M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 stycznia 2004

"Mój Piękny Ogród" Burdy bardziej praktyczny i rozbudowany

Od numeru marcowego wzrośnie znaczenie praktyczne miesięcznika "Mój Piękny Ogród" wydawnictwa Burda Polska. Dotychczas krótkie tematyczne informacje ilustrowane małymi zdjęciami...

21 stycznia 2004

Mini Media rozszerza ofertę o możliwość druku plakatów

Spółka reklamy zewnętrznej Mini Media włączyła do swojej standardowej oferty także możliwość zlecania przez nią druku plakatów. "Ten krok to...

21 stycznia 2004

P&G wprowadził nowy produkt Max Factor i wspiera go kampanią

Procter & Gamble wprowadził na rynek nowy podkład Max Factor - Colour adapt. Debiut nowego kosmetyku wspierany jest kampanią reklamową....

21 stycznia 2004

Miesięcznik "Vaganzza" jest wystawiony na sprzedaż

Wydawnictwo Vaganzza wystawiło na sprzedaż bezpłatny warszawski miesięcznik "Vaganzza". Powody tej decyzji nie zostały podane. Jak powiedział Tomasz Michniewicz, redaktor...

21 stycznia 2004

Wkrótce nowa kampania reklamowa marki Turek

Pod koniec stycznia wystartuje nowa kampania reklamowa serów pleśniowych marki Turek należącej do Bongrain Polska Sp. z o.o. Kampania będzie...

21 stycznia 2004

HypoVereinsbank postawi w tym roku na BTL

HypoVereinsbank zamierza w tym roku skoncentrować swoje działania marketingowe na BTL-u. "Do naszej grupy docelowej, czyli właścicieli małych i średnich...

21 stycznia 2004

Reserved przygotowuje kampanię wiosenną

LPP SA, właściciel marki Reserved, przygotowuje kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji odzieży. Kampania ma wystartować na początku marca br. "Podstawowym kanałem...

21 stycznia 2004

Branże paliwowa i telekomunikacyjna przodują w programach lojalnościowych

Klienci najczęściej korzystają z programow lojalnościowych branż paliwowej i telekomunikacyjnej - wynika z badania firmy ContactPoint przeprowadzonego metodą CATI wśród...

21 stycznia 2004

Iza Dębska nowym new business representative w Demo

Pracę w agencji Demo Effective Launching Iza Dębska podjęła 19 stycznia, wcześniej pracowała jako specjalista ds. analizy rynku w Biurze...

21 stycznia 2004

Dyrektor marketingu Danone Polska wyjeżdża do Austrii

Gerhard Barcus, dyr. marketingu Danone Polska, po dwóch latach pobytu zdecydował się z powodów rodzinnych powrócić do Austrii. Będzie tam...

21 stycznia 2004

"Metropol" będzie sprzedawany w europejskim pakiecie

Bezpłatny dziennik "Metropol", wydawany przez spółkę TPP (należy do Metro International), będzie sprzedawany w międzynarodowym pakiecie reklamowym. We wspólnej ofercie...

21 stycznia 2004

Polifarb Cieszyn-Wrocław odświeży markę farb Dekoral

Firma Polifarb Cieszyn-Wrocław zamierza w tym roku przeprowadzić działania reklamowe, których celem jest odświeżenie wizerunku marki farb Dekoral. "Podjęliśmy decyzję...

21 stycznia 2004

Era sponsorem i partnerem siódmej edycji Olimpiady FM

W tym roku sponsorem i partnerem Olimpiady FM, największej zimowej imprezy organizowanej przez Radio RMF FM, jest Polska Telefonia Cyfrowa...

21 stycznia 2004

Sprostowanie

We wczorajszej informacji pt. "Ford przeprowadzi kampanię "FX" promującą trzy modele samochodów" błędnie podaliśmy wielkość sprzedaży samochodów Ford w 2003...

21 stycznia 2004

Mietkowska odchodzi z "Looka", magazyn ponownie kwartalnikiem

Decyzją wydawcy Barbara Mietkowska, redaktor naczelna miesięcznika "Look" (Wydawnictwo Bauer), odejdzie z magazynu. Jednocześnie od kwietnia br. Bauer zmieni częstotliwość...

22 stycznia 2004

"Avanti" - nowy magazyn Agory dla kobiet przewodnikiem po zakupach

Agora SA wyda w marcu miesięcznik "Avanti". Będzie on przeznaczony dla kobiet, poświęcony modzie i urodzie, pozycjonowany na wyższą półkę....

