M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 września 2003

France Telecom wybrał dwa domy mediowe - w Polsce Initiative Warszawa

France Telecom rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego europejskiego budżetu mediowego szacowanego na 300 mln dol. Koncern zdecydował się skonsolidować budżet...

1 października 2003

Ważą się losy dalszej przyszłości Testardo-Bates i Red Cell w Polsce

Do końca przyszłego tygodnia ma zapaść ostateczna decyzja dotycząca przyszłości agencji reklamowych Testardo-Bates i Red Cell. Wciąż nie wiadomo, jakie...

1 października 2003

Marek Drabik zostanie z-cą dyrektora reklamy w "Polityce"

Marek Drabik, obecnie dyrektor ds. rozwoju w firmie Pixzell, obejmie stanowisko zastępcy dyrektora reklamy w Spółdzielni Pracy "Polityka" (wydawca m.in....

1 października 2003

Infor zamknie rok wzrostem przychodów i kilkumilionowym zyskiem

Grupa Wydawnicza "Infor" zapowiada zamknięcie przychodów roku 2003 na poziomie ok. 130 mln zł. W ubiegłym roku było to około...

1 października 2003

Nowe osoby w radach nadzorczych TVP SA i Polskiego Radia SA

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaakceptowała dwie kandydatury na członków rad nadzorczych w Telewizji Polskiej SA i Polskim Radiu SA....

1 października 2003

Agencja reklamowa Martis zreorganizowała pracę działu kreatywnego

Agencja reklamowa Martis zreorganizowała struktury działu kreatywnego. Z firmą rozstał się Krzysztof Juszczak, który pełnił dotąd funkcję dyrektora kreatywnego. Obecnie...

1 października 2003

Adam Linka odchodzi z firmy tytoniowej Philip Morris Polska

Adam Linka, external relations manager w Philip Morris Polska, z kóncem września odchodzi z firmy. Nie ujawnił on swoich dalszych...

1 października 2003

Ścibor Szpak odszedł z wrocławskiej agencji reklamowej Zebra

Ścibor Szpak, dotychczas dyrektor generalny i kreatywny agencji reklamowej Zebra, odszedł z firmy. Jego obowiązki objęli Łukasz Kujawski, który został...

1 października 2003

Michał Nowakowski został dyrektorem kreatywnym agencji Wizard

Michał Nowakowski objął stanowisko dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Wizard. Zastąpił on Pawła Włodarczyka. Wcześniej przez 3 lata pracował jako freelancer,...

1 października 2003

Bimer i Mazurczak przygotują kreację do kampanii reklamowej Radiostacji

Marek Bimer i Janusz Mazurczak wraz agencją reklamową BuM przygotują kreację do zbliżającej się kampanii reklamowej rozgłośni Radiostacja należącej do...

1 października 2003

"Gazeta Pomorska" przejdzie na nowy system produkcji

"Gazeta Pomorska" planuje zmianę systemu wydawania. W tej chwili trwają w dzienniku szkolenia przygotowujące do obsługi nowego systemu. "Dzięki nowej...

1 października 2003

MultiBank rozpoczyna promocję Centrum Oszczędzania

Multibank, detaliczna część BRE Banku, rozpoczął promocję Centrum Oszczędzania. Jest to nowy produkt, który oprócz lokat umożliwia klientom dostęp do...

1 października 2003

Wedel wspiera reklamą nową linię cukierków o nazwie Toflerki

Cadbury Wedel wprowadza na rynek nową linię cukierków o smaku toffi - Toflerki - i wspiera ich debiut reklamą w...

1 października 2003

W sklepach odzieżowych Troll pojawi się kolekcja ubrań Viva Polska!

W październiku br. w sklepach odzieżowych firmy Troll pojawi się kolekcja ubrań firmowana logo telewizyjnej stacji muzycznej Viva Polska!. To...

1 października 2003

Zbyszko wprowadził promocyjne opakowania Polococty

PPH Zbyszko, producent napojów gazowanych Polococta, wprowadził do sprzedaży promocyjne 2,5-litrowe butelki wszystkich pięciu wariantów napojów. Są one sprzedawane w...

1 października 2003

Wizard tworzy nową markę dla producenta makaronu firmy Rachoń

Agencja reklamowa Wizard jest w trakcie tworzenia nowej marki dla lubelskiej firmy Rachoń produkującej makaron. "Nowa nazwa marki nie została...

