołączyły do IHAP

Do zespołu Interdeco Hachette Advertising Polska (IHAP) dołączyły Paulina Grajek-Mamczarek oraz Grażyna Romańczyk. Obydwie objęły stanowiska specjalistów ds. reklamy w...

16 czerwca 2003

Polsat Cyfrowy zmienia logo i poszerza ofertę platformy, w planach kampania

Polsat Cyfrowy zmienia logo. "Chcemy przez to podkreślić nowoczesny charakter naszej firmy" - mówi Dominik Libicki, prezes zarządu Polsatu Cyfrowego....

16 czerwca 2003

Powołano jury Effie i mEffie 2003; zatwierdzono nowy regulamin konkursu

Komitet organizacyjny Effie 2003, konkursu efektywności reklamowej, powołał i zatwierdził tegoroczne jury konkursu. Podobnie jak w latach ubiegłych większość w...

16 czerwca 2003

Posti planuje długofalową promocję konsumencką wspartą kampanią

Producent herbaty Posti planuje na sierpień br. rozpoczęcie dużej promocji konsumenckiej, którą zamierza wesprzeć kampanią reklamową. "Szczegółów promocji jeszcze nie...

16 czerwca 2003

"Gazeta w Kratkę" - nowy dodatek w piątkowym wydaniu "Gazety Wyborczej"

Piątkowa "Gazeta Wyborcza" będzie mieć jeszcze jeden dodatek. Od ostatniego piątku czerwca (27 czerwca) zacznie ukazywać się "Gazeta w Kratkę"...

16 czerwca 2003

GMG Media Group przesuwa premierę sportowo-marketingowego projektu Team 7

GMG Media Group, pracująca nad dużym projektem marketingu sportowego, zapowiada opóźnienie kampanii reklamowej i innych planowanych działań. Przypomnijmy - GMG...

16 czerwca 2003

"Teraz Rock" promuje się w telewizji, wkrótce będzie reklamowany na mobilach

Wydawnictwo Orange Media zamierza promować magazyn muzyczny "Teraz Rock" w programach telewizyjnych związanych z muzyką. Niedługo ruszy także kampania reklamowa...

16 czerwca 2003

MTV Polska zacieśnia współpracę ze sponsorami

Stacja muzyczna MTV Polska zacieśnia współpracę ze sponsorami. 16 czerwca br. na antenie stacji rusza konkurs Chihuahua Show organizowany we...

16 czerwca 2003

Samsung rozpocznie drugą edycję World Cyber Games i wesprze go kampanią

Koncern Samsung Electronics Polska rozpocznie w lipcu br. kolejną edycję turnieju w grach komputerowych World Cyber Games. Polska edycja World...

16 czerwca 2003

Koncern Michelin prowadzi badanie segmentacji grup docelowych

Koncern Michelin Polska jest w trakcie przeprowadzania badania segmentacji grup docelowych. Francis Didion, general manager w Michelin Polska, zapowiada, że...

16 czerwca 2003

Wedel wprowadza na rynek nowe Wafle Torcikowe Mini

Firma Cadbury Wedel wprowadza na rynek nowy produkt - Wafle Torcikowe Mini o smaku czekoladowym. Do tej pory w sprzedaży...

16 czerwca 2003

"Gazeta Prawna" zwiększa sprzedaż

Po pierwszych czterech miesiącach tego roku "Gazeta Prawna" (Wydawnictwo Infor) jest liderem wzrostu sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich - wynika z...

16 czerwca 2003

Gazeta "Dzień dobry" poszerza dystrybucję

Wydawnictwo DD Media wprowadza do systemu dystrybucji bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry" dystrybucję uliczną, w biurowcach i multipleksach. 13 czerwca br....

16 czerwca 2003

Radio Zet rozpoczyna konkurs dla słuchaczy

Wieże hi-fi, płyty Radia Zet "To, co lubisz - więcej muzyki 2" i zestawy płyt to nagrody w rozpoczynającej się...

