M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 lutego 2004

McDonald's Polska stawia w tym roku na sport i aktywność

Koncern McDonald's Polska będzie w tym roku promował ruch i aktywność w ramach specjalnego programu. Globalnie jest on znany pod...

19 lutego 2004

SAR zamierza wprowadzić internetowy system informacji o przetargach

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) jest w fazie testowania internetowego systemu, który ma na celu informowanie agencji o toczących sie właśnie...

19 lutego 2004

Agros Nova zwiększa nacisk na eksport, kampania na Litwie

Agros Nova rozpocznie 23 lutego kampanię reklamową na Litwie. Dotyczyć ona będzie marki Pysio, która na Litwie nosi nazwę Skanukas....

19 lutego 2004

Starlink prawie podwoił obroty w ub.r. i zapowiada 30-proc. wzrost w 2004 r.

Dom mediowy Starlink osiągnął w 2003 r. wzrost obrotów o ponad 94,5 proc. Wartość cennikowa zrealizowanych kampanii przekroczyła 130 mln...

19 lutego 2004

Najlepsza sprzedaż "Gali" w segmencie people w listopadzie ub.r.

Wydawnictwo G+J Polska poinformowało o sukcesie sprzedaży egzemplarzowej "Gali", swojego tygodnika o ludziach. Po raz pierwszy "Gala" osiągnęła lepszą sprzedaż...

19 lutego 2004

Polskapresse rozważa złożenie skargi na "Gazetę Wyborczą" do ZKDP

Polskapresse Oddział Prasa Śląska ("Dziennik Zachodni" i "Trybuna Śląska") rozważa złożenie skargi do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) w związku...

19 lutego 2004

Ryszard Solski nie zamierza nadal zasiadać w zarządzie ZFPR

Ryszard Solski, dotychczasowy prezes zarządu Związku Firm Public Relations (ZFPR), podjął decyzję o niekandydowaniu na kolejną kadencję. Ma to związek...

19 lutego 2004

Allianz rozważa zwiększenie budżetu, negocjuje zakup praw do transmisji Formuły 1

Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska rozważa zwiększenie wydatków na reklamę i marketing, trwają negocjacje z telewizją Polsat i innymi partnerami dotyczące...

19 lutego 2004

Jażdżewska i Radawiec nowymi account directorami w Euro RSCG Dialog

Katarzyna Jażdżewska i Agnieszka Radawiec awansowały na account directorów ze stanowisk account managerów w agencji Euro RSCG Dialog. Jażdżewska odpowiada...

19 lutego 2004

Dialog ruszył z programem lojalnościowym dla swoich abonentów

Telefonia Dialog uruchomiła program lojalnościowy kierowany do klientów indywidualnych i małych firm. Do abonentów wysyłane są listy informujące o szczegółach...

19 lutego 2004

Chudzik zostanie konsultantem w agencji public relations Sensors PR

Do grona konsultantów Sensors Public Relations dołączy Kamil Chudzik, który 1 marca 2004 r. obejmie stanowisko account managera. Przez ostatnie...

19 lutego 2004

Unilever promuje nową serię środków pielęgnujących włosy Sunsilk

Unilever rozszerza linię preparatów do pielęgnacji włosów Sunsilk. Na rynku pojawiły się nowe warianty serii Sunsilk - Volume Plus (na...

19 lutego 2004

MRM/Momentum odpowiedzialna za merchandising większości marek Nestle

Agencja marketing services MRM/Momentum będzie realizować działania merchandisingowe dla większości marek Nestle Polska (bez Schoellera i Nałęczowianki). Agencja będzie obsługiwać...

19 lutego 2004

Noiro Polska odświeża linię Herbina i planuje kampanię reklamową

Firma Noiro Polska zmieniła opakowania linii dezodorantów Herbina. Wprowadziła także dwa rozmiary produktów - kieszonkowy z małą kulką i normalny...

19 lutego 2004

Medana Pharma Terpol Group promuje Nervostop, Superoptim i Flavobil

Producent leków i farmaceutyków Medana Pharma Terpol Group rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową mającą na celu promocję trzech produktów ze swojego...

19 lutego 2004

Promocja jogurtów Fruttis firmy Campina Polska

Firma Campina Polska organizuje promocję "on pack" jogurtów Fruttis. W sklepach pojawiły się czteropaki jogurtów z breloczkami. Promocja potrwa do...

19 lutego 2004

Wyniki czytelnictwa "Zdrowia" najwyższe w grupie pism zdrowotnych

Wydawnictwo Murator poinformowało o wyniku czytelnictwa swego tytułu "Zdrowie", który pozwolił mu zająć pozycję numer jeden w grupie pism zdrowotnych...

