M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 lutego 2004

Grzegorz Wiejak zastępcą dyrektora sprzedaży w grupie radiowej Agory

Grzegorz Wiejak, dotychczas rzecznik prasowy w firmie CR Media Consulting SA, został zastępcą dyrektora sprzedaży ds. projektów specjalnych w grupie...

17 lutego 2004

Kamiński wraz z całym działem handlowym RMB Polska w firmie Galposter

Konrad Kamiński objął stanowisko dyrektora departamentu reklamy kinowej w spółce Galposter. Firma od początku br. zajmuje się sprzedażą reklam w...

17 lutego 2004

Olga Oswaldo odpowiada za PR Wydawnictwa Amber

Olga Oswaldo odpowiada za kontakty z mediami w książkowym Wydawnictwie Amber. Olga Oswaldo współtworzyła na początku lat 90. miesięcznik "Pani"...

17 lutego 2004

Estee Lauder poszerza dział marketingu

Estee Lauder Polska rozbudowuje swój dział marketingu o nowe stanowisko marketing managera, odpowiedzialnego za marki Estee Lauder i Aramis and...

17 lutego 2004

Polskie Media Amer.Com promują serię "Mniam mniam"

Wydawnictwo Polskie Media Amer.Com rozpoczęło kampanię reklamową swojego najnowszego kulinarnego partworku "Mniam mniam". Strategię i kreację kampanii przygotowano we własnym...

17 lutego 2004

Agros Nova odświeża markę soków Garden

Od początku lutego br. w sprzedaży są soki owocowe Garden (Agros Nova) 1,5 l w nowych opakowaniach. Opakowania projektowała agencja...

17 lutego 2004

Maspex reklamuje sok pomidorowy i poszerza linię Owoce Świata

Maspex Wadowice, który niedawno wprowadził na rynek pod marką Tymbark nowy produkt: pikantny sok ze świeżych pomidorów z dodatkiem czarnego...

17 lutego 2004

Krüger Polska wspiera promocyjnie i reklamowo markę Herbatynka

Krüger Polska Sp. z o.o., producent i dystrybutor granulowanych napojów herbacianych Herbatynka, wprowadza nowy smak, nowe opakowania produktów i wspiera...

17 lutego 2004

Siemens rozpocznie "filmową" kampanię nowego modelu telefonu SX1

W najbliższą niedzielę - 29 lutego - Siemens ICMD (Information and Communications Mobile Devices) rozpocznie kampanię telewizyjną, prasową i kinową...

17 lutego 2004

Teasery w kampanii reklamowej Centrum Medyczne LIM w Warszawie

Centrum Medyczne LIM rozpoczęło kampanię reklamową na warszawskich nośnikach reklamy zewnętrznej. Potrwa ona do końca marca i ma miejsce w...

17 lutego 2004

BP Polska przeprowadza przegląd agencyjnych ofert

Do przeglądu zostało zaproszonych kilkanaście agencji (ich nazwy nie zostały podane). Kolejnym etapem będzie wyłonienie kilku z nich, których oferty...

17 lutego 2004

IMIGe Poland prowadzi kampanię Peugeota w miejscowościach górskich

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland prowadzi kampanię dla marki samochodów Peugeot (model Peugeot 206 i 206SW) w miejscowościach górskich. Działania...

17 lutego 2004

UIP i PTK Centertel rozpoczęły kampanie w szkołach

Dystrybutor filmowy UIP oraz PTK Centertel rozpoczęły kampanie reklamowe w szkołach na nośnikach firmy a2 (czytaj: a kwadrat) advertising &...

17 lutego 2004

Firmy Amway i Inteligo rozpoczynają współpracę

Firma Amway i bank internetowy Inteligo będą współpracować. Osoby, które prowadzą działalność gospodarczą w sieci Amway, będą mogły na preferencyjnych...

17 lutego 2004

"Twój Styl" po raz dwunasty przyznał nagrody Alicja

Magazyn "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) przyznał doroczne nagrody Alicja za innowacje i usługi finansowe najbardziej przyjazne społeczeństwu i korzystne dla...

17 lutego 2004

Nova Communications Group chce powiększyć grupę komunikacyjną

Nova Communications Group (NCG) zostanie prawdopodobnie inwestorem strategicznym w firmie GCS, która jest właścicielem większościowym w agencji reklamowej Red 8...

17 lutego 2004

McCann-Erickson i Grupa Żywiec kończą współpracę dotyczącą piwa Żywiec

Grupa Żywiec SA i agencja reklamowa McCann-Erickson podjęły decyzję o zakończeniu współpracy dotyczącej tworzenia strategii i kreacji dla marki piwa...

