M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 marca 2004

Cappy Ice Fruit - kolejny niegazowany napój Coca-Coli

Coca-Cola wprowadza na rynek napój owocowy Cappy Ice Fruit. Należy on do rosnącej kategorii napojów niegazowanych, jego cechą prozdrowotną jest...

11 marca 2004

Grzegorz Magnuszewski event managerem w G2

Grzegorz Magnuszewski został nowym event managerem w agencji marketing services G2 należącej do Grey Worldwide Warszawa. Do jego zadań będzie...

11 marca 2004

MKCafe prowadzi akcję promocyjną i reklamową

MKCafe, producent kawy, prowadzi działania promocyjne wokół marki MKCafe i wspiera je kampanią reklamową. Ich celem jest zwiększenie sprzedaży produktu....

11 marca 2004

Lirene Dermoprogram - nowa masowa linia Eris

Laboratorium Kometyczne Dr Irena Eris wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków masowych do pielegnacji twarzy o nazwie Lirene Dermoprogram. Jest...

11 marca 2004

Firma Expert Monitor poszerza zasięg monitoringu mediów

Firma Expert Monitor wprowadziła zmiany na liście monitorowanych mediów. Do monitoringu stacji telewizyjnych dołączono trzy kolejne - TVN Turbo, Club...

12 marca 2004

Zbigniew Badziak nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

Dzisiaj zostanie powołane nowe kierownictwo Biura Reklamy TVP SA. Dyrektorem BR TVP będzie Zbigniew Badziak, a zastępcą dyrektora ds. marketingu...

12 marca 2004

Mariola Wiercińska nowym dyrektorem reklamy Business Press

Mariola Wiercińska została szefem biura reklamy wydawnictwa Business Press, wydawcy m.in. miesięcznika "Businessman Magazine". Zastąpiła Iwonę Poklewską- Kuczyńską, która odeszła...

12 marca 2004

KRRiTV ukarze TVP za emisję

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) upoważniła przewodniczącą Danutę Waniek do ukarania Telewizji Polskiej SA (TVP SA) za emisję w...

12 marca 2004

PTC ujawnia szczegóły dotyczące marki Heyah

Heyah to nowa marka telefonii pre-paid należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej. Wyróżnikiem Heyah mają być atrakcyjne ceny i proste plany...

12 marca 2004

Diageo Polska wyda ok. 7 mln zł na launch Smirnoff Vladimir

Firma Diageo Polska wyda około 6-7 mln zł na launch nowej wódki Smirnoff Vladimir. Produkt jest nową, przygotowaną specjalnie na...

12 marca 2004

PBO przedstawia założenia projektu badawczego i liczy na przyłączenie się innych firm outdoorowych

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) przedstawiła szczegóły dotyczące jej projektu badawczego. PBO powstała w lutym i jej udziałowcami są firmy...

12 marca 2004

"Przyjaciółka" z nakładem w trzech częściach

Nakład aktualnego i kolejnego numeru "Przyjaciółki" (Edipresse Polska) dzielony jest na trzy części. Tygodnik oferowany jest w niższej cenie (2,6...

12 marca 2004

"Hip-Hop Archiwum" nowym miesięcznikiem muzycznym, współpraca z LPP

"Hip-Hop Archiwum" jest nowym miesięcznikiem muzycznym. Wydaje go spółka ViMedia. Magazyn wejdzie na rynek po 20 marca w nakładzie 35...

12 marca 2004

Nissan Poland zreorganizował strukturę marketingową

Nissan Poland zmienił zakres kompetencji pracowników biura marketingu. Joanna Wojtkowska (wcześniej pracująca jako specjalista ds. marketingu dealerskiego) objęła stanowisko starszego...

12 marca 2004

Kredyt Bank będzie promował karty MasterCard Platinum wśród najbogatszych klientów

Kredyt Bank wprowadza pierwszą w Polsce kartę kredytową MasterCard Platinum. "Mamy 7 tys. klientów najbardziej prestiżowych. Nasze plany zakładają, że...

12 marca 2004

Kampania reklamowa wesprze sprzedaż opon marki Pirelli

Wiosenna kampania promocyjna marki opon Pirelli rozpocznie się w połowie marca br. i potrwa dwa miesiące. Kampania ma na celu...

12 marca 2004

PZU Życie w kampanii dla trzydziestolatków

Wystartowała kampania PZU Życie przygotowana przez agencję reklamową G7. Jej celem jest skłonienie pokolenia trzydziestolatków do myślenia o swojej przyszłosci...

