M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 lutego 2004

Joanna Liszewska będzie sekretarzem redakcji "Zdrowia"

Joanna Liszewska objęła stanowisko sekretarza redakcji magazynu "Zdrowie" (Wydawnictwo Murator). Zastąpiła ona na tym stanowisku Joannę Bachanek, która rozstała się...

4 lutego 2004

BAT i Philip Morris planują kolejną edycję programu odpowiedzialnej sprzedaży

British American Tobacco i Philip Morris przeprowadzą w tym roku siódmą edycję progamu odpowiedzialnej sprzedaży wyrobów tytoniowych. Jego celem jest...

4 lutego 2004

Ponad 1,7 mln internautów zobaczyło reklamy "Powrotu Króla"

Ponad 1,7 mln internautów zobaczyło internetowe reklamy filmu "Władca Pierścieni - Powrót Króla" dystrybuowanego przez Warner Bros. Łącznie reklamy (w...

4 lutego 2004

Commercial Union TFI podkreśla swoje dobre wyniki inwestycyjne

Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło kilkutygodniową kampanię prasową. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o bardzo dobrych...

4 lutego 2004

Mariusz Janikowski szefem marketingu Optimus SA

Mariusz Janikowski objął stanowisko dyrektora marketingu w komputerowej firmie Optimus SA. Od kilku miesięcy na tym stanowisku był wakat. Janikowski...

5 lutego 2004

Po wejściu do UE dealerzy będą bardziej niezależni od producentów aut

Po wejściu Polski do Unii Europejskiej dealerzy samochodowi zyskają większą niż do tej pory niezależność wobec koncernów motoryzacyjnych. Czy liberalizacja...

5 lutego 2004

Campus odmładza markę, stawia na działania BTL i ATL

Marka Campus, pod którą sprzedawany jest sprzęt turystyczny i odzież sportowa, porządkuje działania promocyjne i reklamowe, ujednolica wizerunek. "Odmładzamy naszą...

5 lutego 2004

US Pharmacia wprowadza i wspiera nową markę OTC NovoRutin C

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wprowadza nową markę OTC NovoRutin C. Jest to preparat podnoszący odporność i pomagający w łagodzeniu objawów...

5 lutego 2004

Marcin Warych kierownikiem reklamy motoryzacyjnych pism Bauera

Marcin Warych awansował na stanowisko kierownika działu reklamy magazynów motoryzacyjnych Wydawnictwa Bauer (dwutygodnik "Auto Moto", tygodnik "Motor"). Do tej pory...

5 lutego 2004

Mariusz Janikowski został nowym szefem marketingu Optimus SA

Mariusz Janikowski objął stanowisko dyrektora marketingu w komputerowej firmie Optimus SA. Od kilku miesięcy na tym stanowisku był wakat. Janikowski...

5 lutego 2004

Konrad Wilk został dyrektorem działu reklamy Press - Media

Konrad Wilk objął stanowisko dyrektora działu reklamy w wydawnictwie Press - Media. Dotychczas pełnił obowiązki starszego specjalisty ds. reklamy TV-guide'ów...

5 lutego 2004

Philip Morris zmienia opakowania papierosów marki Caro

Philip Morris Poland SA zdecydował się zmienić opakowania paczek 25 sztuk krajowych papierosów marki Caro. Jest to najlepiej sprzedająca się...

5 lutego 2004

TVN24 planuje igrzyska, projekt Team7 się odwleka

Kanał informacyjny TVN24 (Grupa ITI) przygotowuje specjalne programy związane z igrzyskami olimpijskimi. Jeszcze przed igrzyskami wyemitowana zostanie seria programów na...

5 lutego 2004

Oral-B wprowadza nową szczoteczkę elektryczną

Frima Oral-B, jeden z oddziałów koncernu Gillette, wprowadza na polski rynek nową szczoteczkę elektryczną o nazwie Oral-B CrossAction Power. Według...

5 lutego 2004

"Trendy" i "Look" będą wchodzić na rynek tego samego dnia co "Twój Styl"

Magazyny Wydawnictwa Bauer "Twój Styl Trendy" i "Twój Styl Look", które niedawno przejęła redakcja "Twojego Stylu", będą się ukazywać równocześnie...

5 lutego 2004

Agencja Demo prowadzi kampanię autopromocyjną

Krakowska agencja Demo Effective Launching rozpoczęła miesięczną autopromocyjną kampanię reklamową. Reklamy pojawią się w prasie: w "Pulsie Biznesu" i "Media...

