M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 listopada 2003

Nokia rozpoczyna piątą edycję Nokia Game, ruszyła kampania wspierająca grę

Nokia kończy przygotowania do piątej edycji corocznej gry-akcji marketingowej Nokia Game. W tym roku Nokia Game trwać będzie dziesięć dni,...

7 listopada 2003

Nowa oferta sezonowa Mini Media, nowością są nośniki na wyciągach narciarskich

Firma Mini Media przygotowała nową ofertę sezonową w zimowych kurortach wypoczynkowych. Będzie ona obowiązywać od 15 grudnia br. do końca...

7 listopada 2003

Dorota Sekulska wraca do Coty Polska

Dorota Sekulska, która w połowie października br. objęła funkcję media i PR managera w US Pharmacia, wróci do Coty Polska....

7 listopada 2003

Ambra będzie reklamować markę Dorato w telewizji i na outdoorze

Agencja reklamowa GPD z Poznania na zlecenie firmy Ambra SA, producenta m.in. win musujących Dorato, przygotowała kampanię reklamową tej marki...

7 listopada 2003

Przedświąteczna wizerunkowa kampania Primy

Producent kawy Prima SA rozpoczął kampanię wizerunkową. Używa ona materiału kreatywnego opracowanego w ubiegłym roku, z niewielkimi korektami. Autorem kampanii...

7 listopada 2003

Kampania reklamowa wody Perrier - VID również w Polsce

"Very Important Drink" (VID) to tytuł nowej międzynarodowej kampanii reklamowej francuskiej wody mineralnej Perrier. Kampania ma charakter wizerunkowy. W Polsce...

7 listopada 2003

ARRS Effectica przygotowała kampanię Galerii Dominikańskiej

Agencja reklamowa ARRS Effectica przygotowała kampanię reklamową wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. Jej celem jest utrzymanie pozycji Galerii wśród konkurencyjnych handlowych centrów...

7 listopada 2003

G7 przygotowała kampanię reklamową płynu do płukania tkanin E

Ruszyła kampania płynów do płukania tkanin E firmy PZ Cussons. Jej autorem jest agecja G7 i dom mediowy Zenith Media...

7 listopada 2003

Marks & Spencer wprowadza program lojalnościowy i promuje ofertę świąteczną

Dwa sklepy Marks & Spencer zlokalizowane w Warszawie wprowadziły program lojalnościowy. Mogą do niego przystąpić wszyscy klienci sklepu, posiadaczom karty...

7 listopada 2003

Jarosław Skrzyszowski został dyr. handlowym w Vichy Laboratoires

Jarosław Skrzyszowski objął stanowisko dyr. handlowego w Vichy Laboratoires wchodzącym w skład koncernu L'Oreal. Zastąpił on Jacka Jabłońskiego, który awansował...

7 listopada 2003

Uzupełnienie: Media dla Lavazzy planuje i kupuje Arip

W uzupełnieniu informacji z DS "MMP" opublikowanej 5 listopada informujemy, że dla włoskiej centrali firmy Lavazza planowaniem i zakupem mediów...

7 listopada 2003

Agora - przychody grupy wyższe niż rok wcześniej, ale "Gazety Wyborczej" niższe

(Agora SA) Przychody ze sprzedaży za trzy pierwsze kwartały br. Grupy Agora SA wyniosły 619,9 mln zł, a rok wcześniej...

7 listopada 2003

Radio 104,4 Gold FM promuje się w stolicy

(Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA) Rozpoczęła się kampania reklamowa i akcja promocyjna warszawskiego Radia 104,4 Gold FM. Kampania reklamowa obejmuje ogłoszenia...

7 listopada 2003

Sukces kampanii serwisu Dzieci.morliny.pl

(Morliny) W październiku zakończyła się dwutygodniowa kampania internetowa promująca serwis dedykowany najmłodszym internautom - Dzieci.morliny.pl. Kampania adresowana była do dwóch...

7 listopada 2003

Trzy lata "Metropolu" w Warszawie

("Metropol") Dziennik "Metropol" ukazuje się w Warszawie już od trzech lat. 6 listopada 2000 r. ukazało się pierwsze wydanie dziennika...

7 listopada 2003

Krzysztof Hołowczyc komentatorem w Eurosporcie

(Eurosport) Krzysztof Hołowczyc dołącza do grona komentatorów Eurosportu. Jeden z najlepszych polskich kierowców rajdowych już w najbliższą niedzielę 9 listopada...

27 listopada 2003

Dariusz Wysocki został dyrektorem marketingu Iberia Motor Company

Dariusz Wysocki objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w koncernie Iberia Motor Company. Przez 1,5 r., aż do października br.,...