12 marca 2004

Bank Pekao SA reklamuje kredyt mieszkaniowy

Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Banku Pekao SA przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett Warszawa. Jej celem jest pokazanie...

12 marca 2004

L'Oreal Polska reklamuje podkłady marki Maybelline

Koncern L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową podkładu Wonder Finish marki Maybelline. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży tego produktu. Adaptację reklamy...

12 marca 2004

Tlen.pl z Energisem uruchamiają usługi pakietów internetowych

Internetowy komunikator Tlen.pl we współpracy z operatorem telekomunikacyjnym Energis Polska rozpoczynają świadczenie usług dostępu wdzwanianego do internetu (tzw. dial-up) w...

12 marca 2004

Polsat Cyfrowy w panelu ogólnopolskim AGB Polska

AGB Polska kończy proces instalacji 28 gospodarstw z dostępem do Polsatu Cyfrowego w ramach ogólnopolskiego panelu telemetrycznego. "Stało się to...

12 marca 2004

Konsumenci nie ufają reklamie i chcą, by było jej mniej

Większość Polaków nie lubi reklam, nie ufa im i uważa, że jest ich za dużo, zwłaszcza w telewizji - takie...

12 marca 2004

Telewizja zarobiła w lutym br. 440 mln zł według Expert Monitora

Wydatki na reklamę w telewizji wyniosły 439 996 067 zł, czyli około 80 mln zł więcej (+22 proc.) w porównaniu...

12 marca 2004

Nowi klienci agencji United PR

Agencja United PR rozpoczęła współpracę z kilkoma nowymi klientami. Dłogookresowy kontrakt podpisano z firmą Uno Fresco Tradex zajmującą się produkcją...

12 marca 2004

Jaworska odchodzi z agencji PRisma Communications

Iwona Jaworska, dyrektor zarządzający i prezes zarządu firmy public relations PRisma Communications, należącej do McCann-Erickson WorldGroup, odchodzi z agencji. Swoją...

15 marca 2004

Agora SA powołała nową strukturę działu sprzedaży reklam i ogłoszeń "Gazety Wyborczej"

Sprzedaż reklam i ogłoszeń do "Gazety Wyborczej" (Agora SA) odbywa się w ramach nowej struktury działu sprzedaży w dzienniku. Właśnie...

15 marca 2004

Tomasz Jakubiak został nowym dyrektorem generalnym Rady Reklamy

Tomasz Jakubiak zastąpił na stanowisku dyrektora generalnego Rady Reklamy Macieja Lacha. Lach pozostanie w strukturze organizacji i będzie odpowiadał za...

15 marca 2004

Marquard zmienia layout dzienników "Przegląd Sportowy" i "Tempo"

Marquard Media Polska zdecydował się na wprowadzenie zmian w "Dzienniku Sportowym" ("Przegląd Sportowy" i "Tempo"). Pierwsze wydanie zmodyfikowanych gazet pojawiło...

15 marca 2004

Dyrektor handlowy BR TVP zostanie wybrany w ciągu najbliższych tygodni

Nowy dyrektor handlowy Biura Reklamy TVP (BR TVP) zostanie wybrany w ciągu kilku najbliższych tygodni. Do tego czasu obowiązki dyrektora...

15 marca 2004

Legend Group realizuje projekty w ramach sieci Worldwide Partners

Legend Group, która weszła na przełomie 2003 i 2004 r. w skład międzynarodowej sieci niezależnych agencji reklamowych Worldwide Partners, realizuje...

15 marca 2004

Men at Work przeszła reorganizację i chce położyć nacisk na strategię

Firma marketing services Men at Work wchodząca w skład grupy Just zakończyła proces reorganizacji struktur. "Zmiany implikuje fakt, że jako...

15 marca 2004

Agencje przedstawią nowe koncepcje strategiczne w przetargu na Królewskie

Agencje reklamowe znajdujące się na short-liście przetargu na obsługę budżetu piwa Królewskie (Grupa Żywiec, dawniej Brau Union) przedstawią nowe propozycje...

15 marca 2004

Optimedia Poland pracuje nad pierwszą kampanią reklamową marki Tarkett w Polsce

Dom mediowy Optimedia Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Tarkett, francuskiego producenta pokryć...

15 marca 2004

Gemius wprowadzi nowy standard badań polskiego internetu

Spółka Gemius SA specjalizująca się w badaniach internetu zamierza od przyszłego miesiąca realizować znacznie rozbudowane - w stosunku do obecnych...