22 stycznia 2004

ESI Distribution wprowadzi nową markę wody mineralnej

Firma ESI Distribution należąca do struktur Nestle Polska SA przygotowuje do wprowadzenia na rynek nową wodę mineralną. Obecnie trwają prace...

22 stycznia 2004

Mietkowska odchodzi z "Looka", magazyn ponownie kwartalnikiem, w planach kampania

Decyzją wydawcy Barbara Mietkowska, redaktor naczelna miesięcznika "Look" (Wydawnictwo Bauer), odejdzie z magazynu. Jednocześnie od kwietnia br. Bauer zmieni częstotliwość...

22 stycznia 2004

Maria Zakrzewska przeszła z Leo Burnett Warszawa do DFF

Maria Zakrzewska została account directorem w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Wcześniej, przez siedem lat, pracowała w agencji reklamowej Leo Burnett...

22 stycznia 2004

O mniej więcej 10 proc. zdrożała telewizja według szacunków BR TVP

Według wstępnych szacunków Biura Reklamy TVP SA (BR TVP) ceny reklam w stacjach telewizyjnych są wyższe od ubiegłorocznych o mniej...

22 stycznia 2004

MRM/Momentum utworzyła dział strategii

Agencja marketing services MRM/Momentum utworzyła dział strategii. Obowiązki dyr. strategicznego objęła Anna Pasińska, która łączy je z funkcją new business...

22 stycznia 2004

Projekt radiowy ZPR zarobił na reklamie ponad 101 mln zł wg Expert Monitora

Projekt radiowy Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR), do którego należą sieci Eska i Gold FM, zarobił na reklamie 101,1 mln zł...

22 stycznia 2004

Odmienna wizja przyszłości SMB powodem odejścia Moniki Zarzyckiej

Powodem niedawnej rezygnacji Moniki Zarzyckiej ze stanowiska dyr. generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) była odmienna niż zarządu wizja przyszłości stowarzyszenia....

22 stycznia 2004

Kulczyk Tradex wesprze reklamą samochody dostawcze Volkswagena

Kulczyk Tradex planuje wsparcie reklamowe dla samochodów dostawczych Volkswagen Caddy i Volkswagen Transporter. Caddy będzie miał w marcu polską premierę....

22 stycznia 2004

Kampania przeciwko podniesieniu podatku VAT na prasę

Izba Wydawców Prasy (IWP) za pośrednictwem wybranych tytułów prasowych po raz kolejny nagłaśnia problem ewentualności wprowadzenia wyższej stawki VAT-u na...

22 stycznia 2004

Wprowadzenie nowej makiety "Samego Zdrowia" wspiera kampania

"Samo Zdrowie", miesięcznik o zdrowiu Hachette Filipacchi Polska, zmienia makietę od bieżącego numeru. Znajdzie się on na rynku 24 stycznia....

22 stycznia 2004

Goodyear będzie reklamował nowe opony, w planach także silne promocje sprzedażowe

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska wprowadzi na polski rynek w tym roku nowe produkty i wesprze je reklamowo. Wiosną na...

22 stycznia 2004

DaimlerChrysler zapowiada kampanię reklamową modelu 300 C

DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada kampanię reklamową modelu Chrysler 300 C. Model trafi na polski rynek w maju br. i w...

22 stycznia 2004

NoS/BBDO przygotował adaptację kosmicznej reklamy Airwaves

Wrigley Poland Sp. z o.o. rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową gumy do żucia Airwaves. Oryginalną kreację spotu przygotowała niemiecka agencja BBDO,...

22 stycznia 2004

Rada Reklamy zmieni swoją strukturę i zasady funkcjonowania

W ramach prac nad nowelizacją kodeksu etyki marketingowej Rada Reklamy i inne organizacje branżowe uzgodniły zapisy dotyczące nowej formuły funkcjonowania...

22 stycznia 2004

The Conference Board ma badać stan branży marketingowej w Polsce

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board planuje przeprowadzenie analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się marketingiem....

22 stycznia 2004

Scandinavian Tobacco rozdaje gadżety - film DVD z paczką papierosów

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA (ST) przygotowała promocję papierosów Nevada (nowa marka klasy King Size wprowadzona przez ST na rynek...

22 stycznia 2004

MBank się repozycjonuje, chce zbudować wizerunek banku uniwersalnego

MBank zapowiada na 2004 r. rozwój nowych produktów: kredytowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. "Chcemy stać się bankiem pierwszego wyboru, uniwersalnym, a...