27 listopada 2003

Marquard planuje relaunch magazynu "Shape"

Hearst Marquard Publishing, wydawnictwo należące do Grupy Marquard Media AG, planuje wprowadzenie zmian w miesięczniku "Shape". Obecnie opracowywany jest projekt...

27 listopada 2003

"Mozaika" i "Aktywacja" - dwa nowe dodatki magazynowe "Rzeczpospolitej"

"Rzeczpospolita" wprowadza w grudniu br. dwa nowe dodatki magazynowe. "Mozaika" zadebiutuje w piątek 5 grudnia, dwa tygodnie później - "Aktywacja"....

27 listopada 2003

Jolanta Orłowska, nowa naczelna "Kuchni", ma wprowadzić pismo na górną półkę

Jolanta Orłowska zastąpiła Joannę Nowicką na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika "Kuchnia" (Agora SA). Wcześniej Jolanta Orłowska była redaktor naczelną "Jestem"...

27 listopada 2003

TVP1 przedstawia ofertę programową na Boże Narodzenie i Nowy Rok

TVP1 przedstawia ofertę programową na Boże Narodzenie i Nowy Rok. 24 grudnia wyemitowany zostanie specjalny odcinek telenoweli "Klan" i program...

27 listopada 2003

Colgate-Palmolive zamierza z marką Simply White pokonać Whitestrips

Colgate-Palmolive Poland chce ze swoim nowym produktem Colgate Simply White osiągnąć pierwsze miejsce wśród produktów do wybielania zębów. Głównym konkurentem...

27 listopada 2003

G7 i Optimum Media OMD przygotowują kampanię telewizyjną Horteksu

Agencja reklamowa G7 i dom mediowy Optimum Media OMD przygotowują telewizyjną kampanię reklamową głównej linii stuprocentowych soków oraz napojów owocowych...

27 listopada 2003

Onken zmienia opakowania jogurtów i wprowadza ich nowe smaki

Firma Onken Polska Sp. z o.o. zmienia opakowania swoich jogurtów. Informować ma o tym kampania reklamowa w prasie (zarówno konsumenckiej...

27 listopada 2003

Raiffeisen Bank zapowiada ofensywę detaliczną, ruszają dwie kampanie

Raiffeisen Bank Polska SA rozpoczął prasową kampanię reklamową swojej nowej karty kredytowej National Geographic. Kampania obejmie tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki....

27 listopada 2003

Według GfK Polonia przybywa punktów gastronomicznych w Polsce

Z badań przeprowadzonych przez instytut badawczych GfK Polonia wynika, że w tej chwili jest w Polsce około 45 tysięcy różnego...

27 listopada 2003

Marek Massalski odchodzi z firmy Comtica

Marek Massalski, specjalista ds. public relation w Comtice, odchodzi 1 grudnia z firmy. Comtica jest dostawcą rozwiązań IT m.in. dla...

27 listopada 2003

Azembski został redaktorem naczelnym "Banku" i "NBS"

(AWiM Mediabank SA) Robert Azembski decyzją zarządu spółki AWiM Mediabank SA (właściciela Radia PiN 102FM oraz wydawcy miesięczników "Bank", "Finansista"...

27 listopada 2003

Magazyn "Glamour" droższy o 60 groszy - nowa cena 4,5 zł

(G+J Media) 27 listopada ukaże się grudniowe wydanie miesięcznika "Glamour" o objętości 236 stron. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami podniesiona zostanie...

27 listopada 2003

RMF FM oficjalnym patronem medialnym Adama Małysza i całej kadry

(RMF FM) RMF FM po raz trzeci z rzędu został oficjalnym patronem medialnym Adama Małysza oraz całej kadry skoczków narciarskich...

27 listopada 2003

Nowa kampania interaktywna iLeo dla OFE Commercial Union

(iLeo) Ruszyła interaktywna kampania Commercial Union Otwartego Funduszu Emerytalnego BPH CU WBK (CU OFE) skierowana do studentów i młodych ludzi,...

27 listopada 2003

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Provident Polska SA

(Hill & Knowlton) Provident Polska rozpoczął piątą i największą w tym roku kompleksową kampanię reklamową. W kampanii został wykorzystany spot...

27 listopada 2003

Money.pl zakończył akcję przeciwko droższemu internetowi w Polsce

(Money.pl) Zakończyła się akcja "Nie dla droższego internetu w Polsce" zorganizowana przez portal finansowy Money.pl wraz ze 150 największymi partnerami...

27 listopada 2003

Zwycięzcy plebiscytu czytelników "Mojego Gotowania" - Rarytas 2003

(G+J Polska) Pierwsza edycja plebiscytu czytelników miesięcznika "Moje Gotowanie" na najlepszy produkt spożywczy Rarytas Roku 2003 zakończyła się zwycięstwem Majonezu...

