M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 czerwca 2003

MRM Momentum wspiera sprzedaż produktów Nescafe

Firma marketing services MRM Momentum przygotowała dwie promocje wspierające sprzedaż produktów Nescafe. Pierwsza została zaplanowana dla tzw. paluszków, czyli 2-g...

25 czerwca 2003

Trzy agencje krytykują procedury przetargowe Poczty Polskiej

Podana wczoraj przez "Press" informacja o rozstrzygnięciu przetargu reklamowego rozpisanego przez Pocztę Polską SA na rzecz agencji DougFaberFamily spotkała się...

25 czerwca 2003

Henkel zawiesza kontrowersyjną reklamę Pura i odwołuje się do sądu

Na żądanie firmy Inco-Veritas, producenta m.in. płynu do zmywania Ludwik, warszawski sąd okręgowy nakazał wstrzymanie emisji reklam telewizyjnych konkurencyjnego płynu...

25 czerwca 2003

Marka Prima według ACNielsen po raz pierwszy wyprzedza Tchibo

Według najnowszych danych firmy badawczej ACNielsen po raz pierwszy w historii marka Prima została liderem polskiego rynku kaw mielonych. W...

25 czerwca 2003

Metsa Tissue planuje konsolidację, inwestycje i zwiększenie sprzedaży

Fiński koncern Metsa Tissue planuje w tym roku konsolidację 3 należących do niego spółek działających na terenie Polski: Metsa Tissue...

25 czerwca 2003

"Poradnik Handlowca" będzie musiał zmienić system dystrybucji

"Poradnik Handlowca" będzie musiał być inaczej dystrybuowany. Poczta Polska, z usługi której korzystał, wymówiła mu z końcem czerwca br. dotychczasowy...

25 czerwca 2003

Stowarzyszenie Sygnał planuje kampanię antypiracką

Stowarzyszenie Dystrybutorów Programów Telewizyjnych "Sygnał", do którego należą: Cyfra Plus, HBO i Telewizja Kablowa UPC, planuje kampanię antypiracką w mediach....

25 czerwca 2003

Unilever i Henkel wspierają sprzedaż antyperspirantów

Koncerny Unilever Polska oraz Henkel Polska rozpoczęły kampanie reklamowe dla antyperspirantów Rexona Men (Unilever) i Fa dla kobiet (Henkel). Adaptację...

25 czerwca 2003

Eniro rozbudowuje "Panoramę Firm"

Firma Eniro Polska, wydawca katalogów teleadresowych "Panorama Firm", rozbudowuje funkcjonalność i dostępność dla użytkowników do swojej bazy danych. Eniro porozumiało...

25 czerwca 2003

Nokia wprowadza na rynek "telefon muzyczny" - model 3300

Na początku lipca Nokia wprowadzi na polski rynek telefon Nokia 3300, określany mianem "telefonu muzycznego". Jak zapowiada Grzegorz Możdżyński, dyrektor...

25 czerwca 2003

Kamis-Przyprawy promuje przyprawę Warzywko

Spółka Kamis-Przyprawy rozpoczęła promocję konsumencką dla jednego ze swoich brandów przypraw - Warzywko. Promocja zostanie wsparta kampanią reklamową. Działania marketingowe...

25 czerwca 2003

Uzupełnienie przesłane przez wydawnictwo G+J Polska

Wydawnictwo G+J Polska przysłało uzupełnienie do informacji, która ukazała się we wczorajszym DS "MMP". Uzupełnienie dotyczy poszerzenia kompetencji Elżbiety Hołubki...

25 czerwca 2003

"Auto Moto" z miesięcznika przekształca się w dwutygonik

"Auto Moto", magazyn motoryzacyjny Wydawnictwa Bauer, przekształca się z miesięcznika w dwutygodnik (od numeru sierpniowego, na rynku od 9 lipca)....

25 czerwca 2003

TVN rozpocznie emisję cyklu programów o konkursie Miss Polonia

Stacja telewizyjna TVN rozpocznie emisję cyklu programów związanych z tegoroczną edycją konkursu Miss Polonia. Kandydatki do tego tytułu zostaną zaprezentowane...

25 czerwca 2003

OFBOR przygotował drugą edycję certyfikacji jakości pracy ankieterów

Organizacja Badań Opinii i Rynku (OFBOR) zrzeszająca 19 agencji badawczych działających na polskim rynku rozpoczyna drugą edycję certyfikacji w ramach...

25 czerwca 2003

Comtica wdroży portal w Ministerstwie Rolnictwa

Comtica wygrała przetarg na stworzenie internetowego portalu wertykalnego dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Umowa obejmuje pełne przygotowanie serwisu na...