5 lutego 2004

Dwutygodnik kulturalny dla rodziców "MaTa" został zawieszony

Wydawnictwo MaTa, wydawca bezpłatnego dwutygodnika kulturalnego dla rodziców "MaTa", zawiesiło wydawanie magazynu. Powodem decyzji jest niedostateczne zainteresowanie reklamodawców, brak deklaracji...

5 lutego 2004

Arrow Mobile wejdzie z nowymi tablicami w góry i na Mazury

Firma reklamy zewnętrznej Arrow Mobile powiększy sieć swoich nośników. Obecnie dysponuje siecią 115 tablic formatu 6x3 m (balticboardów) w miejscowościach...

5 lutego 2004

Oceanic SA wesprze kampanią linię kosmetyków AA Age Expert

Spółka Oceanic przeprowadzi kampanię reklamową kosmetyków do pielęgnacji skóry AA Age Expert. Celem tej promocji będzie wsparcie sprzedaży produktów z...

5 lutego 2004

Mini będzie przez cały rok reklamowany w prasie lifestyle'owej

BMW Group Polska będzie przez cały rok reklamował w prasie wizerunek marki Mini. Kampania reklamowa rozpocznie się pod koniec lutego....

5 lutego 2004

Gryf Direct w sieci InterDirect Network

Agencja marketing services Gryf Direct przystąpiła do sieci niezależnych agencji InterDirect Network. Struktura ta działa od 1988 r. i zrzesza...

5 lutego 2004

MI Promocja prowadzi pierwszą kampanię w pociągach podmiejskich

Firma MI Promocja, oferująca dotąd reklamę w pociągach Intercity i Eurocity, poszerzyła portfolio swoich usług o reklamę w pociągach podmiejskich....

5 lutego 2004

PKO BP rozpoczął kampanię lokat, w marcu kampania kredytów mieszkaniowych

PKO BP rozpoczął konkurs i kampanię reklamową, których celem jest promowanie dwuletnich lokat Wyspa Skarbów. Kampania wspierająca konkurs potrwa do...

5 lutego 2004

II edycja konkursu Chimera o międzynarodowym zasięgu

VFP Communications rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Tegoroczna edycja pod nazwą Chimera - New Europe...

16 lutego 2004

Tomasz Hilt zostanie prezesem firmy marketing services Men at Work

Tomasz Hilt (lat 35) obejmie w marcu 2004 r. stanowisko prezesa zarządu firmy marketing services Men at Work. Jednocześnie zostanie...

16 lutego 2004

Wiosenna ramówka TVN-u ma przyciągnąć młody target

Telewizja TVN wprowadzi do wiosennej ramówki 10 nowych pozycji programowych. Jak powiedział Edward Miszczak, dyr. programowy TVN-u, nowe propozycje w...

16 lutego 2004

Wystartowała telewizja 4fun.tv i promująca ją kampania reklamowa

Rozpoczął nadawanie przeznaczony dla młodzieży nowy kanał telewizyjny, którego start był kilkakrotnie przekładany. Jego właścicielem jest spółka Comtica, której strategicznym...

16 lutego 2004

Maciej Gontko marketing managerem Castrol Lubricants

Maciej Gontko obejmie stanowisko marketing managera w firmie Castrol Lubricants, produkującej m.in. oleje silnikowe. Zastąpi Jacka Mędralę, który odchodzi z...

16 lutego 2004

Dział kreacji TBWAWarszawa wzmocniony o kolejne osoby

Katarzyna Cyran de Hernandez objęła stanowisko copywritera. Wcześniej pracowała przez 2 lata w DDB Warszawa. Ostatnio zorganizowała Festiwal Filmowy w...

16 lutego 2004

Euro RSCG Dialog tworzy zespół do obsługi marek farmaceutycznych

Firma marketing services Euro RSCG Dialog prowadzi prace nad stworzeniem zespołu, który będzie zajmował się wyłącznie obsługą klientów z branży...

16 lutego 2004

BrandStorm rozważa możliwość połączenia z inną agencją reklamową

Agencja reklamowa BrandStorm rozważa opcję połączenia się z inną firmą o podobnym profilu dzialalności. "Jest to jedno z dyskutowanych rozwiązań,...

16 lutego 2004

Demo znów będzie wspierać polskie marki i producentów

Od 24 lutego aż do momentu wejścia Polski w struktury Unii Europejskiej trwać będzie kampania reklamowa, której celem jest wspieranie...

16 lutego 2004

Morliny będą reklamować markę Indicco w telewizji

Producent wędlin Morliny SA przygotowuje dwumiesięczną kampanię reklamową wprowadzonej w październiku ub.r. marki Indicco (wędliny z indyka w czterech smakach)....

