M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 marca 2004

Tyczyński został prezesem Brokera FM, Gródek prezesem RMF FM

Stanisław Tyczyński objął funkcje prezesa zarządu firmy Broker FM SA oraz przewodniczącego rady nadzorczej spółki Radio Muzyka Fakty Sp. z...

9 marca 2004

Odchodzą felietoniści: Zanussi z "Polityki", Masłowska z "Przekroju"

Reżyser Krzysztof Zanussi przestanie być felietonistą "Polityki" (Spółdzielnia Pracy "Polityka"), a Dorota Masłowska, autorka rozsławionej "Wojny polsko-ruskiej", zakończyła właśnie pisanie...

9 marca 2004

Agencja Paralotna powiększa zespół pracowników

Zespół agencji Paralotna powiększył się o czterech nowych pracowników. Paweł Miklaszewski objął stanowisko account directora. Ostatnio pracował w agencji NoS/BBDO,...

9 marca 2004

BMW Polska wykorzysta Mini w wersji cabrio do budowania wizerunku marki

BMW Polska wprowadzi w tym roku na polski rynek Mini w wersji cabrio. Nie zapadła jeszcze decyzja, kiedy dokładnie te...

9 marca 2004

TVN najchętniej oglądaną stacją wśród studentów

Najchętniej oglądaną na co dzień stacją telewizyjną wśród studentów jest TVN, minimalnie ustępuje jej TVP1 - wynika z badań Student...

9 marca 2004

Harley do wygrania w ofercie promocji prenumeraty "BusinessWeeka"

Przy okazji przejścia od początku kwietnia br. na cykl wydawniczy dwutygodniowy "BusinessWeek" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost") oferuje specjalną...

9 marca 2004

Chili Communications i Starcom przygotowały najnowszą kampanię Link4

Agencja reklamowa Chili Communications (o jej powstaniu pisaliśmy w DS "MMP" z 27 stycznia br.) i dom mediowy Starcom są...

9 marca 2004

Agencja Intendo realizuje program lojalnościowy dla firmy Victus

Agencja reklamowa Intendo przygotowała dla firmy Victus (dystrybutora sprzętu, mebli i akcesoriów ogrodniczych) program motywacyjny skierowany do właścicieli sklepów i...

9 marca 2004

Unilever rozpoczął promocję konsumencką marki Dove

Firma Unilever rozpoczęła promocję konsumencką kostek marki Dove. Konsumentki, ktore wyślą cztery kody kreskowe z produktu, mają szansę otrzymać srebrny...

9 marca 2004

Kampania Publicis dla Renault Thalia w radiu

W poniedziałek rozpoczęła się radiowa kampania Renault Thalia. Potrwa do 21 marca, przygotowana została przez agencję Publicis. Spot jest nadawany...

9 marca 2004

HP Polska rozpoczęła kampanię desktopów

Hewlett-Packard Polska rozpoczęła prasową kampanię komputerów HP Compaq Business Desktop d230. Kampania kierowana będzie do małych firm i zwracać ma...

9 marca 2004

Interia uruchomiła oficjalny serwis nowej edycji "Baru"

Interia.pl uruchomiła równocześnie ze startem nowej edycji programu "Bar" w Polsacie internetowy serwis tego programu. Za pośrednictwem sieci transmitowany w...

9 marca 2004

Agencja Internet House zbudowała internetowe biuro prasowe Philipsa

Agencja interaktywna Internet House zbudowała internetowe biuro prasowe Philipsa. Jest ono dostępne ze stron głównych Philips.pl i pod specjalnym adresem...

9 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...

10 marca 2004

PKN Orlen przesłał domom mediowym projekt umowy o poufności

Koncern PKN Orlen przesłał zaproszonym do przetargu domom mediowym projekt umowy o poufności, o który firmy te za pośrednictwem Stowarzyszenia...

10 marca 2004

Lilla Pawelec zarządza Sony Ericsson Polska

Lilla Pawelec, obejmując stanowisko national account managera, będzie zarządzała Sony Ericsson Polska. O odejściu jej poprzednika Piotra Kwietnia, który był...

10 marca 2004

AWR "Wprost" kupiło "WIK-a". Promocja "BusinessWeeka"

Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" (AWR "Wprost") kupiła kolejny tytuł. Jest to "WIK. Warszawa i Kultura" - warszawski magazyn kulturalny. AWR "Wprost"...

