M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 lutego 2004

Carat Polska wprowadza nową sieciową identyfikację wizualną

Dom mediowy Carat Polska należący do grupy Aegis Media wprowadził dzisiaj nową identyfikację wizualną. Nowe corporate identity zostało jednocześnie wdrożone...

2 lutego 2004

Avon Cosmetics wyda o co najmniej 10 proc. więcej na reklamę

Tegoroczny budżet marketingowy Avon Cosmetics Polska będzie większy od ubiegłorocznego. Według Barbary Goździkowskiej, dyrektor marketingu i PR na obszar Europy...

2 lutego 2004

Wojciech Masalski został marketing managerem w centrali GM-Daewoo

Wojciech Masalski, który do końca ub.r. pracował w koncernie Fiat Auto Poland na stanowisku marketing managera, objął na początku stycznia...

2 lutego 2004

Nowy zastępca redaktor naczelnej Małgorzaty Domagalik w "Pani"

Iwona Kwiecińska-Kałuża zastąpi Joannę Dowgiałło-Tyszkę na stanowisku zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika "Pani" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost"). Joanna Dowgiałło-Tyszka...

2 lutego 2004

"Kuchnia" na wyższą półkę i skierowana także do młodszych odbiorców

"Kuchnia", miesięcznik kulinarny Agory SA, otrzymała od wydania lutowego nową okładkę, nową szatę graficzną i nowe logo. Wprowadziła nowy sposób...

2 lutego 2004

Miesięcznik "BusinessWeek" stanie się dwutygodnikiem

Polska edycja magazynu ekonomicznego "BusinessWeek" przejdzie z miesięcznego na dwutygodniowy cykl wydawniczy. O podjęciu takiej decyzji powiedział Amadeusz Król, wiceprezes...

2 lutego 2004

Progift - nowa agencja BTL

Artur Owczarski, który odchodzi ze stanowiska lidera projektów w agencji Marka PR, i Piotr Zieliński, który pełnił funkcję dyrektora zarządzającego...

2 lutego 2004

Kampania Nykredit Banku Hipotecznego SA wychodzi poza Warszawę

Wczoraj rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Nykredit Banku Hipotecznego SA wprowadzająca ofertę banku na nowe rynki lokalne w Polsce. Dotychczas...

2 lutego 2004

Lego wraca do starej nazwy zabawek dla maluchów

Lego Explore, marka zabawek dla dzieci w wieku 0-4 lata wprowadzona na polski rynek w czerwcu 2002 r., mająca zastąpić...

2 lutego 2004

Tygodnik "Przekrój" dołączy płyty z serii "Biografie"

Najbliższe wydanie "Przekroju" (Edipresse Polska) zostanie wzbogacone o płytę VCD z biografią Billa Gatesa. Po raz pierwszy wydawnictwo dołączy do...

2 lutego 2004

"Gazeta Prawna" od dziś odmieniona; zmiany wspierane kampanią

"Gazeta Prawna", dziennik Wydawnictwa Infor, ukazuje się od dziś w mocno odmienionym kształcie. Zmiany w gazecie komunikowane będą za pomocą...

2 lutego 2004

Monolith Video wprowadza nową strategię sprzedaży i obniża ceny filmów nawet o 60 proc.

Firma Monolith Video Sp. z o.o., zajmująca się dystrybucją filmów wideo na płytach DVD i kasetach VHS, zdecydowała się znacząco...

2 lutego 2004

Onken wprowadził na rynek jogurt aloesowy; w planach kampanie

Producent przetworów mlecznych Onken Polska Sp. z o.o. rozszerzył swoją ofertę o nowy jogurt o smaku aloesu. Aleksandra Ruszczyńska, specjalista...

2 lutego 2004

Ruszyła kampania wizerunkowa piwa Dębowe Mocne na outdoorze

Do końca lutego będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa marki piwa Dębowe Mocne produkowanego przez Kompanię Piwowarską SA na nośnikach reklamy...

2 lutego 2004

PCM wprowadzi nowe gwarancje jakości swojej bazy BtoB

Firma marketing services Polskie Centrum Marketingowe (PCM) będzie co sześć miesięcy w 100 proc. weryfikować swoją bazę danych i wprowadzi...

2 lutego 2004

Promocja "Polityki" w telewizji, brand będzie dalej obudowywany

Tygodnik "Polityka" będzie w tym roku silniej promowany, także w telewizji. "Promocja dotyczyć będzie wybranych numerów pisma w br. Będzie...

2 lutego 2004

Od lutego br. TVN24 dostępny w Cyfrowym Polsacie

Od lutego br. kanał TVN24 (Grupa ITI) będzie dostępny w ofercie platformy Cyfrowy Polsat. W pakiecie podstawowym zastąpi kanał filmowy...

