M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 stycznia 2004

Nowa gazeta podatkowa - "Twoja Gazeta Podatkowa"

"Twoja Gazeta Podatkowa" jest pierwszą ogólnopolską gazetą Wydawnictwa Podatkowego Gofin Sp. z o.o. z Gorzowa Wielkopolskiego. Ukazuje się od 12...

23 stycznia 2004

Claritas Polska zmieni nazwę na Acxiom

Dostawca baz danych Claritas Polska zmieni nazwę na Acxiom. Operacja rebrandingu jest planowana na koniec marca br. Zmiana nazwy jest...

23 stycznia 2004

IAA wesprze swoje akcje społeczne ideą corporate social responsibility

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) zamierza kontynuować w tym roku realizację projektów społecznych związanych z programem "Marketing dla przyszłości"....

23 stycznia 2004

Mitsubishi promuje wyprzedaże i chwali się wynikami w Rajdzie Dakar

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, prowadzi obecnie dwie taktyczne kampanie reklamowe. Jedna z nich ma charakter "wyprzedażowy",...

23 stycznia 2004

Ruszyła kolejna kampania telewizyjna Crunchips Crust

W tym tygodniu rozpoczęła się druga kampania reklamowa marki chipsów Crunchips Crust produkowanych przez The Lorenz Bahlsen Snack World. 30-sekundowe...

23 stycznia 2004

Przedświąteczna promocja "etnicznych" kubków Primy

Producent kawy - firma Prima SA - przygotował promocję sprzedaży, której głównym elementem są zestawy promocyjne. Do dwóch kaw Prima...

23 stycznia 2004

Call Center Poland podpisała pierwszy kontrakt na obsługę linii wielojęzycznej

Call Center Poland podpisała pierwszy kontrakt na obsługę infolinii wielojęzycznej. Spółka nie podaje nazwy tego klienta - zdradza tylko, że...

23 stycznia 2004

IMIGe Poland realizuje kampanie na lodowiskach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland przygotowała dwie kampanie reklamowe na lodowiskach. "Kampanie realizowane są zarówno na nośnikach outdoorowych, jak i...

23 stycznia 2004

Ströer prowadzi kampanię pod hasłem "Bierz go!"

Ströer Out of Home Media prowadzi kampanię autoreklamową pod tytułem "Bierz go!". Jak podaje firma, jej celem jest wskazanie billboardu...

23 stycznia 2004

Wspólny konkurs Clear Channel Poland, RMF FM i Kino Świat

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, stacja radiowa RMF FM i dystrybutor filmowy Kino Świat zrealizowały wspólnie konkurs na najlepszy...

23 stycznia 2004

Masalski przestał być dyrektorem marketingu Fiata

Wojciech Masalski przestał pełnić funkcję dyrektora marketingu w koncernie Fiat Auto Poland. "Współpracę z naszą firmą Wojciech Masalski zakończył z...

23 stycznia 2004

Agnieszka Durska przechodzi z Partner of Promotion do firmy farmaceutycznej

Agnieszka Durska rezygnuje ze stanowiska account executive w firmie public relations Partner of Promotion i od 16 lutego obejmie stanowisko...

23 stycznia 2004

Tomasz Ciecierski na czele studia DTP w agencji Cytryna

Tomasz Ciecierski został szefem studia DTP w agencji reklamowej Cytryna. Przez ostatnie cztery lata był związany z agencją G7 (D'Arcy)...

23 stycznia 2004

Cyfrowy gazetowy system wydawniczy CtP Agfy w drukarni Polskapresse

Spółka Agfa poinformowała, że uruchomiła drugi w Polsce cyfrowy system wydawniczy CtP w drukarni Polskapresse - Oddział Prasa Bałtycka. Zostały...

23 stycznia 2004

Knorr sponsorem Oskarów Kulinarnych

Marka Knorr po raz drugi będzie sponsorem imprezy branżowej Oskary Kulinarne, której celem jest nagrodzenie osób mających największy wkład w...

23 stycznia 2004

MM Communications zajmie się organizacją mistrzostw Polski w golfie

Agencja MM Communications, firma Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny, zajmie się organizacją mistrzostw Polski w golfie 2004, podobnie jak czyniła...