18 lutego 2004

Wydawca "Rzeczpospolitej" planuje rozpisanie przetargu reklamowego

Presspublica, wydawca dziennika "Rzeczpospolita", zaprosiła dwie agencje reklamowe do zaprezentowania swoich propozycji do planowanej w najbliższym czasie kampanii produktowej. Jolanta...

18 lutego 2004

Media Express złożył wniosek w UOKiK przeciwko Axel Springer Polska

Media Express, wydawca dziennika "Super Express", złożył do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o wszczęcie postępowania antymonopolowego przeciwko Axel...

18 lutego 2004

Clear Channel Poland zamierza zainwestować w 2004 r. ok. 12 mln zł

Plany inwestycyjne firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) na rok 2004 r. przewidują wydatki rzędu 12 mln zł. "Budżet...

18 lutego 2004

Nova Communications Group chce powiększyć grupę komunikacyjną

Nova Communications Group (NCG) zostanie prawdopodobnie inwestorem strategicznym w firmie GCS, która jest właścicielem większościowym w agencji reklamowej Red 8...

18 lutego 2004

McCann-Erickson i Grupa Żywiec kończą współpracę przy marce Żywiec

Grupa Żywiec SA i agencja reklamowa McCann-Erickson podjęły decyzję o zakończeniu współpracy dotyczącej tworzenia strategii i kreacji dla marki piwa...

18 lutego 2004

Imperial Tobacco Polska bez prezesa i dyrektora marketingu

Brytyjczyk Colin Brown, prezes zarządu producenta papierosów Imperial Tobacco Polska (dawniej Reemtsma Polska), od 1 marca br. ustępuje ze stanowiska...

18 lutego 2004

Widzowie zalegają z zapłatą 400 mln zł z tytułu abonamentu RTV

Według danych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) o 13 proc. zwiększyła się liczba widzów, którzy nie płacą abonamentu radiowo-telewizyjnego...

18 lutego 2004

"Puls Biznesu" jednym z najlepiej projektowanych dzienników na świecie

"Puls Biznesu" wydawany przez Bonnier Business Polska został uznany za jeden z pięciu najlepiej zaprojektowanych dzienników świata. Tytuł przyznało Society...

18 lutego 2004

TBWA Communication Group tworzy strukturę public relations

TBWA Communication Group finalizuje prace nad utworzeniem działu public relations o nazwie TBWAPR. Formalnie nie będzie miał charakteru osobnej spółki,...

18 lutego 2004

Wojciech Guzik prawdopodobnie odejdzie z RMF FM

Wojciech Guzik, kierownik ds. badań w dziale marketingu Radia RMF FM, prawdopodobnie odejdzie z rozgłośni. Guzik przestał już pełnić funkcję...

18 lutego 2004

Tomasz Ramza wraca ze Starcomu do MPG Media Planning

Tomasz Ramza, obecnie senior media planner buyer w domu mediowym Starcom, zdecydował się wrocić na swoje poprzednie stanowisko - media...

18 lutego 2004

Sołtysik przestał pełnić funkcję zastępcy redaktora naczelnego Radia 94

Szymon Sołtysik, zastępca redaktora naczelnego warszawskiego Radia 94, należącego do grupy Ad.point, odszedł z rozgłośni. Nie ujawnił powodów swojej decyzji....

18 lutego 2004

Unilever wprowadza nową formułę wsparcia dezodorantów Rexona

Unilever wprowadzi w marcu br. na rynek nową linię dezodorantów Rexona, co się wiąże ze zmianą dotychczasowej koncepcji marketingowej, zmianą...

18 lutego 2004

Peugeot Polska reklamuje ofertę kredytową na samochody Peugeot 307

Koncern Peugeot Polska rozpoczął kampanię reklamową, której celem jest zainteresowanie klientów ofertą kredytową na samochody Peugeot 307 z 2004 r....

18 lutego 2004

Almeco rozbudowuje sieć salonów sprzedaży samochodów marki Saab

Pod koniec lutego br. w Krakowie zostanie otwarty nowy punkt dealerski marki Saab. Wyłącznym importerem samochodów Saab na rynek polski...

18 lutego 2004

Beiersdorf-Lechia rozwija markę produktów dla dzieci Nivea Baby

Beiersdorf-Lechia wprowadzi do końca roku dwa nowe produkty z linii Nivea Baby. Do końca roku potrwa także akcja realizowana wraz...

