M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 sierpnia 2003

Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię promocyjną proszku Dosia

Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię telewizyjną proszku do prania Dosia. Głównym jej celem jest poinformowanie i zachęcenie konsumentów do udziału w...

27 sierpnia 2003

"Dos Dedos" i "Fluid" w sieci. Więcej działów w magazynowym "Fluidzie"

Cicha Lipa, wydawca magazynów "Fluid" i "Dos Dedos", wzbogaca ich obecność w internecie, a także planuje rozwój magazynowego "Fluidu". Wkrótce...

27 sierpnia 2003

Sprostowanie

W związku z informacją, która ukazała się w DS "MMP" 22 sierpnia br., dotyczącą obsługi marki Simplus przez Media Planning...

27 sierpnia 2003

K2 Internet uruchamia strategiczny konsulting e-marketingowy

Z początkiem września br. agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest...

27 sierpnia 2003

Business Press promuje 150. wydanie "Businessman Magazine"

We wrześniowym, jubileuszowym wydaniu miesięcznika znalazły się specjalne materiały redakcyjne: podsumowanie 12 ostatnich lat historii gospodarczej Polski oraz wywiad z...

27 sierpnia 2003

Polskapresse nawiązała współpracę z domem sprzedaży ARBOmedia

Ogólnopolska sieć miejskich serwisów informacyjnych Naszemiasto.pl należących do Polskapresse znalazła się w ofercie domu sprzedaży ARBOmedia Polska. Firma zajmie się...

27 sierpnia 2003

Adv.pl wprowadza na rynek produkt o nazwie BrandMate

Agencja interaktywna Adv.pl wprowadza na rynek produkt o nazwie BrandMate. Propozycja Adv.pl to rozwiązanie z zakresu desktop marketingu. BrandMate to...

27 sierpnia 2003

Serwis CRM-abc.pl rozpoczął działalność

W sieci został uruchomiony nowy serwis internetowy poświęcony zagadnieniom zarządzania relacjami z klientem CRM-abc.pl. Wortal skierowany jest do pracowników firm...

28 sierpnia 2003

Marquard rozważa wprowadzenie do Polski magazynu "Joy"

Grupa Marquard Media AG rozważa wprowadzenie na polski rynek kobiecego magazynu "Joy". Jak powiedział Tomasz Zięba, general maganger w JMG...

28 sierpnia 2003

Katarzyna Przybyszewska, była naczelna "Pani", naczelną "Gali"

Katarzyna Przybyszewska została nową naczelną tygodnika "Gala" (G+J Polska). Informacja jest nieoficjalna. Przybyszewska do niedawna była naczelną miesięcznika "Pani" (Edipresse...

28 sierpnia 2003

Rezygnacja części zespołu miesięcznika "Home & Market"

Marta Kulczycka, przez parę lat formalnie zastępca redaktora naczelnego miesięcznika "Home & Market" (od niedawna wydawca NuMedia, wcześniej Bachurski Media...

28 sierpnia 2003

Agnieszka Gozdek została konsultantem w firmie Stratosfera

Do zespołu Stratosfery, świadczącej usługi z zakresu marketingu strategicznego, dołączył nowy konsultant - Agnieszka Gozdek. Przez ostatni rok Gozdek była...

28 sierpnia 2003

Monika Manduk account managerem w IQ Marketing

Monika Manduk od 1 września obejmie stanowisko account managera w agencji marketing services IQ Marketing. Przez ostatnie cztery lata była...

28 sierpnia 2003

Małgorzata Wejtko i Paweł Trochimiuk tworzą agencję Newsline

Małgorzata Wejtko, była prezes zarządu agencji public relations ComPress, i Paweł Trochimiuk, większościowy udziałowiec agencji Partner of Promotions, tworzą wspólnie...

28 sierpnia 2003

Nokia wprowadza nowy telefon dla ludzi młodych - model 3100

Nokia Mobile Phones wprowadza na rynek telefon Nokia 3100. Jest to telefon z kategorii produktowej "Ekspresja", z niższej półki cenowej...

28 sierpnia 2003

AWR "Wprost" przymierza się do nowego tytułu

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR "Wprost") rozpatruje szanse na poszerzenie swego portfolio (aktualnie: "Wprost", "BusinessWeek", "Mój Pies"). Jak przyznał Amadeusz Król,...

28 sierpnia 2003

TVN będzie wzmacniać weekendowe i nocne wydania "Faktów"

Telewizja TVN będzie wzmacniać weekendowe wydania swojego sztandarowego programu informacyjnego "Fakty". "Będzie to możliwe dzięki połączeniu zespołów dziennikarskich TVN i...