16 czerwca 2003

Żywiec wypuścił limitowaną edycję puszek piwa na Giełdę Birofilów

Limitowaną serię 3000 puszek piwa marki Żywiec będą mogli kupić uczestnicy i goście VIII Giełdy Birofilów, która rozpocznie się 14...

17 czerwca 2003

Kusznir został prezesem zarządu spółki Agros-Fortuna Sp. z o.o.

Wczoraj rada nadzorcza Agros-Fortuna Sp. z o.o. powierzyła funkcję prezesa zarządu i dyrektora generalnego Romanowi Kusznirowi. Tym samym zajmujący to...

17 czerwca 2003

Agnieszka Szyfter została dyrektorem marketingu "Metropolu"

Agnieszka Szyfter objęła stanowisko dyrektora marketingu bezpłatnego dziennika "Metropol" wydawanego przez Metro International. Od kilku miesięcy stanowisko to było nieobsadzone....

17 czerwca 2003

Bratowska objęła funkcję dyrektora marketingu Vision Express Polska

Dorota Bratowska objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie Vision Express Polska. W firmie pracuje od 1999 r. Poprzednio pełniła funkcję...

17 czerwca 2003

Lucyna Koba została zastępcą dyrektora mediów PanMedia Western

Lucyna Koba została zastępcą Ewy Góralskiej - dyrektora mediów i dyrektora generalnego domu mediowego PanMedia Western. Dotychczas Koba była media...

17 czerwca 2003

Aleksander Śmigielski awansował w strukturach Optimum Media OMD

Stanowisko group account directora w strukturze domu mediowego Optimum Media OMD objął Aleksander Śmigielski. Ponad trzy lata temu, tuż po...

17 czerwca 2003

Polsat Cyfrowy rozpoczyna kampanię reklamową

Polsat Cyfrowy rozpoczyna kampanię reklamową. Kampania pod hasłem "Kanały telewizyjne, z którymi trudno się rozstać" potrwa od połowy czerwca do...

17 czerwca 2003

Comtica planuje uruchomienie interaktywnego kanału telewizyjnego

Firma Comtica zajmująca się produkcją oprogramowania i projektami związanymi ze sprzedażą i marketingiem planuje uruchomienie w lipcu br. interaktywnego kanału...

17 czerwca 2003

Thomson wprowadza nowe linie produktowe wspierane reklamą

Thomson, producent sprzętu RTV, wprowadzi w czerwcu br. na polski rynek nowe produkty, m.in. nową linię telewizorów z płaskim ekranem,...

17 czerwca 2003

"Poradnik Domowy" ruszył z letnią kampanią reklamową

Od niedzieli (15 czerwca br.) trwa kampania wizerunkowa "Poradnika Domowego" (Agora SA). Zdjęcie przedstawiające trzy młode kobiety wykorzystane na plakatach...

17 czerwca 2003

Credit Suisse przygotował nową strategię sponsorowania sportu

Grupa ubezpieczeniowa Credit Suisse rozpoczęła realizację nowej strategii dotyczącej sponsoringu sportowego. "Nasze działania na polskim rynku chcemy dopasowywać naturalnie do...

17 czerwca 2003

Tymbark Orzeźwiający Pssst... został wsparty kampanią reklamową

Wystartowała telewizyjna (Polsat, TVP, TVN) kampania reklamowa napoju Tymbark Orzeźwiający Pssst.... Przygotowała ją agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a...

17 czerwca 2003

Wkrótce rozpocznie się kampania zmienionej "Nowej Fantastyki"

Miesięcznik "Nowa Fantastyka" zaplanował kampanię promocyjną w prasie i w internecie, która towarzyszyć będzie 250. numerowi pisma (ukaże się w...

17 czerwca 2003

Bacardi-Martini Polska wprowadza na polski rynek Bacardi Breezer

Koncern Bacardi-Martini Polska wprowadzi w tym tygodniu na polski rynek nowy produkt - Bacardi Breezer. "Grupą docelową tego napoju będą...