M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 stycznia 2004

"Gazeta Prawna" organizuje drugą edycję konkursu dla dziennikarzy

(Wydawnictwo Infor) Redakcja "Gazety Prawnej" we współpracy z Okręgową Izbą Radców Prawnych w Warszawie oraz Izbą Notarialną w Warszawie organizuje...

6 stycznia 2004

Izabela Cisek dołączyła do zespołu magazynu "Gala"

(G+J Polska) Do redakcji tygodnika "Gala" (G+J Polska) dołączyła Izabela Cisek, która objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Izabela Cisek będzie...

6 stycznia 2004

Axel Springer Polska wspiera reklamą magazyn "Auto Świat"

(Axel Springer Polska) Z początkiem stycznia br. ruszyła kampania reklamowa magazynu "Auto Świat". Ma za zadanie odświeżenie wizerunku i umocnienie...

6 stycznia 2004

Krystyna Zowczak-Jastrzębska odchodzi z Edipresse Polska

Krystyna Zowczak-Jastrzębska, dotychczas PR manager wydawnictwa Edipresse Polska, odeszła w firmy. Według uzyskanych informacji skończył się jej terminowy kontrakt z...

6 stycznia 2004

Polski oddział Rowland Communications koordynuje działania w regionie

Polski oddział firmy public relations Rowland Communications od 1 stycznia br. odgrywa rolę centrali koordynującej działania sieci w regionie Europy...

6 stycznia 2004

PTK Centertel zakończył współpracę z agencją BBZ Group Warsaw

Firma telefonii komórkowej PTK Centertel zakończyła współpracę z agencją BBZ Group Warsaw, która od listopada 2002 r. zajmowała się zakupem...

6 stycznia 2004

Przyszli udziałowcy Polskich Badań Outdooru czekają na zgodę UOKiK

Przyszli udziałowcy formującej się spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) złożyli wniosek o wyrażenie zgody na jej powstanie do Urzędu Ochrony...

6 stycznia 2004

Magdalena Toczyska została szefem marketingu Vichy Polska

Magdalena Toczyska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Vichy Polska należącej do koncernu L'Oreal. Zastąpiła Jeana Alexandre'a Havarda, który objął...

6 stycznia 2004

Albina Horbaczewska i Małgorzata Wójcicka w IQ Marketing

Dział kreacji agencji marketing services IQ Marketing powiększył się o dwie nowe osoby - Albinę Horbaczewską i Małgorzatę Wójcicką. Począwszy...

6 stycznia 2004

Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska

Koncern tytoniowy Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska. Nowa nazwa jest związana z przejęciem w maju 2002 niemieckiej...

6 stycznia 2004

Sieć stacji benzynowych Esso rozpoczęła kampanię promocyjną

Na początku stycznia br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna sieci stacji benzynowych Esso. Jest ona częścią ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej koncernu...

6 stycznia 2004

TVN wprowadza do ramówki kolejne serie sprawdzonych seriali

Stacja telewizyjna TVN wprowadza nowości do swojej ramówki. W tym tygodniu kanał rozpoczyna emisję drugiej serii serialu fabularno-dokumentalnego "Adopcje". Serial...

6 stycznia 2004

Agora SA wspiera reklamą nową winietę bezpłatnego dziennika "Metro"

Bezpłatny dziennik miejski Agory SA "Metro" ma nową winietę. Zmieniono liternictwo logo, które ukazuje się nie jak dotychczas na granatowym...

6 stycznia 2004

Dom produkcyjny K Warsaw zmienia nazwę na Love Warsaw

Dom produkcyjny K Warsaw, należący do brytyjskiej sieci K Nine, zmienia nazwę na Love Warsaw. "Jest to część paneuropejskiego projektu...

16 stycznia 2004

Presspublica planuje zmiany w kształcie graficznym "Rzeczpospolitej"

Zmiany w jakości artystycznej i graficznej dziennika "Rzeczpospolita" oraz w jej dodatkach powinny być widoczne w ciągu kilku miesięcy. Powiedział...

16 stycznia 2004

Storck zmienia logo, hasło i prowadzi kampanię reklamową

Firma Storck, producent m.in. Merci, Mamby, Toffifee, zmienia identyfikację wizualną, hasło reklamowe, a wszystko wspiera nową kampanią reklamową. W tym...

16 stycznia 2004

Michał Siniarski będzie media managerem w EquinoxMedia

Michał Siniarski, obecnie operation marketing manager w AMS SA, obejmie 1 lutego br. stanowisko media managera w domu mediowym EquinoxMedia...

