M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 sierpnia 2003

Radio PiN 102 FM wprowadza zmiany do ramówki

Począwszy od 1 września, rusza nowa ramówka Radia PiN 102 FM. Podstawą programu pozostają ekonomiczne serwisy informacyjne i ambitniejsze odmiany...

29 sierpnia 2003

Mars wykorzystuje w reklamach wizerunek Jana Tomaszewskiego

Sieć sklepów ze sprzętem AGD i RTV Mars rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową z udziałem legendarnego polskiego bramkarza Jana Tomaszewskiego. Jej...

29 sierpnia 2003

Eniro Polska poszerza portal o serwis podatkowy

Eniro Polska, wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", uruchomił w swoim portalu www.pf.pl nowy serwis podatkowy. Znajdują się w nim aktualne...

29 sierpnia 2003

Agora SA sprzedała w sierpniu ponad 176 tys. egz. "Czterech Kątów"

Agora SA Czasopisma poinformowała, że sierpniowy numer miesięcznika "Cztery Kąty" osiągnął rekordową sprzedaż 176 462 egzemplarzy, nienotowaną od pięciu lat....

29 sierpnia 2003

Miesięcznik "Dziecko" o problemie krzywdzenia dzieci

Miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) został patronem medialnym IX Europejskiej Konferencji ISPCAN poświęconej problemowi krzywdzenia dzieci, która odbędzie się w dniach...

29 sierpnia 2003

Studio Kredka przygotowało kreację reklamową dla telefonu Samsunga

Rozpoczęła się kampania reklamowa najnowszego telefonu firmy Samsung - SGH-C100. Jest to pierwszy telefon Samsung skierowany do szerokiej grupy odbiorców,...

1 września 2003

Edipresse przedstawiło ofertę zakupu "Pani" kilku wydawcom

Wydawnictwo Edipresse Polska chce sprzedać magazyn "Pani" - wynika z nieoficjalnych informacji. Według przedstawicieli kilku wydawnictw i domów mediowych Edipresse...

1 września 2003

Axel Springer Polska prawdopodobnie chce rozbudować swoje portfolio prasy kobiecej

Axel Springer Polska przygotowuje, według nieoficjalnych informacji, nowy tytuł dla młodych kobiet (w wieku około dwudziestu lat i trochę powyżej)....

1 września 2003

Beiersdorf-Lechia wprowadza kosmetyki dla młodych dziewcząt i wspiera je reklamą

Koncern Beiersdorf-Lechia SA wprowadził do sprzedaży nową linię kosmetyków Nivea Visage Young. Produkty tej serii kierowane są do dziewcząt w...

1 września 2003

"Życie Warszawy" już codziennie z dodatkiem, trwa nabór na stanowisko naczelnego

"Życie Warszawy" dzięki wprowadzeniu nowego dodatku we wtorki pod tytułem "Poradnik" wypełni dodatkami już wszystkie wydania w tygodniu. W piątki...

1 września 2003

Hughes obejmuje stanowisko European commercial director w Initiative Media

Sieć Initiative Media awansowała swojego dotychczasowego dyrektora regionalnego na Europę Środkowo-Wschodną Glyna Hughesa na nowe stanowisko - European commercial director....

1 września 2003

HP wesprze kampanią od połowy września swoje produkty fotograficzne

Hewlett-Packard Polska planuje na wrzesień kampanię mediową, która wesprze nową serię produktów fotograficznych. HP wprowadził w sierpniu na polski rynek...

1 września 2003

Robert Krzowski kierownikiem ds. promocji w agencji Orange

Robert Krzowski został nowym kierownikiem ds. promocji w agencji field marketingu Orange. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie zespołami promocyjnymi,...

1 września 2003

Marketing & Communications Consultants pracuje dla Aster City Cable

Aster City Cable Sp. z o.o. podpisała 1 września umowę z firmą Marketing & Communications Consultants. Firma będzie obsługiwała Aster...

1 września 2003

Bezpłatny "Metropol" spotka się z płatną "Wyborczą" na skrzyżowaniach

Bezpłatny dziennik warszawski "Metropol" koryguje system dystrybucji. Od dziś skoncentruje się zwłaszcza na kierowcach jadących rano do pracy. Blisko 100...

1 września 2003

"Maqlatura" - nowy program na antenie MiniMaksa

"Maqlatura" to nowy program, który od września pojawi się na antenie telewizyjnego kanału dla dzieci MiniMax. Program będzie miał charakter...