22 stycznia 2004

Boots Healthcare promuje Clearasil Total Control

Koncern Boots Healthcare rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową kosmetyków do pielęgnacji skóry Clearasil Total Control. Jest to kolejny etap promocji tej...

22 stycznia 2004

Morliny będą reklamować Morlinki w telewizji

Morliny SA przeprowadzą kampanię reklamową produktów dla dzieci Morlinki. Jak powiedział Walery Lach, dyr. marketingu w Morlinach SA, najbliższe działania...

22 stycznia 2004

"Stylowy Dom" zmienia formułę okładki i wprowadza nowy dział

Miesięcznik poświęcony wnętrzom "Stylowy Dom" zmienia formułę okładki pisma i wprowadza nowy dział. Teraz na pierwszej okładce pojawia się zdjęcie...

22 stycznia 2004

Bell planuje promocję błyszczyków do ust

Kosmetyczna firma Bell planuje prasową kampanię reklamową błyszczyków do ust. Akcja reklamowa ruszy w kwietniu br. Jak powiedziała Małgorzata Obara,...

22 stycznia 2004

Firma Filmdesign rozwija ofertę usług filmcentive i event marketingu

Firma Filmdesign rozwija ofertę usług filmcentive i event marketingu. "Filmcentive to nasza autorska propozycja działań motywacyjnych połączonych z aktywnością artystyczną...

22 stycznia 2004

"Dzień dobry" celuje w mieszkańców miast odpoczywających w górskich kurortach

DD Media, wydawca "Dzień dobry". przygotował na ferie zimowe wydanie specjalne tego bezpłatnego tygodnika. Nosi ono tytuł "Dzień dobry w...

22 stycznia 2004

Wrangler, Lee i His będą wspierane wiosenną akcją w internecie i sklepach

Firma VF, dytrybutor marek Wrangler, Lee i His, zapowiedziała wiosenną kampanię reklamową, która skoncentruje się na promocji odzieży w internecie...

22 stycznia 2004

Wafle Grześki po raz czwarty zdobyły tytuł Towar Roku

Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...

23 stycznia 2004

Agros Nova wyda w br.103 mln zł na marketing, inwestycje i rozwój

Agros Nova zamierza w tym roku wydać 78,5 mln zł na wsparcie marketingowo-sprzedażowe, 21,2 mln zł na inwestycje w produkcję...

23 stycznia 2004

Konkurs reklamowy KTR-u zaplanowany na kwiecień

Na ostatnim spotkaniu Klubu Twórców Reklamy (KTR) ustalono, że prace do nowego konkursu kreacji w reklamie można zgłaszać do 29...

23 stycznia 2004

Agora i ZPR rozmawiają z CR Media Consulting o współpracy na wyłączność

Grupy radiowe Agory SA i Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych prowadzą rozmowy z firmą CR Media Consulting SA na temat wyłącznościowej współpracy....

23 stycznia 2004

Image Art strategiczną agencją reklamową MTV Polska

Agencja reklamowa Image Art zajmie się kompleksową obsługą budżetu marketingowego telewizji MTV Polska. Izabella Miejłuk, dyrektor marketingu i PR w...

23 stycznia 2004

Aster rozpoczyna projekt wdrażania cyfrowej telewizji kablowej

Operator sieci telewizji kablowej Aster firma Aster City Cable rozpoczyna projekt wdrażania cyfrowej telewizji kablowej. Usługa telewizji cyfrowej w kablu...

23 stycznia 2004

NoS/BBDO zwiększa zatrudnienie w działach kreacji i account

W agencji reklamowej NoS/BBDO pojawiło się 5 nowych pracowników. Ewa Natkaniec objęła stanowisko art directora. Ukończyła ASP Wydział Grafiki w...

23 stycznia 2004

Mariusz Kozak-Zagozda kieruje marketingiem dla marki Cropp w LPP

Producent odzieży LPP SA, właściciel m.in. marki Reserved, stworzył oddzielny dział marketingu dla nowej marki Cropp, która ma być kierowana...

23 stycznia 2004

Książki poszerzają brand tygodnika "Życie na Gorąco"

"Życie na Gorąco", tygodnik Wydawnictwa Bauer, rozszerza brand. Pod logo magazynu rozpoczęła się publikacja książek - "Życiorysy Życia na Gorąco"....

23 stycznia 2004

"Metro" łączone w Warszawie z prenumeratą "Gazety Wyborczej"

Bezpłatny dziennik Agory SA "Metro" jest dołączany do wydawanej przez spółkę "Gazety Wyborczej". Akcją objęci są prenumeratorzy warszawscy "Gazety Wyborczej"....