M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 marca 2004

"Życie" zrezygnowało ze współpracy z Phoenix Media i tworzy własny dział reklamy

Dom Wydawniczy "Życie", wydawca dziennika "Życie", zakończył współpracę w zakresie pozyskiwania reklam z Phoenix Media. Firma rozpoczęła prace nad stworzeniem...

16 marca 2004

Pierwsze studium marketingu bezpośredniego z certyfikatem FEDMA ruszy w Pułtusku

Wyższa Szkoła Humanistyczna w Pułtusku otworzy podyplomowe studium marketingu bezpośredniego, którego program uzyskał akceptację FEDMA (europejska federacja zrzeszająca organizacje marketingu...

16 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot. Jej celem będzie zachęcenie młodych ludzi do wzięcia...

16 marca 2004

Defi Poland zrealizowała nową reklamę świetlną dla firmy Olympus

Firma Defi Poland zajmująca się reklamą świetlną zrealizowala reklamę dla firmy Olympus (producent aparatów fotograficznych). Pojawi się ona obok Rotundy...

16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

16 marca 2004

Nowy account manager i senior art director w TBWA/Warszawa

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w agencji reklamowej TBWA/Warszawa. Do agencji Mariusz Pik przeszedł z Kredyt Lease SA, gdzie...

16 marca 2004

Amica promuje pralki linii Digital akcją BTL

Producent sprzętu AGD Amica promuje narzędziami BTL swoją najnowszą linię pralek Digital Amica. Konsumenci, którzy w czasie promocji kupią ten...

16 marca 2004

Dorota Sutor nowym dyrektorem marketingu w Grupie Futura Prime

Nowym dyrektorem ds. marketingu w gdańskiej grupie finansowej Futura Prime została Dorota Sutor. Do jej zadań będzie należało między innymi...

16 marca 2004

Ink & Company zamierza poszerzyć portfolio usług public relations

Firma public relations Ink & Company należąca do grupy J. Walter Thompson/Parintex chce wprowadzić nowe usługi do swojego portfolio. Monika...

16 marca 2004

Grupa PSB rozpoczęła kampanię reklamową programu "Buduj dom z PSB"

Grupa Polskie Składy Budowlane SA (PSB) rozpoczęła kampanię reklamową programu konsumenckiego "Buduj dom z PSB". Strategię i kreację kampanii przygotowała...

16 marca 2004

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w PanMedia Western

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w domu mediowym PanMedia Western. Dotychczas była senior media plannerem buyerem w tej...

16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

16 marca 2004

Kolastyna i Miraculum połączyły działy PR

Firmy kosmetyczne Kolastyna i Miraculum wchodzące w skład grupy kapitałowej Kolastyna połączyły swoje działy public relations. Celem tych zmian jest...

16 marca 2004

Ruszyła zmodyfikowana kampania telewizyjna marki Idea Pop

Ruszyła zmodyfikowana teaserowa kampania telewizyjna nowej oferty usługi pre-paid marki Idea Pop należącej do PTK Centertel. Pierwotna wersja spotu, która...

16 marca 2004

Merloni Indesit rozpoczęło akcję promocyjną pralek SuperSilent w Empikach

Merloni Indesit Polska rozpoczęło akcję promocyjną pralek marki Ariston z linii SuperSilent. Stoiska promocyjne pralek przygotowane zostały w wybranych salonach...

16 marca 2004

H&M prowadzi lokalne kampanie reklamowe, planuje otwarcie kolejnych sklepów

Sieć sklepów H&M rozpoczęła kampanię promującą najnowszą wiosenną kolekcję odzieży. Kampania obejmie reklamę zewnętrzną w trzech miastach Polski, w których...

16 marca 2004

Krzysztof Florczak szefem działu business and marketing organization w Microsoft

Krzysztof Florczak objął funkcję menedżera ds. Windows w dziale business and marketing organization w Microsoft. Jego zadaniem będzie koordynacja działań...

16 marca 2004

Dominik Tzimas będzie dyrektorem generalnym "Metropolu"

Dominik Tzimas obejmie stanowisko dyrektora generalnego w firmie TPP Sp. z o.o. wydającej bezpłatny dziennik "Metropol", dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zastąpi...

16 marca 2004

Idea rozpoczęła najważniejszą kampanię w tym półroczu, taryfa Mega elementem nowej strategii

Idea (PTK Centertel) rozpoczęła kampanię mediową, która wesprze launch rynkowy nowych planów taryfowych post-paid oferowanych pod nazwą Mega. Jak mówi...

16 marca 2004

Garrick Gelinas, dyrektor obsługi klienta, odchodzi z Gruppy 66/Ogilvy

Z agencją Gruppa 66/Ogilvy rozstaje się Garrick Gelinas, dyrektor obsługi klienta. "Skończył mu się kontrakt - wyjaśnia Tomasz Bałuk, dyr....

16 marca 2004

Edyta Bonisławska-Toboja nowym zastępcą naczelnego "Życia na Gorąco"

Edyta Bonisławska-Toboja została zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Życie na Gorąco" Wydawnictwa Bauer. Redaktorem naczelnym tego tytułu jest bez zmian Tomasz...

16 marca 2004

Przemysław Berg, były naczelny "Playboya", prowadzi "Modę na Zdrowie"

Przemysław Berg został zastępcą redaktora naczelnego i redaktorem prowadzącym miesięcznika bezpłatnego "Moda na Zdrowie". Redaktorem naczelnym tego tytułu jest Adam...

