M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 lutego 2004

45 proc. obrotów Amway Polska generuje poprzez internet

Firma Amway Polska, działająca w systemie sprzedaży bezpośredniej, 45 proc. swoich obrotów generuje poprzez internetowy serwis handlowy Vebso, który funkcjonuje...

23 lutego 2004

Radio Plus likwiduje stanowisko dyr. sprzedaży

Sieć Radio Plus Łagodne Przeboje zlikwidowała stanowisko dyrektora sprzedaży, które od roku zajmował Marek Wochna. Teraz rozstaje się z siecią....

23 lutego 2004

Farmica zajmie się marketingiem farmaceutyków

Farmica to nowa firma, która będzie zajmować się działaniami marketingowymi związanymi z rynkiem farmaceutyków, kosmetyków i produktów stomatologicznych. Firma jest...

23 lutego 2004

TequilaPolska opiera rebranding firmy na idei Brand Energizing

Firma marketing services TequilaBTL Group zmieniła nazwę na TequilaPolska. Proces rebrandingu chce oprzeć na koncepcji Brand Energizing tak, aby zmienić...

23 lutego 2004

Dr Witt SA nie wyklucza przetargu

Sebastian Szrajda, dyr. marketingu i sprzedaży w firmie Dr Witt SA, zapowiedział, że po zakończeniu prób technologicznych związanych z przygotowaniem...

23 lutego 2004

Praktiker w marcu startuje z kampanią obejmującą telewizję

Sieć marketów budowlanych Praktiker najprawdopodobniej na początku marca rozpocznie kampanię reklamową. Jej autorem jest agencja Szwejkowski Target Project, spoty reklamowe...

23 lutego 2004

Suzuki Motor Poland reklamuje w prasie model Grand Vitara

Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania prasowa modelu Grand Vitara (Suzuki Motor Poland). Jest to już kolejna, po kampanii modelu Ignis,...

23 lutego 2004

Sokołów reklamuje linię fitness; zwiększy nakłady na reklamę

Sokołów SA, producent wyrobów mięsnych, w marcu rozpocznie kampanię reklamową nowej linii produktów fitness. Jest to 9 produktów mięsnych (w...

23 lutego 2004

Mało nowości w wiosennej ramówce TV4

Stacja TV4 przedstawia zarys wiosennej ramówki, w której nie będzie zbyt wielu nowości. Wśród propozycji jest tylko jedna nowa produkcja...

23 lutego 2004

EL2 będzie obsługiwała telewizję 4fun.tv

Agencja marketingu mobilnego EL2 Sp. z o.o. podpisała bezterminowy kontrakt na obsługę techniczną i dostarczanie kontentu multimedialnego dla telewizji interaktywnej...

23 lutego 2004

Publicis i Optimedia przygotowały kampanię launchową Tic Tac Spearmint

Dzisiaj startuje telewizyjna kampania reklamowa mająca wypromować nowy wariant cukierków Tic Tac Spearmint (Ferrero Polska Sp. z o.o.), przygotowana przez...

23 lutego 2004

Media-Net Interactive realizuje pierwsze projekty MMS

Integrator usług SMS firma Media-Net Interactive wdrożyła pierwsze komercyjne usługi oparte na technologii MMS (Multimedia Messaging Service). Współpracę nawiązano z...

23 lutego 2004

"Życie Warszawy" ma zamiar zwiększyć sprzedaż o 100 procent

Wydawca "Życia Warszawy" spółka Dom Prasowy zamierza zwiększyć o 100 proc. sprzedaż egzemplarzową dziennika do końca tego roku. Według najnowszych...

23 lutego 2004

Planowana zmiana logo "Fluidu" i zmiany w layoucie magazynu

Magazyn lifestyle'owy "Fluid" (wydawnictwo Cicha Lipa) zamierza w niedalekiej przyszłości zmienić logo i etapami wprowadzić kolejne zmiany w layoucie tytułu....

23 lutego 2004

Nowa strona internetowa Wydawnictwa Wiedza i Praktyka

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka specjalizujące się w profesjonalnych publikacjach poradniczych dla biznesu uruchomiło pod adresem www.wip.pl nową stronę internetową. Jak...

23 lutego 2004

Toyota promuje Land Cruisera nietypową akcją w National Geographic

Toyota Motor Poland rozpocznie 6 marca akcję promocyjną terenowego samochodu Land Cruiser na antenie kanału National Geographic. Toyota została sponsorem...