23 stycznia 2004

Wyjaśnienie: Maria Zakrzewska negocjuje kontrakt z DougFaberFamily

W nawiązaniu do opublikowanej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" informacji pt. "Maria Zakrzewska przeszła z Leo Burnett Warszawa do DFF"...

23 stycznia 2004

Star Media zostało domem mediowym Hachette

Star Media jest domem mediowym wydawnictw Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie") i Hachette Filipacchi Magazine ("Marie...

26 stycznia 2004

Mediaedge:cia zwiększył obroty netto o 6-7 proc. w 2003 r.

Dom mediowy Mediaedge:cia zwiększył w 2003 r. obroty netto o 6-7 proc. w stosunku do 2002 r. "To był dobry...

26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

26 stycznia 2004

Aiwa przygotowuje na marzec kampanię, dalsze repozycjonowanie marki

Sony Poland rozpocznie w marcu kampanię reklamową marki Aiwa. Pretekstem do jej przeprowadzenia będzie wprowadzanie na polski rynek nowej linii...

26 stycznia 2004

Nowy wizerunek Frugo wykonany w systemie Disruption

Na początku lutego startuje pierwsza kampania marki Frugo (Krynica Zdrój Sp. z o.o.) autorstwa TBWAWarszawa. Budżet ten trafił do agencji...

26 stycznia 2004

Fiksy Knorra wsparte silną promocją i kampanią telewizyjną

Marka Knorr planuje na początku lutego br. wzmożone działania promocyjne i reklamowe dla kategorii fiksów. "Tą akcją Unilever Bestfoods zamierza...

26 stycznia 2004

Corporate Profiles DDB Group wydziela strukturę brandconsultingową

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami menedżerów Corporate Profiles DDB Group w ramach grupy zostanie wyodrębniona struktura zajmująca się usługami z zakresu...

26 stycznia 2004

Zmiany personalne w koncernie Unilever Polska

Katarzyna Czerwiakowska została marketing managerem kategorii herbaty w Unilever Polska. Z firmą jest związana od 10 lat. Ostatnio pracowała w...

26 stycznia 2004

Andrzej Skubiszewski dyrektorem sprzedaży w Gallaher Polska

Andrzej Skubiszewski awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży w firmie tytoniowej Gallaher Polska (właściciel m.in. marek Benson & Hedges, Silk Cut...

26 stycznia 2004

Wizerunkowa kampania Lay's

W uzupełnieniu informacji w Dziennym Serwisie z dn. 15 stycznia nt. promocji konsumenckiej chipsów Lay's i Lay's Max informujemy, iż...

26 stycznia 2004

Unilever wprowadza nową linię kosmetyków Dove

Koncern Unilever Polska wprowadza na rynek nową linię produktów Dove pod nazwą Ujędrniająca Linia. W skład tej linii wejdą żel...

26 stycznia 2004

TPP będzie wydawać "Metropol" poza Warszawą

Spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", zamierza wyjść z gazetą poza obszar Warszawy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie wiadomo, w jakich...

26 stycznia 2004

Gallaher wspiera BTL-owo swoje dwie nowe marki papierosów

Firma Gallaher Polska Sp. z o.o. wspiera BTL-owo wprowadzenie na rynek dwóch nowych marek międzynarodowych papierosów: Benson & Hedges i...

26 stycznia 2004

Ferrero wprowadza nowy wariant Tic Taca; w planach kampania

Ferrero Polska Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy wariant cukierków Tic Tac Spearmint. Producent planuje kampanię reklamową w telewizji,...

26 stycznia 2004

BGŻ rozpoczął radiowo-prasową kampanię rocznych lokat Akces

Bank BGŻ SA rozpoczął kampanię wspierającą nowy produkt - roczne lokaty Akces III. Celem kampanii jest zarówno wsparcie sprzedaży produktu,...

26 stycznia 2004

W magazynie "Ładny Dom" nowy dział rynkowy "Salon firmowy"

"Ładny Dom", miesięcznik Agory SA, pracuje nad udoskonalaniem makiety i dalszymi zmianami redakcyjnymi, po przeprowadzeniu szczegółowych badań na dużej grupie...

