M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 października 2003

Nestle rozpoczęło kampanię reklamową marki 5Minut Chrrrupa

Nestle Polska rozpoczyna kampanię reklamową marki zup instant 5Minut Chrrrupa. Reklama, której kreację przygotowała agencja reklamowa Just, a planowaniem i...

31 października 2003

K2 Internet zanotowała wzrost przychodów na poziomie 64 proc.

Agencja K2 Internet zanotowała w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. przychody ze sprzedaży na poziomie 3,64 mln zł, co oznacza...

31 października 2003

NetSprint współpracuje z Eniro Polska i wprowadza nową formę reklamy

NetSprint.pl Sp. z o.o., właściciel najpopularniejszej polskiej wyszukiwarki, rozpoczął współpracę z Eniro Polska i wprowadził do swojej oferty nowy produkt...

31 października 2003

Demo przygotowało nową kampanię reklamową Kamis-Przyprawy SA

(Demo Effective Launching) Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Kamis-Przyprawy SA. Jej celem jest odświeżenie wizerunku i umocnienie pozycji firmy...

31 października 2003

Samsung Electronics i Sony Corporation zawiążą spółkę joint venture

(Samsung Electronics) Samsung Electronics podpisał list intencyjny w celu zawiązania spółki joint venture z Sony Corporation. Głównym przedmiotem działania nowej...

31 października 2003

Katalog ekskluzywnych aut świata został dołączony do pisma "Auto+"

(Agora SA) Do listopadowego numeru magazynu "Auto+" dołączono w prezencie dla czytelników 60-stronicowy ekskluzywny katalog z prezentacją 50 najdroższych aut...

31 października 2003

Era Omnix została zintegrowana z komunikatorem Gadu-Gadu

(PTC) Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, wspólnie z największym polskim komunikatorem internetowym Gadu-Gadu (GG) uruchomiła nowy serwis dostępny w...

31 października 2003

Leo Burnett Warszawa przygotował spot dla akcji Rok Niepełnosprawnych

(Rowland Communications) W ponad 50 kinach współpracujących z Best Marketing & Promotion Agency rozpoczęła się emisja spotu reklamowego "Pirat" promującego...

31 października 2003

Optimedia Poland realizuje najnowszą kampanię dla Vichy Laboratoires

(Optimedia Poland) "Mężczyźni często traktują swoją skórę jak wyroby skórzane" - to hasło kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia...

31 października 2003

Provident rozwiązał konkurs "Pożyczka w planie umebluj mieszkanie"

(Provident Polska) Ogłoszono wyniki promocji konsumenckiej "Pożyczka w planie umebluj mieszkanie" zorganizowanej przez firmę pożyczkową Provident Polska. Na zwycięzców konkursu...

31 października 2003

Gruppa 66/Ogilvy prowadzi kampanię reklamową dla Castrol Lubricants

(Gruppa 66/Ogilvy) Castrol Lubricants, producent najwyższej jakości środków smarnych, wprowadził na polski rynek tuż po wrześniowej światowej premierze nowy olej...

31 października 2003

Serwis Polki.pl odnotował rekordową liczbę użytkowników

(Edipresse Polska) Należący do wydawnictwa prasowego Edipresse Polska internetowy serwis dla kobiet Polki.pl zarejestrował rekordową liczbę użytkowników - ponad 3...

3 listopada 2003

Radosław Włoda został szefem sprzedaży agencyjnej Media Express

Radosław Włoda zostanie dyrektorem sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu" i "Super Linii". Dotychczasowy...

3 listopada 2003

Jan Mosiejczuk dyrektorem planowania strategicznego w Saatchi & Saatchi

Jan Mosiejczuk pełni od 15 października funkcję dyrektora planowania strategicznego w agencji Saatchi & Saatchi. Objęcie przez niego tej funkcji...

3 listopada 2003

Marta Pawłowska przechodzi ze Spin Communications do CEC Government Relations

Marta Pawłowska odchodzi z agencji Spin Communications i rozpoczyna dziś pracę w zajmującej się działaniami public affairs agencji CEC Government...

3 listopada 2003

Comtica planuje na ten tydzień zakończenie prac nad strategią kanału 4fun.tv

Spółka Comtica planuje zakończenie w tym tygodniu prac nad strategią dotyczącą młodzieżowego kanału 4fun.tv. "Ustalamy sprawy dotyczące koncesji, partnerów kablowych...

3 listopada 2003

Euro Dream Team, agencja freelancerów, przygotowała film dla Avonu

Agencja reklamowa Euro Dream Team przygotowała dla firmy Avon 15- sekundowy film pt. "Szpilka". Po raz pierwszy polski oddział Avonu...

