M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 września 2003

Eskadra BTL została finalistą międzynarodowego konkursu Globe Awards

Firma marketing services Eskadra BTL znalazła się w gronie finalistów tegorocznej edycji konkursu reklamowego Globe Awards organizowanego przez Marketing Agencies...

29 września 2003

Polski oddział TBWA tworzy stanowisko human resources managera

Agnieszka Chrzanowska objęła stanowisko human resources managera w TBWACommunication Group. Jest to nowo utworzona funkcja w strukturach grupy TBWA w...

29 września 2003

Ahold Polska zmienia nazwę marki własnej DiT na Euro Shopper

Firma Ahold Polska, właściciel sieci supermarketów Albert i Hypernova, zmienia nazwę własnej marki produktów DiT (Dobre i Tanie) na markę...

29 września 2003

Grupa Maspex zamierza zwiększyć wielkość inwestycji reklamowych

Grupa Maspex zapowiada, że jej przychody na koniec bieżącego roku przekroczą 1,3 mld zł. "Złożą się na to wzrost naszego...

29 września 2003

Brand Watchers - nowa agencja konsultingowa rozpoczyna działalność

Agnieszka Budek i Elżbieta Wyżycka uruchamiają agencję konsultingowo-projektową BW Brand Watchers. Będzie ona specjalizować się w usługach z zakresu budowy...

29 września 2003

W "Gazecie Krakowskiej" nowy layout, więcej opinii, poszerzone dodatki

"Gazeta Krakowska" zmienia się od 1 października br. Ma podnieść także nakład, ale jego wysokość jeszcze nie jest podawana. "Gazeta...

29 września 2003

Universum Życie TU SA wyda 3 mln zł na reklamy nowego produktu

Universum Życie TU SA wprowadza na rynek nowy produkt, jakim są ubezpieczenia nowej generacji - Universum Życie. Kampania reklamowa dotycząca...

29 września 2003

"Tele Magazyn" zmienia layout i poszerza ofertę reklamową

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny do dzienników regionalnych i tygodników lokalnych wydawany przez Spółkę Wydawniczą "Tele Magazyn", będzie miał nowy layout....

29 września 2003

Agencja reklamowa DSK przygotowała akcję wizerunkową Panasonica

Panasonic Polska planuje rozpoczęcie na początku października br. kampanii wizerunkowej. Opierać się ona będzie na kreacji przygotowanej zarówno przez centralę...

29 września 2003

Colgate-Palmolive wprowadza na rynek nową linię Thermal Spa

Firma Colgate-Palmolive wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do mycia Palmolive Thermal Spa. W jej skład wchodzą: żel pod prysznic...

29 września 2003

Netia zaplanowała na październik br. kampanię wizerunkową

Netia Telekom, operator telekomunikacyjny, planuje na październik br. dużą wizerunkową kampanię reklamową. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. Strategię i...

29 września 2003

Unilever rozbudowuje linię serków Rama Creme Bonjour

Unilever Polska wprowadza na rynek dwa nowe smaki serków do smarowania pieczywa Rama Creme Bonjour i wspiera je telewizyjną kampanią...

29 września 2003

Orlen Oil startuje z jesienną kampanią reklamą oleju Platinum

Orlen Oil przygotował jesienną kampanię reklamową olejów silnikowych Platinum. Jej celem jest wzrost świadomości marki Platinum oraz zwiększenie liczby lojalnych...

29 września 2003

L'Oreal wprowadza nową markę tuszu do rzęs i planuje silną kampanię

Koncern L'Oreal Polska wprowadzi na rynek nowy produkt L'Oreal Paris - mascarę do rzęs Double Extension. Jak mówi Katarzyna Chaber,...

29 września 2003

Projekt BTL promujący muzykę Chopina ruszy w październiku br.

W październiku br. ma oficjalnie rozpocząć działalność Centrum Informacji Chopinowskiej - projekt non-profit korzystający z technik BTL koordynowany przez centrum...

29 września 2003

Uzupełnienie: Portfolio wydawnictwa Motor-Presse Polska

W nawiązaniu do ostatnich informacji publikowanych w DS "MMP" informujemy, że wydawnictwo Motor-Presse Polska ma w swoim portfolio cztery tytuły...

29 września 2003

Migut Media SA wprowadza na rynek nowy tytuł motoryzacyjny

Migut Media SA poszerza swoją ofertę wydawniczą pism branżowych o miesięcznik "Świat Motoryzacji". Nakładem wydawnictwa ukazał się pierwszy numer "Świata...

