M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 stycznia 2004

Joanna Zagdańska account directorem w agencji Spin Communication

Joanna Zagdańska rozpoczęła pracę w agencji Spin Communication na stanowisku account directora. Będą jej podlegały dwa działy: FMCG i healthcare....

19 stycznia 2004

Agnieszka Szymanowska odchodzi z agencji PR Ink & Company

Agnieszka Szymanowska, new business director i account director agencji public relations Ink & Company należącej do grupy The Bridge, odchodzi...

19 stycznia 2004

Bożena Kalinowska pracuje nad zmianami w makiecie magazynu "Vita"

Trwają prace nad makietą "Vity", miesięcznika o zdrowiu Edipresse Polska. Zmiany powinny być widoczne od wydania kwietniowego. Na pewno zostanie...

19 stycznia 2004

"Głos Wielkopolski" komunikuje zmiany graficzne i merytoryczne

W styczniu toczy się kampania reklamowa przygotowana przez agencję Wampum dla regionalnego dziennika "Głos Wielkopolski" (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski). Budżet ten...

19 stycznia 2004

Marka Okocim ma być bardziej skuteczna od Okocimia Jasne Pełne

Tomasz Ziółkowski, wiceprezes zarządu grupy Carlsberg Okocim SA ds. marketingu, powiedział, że firma zdecydowała się zmienić nazwę marki piwa Okocim...

19 stycznia 2004

IAB Polska przyjęła nowych członków i powołała Biuro Reklamy

Jak podaje organizacja Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska), do grona jej członków dołączył dostawca technologii RSI oraz agencje interaktywne:...

19 stycznia 2004

Agros rozpoczął pierwszą od 2 lat kampanię marki Łowicz

Agros Nova (dawniej Agros-Fortuna) rozpoczął pierwszą od dwóch lat kampanię reklamową dżemów marki Łowicz. Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy i prowadzona...

19 stycznia 2004

Nestle wprowadza walentynkowe bomboniery Goplany

Nestle Polska SA, do której należy marka słodyczy Goplana, z okazji zbliżającego się święta zakochanych - czyli popularnych walentynek -...

19 stycznia 2004

Inventive Communication zajmie się działaniami PR dla Ricoh Polska

Agencja public relations Inventive Commmunication będzie od stycznia br. obsługiwała spółkę Ricoh Polska, dostawcę urządzeń automatyki biurowej. Wcześniej Ricoh Polska...

20 stycznia 2004

Media Tak przygotowało mapę czytelnictwa dzienników w powiatach

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, przygotował szczegółową, opracowaną na poziomie powiatów mapę czytelnictwa dzienników w Polsce. Wypływa z niej...

20 stycznia 2004

Plany redakcyjne, graficzne i marketingowe pisma "Dom & Wnętrze"

"Dom & Wnętrze", wydawany przez Edipresse Polska, w wydaniu marcowym zaprezentuje okładkę w nowej stylistyce. Wiesław Kędzierski, redaktor naczelny "Domu...

20 stycznia 2004

Pollena-Ewa ujednolica wizerunek swoich kosmetyków i obniża ceny

Spółka Pollena-Ewa rozpoczęła proces ujednolicania wizerunku oraz opakowań kosmetyków do pielęgnacji skóry. Według strategii marketingowej producenta powstanie jedna główna marka...

20 stycznia 2004

TequilaBTL Group pomimo przegranej w przetargu pracuje dla Geanta

Firma marketing services TequilaBTL Group będzie współtworzyć kampanię reklamową promującą nowy program lojalnościowy sieci handlowej Geant Polska i kartę Geant....

20 stycznia 2004

Kampania launchowa Octavii II największym wydarzeniem br. Skody

Skoda Auto Polska zwiększy w tym roku wydatki reklamowe w stosunku do 2003 r. Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu w Skoda...

20 stycznia 2004

IGRZ opublikuje raport ilościowy i rusza z serwisem internetowym

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikuje w styczniu br. najnowszy raport ilościowy dotyczący stanu posiadania poszczególnych firm reklamy zewnętrznej. "Zaprezentujemy...

20 stycznia 2004

Ford przeprowadzi kampanię "FX" promującą trzy modele samochodów

Spółka Ford Motor Company rozpoczyna kampanię reklamową "FX", w której prezentowane będą trzy modele samochodów Ford. Kreację przygotowała agencja Gruppa...

20 stycznia 2004

Samsung rozpoczyna kampanię reklamową telefonu SGH-X600

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rozpocznie w lutym br. kampanię mediową wspierającą launch rynkowy telefonu SGH-X600. Kampania outdoorowa rozpocznie...