3 listopada 2003

Discovery Campus chce poszerzyć programming o filmy dokumentalne z Polski

Discovery Campus, organizacja wspierająca produkcję filmów dokumentalnych dla europejskich i amerykańskich nadawców, po raz pierwszy w historii zaprasza do współpracy...

3 listopada 2003

British American Tobacco wprowadza markę Kent w kategorii premium

British American Tobacco (BAT) wprowadza markę Kent należącą do kategorii premium. Brand będzie konkurować m.in. z brandami Marlboro i Davidoff....

3 listopada 2003

"Esencja Anglii" - nowa kampania herbat Tetley

Tetley rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową. "Naszym celem jest chęć odświeżenia wizerunku Tetley jako marki herbaty wysokiej jakości z segmentu premium...

3 listopada 2003

Ruszyła kampania promocyjna Nescafe Classic

Nestle rozpoczęła wczoraj kampanię dla Nescafe Classic. Została ona przygotowana przez agencję McCann-Erickson. Kampania potrwa do 22 listopada, a obejmuje...

3 listopada 2003

Agencja Jet rozpoczyna współpracę z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. (BSH), przedstawiciel działu firm Bosch i Siemens zajmującego się sprzętem AGD, powierzył Agencji...

3 listopada 2003

Haribo prowadzi kampanię gum do żucia Maoam na autobusach

Ruszyła kampania promocyjna rozpuszczalnych gum do żucia Maoam zorganizowana przez City Ambient Media dla firmy Haribo. City Ambient Media (CAM)...

3 listopada 2003

Kampania BtoB autorstwa Eskadry BTL będzie promować targi wśród marketerów

Stowarzyszenie Polska Korporacja Targowa rozpocznie w listopadzie kampanię promującą targi jako nowoczesne narzędzie marketingowe, które może być stosowane zarówno w...

3 listopada 2003

Oświadczenie: Stanowisko Zarządu SAR wobec przetargu LPP

W związku z sytuacją opisaną przez nas w DS "MMP" z dnia 31 października Stowarzyszenie Agencji Reklamowych przysłało do naszej...

3 listopada 2003

Smoktunowicz kierownikiem "Dziennika" TV4

Hanna Smoktunowicz objęła od 1 listopada kierownictwo "Dziennika" TV4 jako szef zespołu. Smoktunowicz rozpoczęła pracę w TV4 w marcu tego...

3 listopada 2003

Agencja Top Impact dla hotelu Ibis Warszawa Stare Miasto

Hotel Muranowska Sp. z o.o, której właścicielem jest Accor Polska, podpisał umowę z agencją Top Impact na obsługę public relations...

3 listopada 2003

TP SA przedłuża promocję Neostrady

Internauci, którzy nie zdążyli skorzystać z możliwości aktywacji Neostrady za złotówkę oraz testowania usługi przez 30 dni, będą mieli szansę...

4 listopada 2003

PKN Orlen zamierza skonsolidować budżet reklamowy

Polski Koncern Naftowy Orlen (PKN Orlen) rozpoczął przetarg na obsługę fullserwisową swojego budżetu reklamowego. Jak wynika z nieoficjalnych informacji, firma...

4 listopada 2003

Barbara Argasińska została nowym szefem reklamy "Zwierciadła"

Barbara Argasińska zastąpiła Renatę Plagę na stanowisku szefa reklamy miesięcznika "Zwierciadło" Wydawnictwa Zwierciadło. Barbara Argasińska do listopada ub.r. przez parę...

4 listopada 2003

Maliborska-Achme zajmie się obsługą klientów w agencji BrandStorm

Marzena Maliborska-Achme objęła stanowisko client service directora w agencji reklamowej BrandStorm. Swoją karierę zawodową zaczynała na początku lat 90. w...

4 listopada 2003

Joanna Barańska przeszła z Rapp Collins do Focus Advertising

Joanna Barańska, dotychczas account executive w agencji reklamowej Rapp Collins, przeszła na takie samo stanowisko do agencji reklamowej Focus Advertising....

4 listopada 2003

Bauer planuje rozbudowę portfolio pism motoryzacyjnych i kampanię "Motoru"

Wydawnictwo Bauer zamierza poszerzyć portfolio pism motoryzacyjnych. Ryszard Turski, dyr. wydawniczy pism motoryzacyjnych w Bauerze, zapowiedział, że prace nad nowym...

4 listopada 2003

Reklama salami Pick Szeged budzi sprzeciw organizacji Slow Food

Outdoorowa reklama węgierskiej salami Pick Szeged, która pojawiła się na ulicach Warszawy z wyraźnie rzucającym się napisem "Slow Food", budzi...

