M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 października 2003

Renault wspiera kampanią nowego Scenica

Renault Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Renault Scenic. Kampania przygotowana przez agencję Publicis i dom mediowy HMS Carat toczyć się...

23 października 2003

Przedłużenie umowy LOT-u z Business Pressem na wydawanie magazynu "Kaleidoscope"

(Business Press) Polskie Linie Lotnicze LOT (PLL LOT) oraz wydawnictwo Business Press podpisały umowę dotyczącą wydawania miesięcznika pokładowego PLL LOT...

23 października 2003

Wspólny program "Harvard Business Review Polska" i Raiffeisen Bank dla MŚP

("Harvard Business Review Polska") Magazyn "Harvard Business Review Polska" oraz Raiffeisen Bank Polska SA rozpoczynają program dla małych i średnich...

24 października 2003

IAA chce aktywizować regiony. Mikołajczuk odchodzi z organizacji

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce zamierza wprowadzić zmiany w statucie, których celem jest aktywizacja środowisk reklamowych w poszczególnych regionach...

24 października 2003

Marcin Brzuchalski nowym media managerem w MediaComie

Marcin Brzuchalski został nowym media managerem w domu mediowym MediaCom Warszawa. Stanowisko objął 1 października br. Bedą mu podlegali tacy...

24 października 2003

Trzy kolejne wydania "Gazety Telewizyjnej" z filmami na DVD

Dzisiejsza "Gazeta Telewizyjna", piątkowy dodatek telewizyjny do "Gazety Wyborczej", oraz jej dwa kolejne wydania ukażą się po raz pierwszy z...

24 października 2003

Allianz ruszy 10 listopada br. z kampanią wizerunkową

Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska rozpocznie 10 listopada br. kampanię mediową. Jak mówi Michał Podogrodzki, koordynator ds. marketingu Allianz, będzie ona...

24 października 2003

GM Poland wprowadzi na polski rynek markę Chevrolet

Koncern GM Poland wprowadzi na polski rynek markę Chevrolet. "Samochody z tym logo pojawią się w Polsce najprawdopodobniej w I...

24 października 2003

Eventy i MMS-y - akcja BTL marki Sunsilk Unilevera

Weekend Pozytywnie Zakręconych - to nazwa cyklu eventów promujących środki do pielęgnacji włosów Sunsilk firmy Unilever. Jest to jedna z...

24 października 2003

Roche Polska rozpoczyna kampanię reklamową Rennie

Koncern farmaceutyczny Roche Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną marki Rennie - leku OTC na dolegliwości żołądkowe (zgaga i nadkwaśność). Według Pauli...

24 października 2003

Ruszyła nowa kampania Immunalu (Lek Polska)

Demo Effective Launching przygotowała najnowszą kampanię reklamową Immunalu - leku produkowanego przez Lek Polska Sp. z o.o. Stosowanie Immunalu w...

24 października 2003

Medical Data Management rozwija ofertę dla branży farmaceutycznej

Firma Medical Data Management (MDM) rozwija ofertę usług directmailingowych dla branży farmaceutycznej. "Skupiamy się na niestandardowych działaniach mailingowych skierowanych przede...

24 października 2003

P&G zapoczątkował co najmniej roczny program edukacyjny dla kobiet

Zainaugurowany został program edukacyjny Kobiece Centrum Informacji Always, którego celem jest poszerzanie wiedzy kobiet o zdrowiu i urodzie oraz właściwej...

24 października 2003

"Informator Kulturalny Stolicy" został zawieszony, trwają romowy z inwestorem

Wydawca "Informatora Kulturalnego Stolicy - IKS" podjął decyzję o zawieszeniu wydawania magazynu. Jak powiedział Daniel Kostrzewa, szef działu marketingu w...

24 października 2003

Wydawanie miesięcznika "Teatr" zostało zawieszone

Wydawnictwo Świat Literacki zawiesza wydawanie miesięcznika "Teatr". Powodem decyzji jest nieotrzymanie subwencji z Ministerstwa Kultury na rok bieżący. Wydawca już...

24 października 2003

Nils Ostbirk nowym prezesem zarządu L'Oréal Polska

(L'Oréal) Nils Ostbirk objął stanowisko prezesa zarządu L'Oréal Polska oraz polskiej fabryki grupy L'Oréal - Kosmepol. Poprzedni prezes L'Oréal Polska...

24 października 2003

Carlsberg Okocim rozpoczyna kampanię reklamową marki piwa Okocim Mocne

(Task Force Consulting) W październiku na ekrany telewizyjne po ponaddwuletniej przerwie powraca marka Okocim Mocne (Grupa Carlsberg Okocim) z nową...