20 stycznia 2004

Wawel rozpoczął pierwszą w historii kampanię marki batonów Maciek

Krakowski producent słodyczy ZPC Wawel SA rozpoczął miesięczną kampanię telewizyjną wspierającą markę batonów czekoladowych Maciek pod hasłem: "Lepszego batona nie...

20 stycznia 2004

TelePizza wspiera nową ofertę reklamą w telewizji i w kinach

TelePizza Poland Sp. z o.o., prowadząca sięć restauracji fast food, wprowadziła do swojej oferty nowy produkt o nazwie RollDog (parówka...

20 stycznia 2004

Raiffeisen Bank przygotował akcję BTL-ową kart płatniczych Visa

Raiffeisen Bank Polska SA rozpoczął akcję BTL-ową polegająca na organizacji loterii promocyjnej pod hasłem: "Poszukiwani: Siedmiu Szczęśliwców", której celem jest...

20 stycznia 2004

Kanał Planete wprowadza nowe logo i nową oprawę graficzną

Telewizyjny kanał dokumentalny Planete zmienia logo i oprawę graficzną. Zmiany mają na celu wzmocnienie wizerunku kanału jako stacji nowoczesnej -...

20 stycznia 2004

Dolisos Polska wspiera reklamą w prasie i radiu lek Drosetux

Dolisos Polska, polski oddział francuskiego producenta leków homeopatycznych Laboratoires Dolisos, wspiera reklamą w prasie i w radiu lek bez recepty...

20 stycznia 2004

PZU Życie promuje ubezpieczenia zdrowotne w Warszawie i Gdańsku

PZU Życie rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń zdrowotnych. Chodzi o wprowadzone przez spółkę ubezpieczenie zdrowotne Opieka Medyczna Premium w Warszawie i...

20 stycznia 2004

Marzena Chmielewska odeszła z Grupy Medialnej i pisma "Progresiff"

Marzena Chmielewska nie jest już dyrektorem wydawniczym Grupy Medialnej, wydawcy magazynu dla młodych "Progresiff". Jej obowiązki przejął redaktor naczelny pisma...

20 stycznia 2004

Iwona Kowalska przechodzi z Greya do BC MFD Media Communications

Iwona Kowalska, która w Grey Worldwide Warszawa pełniła funkcję event managera, przechodzi do agencji public relations BC MFD Media Communications...

20 stycznia 2004

Michał Kudła został nowym pracownikiem w GCI Warszawa

Zespół firmy public relations GCI Warszawa (należącej do grupy Grey Worldwide Warszawa) powiększył się o nowego pracownika. Jest nim Michał...

20 stycznia 2004

Według analiz Gemius rośnie popularność serwisów finansowych

Jak wynika z badań firmy Gemius, od kiku miesięcy rośnie popularność polskich serwisów o tematyce biznesowej i finansowej. Pozycję lidera...

20 stycznia 2004

RMF FM rozpoczęło sześciomiesięczną kampanię reklamową

Wystartowała sześciomiesięczna kampania reklamowa Radia RMF FM pod hasłem "Najlepsza muzyka. Do usłyszenia w RMF FM". Wysokość budżetu kampanii nie...

20 stycznia 2004

Team 7 finalizuje rozmowy z marketerami i rozpoczyna akcję PR

GMG Media Group kończy rozmowy z dużymi marketerami zainteresowanymi ewentualnym sponsoringiem grupy sportowców olimpijczyków. Przypomnijmy - GMG Media Group ma...

20 stycznia 2004

Beiersdorf-Lechia SA promuje żele pod prysznic Aroma 4 żywioły

Spółka Beiersdorf-Lechia rozpoczęła kampanię reklamową żeli pod prysznic Aroma 4 żywioły Nivea Bath Care. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa...

20 stycznia 2004

Lek Polska wspiera kampanią marki Immunal i Deprim

Wystartowała kampania reklamowa preparatu Immunal (Lek Polska), leku na przeziębienie i grypę. Jej autorem jest agencja reklamowa Demo Effective Launching....

20 stycznia 2004

Sigma International pracuje dla marki Merloni i powiększa zespół

Agencja public relations Sigma International wygrała konkurs na organizację serii pokazów premierowych urządzeń AGD marki Indesit. Pokazy przeznaczone dla pracowników...

20 stycznia 2004

Henkel wprowadza korekty do serwisu internetowego o kosmetykach

Henkel odświeżył serwis internetowy poświęcony kosmetykom. Jego autorem jest firma e-point. Serwis -www.schwarzkopf-henkel.pl- przygotowano w standardzie międzynarodowym. Zgromadzone w nim...

20 stycznia 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową Peugeot 607

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała najnowszą kampanię reklamową modelu samochodu Peugeot 607. Celem kampanii jest umocnienie jego wizerunku...