16 lutego 2004

Rusza największa kampania reklamowa marki Kamis

Dzisiaj rozpoczyna się największa jak dotąd - według producenta - wizerunkowa kampania reklamowa marki Kamis (spółka Kamis-Przyprawy SA). Potrwa ona...

16 lutego 2004

Dominet Bank rozwija sieć detaliczną i zwiększa budżet

Dominet Bank zamierza w tym roku podwoić liczbę swoich placówek ze 100 do 200. Jak zapowiada Tomasz Gryn, wiceprezes zarządu...

16 lutego 2004

Adidas rozpoczyna całoroczną kampanię specjalistyczną

Adidas Poland rozpoczyna kampanię produktów z kategorii running. Będzie ona miała charakter specjalistyczny, grupą docelową są osoby półprofesjonalnie uprawiające bieganie....

16 lutego 2004

Soki Izi firmy Dr Witt w szkołach i przedszkolach

Firma Dr Witt SA za dwa miesiące wprowadzi na rynek soki dla najmłodszych kosumentów o nazwie Izi. Planuje wokół nich...

16 lutego 2004

Fiat Auto Poland reklamuje Pandę, Punto, wkrótce też Stilo

Koncern Fiat Auto Poland rozpoczął kampanie reklamowe modeli Panda i Punto. Przymierza się także do kampanii reklamowej Stilo. Kampania reklamowa...

16 lutego 2004

Browar Belgia wprowadza na rynek Wojak Wszechmocne

Browar Belgia wprowadza na rynek nowe piwo - Wojak Wszechmocne. Będzie to piwo typu pilsner o zawartości alkoholu 9 proc....

16 lutego 2004

Linie lotnicze KLM informują o biletach z rabatem

Linie lotnicze KLM rozpoczęły kampanię reklamową informującą o możliwości zakupu biletu lotniczego z rabatem do 40 proc. Poza informacją celem...

16 lutego 2004

Honda Poland rozpoczęła prasową kampanię Hondy Civic

Koncern Honda Poland rozpoczął reklamową kampanię prasową Hondy Civic. Potrwa ona do kwietnia i będzie miała miejsce w magazynach: "Twój...

16 lutego 2004

Rieber Foods Polska ruszył z kampanią TV Delecty

Spółka Rieber Foods Polska ruszyła z telewizyjną kampanią sponsoringową marki Delecta. Potrwa ona 3 miesiące. Kreacją, realizacją spotów oraz planowaniem...

17 lutego 2004

UOKiK karze Polskapresse za naruszenie prawa antymonopolowego

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał dwie decyzje dotyczące koncentracji kapitału na rynku dzienników lokalnych przez spółkę Polskapresse. Pierwsza...

17 lutego 2004

Initiative Warszawa wygrał przetarg na obsługę koncernu UPSA

Dom mediowy Initiative Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową koncernu farmaceutycznego Bristol Myers Squibb, który w Polsce i całej Europie...

17 lutego 2004

Przychody Agory w ub.r. wzrosły o blisko 9 proc. w stosunku do 2002 r.

Agora SA ogłosiła wyniki za 2003 rok. Przychody ze sprzedaży spółki w minionym roku wyniosły 853,5 mln zł, rok wcześniej...

17 lutego 2004

Planete chce rozbudowywać dystrybucję i aktywność marketingową

Kanał Planete intensyfikuje działania marketingowe. Zdaniem Jamesa Wellsa, dyrektora zarządzającego Planete i osoby odpowiedzialnej za biznes w Polsce i w...

17 lutego 2004

Marka Whiskas w TBWAWarszawa, planowane intensywne wsparcie

Koncern Masterfoods rozpoczął już proces przekazywania budżetu reklamowego marki Whiskas (żywność dla kotów) z agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa do...

17 lutego 2004

Centralny przetarg Tetley nie będzie miał wpływu na polski rynek

Planowany przez brytyjską centralę Tetley przetarg na obsługę reklamową nie będzie miał prawdopodobnie wpływu na nasz rynek, gdzie firma jest...

17 lutego 2004

Odważna kreacja w telewizyjnej kampanii marki MacCoffee Strong

Firma Future Enterprises PTE Ltd. (FES) rozpocznie wkrótce telewizyjną kampanię reklamową kawy marki MacCoffee Strong, produktu wprowadzonego na rynek pod...

17 lutego 2004

Fabrice D'Arche pełni obowiązki dyrektora marketingu Fiata

Fabrice D'Arche, country manager koncernu Fiat Auto Polska, przejął obowiązki dyrektora marketingu Fiata po odejściu z tego stanowiska Wojciecha Masalskiego,...