M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 lutego 2004

Budżetem linii lotniczych SkyEurope zajmie się MPG Media Planning

W maju br. działalność operacyjną w Polsce rozpoczną tanie linie lotnicze SkyEurope należące do spółki SkyEurope Airlines a.s. z siedzibą...

25 lutego 2004

Axel Springer Polska podnosi ceny reklam w "Fakcie" o ponad 30 proc.

Od początku marca br. zmienią się ceny reklam w dzienniku "Fakt" wydawanym przez Axel Springer Polska. Według nowego cennika koszt...

25 lutego 2004

C&A planuje otwarcie nowych sklepów i kampanię reklamową

Sieć sklepów odzieżowych C&A planuje otwarcie do końca bieżącego roku w Polsce 3-4 nowych sklepów. Będą one zlokalizowane w Warszawie....

25 lutego 2004

Samsung planuje dwie akcje marketingowe powiązane z olimpiadą 2004

Samsung Electronics planuje przeprowadzenie w tym roku dwóch kampanii reklamowych, które w komunikacji wykorzystywać będą fakt, że Samsung jest oficjalnym...

25 lutego 2004

Marks & Spencer wprowadzi na polski rynek dwie nowe marki

Sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer wprowadzi jesienią br. na polski rynek dwie nowe marki odzieżowe: Per Una i Limited...

25 lutego 2004

Polpharma opracowuje strategię wsparcia leku na dysfunkcję erekcyjną

Firma farmaceutyczna Polpharma SA wprowadzi w tym roku na rynek lek etyczny (na receptę) na dysfunkcję erekcyjną (ED). W ten...

25 lutego 2004

Artman szuka szefa marketingu i planuje wsparcie dla marki House

Firma Artman, producent odzieży marki House, poszukuje osoby, która zastąpi dotychczasowego marketing managera. Funkcję tę pełni obecnie Renata Stanasiuk, która...

25 lutego 2004

Wejchert zastąpi Kolbusza na stanowisku prezesa zarządu Onet.pl SA

Zarząd spółki Grupa Onet.pl SA poinformował o planowanych zmianach w zarządzie spółki Onet.pl SA. Jej nowym prezesem zarządu i dyr....

25 lutego 2004

US Pharmacia prowadzi w TVP kampanię sponsoringową marki Manti

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa firmy farmaceutycznej US Pharmacia dotycząca marki Manti - tabletek do ssania na zgagę. Działania reklamowe polegają...

25 lutego 2004

Euro RSCG Marketing House zleciło projekt serwisu firmie Digital One

Agencja marketing services Euro RSCG Marketing House ma nowy serwis internetowy, który przygotowała agencja interaktywna Digital One. Do tej pory...

25 lutego 2004

"Playboy" pokaże na okładce pracę grupy artystycznej Łódź Kaliska

Na okładce marcowego wydania magazynu "Playboy" znajdzie się pictorial wykonany przez grupę artystyczną Łódź Kaliska. Przedstawia on nagą personifikację polskiego...

25 lutego 2004

Wawel SA odmładza wizerunek marki słodyczy Michałki

Pod koniec lutego br. wystartowała kampania reklamowa cukierków Michałki Zamkowe należących do portfolio Wawel SA. Działania reklamowe przygotowała agencja reklamowa...

25 lutego 2004

Kimberly-Clark rozpoczęła promocję produktów marki Subtelle

Firma Kimberly-Clark rozpoczęła kampanię reklamową poduktów do higieny kobiecej marki Subtelle. Jak powiedziała Anna Michalec, brand activation manager marki Subtelle...

25 lutego 2004

OSM Piątnica rozwinie portfolio produktów bez wsparcia reklamowego

Spółdzielnia mleczarska OSM Piątnica zamierzy poszerzyć w tym roku portfolio swoich produktów. Wkrótce w dystrybucji ogólnopolskiej znajdzie się Twarożek Domowy...

25 lutego 2004

Edipresse Polska wyda jubileuszowy dodatek dwutygodnika "Viva!"

Dwutygodnik "Viva!" (Edipresse Polska) obchodzi w tym roku siódme urodziny. Z tej okazji jubileuszowy piąty numer z 1 marca br....

25 lutego 2004

Agencja Top Impact podpisała z Drosedem umowę na obsługę PR

Agencja reklamowa Top Impact będzie obsługiwać firmę Drosed (producent drobiu i przetworów drobiowych) w zakresie działań public relations. Zajmie się...