20 stycznia 2004

"Pani Domu" będzie drukowana na nowej jakości papierze

Axel Springer Polska rozpoczyna kolejny etap inwestycji w tygodniku "Pani Domu". Od numeru 6/2004 "Pani Domu" będzie drukowana w rotograwiurze...

20 stycznia 2004

Kaczoń będzie konsultował decyzje marketingowe klubu KSP Polonia

Lech Kaczoń, prezydent Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, zamierza konsultować działania marketingowe klubu piłkarskiego KSP Polonia. Spółka KSP Polonia została w...

20 stycznia 2004

Dyrektor marketingu Danone Polska wyjeżdża

Gerhard Barcus, dyr. marketingu Danone Polska, po dwóch latach pobytu zdecydował się z powodów rodzinnych zrezygnować ze stanowiska i powrócić...

21 stycznia 2004

Cytryna przygotuje co tydzień nowy spot reklamowy sieci Real

Agencja reklamowa Cytryna zajmie się realizacją pierwszej kampanii telewizyjnej sieci handlowej Real. "Przekonaliśmy klienta, że prowadzone od dwóch lat działania...

21 stycznia 2004

Pierwsza kampania korporacyjna Danone Polska

Przemysław Pohrybieniuk, członek zarządu i dyr. ds. relacji zewnętrznych Danone Polska, występuje w dwóch spotach reklamowych pierwszej korporacyjnej kampanii koncernu....

21 stycznia 2004

Platformy cyfrowe zabiegają o niższy podatek VAT, Cyfra Plus prowadzi kampanię na ten temat

Platformy cyfrowe Cyfra Plus i Cyfrowy Polsat zabiegają o niższy 7-proc. podatek VAT na usługi przez nie świadczone. W projekcie...

21 stycznia 2004

Sanofi-Synthelabo konsoliduje budżet reklamowy w Publicis Groupe

Od stycznia br. do agencji Publicis trafiła obsługa reklamowa wszystkich marek z portfolio firmy farmaceutycznej Sanofi-Synthelabo SA (sztandarowym produktem jest...

21 stycznia 2004

Donata Wolińska szefem działu detergentów i kosmetyków w Unileverze

Donata Wolińska objęła stanowisko marketing managera detergentów i kosmetyków w koncernie Unilever. Do stycznia br. zajmowała w strukturze Unilevera stanowisko...

21 stycznia 2004

Nowa identyfikacja wizualna Porozumienia bez Barier i Filmoteki Narodowej

Agencja Reklamowa Studio P Andrzeja Pągowskiego przygotowała nowe logo oraz cały system identyfikacji wizualnej dla Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie bez...

21 stycznia 2004

Levi Strauss Poland skupi się w 2004 r. na promocji modelu 501

Koncern Levi Strauss Poland zapowiada, że pod względem marketingowym najistotniejszym produktem w bieżącym roku będzie model 501. "Co kilkanaście lat...

21 stycznia 2004

Kamis odświeża Warzywko; nowy przetarg, wkrótce kampania

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami firma Kamis-Przyprawy SA wprowadza właśnie do sprzedaży jeden ze swoich kluczowych produktów - przyprawę uniwersalną Warzywko...

21 stycznia 2004

BAT zmieni opakowania papierosów Golden American Lights

British American Tobacco Polska SA (BAT) zmieni kolorystykę paczek papierosów marki Golden American Lights (zmiana dotyczy tylko tego wariantu). Zamiast...

21 stycznia 2004

Producent wspiera promocję konsumencką zup Vifon

Firma Tan-Viet International Ltd. Sp. z o.o., dystrybutor m.in. zup błyskawicznych Vifon, prowadzi promocję konsumencką i wspierającą ją kampanię reklamową...

21 stycznia 2004

Dwa nowe projekty miesięcznika "Mam dziecko"

"Mam dziecko" Wydawnictwa Bauer rozpoczyna dwa projekty. Od numeru lutowego miesięcznika wraz z Beiersdorf-Lechią (marka Nivea Baby) rusza całoroczny konkurs...

21 stycznia 2004

Euro AWK planuje montaż kilkuset nowych billboardów

Firma reklamy zewnętrznej Euro AWK zapowiada, że do końca tego roku zamontuje w całym kraju kilkaset billboardów. "Planujemy montaż 300-500...

21 stycznia 2004

Samoregulacje Coca-Coli nie wpłyną na organizację szkolnego turnieju piłkarskiego

Już po raz szósty Coca-Cola Services Poland organizuje turniej szkolnych drużyn piłkarskich Coca-Cola Cup. Firma rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do imprezy....