1 września 2003

Grzegorz Szczawiński dyrektorem kreatywnym "Olivii"

Dyrektorem kreatywnym miesięcznika "Olivia" wydawanego przez Axel Springer Polska został Grzegorz Szczawiński. Przygotował on makietę nowej koncepcji miesięcznika, która zostanie...

1 września 2003

Rusza nowa kampania Radia Zet

"Radio Zet - tylko wielkie przeboje" to hasło rozpoczynającej się dziś kampanii reklamowej Radia Zet. Nowa kampania nawiązuje do poprzedniej,...

1 września 2003

Era najbardziej cenioną siecią - wyniki badań ARC

Polska Telefonia Cyfrowa jest najbardziej cenionym operatorem komórkowym. Jak wynika z najnowszego rankingu przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i...

1 września 2003

"Dziennik Bałtycki" dołącza kalendarz uczniowski do dzisiejszego wydania

Do całego nakładu (68 tys. egz.) "Dziennika Bałtyckiego" ("DB") zostanie dziś dołączony kalendarz szkolny z planem zajęć. Został on przygotowany...

1 września 2003

Promocja kart Visa w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski przygotował kolejną promocję kart Visa pod nazwą "Utrwal chwilę z kartą Visa". Czas trwania promocji obejmuje okres...

1 września 2003

Zibi podsumowuje efekty kampanii internetowej zegarków Casio

Prawie 40 tys. odsłon produktowych stron zegarków Casio oraz znaczący wzrost sprzedaży tych zegarków to główne efekty internetowej kampanii reklamowej...

2 września 2003

Radio Kolor 103 FM wprowadza zmiany do nadawanej ramówki

Począwszy od drugiego poniedziałku września br., Radio Kolor 103 FM zmieni swoją ramówkę. Pojawią się w niej audycje autorskie, m.in....

2 września 2003

Canal Plus Niebieski rozpoczyna nadawanie programu "NFL - Game Day"

Od 11 września br. kibice koszykówki będą mogli oglądać w Canal Plus Niebieskim nowy program "NFL - Game Day". Będzie...

2 września 2003

Tratoria rozpocznie obsługę public relations minibrowaru Soma

Tratoria - Dom Przyjaciół Wina nawiązała współpracę w zakresie obsługi PR i komunikacji medialnej z Mikrobrowarem i Restauracją Soma, specjalizującymi...

2 września 2003

Wakacyjne wpływy stacji telewizyjnych wyniosły ponad 600 mln zł

Według firmy badawczej AGB Polska w wakacje 2003 roku (1 lipca - 31 sierpnia 2003 roku) statystyczny Polak spędził średnio...

2 września 2003

Przychody TVP SA w związku z zawodami w Paryżu wyniosły 4 mln zł

Z danych telemetrycznych TNS OBOP wynika, że relacje z lekkoatletycznych mistrzostw świata w Paryżu oglądało średnio przeszło 2 mln Polaków...

2 września 2003

MiniMax rozpoczyna emisję nowego programu "Gra w gwiazdy"

MiniMax organizuje konkurs dla widzów "Gra w gwiazdy" i zapowiada nowy program o tej samej nazwie. Nagrodą główną jest możliwość...

2 września 2003

Magazyn "Bravo Sport" zwiększa średni nakład do 165 tys. egz.

Dwutygodnik "Bravo Sport" (Wydawnictwo Bauer), począwszy od numeru 17/2003, zwiększył średni nakład drukowany do 165 tys. egzemplarzy (według danych nadesłanych...

2 września 2003

RMF FM wspiera premierę filmu "Hero" i prowadzi akcję z policją

W porannym programie stacji radiowej RMF FM "Wstawaj i szkoda dnia" od poniedziałku do piątku Witold Lazar i Przemysław Skowron...

2 września 2003

Activeweb rozszerza swoje usługi o ofertę GeMius

Dzięki umowie zawartej z Global eMarketing SA od września br. Activeweb rozszerzy zakres swoich usług o ofertę GeMius. Activeweb przede...

2 września 2003

Murator wprowadza zmiany w swoim anglojęzycznym tytule

"What Where When Poland" - od września br. pod takim tytułem będzie ukazywał się magazyn Wydawnictwa Murator (wcześniej ukazywał się...

2 września 2003

Emax kieruje działania reklamowe do policjantów

Firma Emax, m.in. producent sprzętu komputerowego, rozpoczęła kampanię reklamową w "Gazecie Policyjnej". W reklamach wykorzystano reporterskie zdjęcia, które pokazują zagrożenia,...