18 lutego 2004

Magazyn "Muza" zawieszony, trwają rozmowy z zainteresowanymi tytułem

Miesięcznik muzyczny "Muza" został zawieszony. Ostatnio ukazał się numer grudniowy 2003 r. Powodem zawieszenia jest brak dostatecznych środków na dalsze...

18 lutego 2004

Mini Media przygotowała letnie pakiety na 2004 r.

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media przygotowała pakiety letnie mające obowiązywać w tym roku. Jest ich sześć, o dwa więcej niż...

18 lutego 2004

Radio PIN rozpoczęło kampanię reklamową na warszawskich autobusach

Radio PIN rozpoczęło w połowie lutego kampanię reklamową na warszawskich autobusach. Potrwa ona 6 tygodni. Celem kampanii pod hasłem "Wygraj...

18 lutego 2004

Agencja reklamowa Aspe rozpoczęła współpracę z BZ WBK SA

Agencja Aspe Solutions w wyniku wygranego przetargu zrealizuje projekt Raportu Rocznego z działalności Banku Zachodniego WBK SA za rok 2003....

18 lutego 2004

HYPERmedia przygotowała witrynę internetową UOKiK

Agencja interaktywna HYPERmedia opracowała nową stronę dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Serwis zawiera m.in. porady dla konsumentów i...

18 lutego 2004

Dax Cosmetics wprowadza nową linię i planuje kampanię promocyjną

Producent kosmetyków Dax Cosmetics wprowadził na rynek nową linię kosmetyków Perfecta Czysta Cera. Są to produkty antybakteryjne przeznaczone do pielęgnacji...

18 lutego 2004

Wydawnictwo Sport i Woda wspiera reklamą "Przegląd Motorowodny"

Wydawnictwo Sport i Woda rozpoczęło kampanię reklamową swojego pisma "Przegląd Motorowodny". W kampanii wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej należące do firmy...

18 lutego 2004

MasterCard odnotował dwukrotny wzrost wartości transakcji

Ponaddwukrotnie w stosunku do ub.r. wzrosła całkowita wartość transakcji zgłoszonych w tegorocznej edycji promocji "Idą święta" kart płatniczych systemu MasterCard....

18 lutego 2004

Optimum Distribution wspiera sprzedaż marki Shiseido Men

Firma Optimum Distribution wspiera sprzedaż nowej linii kosmetyków dla mężczyzn Shiseido Men. Kampania reklamowa została przygotowana we własnym zakresie i...

18 lutego 2004

Ryszard Solski został powołany do władz światowej organizacji IPRA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) powołało do swojej Rady Międzynarodowej Ryszarda Solskiego, dyrektora generalnego agencji PR Sigma International (Poland) Ltd....

18 lutego 2004

Portal Gazeta.pl uruchomił internetowy serwis ślubny

Portal Gazeta.pl uruchomił serwis Ślub będący internetową wizytówką wydawanego przez Agorę SA przewodnika "Ślub Twoich Marzeń". Serwis jest poradnikiem dostarczającym...

18 lutego 2004

Bogdan Jaskot rozpoczął pracę w agencji reklamowej San Markos

Agencja reklamowa San Markos wzmocniła dział kreacji. Do zespołu dołączył grafik Bogdan Jaskot, który do tej pory oferował usługi freelancerskie....

18 lutego 2004

Grupa ITI finalizuje prace nad uruchomieniem stacji TVN International

Grupa ITI kończy przygotowania do emisji stacji TVN International, która będzie kanałem o profilu rozrywkowym stworzonym specjalnie z myślą o...

18 lutego 2004

Grupa freelancerów odpowiada za kreację reklam Scan Holiday Travel

Biuro podróży Scan Holiday Travel rozpoczęło kampanię reklamową z wykorzystaniem outdooru i radia swojego produktu First Minute pod hasłem "Pierwsi...

18 lutego 2004

Gaweł, Pacławski, Wójcik i Hołyński członkami zarządu TVP SA

Piotr Gaweł, Ryszard Pacławski, Stanisław Wójcik i Marek Hołyński to osoby, które rada nadzorcza TVP SA wybrała do zarządu telewizji...

19 lutego 2004

Nowy zarząd TVP rozważa opcję wyboru władz BR TVP w konkursie

Nowy zarząd TVP SA przedstawił zarys swoich planów na najbliższy czas. W pierwszej kolejności zmiany prawdopodobnie będą dotyczyć Telewizyjnej Agencji...

19 lutego 2004

Axel Springer komentuje skargę Media Express złożoną do UOKiK

Wiesław Podkański, prezes Axel Springer Polska, skomentował zarzuty stawiane przez Media Express (wydawcę "Super Expressu") we wniosku do Urzędu Ochrony...