M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 lipca 2003

Kolastyna sponsorem imprezy urodzinowej komunikatora Tlen

Laboratorium Kolastyna SA, jedna z czołowych firm na polskim rynku kosmetyków słonecznych, jest głównym sponsorem uroczystości z okazji drugich urodzin...

1 lipca 2003

"Super Express" przygotowany do wakacji - specjalne dodatki i zdrapka

"Super Express" przygotował wiele atrakcji dla wakacyjnych czytelników. Przez całe wakacje na Wybrzeżu co piątek ukazywał się będzie specjalny dodatek...

2 lipca 2003

Henkel wygrał sprawę przeciwko Unileverowi przed Radą Reklamy

Henkel Polska SA wygrał sprawę przeciwko firmie Unilever Polska SA przed arbitrażem Rady Reklamy. Henkel zarzucił Unileverowi prowadzenie reklamy porównawczej...

2 lipca 2003

Kampania wprowadzająca Ariel Platinum ruszy w przyszłym tygodniu

Na zlecenie firmy Procter & Gamble agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii wprowadzającej na polski rynek nowy produkt -...

2 lipca 2003

Lech jedynym branżowym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej

Kompania Piwowarska SA (KP SA) i marka piwa Lech zostały wyłącznym sponsorem branżowym polskiej reprezentacji olimpijskiej. Nie ujawniono kwoty kontraktu....

2 lipca 2003

Reckitt Benckiser rozbudowuje linię płynów Woolite Perła

Koncern Reckitt Benckiser wprowadził trzy nowe płyny do prania marki Woolite Perła - Woolite Perła Modern Fibers, Woolite Perła Color...

2 lipca 2003

Masonite planuje jesienną kampanię, na razie akcja directmailingowa

Masonite, producent płyt tłoczonych, z których produkuje się drzwi wewnętrzne, przygotował akcję directmailingową o charakterze BtoB. Do blisko 300 punktów...

2 lipca 2003

Miesięcznik o sztuce "Arteon" ma cotygodniowy serwis online

"Arteon. Magazyn o sztuce" uruchomił cotygodniowy serwis wydarzeń artystycznych pod nazwą Aktualia online. Serwis drogą elektroniczną trafia do czytelników "Arteonu",...

2 lipca 2003

Kino Świat rozpoczyna kampanię nowej wersji "Czasu Apokalipsy"

Dystrybutor Kino Świat rozpoczyna kampanię reklamową nowej reżyserskiej wersji filmu "Czas Apokalipsy" Francisa Forda Coppoli, która wejdzie na ekrany kinowe...

2 lipca 2003

Bellona wprowadza zmiany w tygodniku "Polska Zbrojna"

Dom Wydawniczy "Bellona" wprowadza od lipca br. zmiany w tygodniku o tematyce militarno-wojskowej "Polska Zbrojna". Pierwszy lipcowy numer pojawi się...

2 lipca 2003

Unia planuje letnią akcję promocyjną

Zakłady Farmaceutyczno-Aerozolowe "Unia" (ZF-AU) przeprowadzą latem akcję promującą produkowane przez nią kosmetyki. "Postanowiliśmy w tym roku zorganizować taką akcję po...

2 lipca 2003

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię Serwisu Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kreację kampanii reklamowej Serwisu Peugeot. "Jej grupą docelową są wszyscy posiadacze samochodów Peugeot...

2 lipca 2003

Ferax przygotowuje projekt promocyjny "Dzień Spódnicy" marki Gatta

Firma Ferax, producent rajstop marki Gatta, planuje reallizację projektu promocyjnego pod hasłem "Dzień Spódnicy". Akcja ma mieć charakter public relations...

2 lipca 2003

Letnia kampania społeczna skierowana do sprzedawców

Na początku lipca startuje kampania społeczna realizowana przez firmę konsultingową Marketing & Communications Consultants, Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Państwową...

2 lipca 2003

Claritas Polska analizuje stosunek Polaków do zaciągania kredytów

Z najnowszego raportu Claritas Polska wynika, że co piąty Polak jest zainteresowany zaciągnięciem pożyczki gotówkowej, którą można przeznaczyć na bieżące...

2 lipca 2003

Nowe serwisy autorstwa HYPERmedia

Agencja HYPERmedia oddała do użytku dwa nowe serwisy internetowe: www.promarka.pl - serwis Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" - oraz...

2 lipca 2003

MiniMax został patronem medialnym akcji "Pij mleko, będziesz wielki"

Dziecięcy kanał MiniMax został patronem medialnym ogólnopolskiej akcji "Pij mleko, będziesz wielki". 1 lipca br. na antenie kanału ruszyła społeczna...

