M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 stycznia 2004

W magazynie "Ładny Dom" nowy dział rynkowy "Salon firmowy"

"Ładny Dom", miesięcznik Agory SA, pracuje nad udoskonalaniem makiety i dalszymi zmianami redakcyjnymi, po przeprowadzeniu szczegółowych badań na dużej grupie...

26 stycznia 2004

Darek Zatorski jurorem konkursu D&AD

Darek Zatorski, dyrektor kreatywny Leo Burnett Warszawa, został zaproszony przez British Design & Art Direction (D&AD) do udziału w obradach...

26 stycznia 2004

Murator obudowuje markę "Dobre Wnętrze" i rozszerza formułę pisma

Wydawnictwo Murator będzie w br. obudowywać markę miesięcznika "Dobre Wnętrze". Działania będą wychodziły poza dołączanie dodatków tematycznych jak dotychczas, choć...

26 stycznia 2004

P&G uruchomił serwis www marki Olay

Procter & Gamble uruchomił serwis internetowy promujący markę kosmetyków Olay. Brand ten pod koniec ub.r. miał swój relaunch w Polsce...

27 stycznia 2004

Wzrost sprzedaży tańszego "Życia Warszawy", zmiany w pionie marketingu dziennika

Obniżenie ceny egzemplarzowej "Życia Warszawy" przyniosło, według wydawcy dziennika - Domu Prasowego, wzrost sprzedaży średnio o mniej więcej 20 proc....

27 stycznia 2004

Jerzy Janczak odchodzi z Marquard Sport Media

Jerzy Janczak, prezes i dyr. generalny Marquard Sport Media, odchodzi z wydawnictwa. Jak mówi Rafał Sękowski, specjalista ds. marketingu i...

27 stycznia 2004

Zofia Fleming nowym group account directorem w Upstairs Y&R

Zofia Fleming została nowym group account directorem w Upstairs Young & Rubicam. Stanowisko objęła 5 stycznia, wcześniej, od 1999 r....

27 stycznia 2004

KBR przychylny udziałowi SAR-u w pracach nad standardem badań radiowych

Komitet Badań Radiowych (KBR) rozpoczął prace nad standardem badań radiowych na rok 2005 i lata następne. Rozpoczęcie prac związane jest...

27 stycznia 2004

Właściciele agencji Market Point i Theta utworzyli agencję full service

Ingemar Kullgren i Arthur Byra, właściciele agencji Market Point Holst & Company, oraz Rafał Starnawski i Michał Sokołowski, właściciele agencji...

27 stycznia 2004

BMW rozpoczyna kampanię reklamową BMW X3

Spółka BMW Group Polska rozpoczyna kampanię reklamową modelu X3. Potrwa ona przez cały luty i obejmie telewizje tematyczne, prasę i...

27 stycznia 2004

Rośnie ilość czasu przeznaczonego na reklamy we wszystkich największych stacjach

Firma badawcza AGB Polska przygotowała analizę dotyczącą dynamiki polskiego rynku reklamy telewizyjnej w ostatnich 3 latach. Wynika z niej, że...

27 stycznia 2004

Arkadius zostaje ambasadorem marki Wyborowa

Polski projektant Arkadius będzie ambasadorem marki wódki Wyborowa z portfolio Pernod Ricard. Arkadius ma pomóc w kreowaniu wizerunku marki zarówno...

27 stycznia 2004

Wally Olins ma pomóc w stworzeniu identyfikacji marki Polska

Wally Olins, światowej sławy autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, ma pomóc Polsce w odnalezieniu własnej identyfikacji i stworzeniu spójnego...

27 stycznia 2004

BAT zmienia opakowania papierosów Jan III Sobieski Lights

British American Tobacco Polska SA (BAT) zmienia kolorystykę opakowań wariantu Lights swojej najważniejszej marki papierosów - Jan III Sobieski. Jak...

27 stycznia 2004

Broker FM wybrał software Break Time, a nie MarkSell, jak wcześniej planował

Broker FM, dom sprzedaży radia RMF FM, podpisał umowę z francuską firmą Peak Time na zakup oprogramowania Break Time służącego...

27 stycznia 2004

"Fakt" nagłaśnia swój poziom czytelnictwa i profil czytelników

Dziennik "Fakt" na kolejnych trzech stronach reklamowych w "Newsweek Polska" (oba tytuły wydawane przez Axel Springer Polska) informuje o swoich...

27 stycznia 2004

Kamis-Przyprawy rewitalizuje markę i produkty

Firma Kamis-Przyprawy SA po 12 latach rewitalizuje markę i swoje produkty. "W tym roku zamierzamy zmienić opakowania wszystkich produktów, a...

