M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 października 2003

Większe nakłady pism Fundacji Prawo Europejskie

Zwiększyły się nakłady wszystkich czterech tytułów specjalistycznych wydawanych przez Fundację Prawo Europejskie (wcześniejsza nazwa to Agencja Unia Press Oficyna Wydawnicza...

7 października 2003

Neuron rozpoczął obsługę spółki Trend Micro

Agencja public relations Neuron zajmuje się od 1 października br. obsługą spółki Trend Micro produkującej rozwiązania antywirusowe. Agencja obsługuje także...

7 października 2003

Agros Fortuna reklamuje soki Pysio

Agros Fortuna uruchomił kampanię reklamową soków Pysio. Celem kampanii jest promocja nowego zestawu gier i zabaw wprowadzonych na opakowaniu soku...

7 października 2003

McDonald's Polska poszerza ofertę produktową

McDonald's Polska poszerza ofertę produktową w swoich restauracjach, wprowadzając plasterki cukinii w panierce z sosem majonezowym. Będą one kosztować 2,5...

7 października 2003

Sprostowanie: "Olivia" w nowej formule już jest na rynku

"Olivia" w nowej formule jest obecna na rynku już od dzisiaj, a nie od przyszłego tygodnia, jak informowaliśmy we wczorajszym...

7 października 2003

List do redakcji

Bogdan Maksymiec, do niedawna marketing manager marki Żywiec, przysłał do naszej redakcji list następującej treści: "Wypowiedź pana Andrzeja Schonerta z...

7 października 2003

"Wielka Encyklopedia Jana Pawła II" - po tygodniu sprzedano125 tys. egz.

Edipresse Polska poinformowało o bardzo dobrym wyniku sprzedaży pierwszego tomu "Wielkiej Encyklopedii Jana Pawła II". Do 1 października publikacja, obecna...

7 października 2003

Ruszyła e-mailingowa kampania Clear Channel Poland dla programu "Sztuka plakatu reklamowego"

Firma Clear Channel Poland rozpoczęła kampanię e-mailingową autorskiego programu PR "Sztuka plakatu reklamowego". Celem kampanii jest przypomnienie i prezentacja 8...

7 października 2003

Marka Era Omnix obchodzi pierwsze urodziny

W listopadzie br. minie rocznica uruchomienia pierwszego w Polsce serwisu rozrywkowo-informacyjnego Era Omnix . Jego wprowadzenie na rynek wymagało od...

7 października 2003

"Bar" i "Idol" - główne programy rozrywkowe Polsatu

We wrześniu w Polsacie pojawiły się dwie nowe edycje programów rozrywkowych - trzecie edycje "Idola" i "Baru - bez granic"....

7 października 2003

TVN organizuje interaktywny test inteligencji

19 października na antenie TVN-u przeprowadzony zostanie Narodowy Test Inteligencji podczas interaktywnego programu na żywo w studiu oraz w wersji...

7 października 2003

Apsys online, czyli wirtualna sieć centrów handlowych

W ostatnim czasie zagościły w internecie prezentacje centrów handlowych zarządzanych przez firmę Apsys Polska. Projekt od strony koncepcji, kreacji oraz...

7 października 2003

Mobilna konsola N-Gage od dziś w sprzedaży na całym świecie

Już od dziś najbardziej zapaleni gracze z całego świata, w tym z Polski, będą mogli zapoznać się z możliwościami mobilnej...

7 października 2003

OS3 Multimedia poszerza współpracę z TelePizzą

Kontynuując współpracę rozpoczętą w 2002 r. stworzeniem serwisu www, agencja OS3 Multimedia wykonała na zlecenie firma TelePizza 3 wersje prezentacji...

8 października 2003

Start kanału AXN będzie wsparty kampanią reklamową

17 października br. rozpocznie się emisja nowego telewizyjnego kanału tematycznego AXN. Tematyka stacji będzie dotyczyć szeroko rozumianego kina akcji. W...

8 października 2003

Golden Drum dzień trzeci; Polacy serwują pierogi

Dzisiaj, w trzecim dniu trwania Festiwalu Reklamy "Golden Drum", ostatecznie zostały zakończone publiczne prezentacje wybranych w preselekcji prac w kat....

8 października 2003

Wunderman Warszawa będzie pracował dla Actimela, Danonków i Abry

Należąca do grupy Young & Rubicam agencja marketing services Wunderman zdobyła budżety dwóch nowych klientów - Danone'a i Abry. Dla...