28 sierpnia 2003

Praktiker Polska prowadzi wewnętrzny przegląd ofert z zakresu BTL

Centrala sieci hipermarketów budowlanych i wyposażenia wnętrz Praktiker Polska prowadzi rozmowy z firmami marketing services na temat ewentualnej współpracy. Rozmowy...

28 sierpnia 2003

"Przyjaciółka" z nowym, oddzielonym okładką dodatkiem telewizyjnym

"Przyjaciółka" wydawnictwa Edipresse Polska zaoferuje nową formułę swego dodatku telewizyjnego. Od 3 września ukaże się po raz pierwszy oddzielony od...

28 sierpnia 2003

Agencja Paralotna przygotowała kampanię outdoorową dla firmy Lindab

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię dla producenta rynien stalowych - firmy Lindab. Jest odpowiedzialna za strategię, kreację, planowanie i zakup...

28 sierpnia 2003

Just przygotowała kampanię samochodów Volkswagen

Agencja reklamowa Just przygotowała kampanię reklamową samochodów Volkswagen pod hasłem "Usiądziesz z wrażenia" na zlecenie firmy Kulczyk Tradex. Rozpoczęła się...

28 sierpnia 2003

BP i Cyfra Plus prowadzą akcję cross-promocyjną "Zatankuj Cyfrę Plus"

Platforma telewizyjna Canal Plus Cyfrowy realizuje wspólną akcję promocyjną wraz z jedną z sieci stacji paliwowych BP. W cross-promocji, która...

28 sierpnia 2003

Levi Strauss Poland przeprowadzi jesienią kampanię outdoorową

Koncern Levi Strauss Poland przeprowadzi we wrześniu i w październiku br. kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej. "Będzie ona promowała...

28 sierpnia 2003

Johnson & Johnson Poland wprowadza nową markę i linię kosmetyków

Kosmetyczny koncern Johnson & Johnson wprowadził na polski rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji skóry - Johnson's. Nowa linia składa...

28 sierpnia 2003

Promocja produktów Disneya w Tesco

Agencja field marketingu Orange prowadzi dla The Walt Disney Company Polska animacje sprzedaży w hipermarketach Tesco. Akcja odbywa się w...

28 sierpnia 2003

Ink zorganizuje konkurs dla architektów na zlecenie McDonald's

Agencja Ink & Company zorganizuje konkurs dla architektów na zlecenie koncernu McDonald's. "Umowa została podpisana w sierpniu br. i rozpoczęliśmy...

28 sierpnia 2003

List do redakcji: "Twój Styl" ciągle liderem

Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Wydawnictwa Bauer, nadesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "Z dużym zaskoczeniem zobaczyliśmy zamieszczoną...

28 sierpnia 2003

Rekordowa sprzedaż sierpniowego wydania "Claudii"

790 tysięcy sprzedanych egzemplarzy - tyle ma wynosić według wydawcy G+J Polska rekordowa sprzedaż jego miesięcznika "Claudia" (wydanie sierpniowe). G+J...

28 sierpnia 2003

"Glamour" drugi za "Twoim Stylem" w badaniach czytelnictwa

G+J Polska informuje w przesłanym komunikacie, że jego najnowszy miesięcznik "Glamour" podnosi czytelnictwo. Przedstawił z badania PBC General, SMG/KRC Millard...

28 sierpnia 2003

Karwowski został dyrektorem biura reklamy "Harvard Business Review"

Od 1 września br. nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy magazynu "Harvard Business Review Polska" obejmie Andrzej Karwowski. Odpowiedzialny do...

28 sierpnia 2003

Eniro Polska inicjuje promocyjne akcje radiowe

Eniro Polska przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej książek teleadresowych "Panorama Firm", która jest kontynuacją akcji promocyjnej "Znajdziesz wszystko, szczególnie...". Nowością...

28 sierpnia 2003

Portal Gazeta.pl i komunikator Tlen.pl podjęły współpracę

Agora SA i o2.pl Sp. z o.o. rozpoczynają współpracę. W jej wyniku użytkownicy komunikatora Tlen.pl prowadzonego przez o2.pl uzyskają natychmiastowy...

28 sierpnia 2003

Radio Trefl 103 i 99,2 Złote Przeboje rozpoczęły akcję promocyjną

Trójmiejskie Radio Trefl 103 i 99,2 Złote Przeboje rozpoczęło nowy cykl konkursów. Raz w miesiącu zaprasza swoich słuchaczy na koncert...

28 sierpnia 2003

Firma eCard podpisała umowę o współpracy z platformą Xtrade

Firma eCard działająca na polskim rynku autoryzacji płatności w internecie oraz Xtrade - twórca platformy handlu elektronicznego BtoB - podpisały...