27 stycznia 2004

Colgate wesprze kampanią nowy wariant Colgate Total Advanced Fresh

Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy wariant pasty do zębów - Colgate Total Advanced Fresh. Jego debiut...

27 stycznia 2004

Maspex wspiera reklamowo i promocyjnie markę soków Kubuś

Maspex Wadowice prowadzi akcję pod hasłem "Kubuś dla Odkrywców" promującą soki marki Kubuś. Wczoraj ruszyła wspierająca ją telewizyjna kampania reklamowa....

27 stycznia 2004

Wydawca miesięcznika "Villa" poszerza formułę pisma

Redakcja miesięcznika wnętrzarskiego "Villa" (wydawanego przez Migut Media) poszerza formułę pisma. W tytule pojawiają się nowe działy tematyczne: "Meble autorskie",...

27 stycznia 2004

McDonald's Polska rozpoczyna promocję Happy Meal - "Mój brat niedźwiedź"

McDonald's Polska rozpoczyna promocję kolejnego zestawu Happy Meal - "Mój brat niedźwiedź". Potrwa ona do 19 lutego, a jej grupą...

27 stycznia 2004

Nominacje do Impactorów ogłoszone

Znane są już nominacje do nagrody Impactory Roku 2003 w następujących kategoriach: agencja reklamowa (Corporate Profiles DDB, Leo Burnett, PZL),...

27 stycznia 2004

"Dzień dobry" w Gdańsku będzie ukazywać się w poniedziałki

Bezpłatny tygodnik "Dzień dobry" (wydawca: DD Media) w Gdańsku będzie ukazywać się także w poniedziałki. Od 2 lutego w Gdańsku...

27 stycznia 2004

Ad.net sprzeda przestrzeń reklamową na internetowej aukcji

Internetowa sieć reklamowa Ad.net ma zamiar sprzedać bannery reklamowe w komunikatorze Gadu-Gadu na internetowej aukcji. Jej przedmiotem mają być reklamy,...

27 stycznia 2004

Leo Burnett Warszawa wyróżniona przez AdForum.com

Leo Burnett Warszawa otrzymała tytuł Creative Hit Silver (Poland) 2003 przyznany przez branżowy portal AdForum.com za reklamę internetową "Ikea -...

27 stycznia 2004

Marka Durex będzie promowana walentynkowym konkursem w internecie

Spółka SSL Healthcare Polska będąca właścicielem marki Durex rozpoczyna dzisiaj w internecie akcję promocyjną związaną ze zbliżającymi się walentynkami. Akcja...

28 stycznia 2004

Jan Dworak został prezesem TVP

Niespodziewanie nowym prezesem Telewizji Polskiej został Jan Dworak. Kandydaturę Dworaka zaczęto brać pod uwagę po tym, jak żaden z trzech...

28 stycznia 2004

Testardo Red Cell - oficjalnie za miesiąc

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates (która po zakupie przez WPP agencji Bates ma zostać włączona do struktur sieci Red...

28 stycznia 2004

Nowy dyr. generalny JWT/Parintex w przyszłym tygodniu

J. Walter Thompson/Parintex będzie miała nowego dyr. generalnego (po rozstaniu się w ub.r. z pełniącym tę funkcję Piotrem Pokrzywą -...

28 stycznia 2004

Lowe GGK wzmacnia swój dział obsługi klienta

W Lowe GGK na stanowisku account supervisora rozpoczyna pracę Zuzanna Warowna, która w zespole prowadzonym przez Jędrzeja Oleszkiewicza, group account...

28 stycznia 2004

Beata Szewczyk nowym product managerem miesięcznika "Marie Claire"

Beata Szewczyk jest nowym product managerem magazynu "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Zastąpiła Anetę Białecką, która rozstała się z wydawnictwem....

28 stycznia 2004

Bartosz Burski szefem sprzedaży w Radiu Plus Warszawa

Bartosz Burski został szefem sprzedaży w Radiu Plus w Warszawie. Jest to nowe stanowisko w tej stacji. Burski przez siedem...

28 stycznia 2004

Urszula Obrębska zastąpiła Martę Olszewską w wydawnictwie Cicha Lipa

Urszula Obrębska zastąpiła Martę Olszewską na stanowisku promotion & PR managera w wydawnictwie Cicha Lipa, wydawcy tytułów "Fluid", "Dosdedos", "Bunny...

28 stycznia 2004

URTiP skontroluje Błękitną Linię TP SA

Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty (URTiP) zapowiedział przeprowadzenie kontroli funkcjonowania systemu obsługi klienta Telekomunikacji Polskiej SA. Według Jacka Strzałkowskiego, rzecznika...