24 października 2003

TP oraz Cisco Systems będą razem tworzyć nowe usługi dla biznesu

(Telekomunikacja Polska SA) Telekomunikacja Polska (TP) oraz firma Cisco Systems podpisały list intencyjny o strategicznej współpracy przy definiowaniu, tworzeniu i...

24 października 2003

Nowy wygląd portalu Interia

(Interia.pl) Portal Interia.pl zmienił wygląd strony głównej. Nowy projekt jest wynikiem znacznego rozwoju zasobów portalu od czasu ostatniej modyfikacji oraz...

27 października 2003

Corinne Danan nowym dyr. generalnym Eli Lilly Polska

Corinne Danan jest nowym dyr. generalnym polskiego oddziału koncernu farmaceutycznego Eli Lilly. Zastąpiła Richarda Daviesa, który zdecydował się kontynuować karierę...

27 października 2003

Otffinowski ma objąć stanowisko dyr. generalnego agencji Parallel

Jacek Otffinowski ma rozpocząć pracę w strukturze The Bridge jako dyr. generalny firmy marketing services Parallel. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo,...

27 października 2003

Ströer planuje osiągnięcie progu 100 mln zł przychodu za 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Ströer planuje, że jej przychody za 2003 r. wyniosą 100 mln zł. "Planujemy, że w przyszłym roku...

27 października 2003

Unilever wprowadza markę Nudle - nowy produkt w rodzinie Knorra

Unilever zdecydował się na rozszerzenie marki Knorr w Polsce. Na rynku pojawiły się Nudle - zupy z makaronem dostępne w...

27 października 2003

"Fakt" w czwartek kosztował 1 zł, czyli tyle samo ile w pozostałe dni

Czwartkowe wydanie nowego dziennika "Fakt" (z dodatkiem telewizyjnym) w ubiegłym tygodniu kosztowało tyle samo ile wydania w pozostałe dni tygodnia,...

27 października 2003

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię kierowaną do małych firm

ING Bank Śląski wystartował z kampanią reklamową konta dla małych przedsiębiorstw oferowanego pod nazwą Zysk. Główne hasło kampanii brzmi: "Dobry...

27 października 2003

AMS SA planuje na 2004 r. inwestycje w projekty mebli miejskich

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA planuje w przyszłym roku rozpoczęcie realizacji przedsięwzięć związanych z wprowadzeniem do swojej oferty mebli miejskich....

27 października 2003

Według Polskich Badań Internetu portal Onet jest najpopularniejszy

Firma Global eMarketing zaprezentowała po raz pierwszy wyniki badań popularności polskich portali realizowanych pod patronatem spółki Polskie Badania Internetu (PBI)...

27 października 2003

Mieszko rozbudowuje linie pralinek, w planach kampania reklamowa

Producent słodyczy Mieszko SA wprowadza na rynek gamę nowych produktów: linię nowych czekoladek Espresso, z nadzieniem płynnym o smaku kawy...

27 października 2003

Mr Bloom i Engine wspierają debiut nowego produktu Dr. Oetkera

Dr. Oetker wprowadza na rynek nowy produkt - Gustin-fix do zagęszczania zimnych i gorących protraw (np. zup, sosów, deserów i...

27 października 2003

US Pharmacia wspiera reklamą w telewizji lek OTC Manti

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wspiera kampanią w telewizji lek bez recepty (OTC) Manti - na dolegliwości żołądkowe. Strategia i kreacja...

27 października 2003

Coty Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową Adidas 3

Coty Polska rozpoczęła kampanię reklamową kosmetyków marki Adidas 3. Działania reklamowe potrwają do 20 grudnia br. Reklamy pojawią się wyłącznie...

27 października 2003

Paralotna opracowała kampanię z zakresu BTL dla marki Henkla

Po wygranym we wrześniu br. przetargu agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię z zakresu BTL dla spoiny Ceresit CE 40 aquastatic...

27 października 2003

Maciąg został redaktorem naczelnym dziennika "Gazeta Prawna"

(Grupa Wydawnicza "Infor") Zbigniew Maciąg został redaktorem naczelnym dziennika "Gazeta Prawna" wydawanego przez Grupę Wydawniczą "Infor". Do tej pory był...

27 października 2003

Według prognoz Bauera "Świat Kobiety" sprzeda się w liczbie 330 tys. egz.