15 marca 2004

Perfetti Van Melle wprowadza nowy produkt pod marką Mentos

Firma Perfetti Van Melle Polska, producent m.in. cukierków Mentos, wprowadza pod tą marką nowy produkt - drażetki do żucia Mentos...

15 marca 2004

Reebok Poland zdecydował się na inwestycje w ambient media

Na zlecenie Reebok Poland na warszawskim Universalu zawiśnie wielkoformatowa siatka winylowa z "wychodzącym" z niej wielkim butem sportowym. Reklama będzie...

15 marca 2004

TVN Turbo dostępny w ofercie sieci UPC Telewizja Kablowa

Należący do Grupy ITI kanał motoryzacyjny TVN Turbo został włączony do oferty sieci kablowej UPC Telewizja Kablowa (UPC TK). Kanał...

15 marca 2004

J&J wspiera debiut wkładek Carefree kampanią reklamową

Firma Johnson & Johnson wprowadziła na rynek nową linię wkładek higienicznych Carefree Perfect Fit. Debiut produktu wspierany jest kampanią reklamową....

15 marca 2004

Cubus ruszył z pierwszą kampanią telewizyjną na rynku polskim

Cubus, norweski producent odzieży, ruszył z pierwszą od momentu rozpoczęcia działalności na polskim rynku (obecny od ośmiu lat) kampanią telewizyjną....

15 marca 2004

Nowa przyprawa Warzywko będzie reklamowana w telewizji i w prasie

Producent przypraw Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek nowy wariant przyprawy uniwersalnej Warzywko z dodatkiem pietruszki. Debiut nowego produktu wspierany będzie...

15 marca 2004

Canal Plus Cyfrowy zmienia nazwy i identyfikację swoich kanałów

Canal Plus Cyfrowy zmienia identyfikację wizualną swoich kanałów. Wprowadzono też nowe nazwy poszczególnych stacji. Canal Plus Żółty to teraz Canal...

15 marca 2004

OCD Hurt Serwis wyda milion złotych na kampanię reklamową marki Tak

OCD Hurt Serwis przygotował pierwszą kampanię reklamową płynu do zmywania marki Tak. Firma została założona w 1998 r. przez czterech...

15 marca 2004

Nowa makieta "Czterech Kątów". Nowy kwartalnik wnętrzarski Agory

Niemal jednocześnie dochodzi do zmian graficznych i merytorycznych w kilku czasopismach Agory SA. Miesięcznik "Cztery Kąty" od wydania majowego zmieni...

15 marca 2004

"CFO" - nowy magazyn dla dyrektorów finansowych IDG Poland

Wydawnictwo International Data Group Poland SA (IDG Poland) wprowadzi w kwietniu br. nowy dwumiesięcznik "CFO". Jego tytuł jest skrótem od...

15 marca 2004

Partner of Promotion będzie obsługiwać firmę Paul Hartmann

Agencja public relations Partner of Promotion rozpoczyna współpracę ze spółką Paul Hartmann Polska. Firma ta należy do grupy Hartmann będącej...

15 marca 2004

Peppermint przygotował promocję konsumencką dla firmy Aquaform

Firma Aquaform prowadzi promocję konsumencką dla swojej marki wyrobów sanitarnych Shower Star. Akcje przygotowała agencja marketing services Peppermint. "Nagród czar...

15 marca 2004

KFC promuje Biggera, Pizza Hut - kuchnię meksykańską

AmRest przygotował w sieciach swoich restauracji dwie akcje promocyjne. KFC rozpoczyna promocję kanapek Bigger, którą wspiera kampanią telewizyjną w stacjach:...

15 marca 2004

Jaworska odchodzi z agencji PRisma Communications

Iwona Jaworska, dyrektor zarządzający i prezes zarządu firmy public relations PRisma Communications należącej do McCann-Erickson WorldGroup, odchodzi z agencji. Swoją...

16 marca 2004

Agencja Paprika oficjalnie rozpoczyna działalność

Nowa agencja zajmować się będzie organizacją różnego rodzaju imprez i spotkań firmowych - konferencji, kongresów, prezentacji, imprez integracyjnych itp. Założycielami...

16 marca 2004

Ad Fabrika/FCB i Brand Connection realizują kampanię dla Lotos Oil SA

Ad Fabrika/FCB i Brand Connection przygotowały kolejną kampanię olejów silnikowych marki Lotos dla Lotos Oil SA. Jest to kontynuacja przygotowanej...