M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 września 1999

Opel wprowadza nowe ułatwienie dla klientów

GM Poland wprowadził nowe ułatwienie dla osób, które chcą kupić samochód tej firmy. Na stronach internetowych firmy można sprawdzić, czy...

7 września 1999

Whirlpool -zwrot kosztów zakupu i pralka na całe życie

Firma Whirlpool rozpoczęła nową promocję. Wszyscy klienci, którzy do 5 listopada kupią dowolny model pralki tego producenta, ładowany od przodu,...

8 września 1999

Wydawnictwo Prószyński i S-ka zamyka miesięcznik "Zwierzaki"

Tylko do końca tego roku będzie ukazywać się miesięcznik dla dzieci "Zwierzaki" wydawnictwa Prószyński i S-ka. Powodem zamknięcia tytułu, obecnego...

8 września 1999

Wódka Bols w nowym opakowaniu i ze zmienionym logo

Koncern alkoholowy Unicom-Bols Group zdecydował się na zmiany opakowania swojego flagowego produktu Bols Vodka. Wszystkie butelki (w pierwszej kolejności 0,5...

8 września 1999

Compaq wprowadza nowe pecety przeznaczone dla małych firm

Firma Compaq wprowadza na rynek serię niedrogich pecetów Prosignia 300. Cena jest najniższa ze wszystkich dostępnych w Polsce komputerów markowych:...

8 września 1999

Radio Jard z Białegostoku zagra dla dzieci

Pierwsze w kraju radio nadające wyłącznie dla dzieci i młodzieży chce stworzyć Jarosław Dziemian, właściciel nadającego już w Białymstoku Radia...

8 września 1999

Nowy managing director w Sp!n Communications

W kwietniu z firmy odeszła Elisabeth Belk (obecnie dyrektor generalny INK & Company), którą w czerwcu na stanowisku zastąpił Piotr...

8 września 1999

Francja zakazuje reklamy telewizyjnej samochodów Audi

Francuski odpowiednik KRRiTV (CSA) zakazał emisji 45-sekundowego spotu reklamowego Audi A4 V6 TDI, uznając, że przedstawia on niebezpieczną jazdę samochodem,...

9 września 1999

"Auto Sukces" pozostanie na rynku i będzie miał swój charakter

Pierwszy numer miesięcznika "Auto Sukces" w całości przygotowany przez nowego właściciela, wydawnictwo Axel Springer Polska, ukaże się w listopadzie. Zmieni...

9 września 1999

Visa daje szansę detalistom

Kilka dni temu rozpoczęła się kampania BTL Visy skierowana do detalistów pod hasłem "Visa - nie przegap swojej szansy". Jej...

9 września 1999

Pernod Ricard będzie sprzedawać polskie wódki za granicą

Pernod Ricard uzyskał wyłączność na sprzedaż za granicą dwóch polskich, najlepiej się sprzedających, wódek - Wyborowej i Żubrówki. Ten ruch...

9 września 1999

Mleko Białe rusza na podbój rynku UHT

18 października rusza zakrojona na szeroką skalę kampanią OSM Zambrów, która wprowadza na rynek swój nowy produkt, mleko UHT Białe...

9 września 1999

Nowe Gorące Kubki Knorr z Bestfoods

Bestfoods Polska rozszerzył linię jednoporcjowych zup instant Gorący Kubek Knorr. Po przeprowadzeniu badań konsumenckich firma zdecydowała się wprowadzić zupy z...

9 września 1999

Prototypy wielkiego formatu z dB Unlimited dla AMS

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA testuje pierwsze konstrukcje reklamowe francuskiego systemu rigiflex, służące do ekspozycji reklam wielkogabarytowych. Są to specjalnego...

10 września 1999

Fuzja brokerów reklamy kinowej

RMB International, największa w Europie sieć brokerska reklamy kinowej, odkupiła od grupy Galicja 51 proc. udziałów agencji 35 Cinema Promotions,...

10 września 1999

Microsoft Office 2000 już na rynku

Wczoraj odbyła się uroczysta premiera polskiej wersji pakietu programów biurowych Microsoft Office 2000. Zastąpi on poprzedni produkt tej serii Microsoft...