25 czerwca 2003

Dwie wersje cenowe "Tiny"

Aktualny numer "Tiny" Wydawnictwa Bauer ukazał się w dwóch wersjach (z gadżetem w cenie 2,9 zł i bez gadżetu w...

25 czerwca 2003

"Giełda Samochodowa" wydała regionalny dodatek w Wielkopolsce

"Autosalon Wielkopolski" jest nowym regionalnym dodatkiem do ogólnopolskiego dziennika motoryzacyjnego "Giełda Samochodowa". Pierwsze pilotażowe wydanie w sprzedaży ukazało się 24...

25 czerwca 2003

OS3 multimedia wspomaga Oriflame w programie edukacyjnym

We współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia firma Oriflame przygotowała dla swojej sieci sprzedaży multimedialną prezentację szkoleniową. Stanowi ona przewodnik...

25 czerwca 2003

Sprostowanie

Uchwałą nr 03/2003 rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa z dnia 12 czerwca 2003 r. w sprawie skargi Polskapresse Sp....

26 czerwca 2003

Dorsey odchodzi z McCann-Erickson, Janicki przejmuje jego stanowisko

Dyrektor generalny agencji McCann-Erickson Warszawa Chris Dorsey z końcem miesiąca przestaje pełnić swoją funkcję - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Najprawdopodobniej pozostanie...

26 czerwca 2003

Bartek Majewski odchodzi z Optimum Media OMD

Bartek Majewski, mediaplaner w Optimum Media OMD, opuścił firmę. Był odpowiedzialny za obsługę budżetów reklamowych koncernów Henkel Polska i Nissan...

26 czerwca 2003

Just odwołał się do sądu w sprawie przetargu na budżet Poczty Polskiej

Agencja reklamowa Just zdecydowała odwołać się do Sądu Okręgowego w Warszawie w sprawie niedopuszczenia jej do udziału w przetargu na...

26 czerwca 2003

Wydawnictwo Lupus zamknęło dwutygodnik "PC Kurier"

Wydawnictwo Lupus zamknęło dwutygodnik "PC Kurier". Według nieoficjalnych informacji w dniu wczorajszym redakcja została poinformowana o zaprzestaniu wydawania magazynu. Pracownicy...

26 czerwca 2003

Crosspromocja PR1, Winiar, Hoopa, Woseby, Skody i "Mojego Gotowania"

Pierwszy Program Polskiego Radia (PR1) rozpoczął letnią akcję promocyjną audycji "Lato z radiem" pod hasłem "Europa od kuchni". Sponsorem strategicznym...

26 czerwca 2003

Coty Polska wprowadza nowy zapach 3

Koncern Coty Polska wprowadzi na rynek nową markę zapachową 3. Wody toaletowe dla mężczyzn i kobiet tej linii są częścią...

26 czerwca 2003

Tunezja promuje swoje zalety w telewizji

W Polsce rozpoczęła się kampania promująca Tunezję jako atrakcyjny cel wyjazdów wakacyjnych. Kampania jest częścią paneuropejskiej akcji marketingowej tego kraju....

26 czerwca 2003

Vichy Laboratoires odświeża linię Normaderm i planuje kampanię

Vichy Laboratoires należące do koncernu L'Oreal wprowadza nową linię kosmetyków Normaderm, która zastąpi dotychczasowe produkty z tej marki. Produkty Vichy...

26 czerwca 2003

Fujitsu-Siemens prowadzi kampanię kierowaną do MŚP

Do połowy lipca ma potrwać kampania Fujitsu-Siemens Computers Sp. z o.o. kierowana do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Jak mówi...

26 czerwca 2003

Siemens wprowadza na rynek designerską linię telefonów Xelibri

Siemens rozpoczął launch nowej "designerskiej" linii telefonów o nazwie Xelibri. Telefony z tej linii mają wyróżniać się atrakcyjnymi kształtami i...

26 czerwca 2003

"Zwierciadło" prowadzi promocję prosprzedażową

Do końca tego roku "Zwierciadło" poprowadzi promocję prosprzedażową. Wydanie czerwcowe magazynu odnotowało skok sprzedaży egzemplarzowej, o czym poinforował wydawca tego...

26 czerwca 2003

Antalis w swoim pierwszym firmowym sklepie oferuje nie tylko papiery

Dystrybutor papieru Antalis Poland otworzył wczoraj Papeete Studio Papieru - swój pierwszy sklep firmowy w Polsce, w Warszawie, w Galerii...

26 czerwca 2003

MRM Momentum dla Nescafe Frappé

Agencja marketing services MRM Momentum przygotowała dla Nestle promocję kawy mrożonej Nescafe Frappé, która odbywa się w dziewięciu kawiarniach Cafe...