26 stycznia 2004

Darek Zatorski jurorem konkursu D&AD

Darek Zatorski, dyrektor kreatywny Leo Burnett Warszawa, został zaproszony przez British Design & Art Direction (D&AD) do udziału w obradach...

26 stycznia 2004

Murator obudowuje markę "Dobre Wnętrze" i rozszerza formułę pisma

Wydawnictwo Murator będzie w br. obudowywać markę miesięcznika "Dobre Wnętrze". Działania będą wychodziły poza dołączanie dodatków tematycznych jak dotychczas, choć...

26 stycznia 2004

P&G uruchomił serwis www marki Olay

Procter & Gamble uruchomił serwis internetowy promujący markę kosmetyków Olay. Brand ten pod koniec ub.r. miał swój relaunch w Polsce...

26 stycznia 2004

Mediaedge:cia zwiększył obroty netto o 6-7 proc. w 2003 r.

Dom mediowy Mediaedge:cia zwiększył w 2003 r. obroty netto o 6-7 proc. w stosunku do 2002 r. "To był dobry...

26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

26 stycznia 2004

Aiwa przygotowuje na marzec kampanię, dalsze repozycjonowanie marki

Sony Poland rozpocznie w marcu kampanię reklamową marki Aiwa. Pretekstem do jej przeprowadzenia będzie wprowadzanie na polski rynek nowej linii...

26 stycznia 2004

Nowy wizerunek Frugo wykonany w systemie Disruption

Na początku lutego startuje pierwsza kampania marki Frugo (Krynica Zdrój Sp. z o.o.) autorstwa TBWAWarszawa. Budżet ten trafił do agencji...

26 stycznia 2004

Fiksy Knorra wsparte silną promocją i kampanią telewizyjną

Marka Knorr planuje na początku lutego br. wzmożone działania promocyjne i reklamowe dla kategorii fiksów. "Tą akcją Unilever Bestfoods zamierza...

26 stycznia 2004

Corporate Profiles DDB Group wydziela strukturę brandconsultingową

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami menedżerów Corporate Profiles DDB Group w ramach grupy zostanie wyodrębniona struktura zajmująca się usługami z zakresu...

26 stycznia 2004

Zmiany personalne w koncernie Unilever Polska

Katarzyna Czerwiakowska została marketing managerem kategorii herbaty w Unilever Polska. Z firmą jest związana od 10 lat. Ostatnio pracowała w...

26 stycznia 2004

Andrzej Skubiszewski dyrektorem sprzedaży w Gallaher Polska

Andrzej Skubiszewski awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży w firmie tytoniowej Gallaher Polska (właściciel m.in. marek Benson & Hedges, Silk Cut...

26 stycznia 2004

Wizerunkowa kampania Lay's

W uzupełnieniu informacji w Dziennym Serwisie z dn. 15 stycznia nt. promocji konsumenckiej chipsów Lay's i Lay's Max informujemy, iż...

26 stycznia 2004

Unilever wprowadza nową linię kosmetyków Dove

Koncern Unilever Polska wprowadza na rynek nową linię produktów Dove pod nazwą Ujędrniająca Linia. W skład tej linii wejdą żel...

26 stycznia 2004

TPP będzie wydawać "Metropol" poza Warszawą

Spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", zamierza wyjść z gazetą poza obszar Warszawy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie wiadomo, w jakich...

26 stycznia 2004

Gallaher wspiera BTL-owo swoje dwie nowe marki papierosów

Firma Gallaher Polska Sp. z o.o. wspiera BTL-owo wprowadzenie na rynek dwóch nowych marek międzynarodowych papierosów: Benson & Hedges i...

26 stycznia 2004

Ferrero wprowadza nowy wariant Tic Taca; w planach kampania

Ferrero Polska Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy wariant cukierków Tic Tac Spearmint. Producent planuje kampanię reklamową w telewizji,...

26 stycznia 2004

BGŻ rozpoczął radiowo-prasową kampanię rocznych lokat Akces

Bank BGŻ SA rozpoczął kampanię wspierającą nowy produkt - roczne lokaty Akces III. Celem kampanii jest zarówno wsparcie sprzedaży produktu,...