29 września 2003

Rusza cross-promocja produktów Nivea body i Nestle Fitness

W połowie października 2003 r. na rynku pojawi się wspólna promocja płatków śniadaniowych Nestle Fitness oraz Balsamu ujędrniającego Q10 plus...

29 września 2003

"Dziennik Bałtycki" dołącza do swoich wydań "Atlas Trójmiasta"

Od poniedziałku "Dziennik Bałtycki" w całym swoim nakładzie dołączy pierwszą część "Atlasu Trójmiasta". W sumie będzie on zawierał 112 stron...

29 września 2003

DD Media przygotowało projekt specjalny - "Dzień dobry student"

W dniu inauguracji roku akademickiego, 8 października, dla studentów przygotowane zostało pismo "Dzień dobry student" wydane przez spółkę DD Media....

29 września 2003

Hyper przygotował jesienną ofertę programową

Jesienią br. Hyper, blok programowy poświęcony grom komputerowym i multimediom, pokaże relacje z najważniejszych imprez branży komputerowej oraz nowe reportaże...

29 września 2003

Agora SA rozstrzygnęła konkursu na projekt Rodzinnego Domu Dziecka

W siedzibie Agory SA wręczono nagrody laureatom konkursu na projekt architektoniczny Rodzinnego Domu Dziecka rozpisanego w maju br. przez miesięcznik...

29 września 2003

Reklama zewnętrzna głównym medium kampanii marki MiniSpray

Dom mediowy Optimedia Poland, planując kampanię reklamową dla odświeżaczy powietrza MiniSpray produkowanych przez SC Johnson, na główne medium działań reklamowych...

29 września 2003

Według Expert Monitora Onet.pl jest najpopularniejszym portalem

Z ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę Expert Monitor wynika, że wśród portali horyzontalnych najczęściej odwiedzanym jest Onet - 68,7 proc....

29 września 2003

G+J Polska wydaje "Urodę Życia" - nowe wydanie specjalne "Claudii"

Na rynku ukazało się wydanie specjalne miesięcznika "Claudia" - "Uroda Życia". Magazyn jest skierowany do kobiet aktywnych, dbających o kondycję...

29 września 2003

W "Dzienniku Zachodnim" ukazał się dodatek "Kuchnia Optymalna"

Od poniedziałku 29 września "Dziennik Zachodni" (Polskapresse) rozpoczyna dodawanie książki kucharskiej "Kuchnia Optymalna". W opracowaniu zawarto przepisy na potrawy zgodne...

29 września 2003

France Telecom wybrał dwa domy mediowe - w Polsce Initiative Warszawa

France Telecom rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego szacowanego na 300 mln dol. Koncern zdecydował się skonsolidować budżet...

30 września 2003

Jolanta Wiśniewska obejmie stanowisko szefa marketingu Presspubliki

Jolanta Wiśniewska, obecnie dyr. ds. projektów specjalnych i doradca zarządu w firmie Cross Media, obejmie funkcję dyr. marketingu w wydawnictwie...

30 września 2003

MSM poszerza target "Przeglądu Sportowego", w planach kampania

Marquard Sport Media (MSM) zmienia wygląd i zawartość merytoryczną "Przeglądu Sportowego". Zmiany mają na celu dotarcie do szerszego kręgu czytelników....

30 września 2003

Agora wesprze debiut "Wysokich Obrotów" kampanią reklamową

Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej", przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą debiut nowego dodatku dziennika - "Wysokie Obroty". Nowy dodatek "Gazety" (o...

30 września 2003

Nowelizacja ustawy antynikotynowej zmusi producentów do rebrandingu

Na dziś w Sejmie przewidziane jest pierwsze czytanie rządowego projektu nowelizacji Ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i...

30 września 2003

Citroen Polska rozpocznie kampanię launchową modelu C2

Citroen Polska rozpocznie 6 października kampanię wprowadzającą na rynek nowy model samochodu - C2. Kampania, której przygotowaniem zajmowały się agencja...

30 września 2003

Effective Media, a nie Equinox, obsługuje ostatecznie Bittnera

Rozpoczęła się seria telewizyjnych kampanii reklamowych leków dystrybuowanych przez firmę Pharma International: Zioła Bittnera Pervivo, Gentos, Remens, Galstena, Vensa i...