26 czerwca 2003

Sieć Q-net włączyła swoje witryny do badania Prawdziwy Profil

Sieć reklamy internetowej Q-net włączyła swoje witryny do badania Prawdziwy Profil, które jest realizowane w sposób ciągły już od lutego...

27 czerwca 2003

Wydawnictwo Murator zawiesiło wydawanie magazynu "Jestem"

Wydawnictwo Murator podjęło decyzję o zawieszeniu wydawania miesięcznika "Jestem". Jak powiedziała Maja Krämer, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator, powodem decyzji jest...

27 czerwca 2003

Olechowski odpiera zarzuty Kastorego w sprawie przetargu Poczty Polskiej

Jacek Olechowski, managing director i wiceprezes zarządu agencji reklamowej DougFaberFamily, która wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Poczty Polskiej, nadesłał...

27 czerwca 2003

Hoop SA odnotował 64-proc. wzrost sprzedaży wody Arctic

Według danych ACNielsen Hoop SA - producent wody mineralnej Arctic - odnotwał 64-proc. wzrost wartościowy sprzedaży wody Artctic po niespełna...

27 czerwca 2003

Katarzyna Montgomery objęła stanowisko zastępcy naczelnego "Vivy!"

Katarzyna Montgomery, kierownik działu krajowego w dwutygodniku "Viva!" (Edipresse Polska), awansowała na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego, którym od kilku dni...

27 czerwca 2003

Statoil Polska i Tesco przeprowadzą wspólną akcję marketingową

Koncern Statoil Polska i sieć hipermarketów Tesco przeprowadzą latem wspólną akcję promocyjną. "Jej celem będzie zwiększenie liczby osób odwiedzających stacje...

27 czerwca 2003

Rozpoczęła się kampania czasopism Agory - "Auto+" oraz "Wiedzy i Życia"

Kolejne dwa czasopisma Agory SA rozpoczęły kampanie towarzyszące ich nowym wydaniom. W obu przypadkach kampanie w całości przygotował zespół pionu...

27 czerwca 2003

Sony Ericsson wspiera reklamą telefon dla "rozrywkowej młodzieży"

Polski oddział Sony Ericsson Mobile Communications rozpoczął kampanię produktową wprowadzającą na nasz rynek nowy model telefonu komórkowego - T100. Kampania...

27 czerwca 2003

Just przygotował kampanię reklamową Volkswagena Transportera

Agencja reklamowa Just przygotowała kampanię reklamową Volkswagena Transportera na zlecenie dystrybutora samochodów Volkswagen - koncernu Kulczyk Tradex. Kampania przebiegająca pod...

27 czerwca 2003

Toruń-Pacyfik i Kodak realizują akcję crosspromocyjną

Firma Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o., producent m.in. płatków Nestle Corn Flakes, Gold Flakes, Frutina i Crunch, we...

27 czerwca 2003

Polifarb Cieszyn-Wrocław wprowadza na rynek nowe produkty

Producent farb Polifarb Cieszyn-Wrocław wprowadził na rynek nową linię produktów pod nazwą Dekoral - Sekrety Natury. Koncepcja marki oparta jest...

27 czerwca 2003

Ikea wspiera reklamą letnią wyprzedaż

Ikea, sieć sklepów z artykułami wyposażenia i dekoracji mieszkań, reklamuje w telewizji prowadzoną obecnie akcję letniej wyprzedaży. Pierwszy etap kampanii,...

27 czerwca 2003

Pomorska Fabryka Okien planuje jesienną kampanię reklamową

Pomorska Fabryka Okien przeprowadzi jesienią kampanię reklamową. Strategią i kreacją na jej potrzeby zajmą się: Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz i...

27 czerwca 2003

Gryf Direct przygotował materiały BTL dla Warner Home Video

Agencja marketing services Gryf Direct opracowała materiały BTL dla Warner Home Video. Będą one użyte w promocji sprzedaży płyt DVD...

27 czerwca 2003

AMS SA realizuje projekt inwestycyjny w Warszawie

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zakończyła stawianie 22 nowych nośników typu backlight o wymiarach 6x3 m w Warszawie. Do końca...

27 czerwca 2003

Sprostowanie

W czasie tegorocznego cyklu akcji promocyjnej Polskiego Radia ("Lato z radiem") "Europa od kuchni" dział event & field marketingu agencji...

27 czerwca 2003

Discovery poszerza portfolio obsługiwanych stacji TV w Polsce

Discovery Networks Europe poinformowało o rozszerzeniu działalności związanej ze sprzedażą czasu reklamowego w Polsce. Wszystkie kanały tematyczne obsługiwane przez Discovery...