23 lutego 2004

Puma przygotowuje kampanię prasową kierowaną do "biegaczy"

Puma Polska planuje na marzec i kwiecień kampanię wizerunkowo-produktową w prasie. Toczyć się ona będzie pod hasłem: "Why do you...

23 lutego 2004

Uzupełnienie: kampania Neostrady

W uzupełnieniu informacji z 19 lutego br. na temat najnowszej kampanii reklamowej usługi Neostrada Telekomunikacji Polskiej SA informujemy, że część...

23 lutego 2004

IAB Polska ma grupy robocze: reklama, mobile i agencje interaktywne

Stowarzyszenie IAB Polska zrzeszające uczestników rynku reklamy interaktywnej ukonstytuowało trzy grupy robocze, które zajmą się sprawami reklamy internetowej, technologii mobilnych...

23 lutego 2004

Niewiadomska na czele TBWA/PR, Sarnecka w Ink & Company

Iga Niewiadomska i Agnieszka Szymanowska obejmą stanowiska managing partners w firmie public relations TBWA/PR należącej do TBWA Communication Group. Pierwsza...

24 lutego 2004

Żywiec przegląda referencje agencji przed zaproszeniem do przetargu

W Grupie Żywiec trwają prezentacje referencji agencji reklamowych, spośród których wybrane zostaną agencje do przetargu na obsługę marki Żywiec. To,...

24 lutego 2004

Biszof Brand Consulting pracuje nad nowym kanałem tematycznym TVN-u

Firma Biszof Brand Consulting rozpoczęła prace nad kolejnym, drugim przedsięwzięciem dotyczącym strategii marketingowej dla nowych projektów w ramach marki TVN....

24 lutego 2004

Prezentacja "Faktu" bezprawnie wykorzystała mapę przygotowaną przez Media Tak

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, poinformował, że Axel Springer Polska, wydawca "Faktu", w swojej ostatniej prezentacji wykorzystał bezprawnie mapy...

24 lutego 2004

Edipresse potwierdza awans Kozłowskiej na szefa reklamy "Przekroju"

Edipresse Polska potwierdziło informacje, że Ewa Kozłowska objęła stanowisko dyrektora działu reklamy "Przekroju". Informowaliśmy o tym w DS "MMP" 20...

24 lutego 2004

Niewiadomska na czele TBWAPR, Sarnecka w Ink & Company

Iga Niewiadomska i Agnieszka Szymanowska obejmą stanowiska managing partners w firmie public relations TBWAPR należącej do TBWA Communication Group. Pierwsza...

24 lutego 2004

Nowa kampania Pepsi będzie przebiegać w dwóch odsłonach

Nowy slogan marki Pepsi "Dare for more" i odświeżony wizerunek będzie w Polsce komunikowany konsumentom w dwóch odsłonach. Na marzec...

24 lutego 2004

Robert Narojek objął stanowisko pełnomocnika zarządu ds. komunikacji zewnętrznej i projektów w Cadbury Wedel

Robert Narojek, który w grudniu ub.r. odszedł ze stanowiska dyrektora komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era), objął stanowisko pełnomocnika zarządu...

24 lutego 2004

Wrigley wprowadza nowy produkt, wkrótce kampania telewizyjna i outdoorowa

Wrigley Poland Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy produkt - cukierki Airwaves Drops w czterech smakach: menthol & eucalyptus,...

24 lutego 2004

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię korporacyjną

Koncern Toyota Motor Poland rozpoczął wizerunkową kampanię korporacyjną. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, natomiast za planowanie i zakup...

24 lutego 2004

Hyundai Motor Poland prowadzi kampanie modeli Getz i H1

Koncern Hyundai Motor Poland rozpoczął dwie kampanie reklamowe modeli Getz i H1. Pierwsza kampania, która potrwa do kwietnia, ma na...

24 lutego 2004

Radio Zet odrabia dystans w wynikach słuchalności do RMF FM

Udziały Radia Zet w rynku słuchalności w okresie listopad 2003 - styczeń 2004 r. w grupie 15+ wyniosły 20,71 proc.,...

24 lutego 2004

Sami Press startuje z miesięcznikiem dla ludzi starszych "Z biegiem lat"

Wydawnictwo Sami Press rozpocznie w marcu wydawanie miesięcznika "Z biegiem lat". "Będzie on skierowany do osób w wieku powyżej 55...

24 lutego 2004

Broker FM oferuje pakiety RMF FM ze stacjami Agory SA

Broker FM, dom sprzedaży radia RMF FM, oferuje domom mediowym pakiety sprzedażowe stacji RMF FM z rozgłośniami lokalnymi Agory SA....