2 lutego 2004

"Wprost" aktywniej wykorzysta w tym roku promocję telewizyjną

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR "Wprost"), wydawca tygodnika "Wprost" oraz czterech miesięczników ("BusinessWeek", "Pani", "Mój Pies" i "Rejs"), przeznaczy 10-11 mln...

3 lutego 2004

Oriflame zwiększy wydatki reklamowe o 50 proc., pierwsza kampania wizerunkowa

Oriflame Poland, producent kosmetyków dystrybuowanych w systemie sprzedaży bezpośredniej, zwiększył tegoroczny budżet reklamowy o blisko 50 proc. w porównaniu z...

3 lutego 2004

Bank BPH sponsoruje relacje z rejsu Romana Paszkego i rusza z kampanią

Bank BPH będzie prawdopodobnie oficjalnym sponsorem relacji z wyprawy dookoła świata jachtu Romana Paszkego w TVP. Jacek Balcer, rzecznik prasowy...

3 lutego 2004

Adidas przeprowadzi w marcu kampanię wizerunkową "Impossible is nothing"

Adidas przygotowuje na marzec kampanię wizerunkową, która ma być najważniejszą akcją reklamową tej firmy w Polsce w tym roku. Kampania...

3 lutego 2004

Cityboard Media złożyła do UOKiK wniosek przeciwko firmie Ströer

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek przeciwko konkurencyjnej firmie Ströer Out of...

3 lutego 2004

Ford rozpoczął kampanię swojego minivana - Forda Focus C-Max

Koncern Ford Motor Company rozpoczął kampanię reklamową nowego modelu - pierwszego minivana tej marki - Forda Focus C-Max. Kreację przygotowała...

3 lutego 2004

Agnieszka Kornacka, kierownik reklamy, odchodzi z magazynu "Handel"

Agnieszka Kornacka, kierownik działu reklamy magazynu branżowego "Handel" wydawanego przez spółkę Polskie Wydawnictwa Fachowe, odchodzi z firmy. Zakończy pracę z...

3 lutego 2004

Elżbieta Dąbrowska przestała kierować działem sprzedaży w Jaguar Poland

Elżbieta Dąbrowska przestała pod koniec stycznia pełnić funkcję kierownika działu sprzedaży w koncernie Jaguar Poland. Tymczasowo jej obowiązki przejął Jan...

3 lutego 2004

Olga Tylińska nowym redaktorem naczelnym "Poradnika Handlowca"

Olga Tylińska jest nowym redaktorem naczelnym miesięcznika "Poradnik Handlowca" wydawanego przez Biuro Promocji i Reklamy A. Generalczyk z Poznania. Zastąpiła...

3 lutego 2004

Prószyński Media wydał drugą edycję "Świata Porad" - "Wizaż"

Ukazała się druga edycja "Świata Porad" wydawnictwa Prószyński Media. Tak jak poprzednia jest ona wydaniem tematycznym. Tym razem "Świat Porad"...

3 lutego 2004

Multimedia Polska poszerza ofertę związaną z internetem i call center

Operator telewizji kablowej i dostawca usług internetowych firma Multimedia Polska poszerza ofertę związaną z dostępem do sieci w kolejnych miastach....

3 lutego 2004

"Filipinka" po raz pierwszy wprowadza wydania specjalne

Miesięcznik "Filipinka" (Wydawnictwo Bauer) po raz pierwszy wprowadzi wydania specjalne. Będą mieć charakter edukacyjny. Zostaną skierowane do maturzystów i poświęcone...

3 lutego 2004

Biuro Podróży Triada promuje swój wizerunek

Biuro Podróży Triada rozpoczęło intensywną kampanię telewizyną swoich usług. Kampania o wizerunkowym charakterze potrwa do połowy lutego br. i będzie...

3 lutego 2004

Wydawnictwo Unit zawiesiło dwumiesięcznik "Sklep Sportowy"

Unit - Wydawnictwo Informacje Branżowe zawiesiło jeden ze swoich tytułów - dwumiesięcznik "Sklep Sportowy", skierowany do branży sportowo-turystycznej. Jak powiedziała...

3 lutego 2004

Unilever Polska promuje Rama Creme Bonjour

Unilever Polska ruszył w styczniu z kampanią reklamową kremu śniadaniowego Rama Creme Bonjour. Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży oraz...

3 lutego 2004

TBWATelescope dla fundacji Synapsis

Zespół TBWATelescope (część TBWACommunictaion Group) będzie organizatorem balu charytatywnego dla fundacji Synapsis. Fundacja od wielu lat wspiera leczenie dzieci autystycznych....