10 września 1999

80 stacji telewizyjnych w "To & Owo" na 10 lat istnienia

10. rocznicę istnienia obchodzi tygodnik "To & Owo" łódzkiego wydawnictwa Midas (większościowe udziały w spółce są polskie, mniejszościowe - niemieckie)....

10 września 1999

Kampania informacyjna UKIE

Urząd Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE) przeprowadza kampanię informacyjną dotyczącą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Wykonane przez Instytut Spraw Publicznych badania...

10 września 1999

Stršer kupił udziały w firmie outdoorowej EastPlak Polska

Niemiecka firma reklamy zewnętrznej Stršer City Marketing z Kolonii (SCM) kupiła 77,5 proc. udziałów w firmie outdoorowej EastPlak Polska. SCM...

10 września 1999

McDonald's broni się przed protestami francuskich rolników

Koncern McDonald's rozpoczął we Francji kampanię prasową, której celem jest zneutralizowanie negatywnego wrażenia, które powstało w tym kraju wskutek protestów...

13 września 1999

Zetka zagra dla młodzieży

RadioStacja ma wreszcie nowego inwestora. Jest nim holding EuroZet, właściciel Radia Zet. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Zetka obejmie w spółce...

13 września 1999

"Twoja Stolica" - nowy warszawski tytuł prasowy

W najbliższy czwartek, 16 września, zadebiutuje nowy tygodnik warszawski "Twoja Stolica". Wydaje go spółka Polkorp Holding należąca do biznesmena Tomasza...

13 września 1999

Nowa przygoda z Marlboro

Agencja Leo Burnett przygotowała nową promocję dla Philip Morris pod nazwą Marlboro Adventure Collection, w której sięga do motywów z...

13 września 1999

T.S.B. stawia sieć cyfrowych ścian wideo

Firma T.S.B. Electronics Poland, która reprezentuje japoński koncern elektroniczny Toshiba, stawia w Polsce sieć ścian wideo o nazwie Retail Cube...

13 września 1999

Nowa kampania telewizyjna Toyoty Corolli

Od ubiegłego piątku we wszystkich ważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie emitowana nowa reklama Toyoty Corolli. Sześć nowych spotów opatrzonych tytułem...

13 września 1999

"Momencik..." z E/B/D

Agencja reklamowa E/B/D w celu zdobycia nowych klientów reklamuje samą siebie. Drogą obraną do tego celu jest wydawanie informatora, który...

14 września 1999

Krzysztof Kruszewski został nowym szefem Rady Reklamy

W trakcie ostatniego walnego zgromadzenia Rady Reklamy doszło do wyborów nowych władz stowarzyszenia. Nowym prezesem zarządu został Krzysztof Kruszewski, szef...

14 września 1999

PZU Życie sponsorem premiery I cz. "Gwiezdnych Wojen"

PZU Życie zostało sponsorem uroczystej polskiej premiery I części filmu "Gwiezdne Wojny". Firma podała, że "w istotny sposób finansuje organizację"...

14 września 1999

Daewoo rozpoczęło kampanię reklamową swojej limuzyny

Daewoo rozpoczęło wczoraj kampanię reklamową modelu Chairman. Jest to najdroższy model koncernu sprzedawany w Polsce. Chairman jest zaliczany do segmentu...

14 września 1999

Nowa oferta POP - telefon za złotówkę

Od 20 września do zestawów Start POP za symboliczną złotówkę będzie dodawany telefon Motorola c 170. Dodatkowym warunkiem jest jednak...

14 września 1999

Villiger po raz pierwszy w Polsce reklamuje cygara

Mieszkanie do wygrania w promocji Masmiksu Raisio Polska Foods zorganizowało promocję "Mieszkanie na śniadanie". Obejmuje ona sztandarowy brand firmy -...

15 września 1999

Poczta Polska przygotowuje się do konkurencji

Ministerstwo Łączności w ciągu najbliższych miesięcy wybierze firmę doradczą, która ma pomóc w przekształceniach Poczty Polskiej. Zmiany są potrzebne, bo...

15 września 1999

MEMRB zbada skuteczność promocji sprzedaży

PromotionScan - tak nazywa się nowe badanie Polskiego Biura Badań Marketingowych MEMRB, które zostanie wprowadzone na rynek od października. Celem...

15 września 1999

Citibank i "Elle" wydają kartę dla kobiet

Citibank wspólnie z miesięcznikiem "Elle" wydał nową kartę kredytową systemu Visa, przeznaczoną głównie dla kobiet. Od srebrnej karty kredytowej Citibank...