(Wydawnictwo Bauer) Urodzinowy numer dwutygodnika "Świat Kobiety" w zmienionej formule sprzeda się według prognoz wydawcy w liczbie 330 tys. egzemplarzy....

27 października 2003

"Rzeczpospolita" patronuje akcji Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży

(SMG/KRC Millward Brown Company) Dziennik "Rzeczpospolita" patronuje zorganizowanej przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży akcji "Godzina równych szans". Współtwórcami akcji...

27 października 2003

Numer jubileuszowy "Cogito" sprzedał się w liczbie ponad 78,5 tys. egz.

(Agencja Wydawnicza "Aga-Press") Sprzedaż jubileuszowego numeru dwutygodnika młodzieżowego "Cogito" wyniosła 78 507 egzemplarzy (dane wydawcy). Numer ukazał się na rynku...

27 października 2003

Czytelnicy "Tele Tygodnia" nagrodzili najpopularniejszych aktorów

(Wydawnictwo Bauer) W piątek wręczono w Warszawie nagrody zwycięzcom trzeciej edycji plebiscytu tygodnika "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) i widzów "Teatru...

27 października 2003

Aiwa prowadzi konkurs konsumencki skierowany do młodzieży

(United PR) W pierwszym tygodniu głosowania w konkursie Aiwa-Vision Sonic oddanych zostało w całej Europie, włączając Polskę, ponad 2109 głosów,...

27 października 2003

Agora SA informuje o wynikach sprzedaży pism "Cztery Kąty" i "Dziecko"

(Agora SA Czasopisma) Agora SA poinformowała, że październikowy numer miesięcznika "Cztery Kąty" osiągnął wysoką sprzedaż - 157 582 egzemplarze, a...

27 października 2003

E-Media Consulting przygotowała serwis produktowy firmy URSA Polska

(URSA Polska) URSA Polska uruchomiła nowy serwis internetowy dla produktu URSAR FOAM - płyt izolacyjnych z polistyrenu ekstrudowanego. Wykonawcą serwisu...

27 października 2003

Ruszyła nowa promocja konsumencka marki Lech Premium

(Ciszewski PR) 22 października br. marka Lech Premium rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem "Walczymy o polską piłkę". Sponsorowanie sportu od...

27 października 2003

Polsat rozpocznie transmisję mistrzostw świata w siatkówce kobiet

(Polsat SA) Telewizja Polsat, począwszy od soboty 1 listopada br., rozpocznie transmisje (na żywo) z meczów Pucharu Świata w Siatkówce...

27 października 2003

Tygodnik "Twój Biznes" edukuje przedsiębiorców

(Grupa Wydawnicza "Infor") Grupa Wydawnicza "Infor" pod patronatem tygodnika "Twój Biznes" rozpoczyna organizowanie serii bezpłatnych szkoleń dla właścicieli małych i...

27 października 2003

Radio Zet rozpocznie akcje związane z "Matriksem" i Robbiem Williamsem

(Radio Zet) Radio Zet organizuje akcje promocyjne dla słuchaczy związane z premierą kolejnej części kinowego przeboju "Matrix" oraz zbliżającym się...

28 października 2003

Grabowski został dyrektorem zarządzającym w Media Concept

Marcin Grabowski objął funkcję dyrektora zarządzającego domu mediowego Media Concept. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Grabowski ma w...

28 października 2003

Agencja TBWAWarszawa zmienia swoją strukturę, przebudowuje kreację

Agencja reklamowa TBWAWarszawa zmienia swoją strukturę i przebudowuje dział kreacji. Zmiany, które teraz się finalizują, zostały zapoczątkowane 3-4 miesiące temu....

28 października 2003

Planowanie strategiczne - nowa usługa w portfelu Dragon Rouge

Firma Dragon Rouge, specjalizująca się do tej pory w projektowaniu graficznym, rozszerza portfel dotychczasowych usług o ofertę planowania strategicznego na...

28 października 2003

DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zmienił strategię pionu marketingowego. Dotychczas samochody osobowe były w jednym dziale marketingowym z samochodami dostawczymi, a...

28 października 2003

Maruszeczko i Sieradzki współwłaścicielami CDQ Burakowska

Po rozstaniu się z agencją reklamową Ad Fabrika/FCB Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki, byli dyrektorzy kreatywni agencji, zaczęli działalność zupełnie...

28 października 2003

Marcin Fedisz z Edipresse będzie też rzecznikiem Festiwalu Beethovena

Marcin Fedisz do stanowiska public relations managera w wydawnictwie Edipresse Polska dołączył funkcję rzecznika i szefa biura prasowego Wielkanocnego Festiwalu...