3 lutego 2004

Vibovit patronem serwisu internetowego o zdrowym żywieniu

Z inicjatywy Polfy-Kutno powstał internetowy serwis konsumencki o charakterze edukacyjnym, poprzez który reklamowany jest preparat multiwitaminowy Vibovit adresowany do dzieci....

3 lutego 2004

Oświadczenie zarządu Axel Springer Polska

Axel Springer Polska jako jeden z największych wydawców od lat działa na rzecz wprowadzania przejrzystych reguł rządzących polskim rynkiem prasowym....

4 lutego 2004

Baranowska odsprzedała swoje udziały w domu mediowym Media Group

Małgorzata Baranowska odsprzedała 40 proc. udziałów w domu mediowym Media Group jego pozostałym współwłaścicielom i obecnie współpracuje z tą agencją...

4 lutego 2004

Czeski producent wprowadza na polski rynek nowe marki napojów

Polski oddział czeskiej firmy Kofola wprowadza właśnie na nasz rynek dwie marki napojów niegazowanych: Jupik i Frupper. Pierwszy z nich...

4 lutego 2004

Polski DaimlerChrysler bierze udział w European Owner Loyalty Program

DaimlerChrysler Automotive Polska bierze udział w pilotażowym programie koncernu pod nazwą European Owner Loyalty Program. Celem jest zbudowanie efektywnego programu...

4 lutego 2004

Leaf Poland wesprze kampanią nowy rodzaj lizaków Chupa Chups

Firma Leaf Poland zamierza przeprowadzić wiosną tego roku kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy rodzaj lizaków marki Chupa Chups -...

4 lutego 2004

Hortex wprowadza nowe mrożonki i nową podmarkę Ortika

Hortex Holding SA wprowadza nową grupę mrożonych mieszanek warzywnych pod nazwą Warzywa na patelnię, zmienia również opakowania swoich mrożonek (warzywnych...

4 lutego 2004

RMF FM wystąpi ponownie o koncesję TV wraz z nowym inwestorem

Radio RMF FM złożyło w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wniosek o uchylenie koncesji na nadawanie satelitarnego programu telewizyjnego, którą...

4 lutego 2004

Co najmniej 6-tygodniowa kampania nowego dodatku "Super Expressu"

Najkrócej półtora miesiąca będzie trwać nowa kampania "Super Expressu" informująca o wprowadzeniu od 16 lutego nowego codziennego dodatku do wydania...

4 lutego 2004

Małgorzata Szymczykiewicz nową naczelną magazynu "Kwietnik"

Małgorzata Szymczykiewicz jest nową redaktor naczelną miesięcznika "Kwietnik" wydawanego przez Agorę SA. Zastąpiła Annę Słomczyńską, która rozstała się z wydawnictwem....

4 lutego 2004

Wyraźne zmiany w magazynie "Shape" mają podnieść jego sprzedaż

Magazyn "Shape" zmienia się od wydania marcowego, które pojawi się na rynku od 27 lutego w nakładzie 50 tys. egzemplarzy....

4 lutego 2004

Nivea prowadzi promocję walentynkową

Koncern Beiersdorf-Lechia rozpoczął ogólnopolską akcję promocyjną produktów Nivea w związku z nadchodzącymi walentynkami. Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktów w...

4 lutego 2004

IMIGe Poland wprowadza nowy nośnik POS w miejscach sprzedaży

Firma IMIGe Poland, specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, wprowadza nowy nośnik POS. Jest to podświetlany stoper regałowy instalowany przy półce...

4 lutego 2004

WDA wypromuje Warszawę na CNN.com

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA), której celem jest promocja Warszawy na świecie, rozpocznie 1 marca kampanię reklamową na witrynie CNN.com....

4 lutego 2004

Orange Media otwiera e-sklep i poszerza formułę "Teraz Rocka"

Wydawnictwo Orange Media, które jest wydawcą magazynu muzycznego "Teraz Rock", planuje na kwiecień lub maj start sklepu internetowego z wydawnictwami...

4 lutego 2004

Panasonic rozpoczął kampanię reklamową nagrywarek DVD

Panasonic Polska Sp. z o.o. rozpoczął miesięczną kampanię reklamującą nagrywarki DVD w telewizji i w prasie (głównie specjalistycznej). Jak mówi...

4 lutego 2004

Współpraca impresariatu Call The Crew z agencją PR Magnifico

Firma Call The Crew rozpoczęła współpracę z nową agencją PR o nazwie Magnifico. Celem współpracy jest stworzenie programu promocyjnego dla...