24 lutego 2004

"Konsyliarz" - nowy magazyn dla środowiska lekarskiego

"Konsyliarz - magazyn lekarzy" jest nowym tytułem dla środowiska medycznego. Wydaje go spółka ViMedia, wydawca m.in. magazynu "Nowa Miss". "Konsyliarz"...

24 lutego 2004

"Studenckie ABC" - nowa gazeta dystrybuowana wśród warszawskich studentów

Na warszawskich uczelniach pojawiła się nowa bezpłatna gazeta - "Studencie ABC" wydawane przez wydawnictwo Dragon. Jest to kolorowy kwartalnik wydawany...

24 lutego 2004

Hochland Polska reklamuje serki Valbon Bleu

Hochland Polska rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową serka Valbon Bleu. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide. Planowaniem i zakupem...

24 lutego 2004

Pegasus PR rozpoczęła współpracę z Aronią i Schollem

Agencja public relations Pegasus PR poszerzyła listę o kilku nowych klientów. Umowy podpisano z firmami Aronia SA, producentem m.in. soków...

24 lutego 2004

VA Strategic Communications autorem kampanii "Dziecko w sieci"

W środę rusza kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje i Kid Protect pt. "Dziecko w sieci". Jej celem jest zwrócenie uwagi...

24 lutego 2004

Kompania Piwowarska promuje Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska SA prowadzi akcję promocyjną dla marki piwa Pilsner Urquell. Akcja prowadzona jest w kanale HoReCa pod hasłem: "PU...

24 lutego 2004

Galposter powiększy swoje portfolio o Multikino Szczecin

Spółka Galposter, broker reklamy kinowej, poszerzy swoje portfolio o kolejny multipleks - Multikino Szczecin. Placówka zostanie uruchomiona 5 marca. Będzie...

24 lutego 2004

Sprostowanie: Większe udziały Primy w segmencie kaw mielonych

W informacji DS "MMP" z 19 lutego błędnie podaliśmy udziały rynkowe firmy Prima SA w segmencie kaw mielonych. Według danych...

24 lutego 2004

AMS SA i Clear Channel Poland utworzyły Polskie Badania Outdooru

Udziałowcami nowo utworzonej spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) zostały dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland. AMS...

24 lutego 2004

Axel Springer Polska podnosi ceny reklam w "Fakcie" o ponad 30 proc.

Od początku marca br. zmienią się ceny reklam w dzienniku "Fakt" wydawanym przez Axel Springer Polska. Według nowego cennika koszt...

25 lutego 2004

Polskapresse nie planuje kolejnych akwizycji dzienników

Wydawnictwo Polskapresse nie planuje kolejnych akwizycji na rynku dzienników. Maciej Jankowski, prezes Polskapresse, dodaje, że spółka będzie kontynuować w tym...

25 lutego 2004

Detlef Moede został nowym prezesem Imperial Tobacco Polska

Niemiec Detlef Moede będzie od 1 marca br. pełnił funkcję prezesa firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska (dawniej Reemtsma Polska SA)....

25 lutego 2004

Agata Kosińska nowym kierownikiem reklamy "BusinessWeeka"

Agata Kosińska została kierownikiem reklamy miesięcznika "BusinessWeek" wydawanego przez Agencję Reklamowo-Wydawniczą "Wprost" (AWR "Wprost"). Jak przekazała Grażyna Ogrodnik, dyrektor biura...

25 lutego 2004

Monika Kochanowska przechodzi z Initiative Warszawa do Starcomu

Monika Kochanowska, dotychczas account director w domu mediowym Initiative Warszawa, obejmie 1 marca br. stanowisko account directora w domu mediowym...

25 lutego 2004

Zwolnienia grafików w "Wysokich Obcasach" i "Dużym Formacie"

Zwolnienia objęły wczoraj dział graficzny "Gazety Wyborczej" (Agora SA), jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wymówienia miały dostać dwie graficzki z "Wysokich...

25 lutego 2004

Joanna Brodzik wystąpi w spocie reklamowym Garnier Color Naturals

W najnowszej kampanii reklamowej produktów do koloryzacji włosów Garnier Color Naturals (L'Oreal Polska) wystąpi popularna polska aktorka Joanna Brodzik (znana...

25 lutego 2004

AMS SA i Clear Channel Poland utworzyły Polskie Badania Outdooru

Udziałowcami nowo utworzonej spółki Polskie Badania Outdooru (PBO) zostały dwie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA i Clear Channel Poland. AMS...