1 października 2003

Bauer sprzedał pismo "Twój Weekend" firmie Silk Media

Wydawnictwo Bauer, wydawca dwutygodnika "Twój Weekend", poinformowało, że sprzedało prawa do tego tytułu wydawnictwu Silk Media. Pismo jest adresowane do...

1 października 2003

Demo wzmacnia działy public relations i grafiki reklamowej

Agencja reklamowa Demo Effective Launching przyjmuje nowe osoby do swojego zespołu. Andrzej Sowula obejmie stanowisko starszego specjalisty ds. public relations,...

1 października 2003

Aha realizuje najnowszą kampanię reklamową Hondy

Od września trwa kampania wizerunkowa Hondy CR-V przygotowana pod hasłem "Jednym słowem przebojowa". Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Aha....

1 października 2003

American Express rozpoczął promocję w "Harvard Business Review Polska"

Od września b.r. do stycznia 2005 r. na łamach magazynu "Harvard Business Review Polska" będzie się ukazywała reklama karty korporacyjnej...

1 października 2003

Rozpoczęła się kampania outdoorowa "Dziennika Zachodniego"

"Dziennik Zachodni" rozpoczyna 1 października kampanię zewnętrzną. Podstawowym celem jest pokazanie nowego logotypu i umocnienie wizerunku "Dziennika Zachodniego" jako gazety...

1 października 2003

OgilvyOne i HMS Carat przygotowały najnowszą kampanię DHL

Od września ruszyła kolejna kampania reklamowa nowej marki DHL Express. Jest ona kontynuacją rozpoczętej w kwietniu kampanii wprowadzającej nową markę...

1 października 2003

Nowe programy dla abonentów sieci telewizji kablowej Aster City

Od października 2003 r. abonenci Aster City będą mogli oglądać trzy kanały niemieckojęzyczne. Sat 1 to niemiecki kanał o charakterze...

1 października 2003

Rowland Communications będzie obsługiwać projekt GlaxoSmithKline

Rowland Communications została wybrana do realizacji kampanii edukacyjnej pod hasłem "Mamo, masz wybór" dotyczącej korzyści ze stosowania szczepionek skojarzonych, organizowanej...

1 października 2003

Ink & Company nawiązała współpracę z Komitetem Ochrony Praw Dziecka

Agencja PR Ink & Company rozpoczęła współpracę z Komitetem Ochrony Praw Dziecka przy finale drugiej edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku....

2 października 2003

Marek Hancke został dyrektorem pionu komunikacji korporacyjnej w TP

Marek Hancke obejmie stanowisko dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej w Telekomunikacji Polskiej SA (TP). Oficjalnie ma zacząć pełnić swoją funkcję od...

2 października 2003

Małgorzata Domagalik nową naczelną "Pani"

Małgorzata Domagalik została wybrana na redaktor naczelną miesięcznika "Pani" zakupionego w ubiegłym tygodniu od Edipresse Polska przez Agencję Reklamowo-Wydawniczą "Wprost"...

2 października 2003

Testardo-Bates jedynym przedstawicielem Red Cell w Polsce

Agencja reklamowa Testardo-Bates jest jedynym przedstawicielem sieci Red Cell w Polsce. Takie informacje przekazał agencji Testardo-Bates Andrew Scott, odpowiedzialny za...

2 października 2003

Powstanie skonsolidowany dom wydawniczy Marquard Media Polska

Marquard Media Polska Sp. z o.o. stanie się z dniem 1 stycznia 2004 r. nowym skonsolidowanym domem wydawniczym, powołanym do...

2 października 2003

Nova Communications Group została inwestorem branżowym Grupy Polymus

Nova Communications Group została strategicznym inwestorem branżowym spółek z Grupy Polymus. Grupa zakupiła większościowe udziały w następujących spółkach należących do...

2 października 2003

"Muza", nowy magazyn muzyczny, poszerzy działania promocyjne

"Muza", nowe pismo muzyczne planuje szersze działania promocyjne. Prowadzi w tej chwili zaawansowane rozmowy na temat współpracy z radiową Trójką....

2 października 2003

Campina wspiera kampanią reklamową nowy produkt

Campina Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek nowy produkt - napój jogurtowy Campaina Fruttis drink - w dwóch smakach...

2 października 2003

Durex rusza z kampanią dwóch nowych produktów

Firma SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, rozpoczyna kampanię dwóch nowych produktów - prezerwatyw Sensation (z dużą liczbą wypustek) i...