4 listopada 2003

Samsung rozpoczyna kampanię telefonu SGH-E700

Samsung Electronics Polska rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą na nasz rynek nowy model telefonu komórkowego SGH-E700 (wstępnie o planach firmy informowaliśmy...

4 listopada 2003

Pizza Hut rozrzerza menu, kampanię przygotowała Red 8

Agencja reklamowa Red 8 przygotowała kolejną kampanię dla Pizza Hut (American Restaurants). Jej celem jest poinformowanie o nowej włoskiej ofercie...

4 listopada 2003

Altana Pharma wybiera agencję dla brandu Bemag i wspiera Multisanostol

Firma farmaceutyczna Altana Pharma wybrała agencję reklamową Creative Studio do przygotowania kreacji dla nowego leku OTC Bemag (preparat magnezowy). Ogłoszony...

4 listopada 2003

Krewel Meuselbach zaczyna selektywne kampanie Hedeliksu i Regulaksu

Firma Krewel Meuselbach rozpoczyna selektywne działania promocyjne dla swoich produktów OTC (leków bez recepty) Hedelix i Regulax. Działania przygotowane zostały...

4 listopada 2003

P&G wprowadził nową linię Pantene Pro-V i wspiera ją kampanią

Procter & Gamble (P&G) wprowadził do sprzedaży nową serię kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene Pro-V "Zimowa ochrona". Nowe kosmetyki są...

4 listopada 2003

"Męski test" - ruszyła nowa kampania warszawskiego Radia 94

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa warszawskiego Radia 94 należącego do grupy Ad.point przebiegająca pod hasłem "Męski test". Jej kreacją zajęła...

4 listopada 2003

DFDS Seaways zawiesił współpracę z Yellow Factory

DFDS Seaways, skandynawski przewoźnik promowy, który w związku ze sprzedażą promu "Duke of Scandinavia" zawiesił połączenie promowe między Kopenhagą i...

4 listopada 2003

GfK Polonia notuje wysoką oglądalność promocji Cityboard Media

Firma badawcza GfK Polonia zrealizowała badania efektywności kampanii autopromocyjnej firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media przeprowadzonej w sierpniu 2003 r. W...

4 listopada 2003

Michelin wykorzysta dane o segmentacji grup docelowych w 2004 r.

Polski oddział koncernu Michelin zapowiedział, że dane z raportu o segmentacji grup docelowych zostaną wykorzystane w 2004 r. Przypomnijmy, że...

4 listopada 2003

Papierosy Viceroy koncernu BAT odpowiedzią na nowy brand Gallahera

British American Tobacco (BAT) wprowadził papierosy Viceroy. Produkt należy do tzw. segmentu low two, czyli najtańszych papierosów. Viceroy mimo niskiej...

4 listopada 2003

Agencja GPD przygotowała kampanię reklamową dla firmy Apart

Agencja reklamowa GPD przygotowała kreację kampanii reklamowej firmy Apart produkującej biżuterię. "Jej celem jest budowanie świadomości marki Apart" - mówi...

4 listopada 2003

Rafał Kowalczyk dołącza do zespołu MPG Media Planning

(MPG Media Planning) Wczoraj do zespołu MPG Media Planning dołączył Rafał Kowalczyk, który wzmocni dział telewizyjny agencji. Kowalczyk zatrudniony będzie...

4 listopada 2003

"All You Need Is Love" The Beatles w reklamie Ery

(Polska Telefonia Cyfrowa) Nowa taryfa w Era Tak Tak to cena połączenia poniżej 1 zł we wszystkich kierunkach krajowych już...

4 listopada 2003

Eska Bydgoszcz świętuje czwarte urodziny

(ZPR) Radio Eska Bydgoszcz (94,4 MHz) świętuje czwarte urodziny. Stacja rozpoczęła nadawanie 3 listopada 1999 r. Z okazji jubileuszu załoga...

4 listopada 2003

Serwis dla mężczyzn po czterdziestce w Gazeta.pl

(Gazeta.pl) Portal Gazeta.pl wspólnie z Fundacją Medyk uruchomiły praktyczny poradnik dla mężczyzn po 40. roku życia (www.gazeta.pl/po40). Jego celem jest...

4 listopada 2003

Ruszyła witryna Bookcrossing.pl promująca akcję "Uwolnij książkę"

(Uliss Media Promotion) Powstał serwis Bookcrossing.pl, dzięki któremu będzie wspierana ogólnopolska akcja "Uwolnij książkę". Na stronach internetowych można zarejestrować każdą...