8 października 2003

Partner of Promotion przejęła agencję MediaRel

Agencja public relations Partner of Promotion przejęła agencję MediaRel. Partner of Promotion kupiła całość udziałów w MediaRel od Katarzyny Terej,...

8 października 2003

Ad.net oferuje gwarantowane pakiety do kampanii o dużym zasięgu

Reklamowa sieć internetowa Ad.net rozpoczęła sprzedaż pakietów gwarantujących dotarcie do określonej liczby użytkowników w określonym czasie. Produkt nazywa się GRP...

8 października 2003

VA Strategic Communications zamierza przyjąć art directora

Agencja reklamowa VA Strategic Communications zamierza przyjąć art directora. Jak powiedziała Agnieszka Beliniak, dyrektor zarządzający i współudziałowiec agencji VA Strategic...

8 października 2003

Fortis Bank promuje kredyt mieszkaniowy

Fortis Bank Polska prowadzi kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych. Kampania jest kontynuacją działań reklamowych prowadzonych od kwietnia do września tego roku,...

8 października 2003

DougFaberFamily przygotowała kampanię Falvitu

Spółka Jelfa SA rozpoczęła kampanię reklamową preparatu multiwitaminowego dla kobiet Falwit. Agencja reklamowa DougFaberFamily przygotowała strategię i kreację tego projektu....

8 października 2003

W listopadzie nowa ramówka programu Planete

3 listopada br. kanał telewizyjny Planete wprowadzi nową ramówkę. Najważniejsze zmiany dotyczą trzech wieczornych bloków tematycznych. Zamiast poniedziałkowego "Sportu" pojawi...

8 października 2003

Informacje lokalne w "Gazecie Olsztyńskiej" mają własne grzbiety

W "Gazecie Olsztyńskiej", głównym dzienniku Warmii i Mazur, informacje lokalne w końcu września dostały osobne grzbiety. "W miejsce dotychczasowych mutacji...

8 października 2003

New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam

Broker reklamy kinowej New Age Media podniesie od stycznia 2004 r. ceny reklam o 10-15 proc. "Wojna cenowa wśród brokerów...

8 października 2003

Wyjaśnienie: Polsat

Dane opublikowane we wczorajszej informacji w DS "MMP" pt. ""Bar" i "Idol" - główne programy rozrywkowe Polsatu" pochodziły z monitoringu...

8 października 2003

Wyjaśnienie: "Teleprogram"

We wczorajszym DS "MMP" poinformowaliśmy, że firma A-Press, wydawca "Teleprogramu" - dodatku telewizyjnego do dzienników regionalnych i tygodników lokalnych, zamierza...

8 października 2003

Oświadczenie wydawnictwa Edipresse Polska SA

W dniu 02.10.2003 r. Urząd Patentowy podjął decyzję o udzieleniu wydawnictwu Edipresse Polska prawa ochronnego na znak towarowy "mama i...

8 października 2003

Dziennik Springera może zadebiutować za dwa tygodnie

Według nieoficjalnych informacji nowy dziennik Axel Springer Polska może ukazać się na rynku w okolicy 20 października br. w nakładzie...

8 października 2003

Paweł Sito został dyrektorem programowym 4fun.tv

Paweł Sito objął stanowisko dyrektora programowego kanału 4fun.tv. "Paweł Sito pracuje z nami od września br. Teraz oficjalnie możemy poinformować...

8 października 2003

Marquard Sport Media będzie wydawać tygodnik sportowy

Marquard Sport Media, wydawca "Dziennika Sportowego", powrócił do planów uruchomienia kolorowego tygodnika sportowego, zarzuconych w ubiegłym roku. "Uważamy, że w...

20 października 2003

Jacek Dzięcielak został nowym CEO Media Planning Group w Polsce

Jacek Dzięcielak, dotychczasowy szef agencji Media Contacts, został awansowany na stanowisko CEO Media Planning Group w Polsce. Dzięcielak będzie odpowiedzialny...

20 października 2003

GlaxoSmithKline Pharmaceuticals porządkuje portfolio agencji

GSK Pharmaceuticals, dział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline porządkuje portfolio agencji reklamowych pracujących dla głównych marek OTC (leków bez recepty) należących tego...