2 września 2003

Serwis Nauka.pl rozesłał 500. wydanie lekcji języka angielskiego

Serwis edukacyjny Nauka.pl rozesłał 500. wydanie minilekcji języka angielskiego Word4u. Jubileuszowa edycja zbiegła się w czasie z rozpoczęciem roku szkolnego....

2 września 2003

Michał Marszałek został head of new business w Initiative Warszawa

Michał Marszałek został szefem działu new business (head of new business) w domu mediowym Initiative Warszawa. Jest to nowe stanowisko...

2 września 2003

Idea konsoliduje swoją markę i zmienia wizualizację

PTK Centertel Sp. z o.o., operator sieci komórtkowej Idea, podjął decyzję o zmianie wizualizacji w swojej komunikacji marketingowej oraz rezygnacji...

2 września 2003

Agora reklamuje poniedziałkowy dodatek "Gazety Wyborczej" - "Praca"

Agora SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową poniedziałkowego dodatku "Gazety Wyborczej" - "Praca". Strategię i kreację spotu przygotowała agencja Corporate Profiles...

2 września 2003

"Słowo Polskie" i "Wieczór Wrocławia" czekają na decyzje właściciela

Maciej Jankowski, prezes Polskapresse, oraz Jan Kopka, prezes Orkli Press Polska, nie wypowiadają się na temat sytuacji "Słowa Polskiego" i...

2 września 2003

Motor Presse będzie reklamować debiut magazynu "Men's Health"

Wydawnictwo Motor Presse Polska planuje wsparcie reklamowe dla nowego męskiego tytułu - "Men's Health". "Men's Health" zastąpi wydawany od 2001...

2 września 2003

Aster City wprowadza nowe programy dla abonentów sieci

Od września br. rozszerzona zostaje oferta programowa dla abonentów sieci kablowej Aster City. W ramach pakietu Basic można będzie oglądać...

2 września 2003

Wydawnictwo Bauer wprowadzi zmiany w magazynie "Świat Kobiety"

Wydawnictwo Bauer planuje zmiany w kobiecym dwutygodniku "Świat Kobiety". Według nieoficjalnych informacji wydawca zamierza wprowadzić zmiany w wyglądzie i zawartości...

2 września 2003

Purmo inwestuje w sponsoring prognozy pogody w TVP1

Wczoraj rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa grzejników płytowych i łazienkowych marki Purmo (producent: Rettig Heating). Za całość działań reklamowych -...

2 września 2003

Egmont wydał tematyczną antologię komiksu

Egmont Polska wydał Antologię Komiksu Polskiego pod tytułem "Wrzesień". Jest to druga antologia komiksu tego wydawnictwa. Poprzednia ukazała się w...

2 września 2003

BMW Polska rozpoczęło kampanię outdoorową samochodu Mini

BMW Polska rozpoczęło outdoorową kampanię reklamową samochodów marki Mini. Działania reklamowe mają charakter lokalny i obejmują 56 lokalizacji typu backlite...

2 września 2003

Maspex wspiera reklamą nową serię soków marki Tymbark

Maspex rozpoczął 1 września nową telewizyjną kampanię soków Tymbark Owoce Świata. Działania reklamowe zostały przygotowane przez agencję Euro RSCG New...

2 września 2003

Bauer rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową "Tele Tygodnia" 

Wydawnictwo Bauer rozpoczęło pierwszą w historii pisma wizerunkową kampanię telewizyjną - tygodnika "Tele Tydzień". Kampania będzie prowadzona przez dwa miesiące....

3 września 2003

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Suchanka. Jurek pełnił dotąd funkcję dyrektora kreatywnego,...

3 września 2003

Kaźmierowski przechodzi z Inteligo do Millennium Bank

Tomasz Kaźmierowski, do niedawna prezes Inteligo Financial Services (po przejęciu PKO Bank Polski jest to jedna z marek w tej...

3 września 2003

Nowy account w Szwejkowski Target Project

Maciej Michalczuk został senior account executive w agencji Szwejkowski Target Project, zastępując na stanowisku Hannę Brożę, która rozstała się z...

3 września 2003

Przychody Grupy Marquard Media wzrosły o 12,8 mln zł

Według danych wydawcy przychody Grupy Marquard Media w Polsce wyniosły za pierwsze siedem miesięcy br. ponad 31,2 mln zł. W...