2 lipca 2003

AMS SA promuje XX Edycję Zewnętrznej Galerii AMS

Ruszyła kampania projektu firmy reklamy zewnętrznej AMS "Sztuka w mieście. Zewnętrzna Galeria AMS 1998-2002". Kampania promuje retrospektywną wystawę, którą będzie...

3 lipca 2003

Robert Hoffman zajmie się komunikacją marketingową w Toyota Motor

Robert Hoffman objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. komunikacji marketingowej w koncernie Toyota Motor Poland. Robert Hoffman sprawuje swoją funkcję...

3 lipca 2003

Magdalena Rutkowska nowym accountem w agencji Soda

Zespół agencji Soda powiększył się o nową osobę - Magdalena Rutkowska objęła stanowisko account supervisora i będzie odpowiedzialna za obsługę...

3 lipca 2003

Głosowanie zdecyduje o kształcie organizacji zrzeszającej dyrektorów kreatywnych

Podczas wtorkowego spotkania dyrektorów kreatywnych zorganizowanego pod egidą Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) zebrane gremium nie podjęło decyzji dotyczącej przynależności instytucjonalnej...

3 lipca 2003

Firma Tchibo Warszawa rozpoczęła badania mystery shopping

Producent kawy Tchibo Warszawa zlecił agencji marketingowej Ad Hoc badania typu mystery shopping swojej sieci coffee barów. Tchibo Coffee Bary...

3 lipca 2003

ING BŚ rozpoczyna kampanię BTL dla wakacyjnych kredytów

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię BTL-ową swojego sezonowego produktu - "Pożyczki Wakacyjnej" - kredytu zaciąganego na maksimum rok, w wysokości...

3 lipca 2003

Panasonic wspiera konkurs kampanią radiowo-internetową

Do końca tygodnia potrwa kampania reklamowa Panasonic Polska. Jest to kampania produktowa mająca na celu promocję radiomagnetofonów tej firmy. Kampania...

3 lipca 2003

Telemapa chce wejść szerzej na rynek i planuje kampanię reklamową

Warszawska firma Telemapa Sp. z o.o., która prowadzi usługi głosowego serwisu teleadresowego, chce wejść ze swoją ofertą na rynek masowy...

3 lipca 2003

Kross przeprowadzi akcję promocyjną w punktach sprzedaży

Spółka Kross rozpoczyna akcję promocyjną w punktach sprzedaży. Potrwa ona do końca sierpnia br. "Kampanię organizujemy wspólnie z Lukas Bankiem...

3 lipca 2003

AWR "Wprost" rusza z letnią akcją prosprzedażową

Wydawnictwo AWR "Wprost" na początku przyszłego tygodnia rozpocznie kolejną akcję sprzedaży bezpośredniej "Wprost" i "BusinessWeeka". Sprzedaż będzie prowadzona na 23...

3 lipca 2003

Kanały Zone Vision wprowadzają nowości do sierpniowych ramówek

Dystrybuowane przez Zone Vision kanały telewizyjne Europa Europa (kanał filmowy) i Reality TV (kanał reporterski) wprowadzają nowości do swoich sierpniowych...

3 lipca 2003

Dwie mutacje "Detalu Dzisiaj", z reklamami alkoholu i tytoniu oraz bez nich

"Detal Dzisiaj", dwutygodnik detalistów FMCG wydawnictwa Trade Press, ma od teraz dwie mutacje: z reklamami alkoholu i tytoniu oraz bez...

3 lipca 2003

List Poczty Polskiej do Pawła Kastorego

W odpowiedzi na opublikowaną na łamach DS "MMP" wypowiedź Pawła Kastorego, prezesa zarządu Corporate Profiles DDB Group, dotyczącą przetargu na...

3 lipca 2003

Zmiany personalne w biurach reklamy wydawnictwa Edipresse Polska

Anna Orłowska została zastępcą dyrektora Biura Reklamy tygodnika "Przekrój". Orłowska pracuje w Edipresse Polska od 1998 roku, początkowo w biurze...

3 lipca 2003

Rekordowa sprzedaż "Twojego Stylu"

Wydawnictwo Bauer poinformowało o rekordowej sprzedaży miesięcznika "Twój Styl". Numer lipcowy magazynu sprzedał się w ilości najwyższej od początku swojej...

3 lipca 2003

Podczas akcji "Wielkie Gotowanie" 2003 wydano już 92 tys. dań

Podczas pierwszych czterech imprez z cyklu "Wielkie Gotowanie" 2003 organizatorzy - miesięcznik "Moje Gotowanie" (G+J Polska) i "Lato z Radiem"...