25 lutego 2004

Paralotna przygotowała akcję promocyjną okien firmy Roto

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała najnowszą promocję konsumencką dla producenta okien dachowych Roto. W ramach działań promocyjnych można kupić okna wysokościowe...

25 lutego 2004

Zmiany w strukturach działów reklamy i promocji Wydawnictwa Bauer

Kierownikiem reklamy kwartalników "Twój Styl Trendy" i "Twój Styl Look" została Katarzyna Wiśniewska, która już wcześniej pracowała w Wydawnictwie Bauer....

25 lutego 2004

Art FM rozpocznie współpracę z firmą farmaceutyczną Farmacol SA

Agencja reklamowa Art FM rozpoczęła od lutego br. obsługę budżetu firmy farmaceutycznej Farmacol SA. W ramach stałej umowy agencja zajmie...

25 lutego 2004

Scan Holiday Travel rozpocznie wydawanie poradnika dla rodziców

Biuro podróży Scan Holiday Travel przedstawiło ofertę rodzinną i zapowiedziało wydanie specjalnego poradnika dla rodziców podróżujących z dziećmi pt. "Dziecko...

25 lutego 2004

Wydawnictwo MiT Media powiększa zasięg dystrybucji "Dealera"

Wydawnictwo MiT Media wprowadza zmiany w magazynie mobilnych technologii "Dealer". Zmienił się nie tylko layout, zawartość merytoryczna, ale również zasięg...

25 lutego 2004

Komunikat rady Nadzorczej PBC w sprawie Axel Springer Polska

Rada Nadzorcza PBC przesłała do redakcji Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" komunikat następującej treści: "Rada Nadzorcza PBC na posiedzeniu...

25 lutego 2004

Oświadczenie: Axel Springer Polska przeprasza za wykorzystanie map

W nawiązaniu do informacji z Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" z 24 lutego br. pt. "Prezentacja "Faktu" bezprawnie wykorzystała...

8 marca 2004

Decyzja McDonald'sa o wycofaniu największych porcji nie obejmie Polski

Światowa polityka McDonald'sa polegająca na wycofywaniu ze sprzedaży ze względów zdrowotnych największych porcji produktów nie dotyczy oferowanych w Polsce zestawów...

8 marca 2004

Omnicom Group wykupi udziały od polskich menedżerów NoS/BBDO

Omnicom Group, do którego należy sieć agencji reklamowych BBDO, zamierza odkupić udziały w NoS/BBDO od odchodzących ze spółki polskich menedżerów....

8 marca 2004

Start kolejnej stacji National Geographic Channel możliwy w br.

Start kolejnej stacji National Geographic Channel jest możliwy w br. - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Byłby to kanał nadający ten sam...

8 marca 2004

Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkowo-sprzedażową

Platforma cyfrowa Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i prosprzedażowym. Strategię i kreację przygotowała agencja Euro RSCG...

8 marca 2004

"Zarezerwowane dla produktów markowych" - kampania ProMarki

Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczęto edukacyjną kampanię społeczną na rzecz produktów markowych pod nazwą "Wybierz markowe". Kampania...

8 marca 2004

Ponadmilionowy nakład pisma "Dobre Nowiny" trafił do parafii

Dom Wydawniczy Rafael z Krakowa wydał w ponadmilionowym nakładzie bezpłatne pismo "Dobre Nowiny". W całości poświęcone jest filmowi "Pasja" Mela...

8 marca 2004

Pierwsza kaszka mleczno-ryżowa dla maluchów od 5. miesiąca BoboVity

Nutricia Polska wprowadzi w kwietniu pierwszą w segmencie kaszek BoboVita kaszkę mleczno-ryżową dla najmłodszych niemowlaków - od 5. miesiąca. Będzie...

8 marca 2004

Tomasz Szpoper database managerem w TBWAData Solutions

Tomasz Szpoper został database managerem w agencji TBWAData Solutions należącej do TBWACommunications Group. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działu baz...

8 marca 2004

Software - Wydawnictwo startuje z miesięcznikiem "EGX"

Software - Wydawnictwo wyda w kwietniu pierwszy numer miesięcznika "EGX" poświęconego komputerom i gadżetom elektronicznym. Znajdą się w nim testy...

8 marca 2004

Yellowtel Polska rozpoczęła kampanię rebrandingową

Spółka Yellowtel Polska rozpoczęła kampanię rebrandingową komunikującą zmianę nazwy serwisu informacyjnego z Żółty Telefon na 9494. Dotychczasowe logo serwisu zastąpiono...