19 lutego 2004

"Jestem metroseksualny" - pod takim hasłem "Metro" prowadzi nową kampanię

"Metro", bezpłatny warszawski dziennik Agory SA, przeprowadza kampanię outdoorową pod hasłem "Jestem metroseksualny". Za kreację i planowanie mediów odpowiada wydawca....

19 lutego 2004

NoS/BBDO przygotowała nową kampanię Neostrady dla TP SA

Agencja reklamowa NoS/BBDO przygotowała dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) strategię i kreację nowej kampanii reklamowej Neostrady (usługi szerokopasmowego stałego...

19 lutego 2004

Lek-Am wspiera reklamą brand Melatonina

Producent leków Lek-Am prowadzi kampanię reklamową marki Melatonina. Strategię, kreację, planowanie i zakup mediów firma przygotowała we własnym zakresie. Obecnie...

19 lutego 2004

Ströer - sprzedaż tablic w styczniu i lutym wzrosła o 12 proc.

Ströer Out Home Media podał, że w styczniu i w lutym zanotował wzrost sprzedaży wszystkich swoich tablic o 12 proc....

19 lutego 2004

Agencja Profile uruchomiła dział eventowy, rok 2003 zamknięty 6 mln zł przychodów

Agencja public relations Profile wyodrębniła dział zajmujący się imprezami i wydarzeniami specjalnymi Profile-imprezy. Na jego czele stanęła Małgorzata Ignaszak. Informację...

19 lutego 2004

Tchibo Warszawa poprawiła udziały rynkowe o 2 pkt procentowe

Według najnowszych danych ACNielsena firma Tchibo umocniła swoją pozycję lidera na rynku kaw palonych. W okresie badawczym grudzień-styczeń uzyskała 22,6...

19 lutego 2004

Nestle Polska przygotowuje specjalną ofertę wielkanocną

Koncern Nestle Polska wprowadził nowe opakowania bombonierek marki Goplana. Kreacją nowych opakowań zajęła się agencja PND Futura. W nowej szacie...

19 lutego 2004

Część oferty turystycznej Travelplanet.pl dostępna przez SMS

Internetowe biuro podróży Travelplanet.pl uruchomiło nową usługę - SMS-owe oferty turystyczne, za pomocą których klienci są informowani o wyjazdach last...

19 lutego 2004

Wyjaśnienie: Saatchi pozostanie wiodącą agencją Cadbury Wedel

W odpowiedzi na wiadomość "Cadbury Wedel planuje odświeżenie wizerunku marki Wedel" umieszczoną w DS "MMP" z 12 lutego 2004 r....

19 lutego 2004

Sprostowanie: Budżet Whiskas przeszedł do TBWA z NoS/BBDO

Budżet Whiskas (Masterfoods), który obsługuje teraz TBWAWarszawa, został przejęty od agencji NoS/BBDO, a nie od Grey Warszawa, jak poinformowaliśmy w...

20 lutego 2004

CR Media Consulting odnotował pierwsze sygnały powrotu prosperity

Firma CR Media Consulting opublikowała "Ad.Media Raport" na temat wartości netto rynku reklamowego. Raport zawiera dane dotyczące roku 2003 i...

20 lutego 2004

Ewa Kozłowska nowym szefem reklamy tygodnika "Przekrój"

Ewa Kozłowska została nowym dyrektorem biura reklamy tygodnika "Przekrój" (Edipresse Polska), wynika z nieoficjalnych informacji. Zastąpiła Aleksandrę Trojnar, która dostała...

20 lutego 2004

Polkomtel SA rozważa pomysł przeglądu ofert domów mediowych

Firma Polkomtel SA, operator telefonii komórkowej, do którego należy marka Plus i Simplus, rozważa pomysł przeprowadzenia w tym roku przeglądu...

20 lutego 2004

Dziennik "Fakt" najlepiej czytaną gazetą ogólnopolską w styczniu br.

"Fakt" w styczniu br. miał najlepszy wynik czytelnictwa wśród dzienników ogólnopolskich w badaniu PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co. (wskaźnik...

20 lutego 2004

BroadMind rozwija ofertę usług z zakresu broadcast marketingu

BroadMind, oddział domu mediowego MindShare Polska, rozwija ofertę działań broadcastmarketingowych. "Broadcast marketing daje bardzo ciekawe rozwiązania marketingowe, które mogą mieć...

20 lutego 2004

JWT ma realizować reklamy Goplany w oparciu o idee McCanna

Na rynku reklamowym pojawiły się spekulacje, jakoby Nestle Polska SA, do której należy marka słodyczy Goplana, zdecydowała się w kampaniach...