3 lipca 2003

Euro RSCG New Europe wspiera reklamą markę Tymbark Orzeźwiający

Do sierpnia br. potrwa kampania reklamowa Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor. Działania reklamowe przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG...

3 lipca 2003

Śląskie dzienniki nawiązały współpracę z One-2-One

"Dziennik Zachodni" i "Trybuna Śląska" (wydawca: Polskapresse) udostępniły swoim czytelnikom relacje sportowe oraz udział w konkursach przez SMS. Dodatkowo odbiorcy...

3 lipca 2003

TequilaBTL Group wspiera sprzedaż marek Parker i Waterman

TequilaBTL Group prowadzi akcję business to business dla marek Parker i Waterman oraz Paper Mate i Rotring należących do Sanford...

3 lipca 2003

Osiem wirtualnych tytułów Axel Springer Polska w sieci IDMNet

Z początkiem lipca wirtualny "Newsweek", "Auto Świat", "Komputer Świat", "Profit", "Dziewczyna", "Popcorn", "Auto Sukces" i "Komputer Świat Gry" (wydawnictwo Axel...

3 lipca 2003

US Pharmacia inicjuje program społeczny "Bezpieczni na co dzień"

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpoczął realizację ogólnopolskiego społecznego programu edukacyjnego "Bezpieczni na co dzień" prowadzonego pod patronatem marki leku przeciwbólowego...

3 lipca 2003

OS3 multimedia realizuje kolejny serwis dla firmy Nobiles

Na zlecenie Kujawskiej Fabryki Farb i Lakierów Nobiles Sp. z o.o. agencja OS3 multimedia wykonała serwis internetowy korporacyjno-produktowy. Jest to...

4 lipca 2003

Biszof Brand Consulting chce oferować usługi brand managementu

Bogusław Biszof, pełniący ostatnio funkcję dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej SA, założył własną firmę - Biszof Brand Consulting (BBC)....

4 lipca 2003

Roman Kurkiewicz został zastępcą naczelnego w "Życiu Warszawy"

Roman Kurkiewicz jest od 3 lipca zastępcą redaktora naczelnego "Życia Warszawy". Będzie odpowiadał za merytoryczny rozwój tytułu. Ostatnio, kilka miesięcy...

4 lipca 2003

Corporate Profiles DDB przygotuje kampanię dla Eurobanku

Agencja Corporate Profiles DDB zajmuje się przygotowaniem kampanii dla Eurobanku, nowej sieci bankowości detalicznej, która ma mieć swój debiut rynkowy...

4 lipca 2003

Unilever Polska promuje mydło Dove z peelingiem...

Unilever Polska ruszył z kampanią reklamową mydła Dove w kostce z delikatnym peelingiem. Adaptację spotu przygotowała agencja Gruppa 66 Ogilvy....

4 lipca 2003

...i wspiera nową linię Lux eventami nad Bałtykiem

Koncern Unilever organizuje latem, w okresie od 4 lipca do 12 sierpnia, serię eventów nad Bałtykiem. Działania zostały przygotowane przez...

4 lipca 2003

Polmosy Białystok i Józefów wspierają BTL-owo swoje produkty

Polmos Białystok rozpoczął promocję wódki marki Absolwent przy okazji zmiany opakowania tego produktu (zmieniono kształt butelki, etykietę oraz dodatkowe zabezpieczenia...

4 lipca 2003

Colgate-Palmolive promuje żele Palmolive Aroma Therapy Sensual

Firma Colgate-Palmolive promuje sprzedaż jednego z wariantów żeli do mycia Aroma Therapy - Aroma Therapy Sensual. Adaptację spotu reklamowego przygotowała...

4 lipca 2003

Rusza letnia promocja papierosów marki L&M

Philip Moris Polska SA przygotował promocję konsumencką papierosów marki L&M. Na rynek wprowadzana jest obecnie limitowana seria papierosów tej marki,...

4 lipca 2003

Vision rozpoczyna kampanię reklamową filmu "Sekretarka"

Vision rozpoczyna kampanię reklamową filmu "Sekretarka", który wchodzi na ekrany kinowe 18 lipca br. "Przekaz reklamowy jest skierowany przede wszystkim...

4 lipca 2003

CPM organizuje cykl niestandardowych promocji dla Lukas Banku

Centrum Promocji Młodzieżowej (CPM) organizuje cykl niestandardowych akcji promocyjnych związanych z otwieraniem kolejnych placówek banku detalicznego Lukas Bank. Pierwsza z...

4 lipca 2003

Intendo stworzyła program lojalnościowy dla księgarń Omnibus

Agencja Intendo przygotowała program lojalnościowy pod nazwą Klub Omnibus Plus skierowany do klientów sieci księgarni językowych Omnibus. Program wystartował pod...