8 marca 2004

Według badań Ipsos-ASI zjawisko unikania reklam w telewizji nasila się

Z badania firmy Ipsos-ASI wynika, że zjawisko unikania reklam w telewizji nasila się. W ciągu ostatniej dekady można zaobserwować znaczący...

8 marca 2004

Grey Worldwide Warszawa przygotowała kolejny spot Heinekena

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała kolejny spot z serii "Miejsca" dla marki piwa Heineken należącej do Grupy Żywiec SA....

8 marca 2004

Estee Lauder będzie wspierać linię Hydra Complete

Firma kosmetyczna Estee Lauder przeprowadzi akcję reklamową luksusowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Hydra Complete. Adaptacja reklamy oraz planowanie i zakup mediów...

8 marca 2004

Kanał AXN rozpocznie w kwietniu sprzedaż czasu reklamowego

Telewizyjny kanał telewizyjny AXN rozpocznie w kwietniu br. sprzedaż czasu reklamowego - zapowiedział Aleksander Kutela, dyrektor generalny HBO Polska, dystrybutora...

8 marca 2004

Danuta Huebner Kobietą Roku magazynu "Twój Styl"

Redakcja miesięcznika "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) przyznała tytuł Kobiety Roku 2003 roku Danucie Huebner. W poprzednich latach takie tytuły otrzymały...

8 marca 2004

Henkel wprowadził nowy zapach Silan Sensations i wspiera go reklamą

Henkel Polska wprowadził do sprzedaży nowy wariant zapachowy płynu do płukania tkanin Silan Sensations - Orchid & Lotusflower. Produkt wspierany...

8 marca 2004

Plany ekspansji Internetowego Clubu E24

Firma Conecto, zajmująca się technologiami internetowymi, planuje otwarcie w tym roku dwóch internetowych Clubów E24. Pierwszy klub rozpoczął działalność w...

8 marca 2004

Philip Morris prowadzi 4. edycję programu lojalnościowego dla L&M

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA prowadzi czwartą edycję programu lojalnościowego skierowanego do palaczy papierosów marki L&M o nazwie "Transglobe...

8 marca 2004

Gazeta.pl wesprze swój numer dostępowy w mediach Agory

Należący do Agory portal Gazeta.pl uruchomił swój ogólnopolski numer dostępowy do połączeń wdzwanianych do internetu. Usługa sprzedawana będzie pod marką...

8 marca 2004

Sprostowanie: Adidas nr 1 w segmencie męskich dezodorantów

Pierwsze miejsce na rynku męskich dezodorantów zajmuje marka Adidas, a nie Nivea, jak wspomnieliśmy w infomacji w "MMP" z 5...

9 marca 2004

Nestle i L'Oreal tworzą spółkę Inneov, planują wspólny launch kosmetyku

Koncerny L'Oreal Polska i Nestle Polska wspólnie wprowadzą na rynek nową markę kosmetyków Inneov. W tym celu powołano firmę Inneov...

9 marca 2004

Browar Belgia przeznaczy 8 mln zł na kampanię nowej marki piwa

Browar Belgia rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową nowej marki piwa. Budżet tych działań wyniesie 8 mln zł. Firma nie...

9 marca 2004

Wella Polska zwiększyła budżet reklamowy, w przygotowaniu kampania Safiry

Firma kosmetyczna Wella Polska, wchodząca w skład koncernu Procter & Gamble, zwiększy w tym roku wydatki reklamowe. Jak powiedział Dariusz...

9 marca 2004

Polfa Warszawa wprowadzi nowe brandy OTC, pracuje nad ich strategią marketingową

Firma farmaceutyczna Polfa Warszawa wprowadzi w br. na rynek nowe leki. Wśród nich będą preparaty OTC (dostępne bez recepty). "Jakiś...

9 marca 2004

Spółka AMS SA zmniejszyła stratę netto z 48 do 16 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA, należąca do Agory SA, odnotowała w 2003 r. stratę netto w wysokości 16 mln zł...

9 marca 2004

Samsung Electronics rozpoczął współpracę z Quicksilver

Samsung Electronics rozpoczął na poziomie globalnym współpracę z firmą Quicksilver, producentem odzieży sportowej. Samsung będzie jedynym sponsorem czterech najważniejszych zawodów...

9 marca 2004

Maciejewska i Ziółek dołączyły do zespołu Carat Polska

Na początku marca br. do zespołu domu mediowego Carat Polska dołączyły dwie nowe osoby: Anna Maciejewska i Anna Ziółek. Maciejewska...