16 stycznia 2004

Monika Zarzycka, dyrektor generalny SMB, rezygnuje ze stanowiska

Monika Zarzycka, dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), zrezygnowała z piastowanego stanowiska, które zajmowała przez trzy ostatnie lata. Uzasadniając swoje...

16 stycznia 2004

Iwona Kowalska, event manager, odchodzi z Grey Worldwide Warszawa

Iwona Kowalska piastująca stanowisko event managera w Grey Worldwide Warszawa odchodzi z agencji. Pracowała w strukurze marketing services G2 głównie...

16 stycznia 2004

DFF rozszerza współpracę z Jelfą SA, przejmuje obsługę mediową

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) rozszerza współpracę z firmą farmaceutyczną Jelfa SA. Dotychczas agencja zajmowała się przede wszystkim strategią i kreacją...

16 stycznia 2004

Nestle Polska ma przesunąć budżet reklamowy Princessy do Lowe GGK

Firma Nestle Polska, do której należy marka Goplana, zdecydowała się na przekazanie obsługi kreatywnej swojej marki wafli Princessa agencji reklamowej...

16 stycznia 2004

Hortex rozważa przeniesienie budżetu Dań Świata z G7 do Papagayo

Agencja reklamowa Papagayo, która jest autorem najnowszej kampanii reklamowej dań mrożonych marki Dania Świata produkowanych przez Hortex Holding pod hasłem...

16 stycznia 2004

PTK Centertel reklamuje nową ofertę pre-paid Dla Każdego

Operator telefonii komórkowej PTK Centerel rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową ofertę pre-paid pod nazwą Dla Każdego. Strategię i...

16 stycznia 2004

Nykredit Bank Hipoteczny SA rozpoczyna współpracę z GGK PR

Agencja GGK Public Relations poprowadzi stałą obsługę Nykredit Banku Hipotecznego SA w 2004 roku. Obsługa obejmuje pełny zakres działań public...

16 stycznia 2004

DaimlerChrysler przygotowuje się do kampanii modeli Mercedesa

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że wiosną br. rozpocznie działania reklamowe związane z samochodami osobowymi marki Mercedes. "Pierwsza akcja będzie...

16 stycznia 2004

Kia rozpoczyna kampanię związaną ze sponsoringiem Australian Open

Kia Motors Polska rozpoczyna kampanię prasową modeli Sorento, Carnival i Rio, podkreślającą sponsorowanie przez koncern Kia turnieju tenisowego Australian Open....

16 stycznia 2004

Rusza nowa kampania reklamowa "Panoramy Firm"

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", rozpoczął nową kampanię reklamową. Prowadzona jest ona głównie na nośnikach...

16 stycznia 2004

Egmont planuje nowy tytuł i świętuje 10-lecie "Kaczora Donalda"

Wydawnictwo Egmont Polska planuje w najbliższej przyszłości wprowadzenie na rynek nowego tytułu - ma być to magazyn do nauki angielskiego...

16 stycznia 2004

Reklamy "Dobrego Wnętrza" w kinach, "M jak mieszkanie" - na kioskach

Miesięcznik "Dobre Wnętrze" (Wydawnictwo Murator) po raz pierwszy wykorzysta w działaniach marketingowych spoty emitowane w kinie. Od końca stycznia będą...

16 stycznia 2004

Cyfra Plus/Canal Plus prowadzi kampanię karnawałową swojej platformy

Cyfra Plus/Canal Plus prowadzi karnawałową kampanię promocyjną platformy Cyfra Plus. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Euro RSCG New Europe,...

16 stycznia 2004

26 tys. sztuk promocyjnych produktów sprzedano w akcji Lipton Ice Tea

W ostatniej listopadowo-grudniowej akcji promocyjnej dla marki Lipton Ice Tea należącej do Unilevera sprzedano 26 tys. promocyjnych produktów. Akcja przygotowana...

16 stycznia 2004

Karnawałowa promocja Carlsberga i Pizzy Hut

Pizza Hut rozpoczęła promocję pod hasłem "Piwny karnawał", która potrwa do 9 lutego br. W ramach promocji każdy klient, który...

16 stycznia 2004

Metsa Tissue Sales został 100-proc. udziałowcem Zakładu w Krapkowicach

Koncern Metsa Tissue Sales został 100-proc. udziałowcem Zakładu Papierniczego w Krapkowicach. Stało się to po tym, jak kupił 40 proc....