10 marca 2004

ICT Poland wprowadza markę Foxy

Spółka ICT Poland wprowadza markę papierowych produktów higienicznych Foxy. ICT Poland działała do tej pory jedynie jako fabryka produkująca towary...

10 marca 2004

Przychody ze sprzedaży DougFaberFamily wyniosły w ub.r. 40 mln zł

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) podwoiła w 2003 r. przychody ze sprzedaży, które zamknęły się w kwocie ok. 40 mln zł....

10 marca 2004

Euro RSCG Dialog promuje menedżerów w dziale event & field marketingu

Firma marketing services Euro RSCG Dialog awansowała czterech menedżerów w dziale obsługi klienta. Tomasz Zawistowski awansował z account managera na...

10 marca 2004

Trout & Partners przygotował kampanię kancelarii prawniczej

Firma brandconsultingowa Trout & Partners przygotowała jedną z pierwszych na polskim rynku kampanii reklamowych wspierających sprzedaż usług prawniczych. Reklama prasowa...

10 marca 2004

P&G rozszerza markę Blend-a-med, prowadzi akcję edukacyjną

Procter & Gamble wprowadza na rynek kolejny wariant pasty do zębów Blend-a-med z systemem fluoru - Pro-Mineral Complex, ktora stymuluje...

10 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...

10 marca 2004

Zmiany w działach produkcji Upstairs Y&R i Euro RSCG New Europe

Jacek Tryfon, product manager w agencji Upstairs Young & Rubicam, po odejściu Katarzyny Lachowicz pełni obowiązki szefa działu produkcji. Lachowicz...

10 marca 2004

Wspólna promocja Danone'a i Zeptera

Przez 6 tygodni trwać będzie kampania reklamowa wspierająca wspólną promocję firmy Danone i Zepter International. Na wieczkach opakowań serków Danio...

10 marca 2004

Ewa Pyrdoł dyrektorem handlowym w Radiu Eska Łódź 99,8 FM

Ewa Pyrdoł została dyrektorem handlowym Radia Eska Łódź 99,8 FM, zastępując na tym stanowisku Jacka Pietrasika, który obejmie stanowisko dyrektora...

10 marca 2004

TV4 został włączony do ofert platformy Cyfra Plus

Spółki Canal Plus Cyfrowy i Polskie Media podpisały umowę dotyczącą włączenia kanału TV4 do oferty platformy cyfrowej Cyfra Plus. Obecnie...

10 marca 2004

"Aktivist" współpracuje z MagnifiCo przy dużej akcji promocyjnej

Plany szeroko zakrojonej akcji promocyjnej ma bezpłatny magazyn miejski "Aktivist". Powiedziała o tym Zuzanna Ziomecka, redaktor naczelna "Aktivista" i "Aktivista...

10 marca 2004

Zmiana grupy docelowej i formuły magazynu "Progresiff"

"Progresiff", magazyn dla młodych, zmienia profil czytelnika. Ma docierać do osób w wieku 24-35 lat. Wcześniej określał się jako pismo,...

10 marca 2004

Statoil wprowadza paliwo Suprema 95 i rozpoczyna kampanię

Koncern Statoil Polska wprowadza nowe paliwo - Suprema 95. Będzie to bezsiarkowa benzyna zawierająca komponenty uszlachetniające oraz zapewniająca lepsze osiągi...

10 marca 2004

Przychody ze sprzedaży Grupy L'Oreal wzrosły o mniej więcej 13 proc.

Ubiegłoroczne przychody ze sprzedaży Grupy L'Oreal: firmy kosmetycznej L'Oreal Polska Sp. z o.o. i fabryki Kosmepol Sp. z o.o., wzrosły...

10 marca 2004

Sony Ericsson wprowadza nowe telefony, kampanie w przygotowaniu

Sony Ericsson, producent telefonów komórkowych i akcesoriów GSM, zaprezentował dwa nowe modele aparatów: K700 i S700, które pojawią się w...

10 marca 2004

Nokia wprowadza nowy telefon biznesowy, wsparcie w prasie i sieci

Nokia wprowadza nowy telefon komórkowy. Model 6820 kierowany jest równolegle do dwóch różnych grup docelowych: biznesmenów i menedżerów oraz konsumentów...

10 marca 2004

PepsiCo podaje na opakowaniach informacje o kaloryczności produktów

Koncern PepsiCo po raz pierwszy podaje na nowych opakowaniach swoich produktów informacje o kaloryczności. "Jest to krok mający na celu...