28 listopada 2003

Rada Reklamy chce się zająć rozpatrywaniem skarg konsumenckich

Planowana nowelizacja kodeksu etyki reklamy, który jest podstawą orzekania środowiskowej organizacji samoregulującej Rady Reklamy, zmierza w kierunku rozszerzenia zakresu przedmiotowego...

28 listopada 2003

Sensors PR podpisze umowę afiliacyjną z Euro RSCG Corporate

Sensors PR, nowo powstała firma public relations w Grupie Euro RSCG, zamierza wkrótce podpisać umowę afiliacyjną z międzynarodową siecią Euro...

28 listopada 2003

Ceny reklam w "Men's Health" będą tańsze niż w "CKM" i "Playboyu"

Ceny reklam w nowym męskim miesięczniku "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który zadebiutuje 12 grudnia br., będą średnio o kilkadziesiąt procent...

28 listopada 2003

Wydawnictwo Murator planuje nowe publikacje i akcje na 2004 r.

Wydawnictwo Murator planuje intensywne działania wydawnicze i promocyjne na przyszły rok. Jednym z obszarów większej aktywności wydawnictwa będzie sektor podróżniczo-turystyczny....

28 listopada 2003

Grupa TP SA tworzy bazę zarządzania działaniami marketingowymi

Grupa Telekomunikacji Polskiej SA stworzy wspólną "bazę wiedzy", w której będą znajdować się wszelkie dane o oferowanych usługach przez firmy...

28 listopada 2003

Ad.net chce odebrać część budżetów portalom internetowym

Ad.net SA, największa polska sieć reklamy internetowej, tworzy produkt o nazwie Ad.mail. Ma on pomóc sieci w walce o budżety...

28 listopada 2003

Kia Motors Polska zintensyfikuje działania marketingowe w 2004 r.

Kia Motors Polska zmieni w 2004 r. swoją strategię marketingową i sprzedażową w Polsce. Jak mówi Grzegorz Leśniczak, marketing manager...

28 listopada 2003

Procter & Gamble wprowadza na rynek markę kosmetyków Olay

Procter & Gamble wprowadza na rynek markę kosmetyków pielęgnacyjnych Olay adresowanych do kobiet. Kosmetyki te były już dostępne w Polsce,...

28 listopada 2003

Iberia wprowadzi w 2004 r. model Altea należący do segmentu MSV

Firma motoryzacyjna Iberia Motor Company wprowadzi w czerwcu 2004 r. na rynek polski nowy model samochodu Seat - Altea. "Będzie...

28 listopada 2003

Team7 prowadzi negocjacje ze sponsorami polskich olimpijczyków

GMG Media Group, firma pracująca nad stworzeniem profesjonalnego teamu sportowców olimpijczyków (pod nazwą Team7) i oferty dla sponsorów, prowadzi negocjacje...

28 listopada 2003

Marka papierosów Gauloises organizatorem cyklu imprez Electric Blue

Agencja New Music Art przygotowała projekt cyklu 10 imprez muzycznych Electric Blue promujących markę papierosów Gauloises dla firmy Altadis Polska....

28 listopada 2003

Monogram zakończył proces zmiany wizerunku firmy Wola Info

Monogram zrealizował projekt zmiany wizerunku firmy informatycznej Wola Info oraz zależnej od niej spółki Wola Net. "Celem zmian, jakie wdrożyliśmy...

28 listopada 2003

Ruszy kolejna kampania Nutelli związana z premierą "Władcy Pierścieni"

W związku ze zbliżającą się premierą trzeciej części filmu "Władca Pierścieni - Powrót Króla" firma Ferrero Polska, producent kremu czekoladowego...

28 listopada 2003

C.H. Beck wprowadza na rynek dwa nowe tytuły fachowe

Wydawnictwo C.H. Beck wprowadzi dwa nowe tytuły fachowe: "Monitor Prawa Pracy" i "Monitor Rachunkowości". Pierwszy to miesięcznik adresowany do osób...

28 listopada 2003

G7 i Zenith Media przygotowały kampanię odnowionej marki Skrzat

Cussons Polska rozpoczął działania reklamowe dla marki środków czystości dla domu Skrzat, którą w ostatnim czasie starannie odnowiono. "Rozszerzyliśmy markę....

28 listopada 2003

McDonald's Polska promuje zestawy dla dzieci "Gdzie jest Nemo"

Koncern McDonald's Polska rozpoczyna promocję zestawów Happy Meal pod nazwą "Gdzie jest Nemo". Potrwa ona od 28 listopada do 25...