16 stycznia 2004

Ewa Nowak odeszła z Art Meritum i stworzyła własną agencję PR

Ewa Nowak rozstała się z agencją reklamową Art Meritum, gdzie pracowała na stanowisku public relations directora. Otworzyła własną agencję PR...

16 stycznia 2004

Sprostowanie: Wsparcie marki Mix Hops!

We wczorajszym DS "MMP" błędnie podaliśmy nazwę marki należącej do Leaf Poland - powinna ona brzmieć Mix Hops!

16 stycznia 2004

Ströer rozpoczyna realizację pierwszych kampanii dwutygodniowych

(Ströer) Nowym standardem kampanii dwutygodniowych oferowanych przez firmę reklamy zewnętrznej Ströer zainteresowały się m.in. takie firmy jak: Procter & Gamble,...

16 stycznia 2004

Finał konkursu Dziewczyna "Dziewczyny" 2003

(Axel Springer Polska) 19 stycznia w teatrze Sabat w Warszawie zostaną ogłoszone wyniki konkursu Dziewczyna "Dziewczyny" 2003, którego organizatorem jest...

16 stycznia 2004

Doładowanie konta w Idea POP z telefonu TP

(PTK Centertel) Od 15 stycznia br. użytkownicy usługi pre-paid Idea POP będą mogli doładowywać swoje karty za pomocą połączenia z...

16 stycznia 2004

Okocim zastąpił Okocim Jasne Pełne

Na sklepowych półkach dostępne jest nowe piwo marki Okocim (Grupa Carlsberg Okocim SA). Pojawieniu się produktu nie towarzyszy intensywna kampania...

19 stycznia 2004

Eutelsat rozwinie usługi interaktywne; z Polski ekspansja na Wschód

Operator satelitarny Eutelsat (m.in. satelity Hot Bird) przedstawił strategię rozwoju biznesu w Polsce na 2004 r. i w latach następnych....

19 stycznia 2004

Sferia będzie oferowała usługi na terenie całego kraju

OSP Polpager Sp. z o.o., operator telekomunikacyjny działający pod marką handlową Sferia, oferujący usługi telelekomunikacyjne (telefon i internet) drogą radiową,...

19 stycznia 2004

Unilever rozważa relaunch dezodorantów Axe na polskim rynku

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że Unilever zamierza powtórnie wprowadzić na rynek markę dezodorantów męskich Axe i w tej sprawie prowadzi aktualnie...

19 stycznia 2004

BAT zainstaluje ekrany LCD w punktach sprzedaży

Producent wyrobów tytoniowych British American Tobacco (BAT) zainstaluje około 200 ekranów LCD w punktach sprzedaży, m.in. kioskach. Ekrany mają przekątną...

19 stycznia 2004

Piotr Pająk został dyrektorem ds. rozwoju w spółce Gigaboard

Piotr Pająk objął w styczniu br. stanowisko dyrektora ds. rozwoju w firmie reklamy zewnętrznej Gigaboard. Wcześniej był on udziałowcem i...

19 stycznia 2004

W lutym rusza kampania launchowa nowego Golfa

Kulczyk Tradex planuje na 9 lutego rozpoczęcie dużej kampanii reklamowej wspierającej polski debiut rynkowy nowego modelu Golfa. Jak mówi Jerzy...

19 stycznia 2004

Uno Fresco poszukuje partnerów do programu lojalnościowego dla detalistów

Uno Fresco Tradex (UFT), właściciel marek Bakalland, Uno, Gorillas, zamierza rozszerzyć zasięg swojego programu lojalnościowego skierowanego do detalistów. "Poszukujemy partnerów...

19 stycznia 2004

Brainshop U-boot pracuje nad kampanią mediową dla nowej linii Welli

Agencja Brainshop U-boot rozpoczyna pracę nad projektem mediowym dla marki Wella (Procter & Gamble). Wella wprowadzi na rynek w połowie...

19 stycznia 2004

"Supermarket News" insertem reklamowym w "Pulsie Biznesu"

"Supermarket News", dwutygodnik branżowy wydawnictwa Trade Press, raz w miesiącu będzie dołączany do dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). ""Supermarket...

19 stycznia 2004

Rusza kampania prasowa leku OTC Geriavit Pharmaton

Firma Boehringer Ingelheim Pharma rozpoczyna kampanię prasową marki OTC Geriavit Pharmaton. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Elżbieta Pełka Creative...

19 stycznia 2004

Agencja Newsline wprowadza nową usługę - audyt komunikacyjny

Agencja Newsline Communication & Consulting wprowadziła do swojej oferty nową usługę - audyt komunikacyjny. "Jej wprowadzenie do naszego portfolio jest...