20 lutego 2004

LPP SA przygotowuje intensywną kampanię wizerunkową CroppTown

Producent odzieży LPP SA planuje na maj br. rozpoczęcie intensywnej kampanii wizerunkowej marek CroppTown i Cropp. Przygotowywane działania reklamowe będą...

20 lutego 2004

Unilever Polska przygotowuje się do zmiany korporacyjnego logo

Unilever Polska przygotowuje się do wprowadzenia nowego logo korporacyjnego, które ma zastąpić dotychczasowe granatowe U, funkcjonujące od wczesnych lat 70....

20 lutego 2004

Jagłowski zajmie się budżetami farmaceutycznymi w Euro RSCG Dialog

Łukasz Jagłowski dołączy do zespołu firmy marketing services Euro RSCG Dialog, który zajmuje się obsługą budżetów marketingowych firm farmaceutycznych. Począwszy...

20 lutego 2004

Interia zwiększyła realne przychody z reklam w 2003 r. o połowę

Portal Interia.pl zwiększył w ubiegłym roku swoje przychody gotówkowe z reklam o ok. 50 proc. Był to więc wzrost zbliżony...

20 lutego 2004

Carlsberg Okocim rezygnuje ze wsparcia marki Okocim Jasne Pełne

Carlsberg Okocim w ub.r. odnotował 8,7-proc. wzrost sprzedaży piwa - poinformowała grupa, podając swoje oficjalne wyniki finansowe. Browary grupy ulokowały...

20 lutego 2004

P&G wprowadzi nowy zapach Lacoste i planuje kampanię reklamową

Procter & Gamble (P&G) wprowadzi na polski rynek nowy zapach prestiżowych perfum Lacoste Red. Nowy produkt będzie dostępny w sprzedaży...

20 lutego 2004

McDonald's Polska uruchomi nową korporacyjną stronę internetową

Koncern McDonald's Polska za kilka tygodni uruchomi w sieci nową wersję swojej korporacyjnej strony internetowej. "Przy jej opracowywaniu korzystamy z...

20 lutego 2004

TelePizza przygotowała kampanię produktową w Warszawie i na Śląsku

TelePizza Poland Sp. z o.o. na dwóch najważniejszych dla siebie rynkach - w aglomeracji warszawskiej i śląskiej - przygotowała kampanię...

20 lutego 2004

Nestle rozpocznie kampanię Kit Kat i oferuje świąteczne zestawy

Na drugą połowę marca br. Nestle zaplanowało działania reklamowe dla marki batonów Kit Kat. Trzonem kampanii reklamowej będzie emisja spotów...

20 lutego 2004

Firma marketing services Re-Akcja przygotowuje pakiety usług

Firma marketing services Re-Akcja zamierza rozpocząć działalność brokerską na rynku baz danych. Chce zaoferować swoje usługi z zakresu wspierania działań...

20 lutego 2004

WZone.pl - strona Wyborowej SA poszerzona o sekcję modową

WZone.pl, niestandardowa strona internetowa firmy Wyborowa SA, znana dotychczas z promowania muzyki klubowej, poszerzyła kontent o sekcję modową. Stało się...

20 lutego 2004

Coty Polska planuje kampanię reklamową Extreme Definition Rimmel

Firma Coty Polska przeprowadzi telewizyjną kampanię reklamową nowego tuszu do rzęs marki Rimmel - Extreme Definition. Adaptację spotu reklamowego przygotowała...

20 lutego 2004

Według GfK Polonia prawie 30 proc. Polaków korzysta ze stron www

Z badań instytutu GfK Polonia wynika, że 27 proc. osób w wieku 15+ korzysta ze stron www. Trzy procent badanych...

20 lutego 2004

Clear Channel Poland przygotował kampanię promocyjną dla Wrigley

Clear Channel Poland (CCP) rozpoczął realizację miesięcznej kampanii dla firmy Wrigley. Na nośnikach reklamowych CCP w hipermarketach promowany jest nowy...

20 lutego 2004

Radio PiN 102 FM wprowadza nowe propozycje programowe do ramówki

Radio PiN 102 FM rozpocznie emisję audycji "Uchem po mapie" przygotowywanej przez Louisa Andino Valeza. Wcześniej program ten emitowała Radiostacja...

20 lutego 2004

Oświadczenie: Błędna interpretacja danych ZKDP przez Wydawnictwo G+J

"Wydawnictwo Edipresse Polska zwraca uwagę na błędną interpretację danych ZKDP podaną we wczorajszym wydaniu DS "MMP" w informacji pt. "Najlepsza...

20 lutego 2004

Rafał Szymczak został nowym prezesem Związku Firm Public Relations

Związek Firm Public Relations (ZFPR) na walnym zgromadzeniu powołał nowe władze. Prezesem zarządu został Rafał Szymczak, dyrektor i partner zarządzający...