2 października 2003

Alima-Gerber wprowadza nowe produkty i wspiera je reklamą

Alima-Gerber SA, producent żywności dla niemowląt i dzieci, wprowadza na rynek nowe produkty i wspiera je działaniami reklamowymi. Na rynek...

2 października 2003

ARBOmedia będzie sprzedawać powierzchnie Triformu

Dom sprzedaży ARBOmedia Polska rozpoczyna współpracę z firmą Triform, właścicielem sieci nośników reklamowych w kawiarenkach internetowych. Firmy podpisały list intencyjny...

2 października 2003

Nowa reklama świetlna Hyundaia w Warszawie

Firma Defi Poland, polski oddział międzynarodowej firmy Defi Group, przygotowała nowy neon reklamowy firmy motoryzacyjnej Hyundai w Warszawie. Związane jest...

2 października 2003

MBank promuje karty kredytowe w internecie

MBank rozpoczął kampanię reklamową w internecie. Jej kreacją zajęła się agencja interaktywna OS3 Multimedia. "Kampania ma na celu promowanie dostępności...

2 października 2003

WSiP zmienia system identyfiakcji wizualnej

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne zmieniły system identyfikacji wizualnej. Jego autorem jest agencja Dragon Rouge. Zmiana logo WSiP to wynik nowej...

2 października 2003

DuPont Poland rozpoczyna realizację programu edukacyjnego

Uroczystą premierą filmu pod tytułem "Planeta Ziemia" został wczoraj zainaugurowany program edukacyjny "Planeta Ziemia. Jej los w Twoich rękach". Film...

2 października 2003

Media Contacts, dział interaktywny Media Planning, oddzielną spółką

Jako niezależny podmiot rozpoczęła działalność w Polsce Media Contacts Sp. z o.o., wcześniej funkcjonująca jako dział mediów interaktywnych w domu...

2 października 2003

Euro RSCG Marketing House obsłuży program lojalnościowy Diageo

Agencja Euro RSCG Marketing House została wybrana przez Diageo Polska do obsługi programu lojalnościowego, który zostanie wkrótce wdrożony dla jednej...

2 października 2003

Mistrzostwa świata w siatkówce plażowej na żywo w Eurosporcie

Eurosport zakupił od Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej (FIVB) prawa telewizyjne do pokazywania październikowych mistrzostw świata w siatkówce plażowej. Copacabana w...

2 października 2003

"Super Express" po raz drugi jest partnerem akcji "Przygarnij Kropka"

"Super Express" po raz drugi jest partnerem akcji "Przygarnij Kropka". Tak jak w ubiegłym roku "Super Express" będzie rozdawać Kropki...

2 października 2003

Ruszyła kampania promocyjna "Gazety Krakowskiej"

1 października wraz z pierwszym zmienionym numerem "Gazety Krakowskiej" ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Gazeta najwyraźniej Krakowska". Będzie ona miała...

2 października 2003

Planner Akademicki, kalendarz studencki, ukaże się po raz 9.

Planner Akademicki, kalendarz studencki, ukaże się po raz 9. W tym roku dotrze do ok. 45 proc. polskich studentów zdobywających...

2 października 2003

Jesienny przewodnik finansowy Wirtualnej Polski

Tuż po vademecum letnim Wirtualna Polska (wp.pl) uruchamia Jesienny Przewodnik Finansowy - praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak poruszać się...

2 października 2003

Sigma zdobyła nagrody w konkursie Golden World Awards for Excellence

Agencja Sigma International (Poland) Ltd zdobyła dwie nagrody w światowym konkursie public relations Golden World Awards for Excellence. Agencja została...

3 października 2003

Żywiec bez szefa marketingu

Grupa Żywiec przeprowadziła zmiany personalne w dziale marketingu swojej flagowej marki piwa Żywiec. Ze stanowiska marketing managera został zwolniony Bogdan...

3 października 2003

Królewskie będzie sponsorem piłkarskiej Legii

Brau Union Polska podpisze z warszawskim klubem piłkarskim Legia umowę sponsorską, na mocy której marka piwa Królewskie będzie sponsorem tej...

3 października 2003

Aster City zmienia nazwę, logo i startuje z kampanią w Warszawie

Aster City, sieć telewizji kablowej i internetowej w Warszawie, zmienia nazwę na Aster i wprowadza nowy logotyp. Nowy znak przygotował...