30 września 2003

PBC chce stworzyć optymalną wersję badań czytelnictwa prasy

Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) rozpoczynają prace nad wypracowaniem optymalnej wersji badań czytelnictwa prasy. Prace nad zmianami powierzone zostaną niezależnym ekspertom...

30 września 2003

Eurosport coraz intensywniej przygotowuje się do olimpiady w Atenach

Agata Wróbel, mistrzyni w podnoszeniu ciężarów, została jedną z ośmiu bohaterek nowego cyklicznego programu na antenie kanału telewizyjnego Eurosport "Kierunek...

30 września 2003

ARRS Effectica tworzy działy new business i PR - szefuje im Jowita Tomaszewska

Jowita Tomaszewska została new business i PR managerem w agencji ARRS Effectica (stanowisko to nie istniało wcześniej w agencji). "Moje...

30 września 2003

Bobo Frut rozpoczyna ogólnopolską promocję konsumencką

Marka Bobo Frut należąca do portfolio firmy Alima-Gerber z okazji 35-lecia rozpocznie w październiku ogólnopolską akcję promocyjną. Aby wziąć w...

30 września 2003

TP SA zareklamuje się na okładkach na bilety firmy A'Propos

Telekomunikacja Polska SA zareklamuje się na okładkach na bilety firmy A'Propos. "Sprzedaż tych nośników rozpoczęliśmy we wrześniu br. TP SA...

30 września 2003

TeleNet reklamuje nową usługę telekomunikacyjną dla przedsiębiorstw

TeleNet Polska Sp. z o.o. reklamuje nową usługę telekomunikacyjną o nazwie Telelink skierowaną do średnich i dużych przedsiębiorstw. TeleNet, która...

30 września 2003

Wyjaśnienie

W nawiązaniu do informacji w DS "MMP" z 29 września informujemy, że "Tele Magazyn" jest dołączany do 14 dzienników regionalnych...

30 września 2003

Polska Telefonia Cyfrowa uruchomiła w Łodzi dodatkowe Centrum Obsługi Klienta

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, oficjalnie uruchomiła w Łodzi nowe Centrum Obsługi Klienta. Jest ono drugim, po Warszawie, biurem...

30 września 2003

TVP rozpoczęła kampanię promocyjną w prasie

Z badań TNS OBOP przeprowadzonych w czerwcu wynika, ze najwięcej satysfakcji dostarczają widzom "Kurier" i "Telekurier". Dlatego TVP3 przybliża widzom...

30 września 2003

Mistrzostwa Europy kobiet w siatkówce w telewizji

Polskie siatkarki po raz pierwszy zostały mistrzyniami Europy. Niedzielny finałowy mecz emitowany w Polsacie oglądało 3 mln 509 tys. widzów...

30 września 2003

"Chwila dla Ciebie" zwiększa format i zmienia layout

Od numeru 40. (na rynku od 2 października) tygodnik "Chwila dla Ciebie" zwiększa format , który wynosić będzie teraz 230x290...

30 września 2003

"Gazeta Prawna" w internecie sprzedaje pojedyncze artykuły

Dziennik "Gazeta Prawna" (Grupa Wydawnicza "Infor") proponuje nową formę zakupów informacji przez internet. Oprócz abonamentu za dostęp do pełnego wydania...

30 września 2003

Trzecia edycja książeczek rabatowych McDonald'sa

McDonald's Polska po raz trzeci rozpoczął dystrybucję specjalnych książeczek rabatowych. 26 września książeczka rabatowa McDonald'sa została dołączona do "Gazety Wyborczej"....

30 września 2003

"City Magazine" wita rok akademicki dodatkiem "Campus"

"City Magazine" już po raz drugi proponuje swoim studiującym czytelnikom specjalny dodatek pt. "Campus". Znaleźć w nim będzie można między...

30 września 2003

Kampania wizerunkowa dziennika "Metropol"

Warszawski dziennik "Metropol" rozpoczął wczoraj multimedialną kampanię wizerunkową wspierającą strategię gazety. Celem kampanii jest wzrost znajomości marki, wzmocnienie jej wizerunku...

30 września 2003

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne chcą zmienić wizerunek

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne prezentują nową strategię dla swej marki. Korzystając z doradztwa firmy Dragon Rouge, oficyna przeprowadziła analizę konkurencyjności...

30 września 2003

Zepter mecenasem sztuki - firma uruchamia Galerię Zepter

Zepter International w porozumieniu z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie uruchomił w swoim budynku przy ul. Domaniewskiej w Warszawie Galerię...