28 stycznia 2004

Innowacyjna taktyka cenowa dla płyt DVD firmy Vision

Dwupłytowa wersja specjalna DVD filmu "Terminator 2 - Dzień Sądu" będzie dostęopna przez pierwszy miesiąc sprzedaży po promocyjnej cenie 69,99...

28 stycznia 2004

Adidas rozpocznie w lutym kampanię produktowo-wizerunkową

Adidas Poland Sp. z o.o. planuje rozpoczęcie w lutym kampanii prasowej o charaketerze produktowo-wizerunkowym. Nosi ona roboczą nazwę "Product Leadership"...

28 stycznia 2004

Dialog planuje kampanie wspierające proces budowania marki

Wrocławska Telefonia Dialog SA planuje na marzec kampanię produktową, która promować będzie prefiks 1011 tego operatora. Kolejna kampania produktowa rozpocznie...

28 stycznia 2004

Promocja skoro świt książki "Harry Potter i Zakon Feniksa"

Wydawnictwo Media Rodzina zapowiada promocję nowej, piątej części przygód Harry'ego Pottera - "Harry Potter i Zakon Feniksa". Premiera książki odbędzie...

28 stycznia 2004

Operatorzy wspólnie uruchamiają sieć GSM w warszawskim metrze

Na mocy porozumienia trójki operatorów sieci komórkowych GSM: Polskiej Telefonii Cyfrowej (sieć Era), Polkomtela (Plus GSM) i PTK Centertel (sieć...

28 stycznia 2004

Trwa kampania o sekundowym naliczaniu Simplusa

Ruszyła nowa kampania Simplusa "Sekundowe naliczanie", skierowana do ludzi mieszkających w małych miastach i wsiach. Simplus wprowadził do swojej oferty...

28 stycznia 2004

Imperial Tobacco promuje nowe papierosy R1 Gold

Imperial Tobacco Polska (dawniej: Reemtsma Polska) wprowadził na rynek nowy wariant papierosów marki R1 typu lights pod nazwą R1 Gold....

28 stycznia 2004

Magazyn "CXO" przygotował nowe projekty dla środowiska menedżerów

"CXO Magazyn Kadry Zarządzającej", miesięcznik wydawnictwa IDG Poland SA, rozpoczął nowe środowiskowe projekty promujące tytuł. Zainagurowały działalność Klub Strategów -...

28 stycznia 2004

Faxe przygotował kolejną "filmową" promocję piwa tej marki

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor duńskiego piwa Faxe, przygotował kolejną kampanię prosprzedażową tej marki. Do czteropaku Faxe...

28 stycznia 2004

Suzuki Motor Poland rozpocznie kampanię modelu Ignis

Koncern Suzuki Motor Poland rozpocznie na początku lutego kampanię reklamującą model Ignis. Przygotowała ją agencja reklamowa Wizard, a planowaniem i...

28 stycznia 2004

TBWATelescope pomaga teatrowi K2 w zmianie wizerunku

Wrocławski teatr K2 podjął współpracę z agencją TBWATelescope istniejącą w strukturach TBWACommunication Group, której zadaniem jest współpraca z fundacjami i...

28 stycznia 2004

"Pani" ukazuje się pod koniec miesiąca, nowy spot tytułu w telewizji

"Pani", miesięcznik dla kobiet Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"), zmieniła cykl wydawniczy. Od bieżącego lutowego numeru ukazywać się będzie zawsze...

28 stycznia 2004

Wydawnictwo PIK będzie wydawało dwutygodnik "beat.pl"

Wydawnictwo PIK rozpocznie w II połowie marca wydawanie nowego magazynu muzycznego - "beat.pl". "Core targetem magazynu będą osoby w wieku...

28 stycznia 2004

Agencja BC MFD rozszerza współpracę z Bolsem

Agencja public relations BC MFD media communications będzie obsługiwać cztery kolejne marki z portfolio firmy Bols: Metaxa, Jim Beam, Grant's...

28 stycznia 2004

Ströer ma najwięcej tablic tradycyjnych 5,04x2,38 - prawie 18 tys.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała najnowszy raport ilościowy. Jest on podstawowym narzędziem opisu polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Z raportu wynika,...

28 stycznia 2004

180 Public Relations obsłuży Uzdrowiska SPA Nałęczów

Należąca do grupy Leo Burnett agencja 180 Public Relations zajmie się obsługą PR-ową Uzdrowiska SPA Nałęczów. Agencja będzie odpowiedzialna za...