28 sierpnia 2003

"Dziennik Bałtycki" wydaje dodatek "kosmiczny"

"Dziennik Bałtycki" przygotował specjalne "kosmiczne" wydanie gazety. Pierwsza i ostatnia strona całkowicie zmieniły swój wygląd: na pierwszej widać fragment Marsa...

28 sierpnia 2003

Wydawca "Wiedzy i Życia" dołącza do pisma VCD z dokumentem

Do wrześniowego numeru miesięcznika "Wiedza i Życie" (Agora SA) dołączono płytę VCD z filmem dokumentalnym pt. "10 największych klęsk żywiołowych...

28 sierpnia 2003

Serwis eGospodarka.pl wprowadza nowe działy

Serwis eGospodarka.pl wzbogacił się o nowy dział - bazę firm zlikwidowanych - oraz rozbudował sekcję newsową. Serwis zmienił także swoją...

29 sierpnia 2003

Nowy naczelny pisma "Zdrowie". Murator rezygnuje z "Super Zdrowia"

Natalia Skipietrow została redaktorem naczelnym miesięcznika "Zdrowie" wydawanego przez Wydawnictwo Murator. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Mandes. "Zmiana jest powiązana...

29 sierpnia 2003

Agora pracuje nad męskim dodatkiem do "GW" i zmianą "Co jest grane"

Agora SA, według nieoficjalnych informacji, przygotowuje męski dodatek do "Gazety Wyborczej". Ma on być publikowany raz w tygodniu. Do dystrybucji...

29 sierpnia 2003

Wolff Olins przygotowuje projekt zmian marki Telekomunikacji Polskiej

Brytyjska agencja brandingowa Wolff Olins przygotowuje nową koncepcję brandingową dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA). Informację o tym potwierdziło londyńskie...

29 sierpnia 2003

Peppermint zrealizuje projekt z zakresu ATL dla Skody Auto Polska

Poznańska agencja Peppermint wygrała przegląd propozycji kreatywnych dotyczący projektu z zakresu reklamy ATL dla marki samochodów Skoda. W przeglądzie brała...

29 sierpnia 2003

Najsztub liczy na sprzedaż 150 tys. egz. "Przekroju" wiosną 2004 r.

"Przekrój" powinien na wiosnę przyszłego roku osiągnąć sprzedaż ok. 150 tys. egzemplarzy. Tak uważa Piotr Najsztub, naczelny tego tygodnika. Podnieść...

29 sierpnia 2003

"Mamo, to ja" wyraźnie eksponuje i poszerza współpracę ze Smykiem

"Mamo, to ja", miesięcznik dla młodych rodziców Edipresse Polska, wyraźnie eksponuje swoją współpracę z siecią sklepów z artykułami dla dzieci...

29 sierpnia 2003

Allianz przygotowuje polską edycję globalnej kampanii wizerunkowej

Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska przygotowuje jesienną kampanię wizerunkową. Początkowo była ona planowana na wrzesień, jednak została przesunięta najprawdopodobniej na listopad...

29 sierpnia 2003

"Rzeczpospolita" rusza z kampanią reklamową warszawskiego dodatku

Od początku września br. ruszy kampania reklamowa stołecznego dodatku "Rzeczpospolitej" wydawanej przez Presspublicę Sp. z o.o. Strategię i kreację działań...

29 sierpnia 2003

L'Oreal będzie promował kosmetyki do włosów z linii Matrix

L'Oreal Polska planuje wsparcie działaniami promocyjnymi marki profesjonalnych kosmetyków do włosów Matrix. Produkty tej marki dostępne są tylko w salonach...

29 sierpnia 2003

Nowy wizerunek bohatera magazynu dla dzieci "Cyber Mycha"

Wydawnictwo Egmont Polska, wydawca prasy oraz książek dla dzieci i młodzieży, zmieniło wizerunek głównego bohatera "Cyber Mychy", miesięcznika o grach...

29 sierpnia 2003

Unicom Bols Group wprowadza produkt w kategorii ready to drink

Unicom Bols Group wprowadza na rynek Bols Fusion Lemon Ice - napój alkoholowy z kategorii ready to drink. Będzie on...

29 sierpnia 2003

List do redakcji: Dane ZKDP potwierdzają pozycję "Glamour"

Igor Nowak, PR manager G+J Polska, przesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "W odpowiedzi na list pana Macieja...

29 sierpnia 2003

List do redakcji: Lepsze wyniki "Życia na Gorąco" niż "Przyjaciółki"

Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Wydawnictwa Bauer, nadesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "Wydawnictwo Bauer z przykrością, acz...