15 września 1999

Vulcan Media WPE z płytą CD-ROM

Vulcan Media Wydawnictwo Publikacji Elektronicznych, część wydawnictwa naukowego PWN, ogłosiło wyniki przetargu na kampanię telewizyjną, promującą wejście na rynek nowego...

15 września 1999

"Teleprogram" osiągnął nakład 1 754 350 egz.

W ciągu ostatnich 6 miesięcy "Teleprogram", dodatek telewizyjny do 7 dzienników regionalnych i 100 tygodników, obejmujący swym zasięgiem 4 477...

15 września 1999

Vinpol odświeża wizerunek swoich produktów

Niemiecka grupa Henkell & Sšhnlain, która od ub.r. jest właścicielem 99,87 proc. udziałów w Toruńskich Piwnicach Win Vinpol, odnotowała w...

16 września 1999

Arka-Invesco wspiera kulturę

Arka-Invesco PTE SA, którego akcjonariuszami są Konferencja Episkopatu Polski i amerykańska firma Amvescap PLC, w swoim statucie zadeklarowało się wspierać...

16 września 1999

Prawdopodobna kampania UDV

Z niepotwierdzonych informacji wynika, że United Distillers & Vintners Polska zamierza przeprowadzić kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony znaku towarowego jednego z...

16 września 1999

Inicjatywa "Wyborczej" i G+J pod szyldem "National Geographic"

"Wysokie Obcasy", dodatek dla kobiet "Gazety Wyborczej", od ostatniej soboty przez najbliższych 15 tygodni ukazuje się ze specjalną wkładką "National...

16 września 1999

Silver Screen zbuduje multipleks w Łodzi

Silver Screen World Cinemas podpisał umowę na wynajem powierzchni w kompleksie handlowo-rozrywkowym budowanym w centrum Łodzi przez Echo Investment. Nowy...

16 września 1999

BSM pierwsza w Polsce stosuje system badawczy MTS

BSM - Badania Społeczne i Marketingowe oferuje nowy system elektronicznej analizy percepcji przekazów medialnych MTS (Message Testing System). Jest adresowany...

16 września 1999

Toyota Yaris w promocji farb Beckers

Do połowy listopada potrwa promocja farb Beckers zorganizowana przez firmę Alcro-Beckers Polska. Konkurs konsumencki ma charakter kuponowy - za każde...

17 września 1999

Inauguracja działalności domu mediowego Universal McCann

W dniu dzisiejszym odbędzie się oficjalna inauguracja działalności niezależnego domu mediowego Universal McCann. Szefem tej struktury będzie dotychczasowy dyrektor działu...

17 września 1999

Chłodek i Mrozek od Tuby

Agencja Tuba jest autorem nowego wizerunku opakowań produktów firm wchodzących w skład holdingu Naturis Sp. z o.o. Wśród produktów "po...

17 września 1999

"Wprost" ma dodatek "Intermedia" oraz program w TVN

"Wprost" od początku września dołącza do kolejnych numerów dodatek "Intermedia" (media, Internet, telefonia). Redaguje go były polityk KPN, wielbiciel Internetu...

17 września 1999

Polsko-włoska fuzja outdoorowa

Na rynku reklamy zewnętrznej doszło do kolejnej fuzji. Tym razem nastąpiło własnościowe połączenie włoskiej firmy Ideapiu'Mapp z polską firmą Quest....

17 września 1999

Rusza kampania pizzy mrożonej Malma Fiesta

Rozpoczęła się kampania reklamowa pizzy mrożonej Malma Fiesta, produkowanej przez firmę Malma Pizza. Za kreację odpowiada gdańska agencja CNS, media...

17 września 1999

1,4 proc. rynku dla Tchibo Cappuccino

Po dwóch miesiącach od wprowadzenia na rynek kawy Tchibo Cappuccino, firma deklaruje 1,4 proc. udział tego brandu w rynku. Tchibo...

20 września 1999

Wizja promuje sprzedaż kanału sportowego

Przez miesiąc - od 18.09 do 18.10 - abonenci sieci Polskiej Telewizji Kablowej mogą bezpłatnie oglądać Wizję Sport, najnowszy tematyczny...