11 marca 2004

Największa w historii kampania marki Tefal w Polsce

W sobotę 13 marca rozpocznie się najnowsza kampania telewizyjna i prasowa nowych produktów firmy Tefal, producenta naczyń kuchennych, przygotowana przez...

11 marca 2004

Noiro Polska zwiększył budżet reklamowy marki Lumene o 30 proc.

Noiro Polska, producent kosmetyków Lumene, zwiększył tegoroczny budżet reklamowy tej marki o mniej więcej 30 proc. Według danych firmy ubiegłoroczne...

11 marca 2004

Maszynka do golenia Wilkinson Quattro debiutuje na polskim rynku

Firma Wilkinson Sword wprowadza na polski rynek pierwszą na świecie maszynkę do golenia o czterech ostrzach o nazwie Wilkinson Quattro....

11 marca 2004

Miesięcznik "F1 Racing" pojawi się w maju

Pismo "F1 Racing" - miesięcznik poświęcony wyścigom samochodowym Formuły 1 - w maju pojawi się w Polsce. Tytuł został założony...

11 marca 2004

McDonald's Polska rozpoczyna promocję dań rybnych i wprowadza książeczkę rabatową

Koncern McDonald's Polska rozpoczyna promocję przedświątecznej oferty dań rybnych. Promocja będzie miała miejsce do 10 kwietnia pod nazwą: "Chodź na...

11 marca 2004

Agros Nova wprowadzi nową kategorię do portfolio

Pod koniec marca firma Agros Nova zamierza wprowadzić na rynek nową linię produktów. Jak powiedziała Joanna Bancerowska, rzecznik prasowy Agros...

11 marca 2004

Sensors PR pracuje dla spółek Euro RSCG Group

Od wczoraj agencja Sensors PR odpowiada za strategię public relations i bieżące media relations dla Euro RSCG Group (Euro RSCG...

11 marca 2004

Atlas planuje drugi etap kampanii reklamowej "Polak Wędrowniczek"

W połowie marca rozpocznie sie drugi etap tegorocznej kampanii reklamowej produktów Grupy Atlas. Strategię i kreację przygotował dział marketingu Grupy...

11 marca 2004

Western Union kolejnym klientem agencji PR MagnifiCo

Na współpracę z agencją PR MagnifiCo zdecydowało się Western Union, specjalizujące się w dziedzinie transferów pieniężnych. Jak powiedział Konrad Olszaniecki,...

11 marca 2004

Oriflame Poland rozpoczyna promocję nowej wody toaletowej Elvie

Koncern Oriflame Poland rozpoczyna działania promocyjne związane z wprowadzeniem na polski rynek wody toaletowej Elvie. We wszystkich 14 oddziałach regionalnych...

11 marca 2004

Bartłomiej Suder account managerem w agencji Art FM

Bartłomiej Suder został account managerem w agencji Art FM. Wcześniej pracował jako junior brand manager w firmie Carlsberg Okocim i...

11 marca 2004

IMIGe Poland wprowadza nowy nośnik indoorowy na uczelniach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland wprowadza do swojej oferty nowy nośnik. Będzie to lustro reklamowe instalowane w toaletach uczelni. To...

11 marca 2004

Nowe kierownicze stanowiska w strukturze reklamy AWR "Wprost"

Nową strukturę ma zespół reklamy Agencji Reklamowo-Wydawniczej "Wprost" (AWR "Wprost"). Efektem zmian jest powstanie nowych stanowisk - kierowników grup odpowiedzialnych...

11 marca 2004

"Alfabet Rokity" - premiera książki Edipresse i Wydawnictwa M

Edipresse Polska wraz z krakowskim Wydawnictwem M wydało książkę "Alfabet Rokity". Jej startowy 25-tys. nakład został w całości wykupiony. Przed...

11 marca 2004

Tegoroczna oferta wakacyjnych nośników Clear Channel Poland obejmie 36 miast

Tegoroczna oferta sieci nośników wakacyjnych Holiday Media należącej do Clear Channel Poland obejmie 36 miast. W ubiegłym roku tablice znajdowały...

11 marca 2004

Magazyn "Semestr" wyróżniony przez Associated Collegiate Press

Associated Collegiate Press (ACP), amerykańskie stowarzyszenie prasy, przyznało studenckiemu miesięcznikowi "Semestr" specjalne wyróżnienie m.in. za "wzorowe dziennikarstwo" oraz szatę graficzną...