20 października 2003

Jurorzy Effie 2002 nominowali 37 prac do nagród Effie i 4 do mEffie

Organizatorzy konkursu efektywności reklamowej Effie 2002 ogłosili listę nominacji. Spośród startujących w tegorocznej czwartej edycji konkursu prac reklamowych (46 kampanii...

20 października 2003

Vogel zamierza repozycjonować magazyny "Enter" i "Chip"

Wydawnictwo Vogel Burda Communications-Lupus zamierza repozycjonować magazyny ze swojego portfolio: "Chip" i "Enter". ""Chip" będzie skierowany do grupy czytelniczej zainteresowanej...

20 października 2003

Kanał telewizyjny Animal Planet będzie obudowywał swój brand

Kanał tematyczny poświęcony zwierzętom Animal Planet będzie obudowywał swój brand. To element strategii, która zakłada synergię różnych aktywności prowadzonych pod...

20 października 2003

Dziennik "Życie" może pojawić się na przełomie grudnia i stycznia

Dziennik "Życie" ponownie wejdzie na rynek na przełomie 2003 i 2004 roku, wynika z nieoficjalnych informacji. Obecnie Tomasz Wołek, redaktor...

20 października 2003

DaimlerChrysler przekazał część budżetu Scholz & Friends Warszawa

DaimlerChrysler Automotive Polska nawiązał współpracę z agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa. Swojej decyzji nie poprzedził przetargiem. Agencja ma się...

20 października 2003

Bank BPH PBK promuje pakiet dla MSP "Harmonium Start"

Bank BPH PBK rozpoczął kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej dotyczącą pakietu "Harmonium Start" - oferty kompleksowej obsługi bankowej firm...

20 października 2003

Hochland rozbudowuje linię serów pleśniowych marki Valbon

Firma Hochland Polska, producent przetworów mlecznych, wprowadza na rynek nowy produkt - ser pleśniowy Valbon Bleu - do tej pory...

20 października 2003

Tchibo wprowadza ofertę świąteczną i planuje kampanię reklamową

Tchibo Warszawa wprowadziło już do sprzedaży świąteczne specjalne opakowania swojego sztandarowego produktu: kawy Tchibo Exclusive. Są to zestawy dwóch kaw...

20 października 2003

E.P. Creative Services buduje wizerunek nowej marki związanej ze sportem

Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services (E.P. Creative Services) będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku nowej marki związanej z działalnością sportowo-rekreacyjną....

20 października 2003

Ink & Company rozpocznie obsługę budżetu PR Sodexho Pass Polska

Firma public relations Ink & Company (należąca do grupy The Bridge) nawiązała współpracę z Sodexho Pass Polska, emitentem kuponów usługowych....

20 października 2003

Euro RSCG New Europe przygotował kampanię reklamową dla Lubelli

"Lubella. Uwielbiam" - to nowy slogan marki Lubella. Od 17 października w telewizji (TVP, TVN, Polsat) emitowany będzie 30- oraz...

20 października 2003

Ponad 100 zgłoszeń trafiło na konkurs architektoniczny McDonald's Polska

Jak podaje agencja public relations Ink & Company, ponad 100 zgłoszeń wpłynęło w związku z trwającym od 10 października br....

20 października 2003

Marka LU Petitki została rozszerzona o wafle familijne

Marka LU Petitki kontynuuje poszerzanie oferty produktowej, wchodząc w nowy segment wafli familijnych. Kampania reklamowa, którą przygotowała agencja Euro RSCG...

20 października 2003

Diageo kontynuuje cykl eventów Smirnoff Experience

Diageo Polska kontynuuje cykl imprez klubowych sponsorowanych przez markę Smirnoff. Najbliższy event Smirnoff Experience odbędzie się w Krakowie i spodziewane...

20 października 2003

Zimowe "Podróże" ukażą się z bezpłatnym dodatkiem "Adrenalina"

Listopadowy numer "Podróży" ukaże się z bezpłatnym, specjalnym dodatkiem o zimowych sportach ekstremalnych - "Adrenalina". 25 zabaw na śniegu opisanych...

20 października 2003

Prokreacyjny happening Radia WAWa

(Radio WAWa) Monika Tarka i Robert Kilen - gospodarze porannego programu Radia WAWa, znaleźli sposób na zwiększenie przyrostu naturalnego. Ogłosili...

20 października 2003

ZFPR ogłosił wyniki I etapu konkursu public relations Złote Spinacze

(Związek Firm Public Relations) Spośród 57 prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II etapu 18...