16 marca 2004

Magazyn "Vita" zmienia się i podwaja nakład

Magazyn o zdrowiu i urodzie "Vita" wydawnictwa Edipresse Polska zmienia się od najbliższego, kwietniowego wydania. Jednocześnie o 100 proc. podnosi...

16 marca 2004

4fun.tv stworzy dział marketingu

4fun.tv, kierowany do młodzieży kanał telewizyjny, zamierza stworzyć dział marketingu. "Stacja się rozwija, okres wprowadzenia mamy za sobą i chcemy...

16 marca 2004

Nikon rozpoczął swoją pierwszą kampanię mediową w Polsce

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu...

16 marca 2004

Brand Consulting - nowa jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska

W tym tygodniu rozpoczyna działalność Ogilvy Brand Consulting, nowa jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska. Wcześniej funkcjonowała ona w ramach...

16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

16 marca 2004

Kanał Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową

W ciągu najbliższych tygodni kanał telewizyjny dla dzieci Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową. Zmiany w pasmach programowych związane...

16 marca 2004

Jerzy Szkwarek został wiceprezesem sieci Komfort

Jerzy Szkwarek objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa sieci marketów z materiałami podłogowymi Komfort. Szkwarek pracuje w tej firmie od 2000...

16 marca 2004

Agencja Paprika oficjalnie rozpoczyna działalność

Nowa agencja zajmować się będzie organizacją różnego rodzaju imprez i spotkań firmowych - konferencji, kongresów, prezentacji, imprez integracyjnych itp. Założycielami...

16 marca 2004

Ad Fabrika/FCB i Brand Connection realizują kampanię dla Lotos Oil SA

Ad Fabrika/FCB i Brand Connection przygotowały kolejną kampanię olejów silnikowych marki Lotos dla Lotos Oil SA. Jest to kontynuacja przygotowanej...

16 marca 2004

"Życie" zrezygnowało ze współpracy z Phoenix Media i tworzy własny dział reklamy

Dom Wydawniczy "Życie", wydawca dziennika "Życie", zakończył współpracę w zakresie pozyskiwania reklam z Phoenix Media. Firma rozpoczęła prace nad stworzeniem...

16 marca 2004

Pierwsze studium marketingu bezpośredniego z certyfikatem FEDMA ruszy w Pułtusku

Wyższa Szkoła Humanistyczna w Pułtusku otworzy podyplomowe studium marketingu bezpośredniego, którego program uzyskał akceptację FEDMA (europejska federacja zrzeszająca organizacje marketingu...

16 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot. Jej celem będzie zachęcenie młodych ludzi do wzięcia...

16 marca 2004

Defi Poland zrealizowała nową reklamę świetlną dla firmy Olympus

Firma Defi Poland zajmująca się reklamą świetlną zrealizowala reklamę dla firmy Olympus (producent aparatów fotograficznych). Pojawi się ona obok Rotundy...

16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

16 marca 2004

Nowy account manager i senior art director w TBWA/Warszawa

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w agencji reklamowej TBWA/Warszawa. Do agencji Mariusz Pik przeszedł z Kredyt Lease SA, gdzie...

16 marca 2004

Amica promuje pralki linii Digital akcją BTL

Producent sprzętu AGD Amica promuje narzędziami BTL swoją najnowszą linię pralek Digital Amica. Konsumenci, którzy w czasie promocji kupią ten...

16 marca 2004

Dorota Sutor nowym dyrektorem marketingu w Grupie Futura Prime

Nowym dyrektorem ds. marketingu w gdańskiej grupie finansowej Futura Prime została Dorota Sutor. Do jej zadań będzie należało między innymi...

16 marca 2004

Ink & Company zamierza poszerzyć portfolio usług public relations

Firma public relations Ink & Company należąca do grupy J. Walter Thompson/Parintex chce wprowadzić nowe usługi do swojego portfolio. Monika...

16 marca 2004

Grupa PSB rozpoczęła kampanię reklamową programu "Buduj dom z PSB"

Grupa Polskie Składy Budowlane SA (PSB) rozpoczęła kampanię reklamową programu konsumenckiego "Buduj dom z PSB". Strategię i kreację kampanii przygotowała...

16 marca 2004

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w PanMedia Western

Anna Olszewska awansowała na stanowisko media managera w domu mediowym PanMedia Western. Dotychczas była senior media plannerem buyerem w tej...

16 marca 2004

Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

16 marca 2004

Kolastyna i Miraculum połączyły działy PR

Firmy kosmetyczne Kolastyna i Miraculum wchodzące w skład grupy kapitałowej Kolastyna połączyły swoje działy public relations. Celem tych zmian jest...

16 marca 2004

Ruszyła zmodyfikowana kampania telewizyjna marki Idea Pop

Ruszyła zmodyfikowana teaserowa kampania telewizyjna nowej oferty usługi pre-paid marki Idea Pop należącej do PTK Centertel. Pierwotna wersja spotu, która...

16 marca 2004

Merloni Indesit rozpoczęło akcję promocyjną pralek SuperSilent w Empikach

Merloni Indesit Polska rozpoczęło akcję promocyjną pralek marki Ariston z linii SuperSilent. Stoiska promocyjne pralek przygotowane zostały w wybranych salonach...

16 marca 2004

H&M prowadzi lokalne kampanie reklamowe, planuje otwarcie kolejnych sklepów

Sieć sklepów H&M rozpoczęła kampanię promującą najnowszą wiosenną kolekcję odzieży. Kampania obejmie reklamę zewnętrzną w trzech miastach Polski, w których...

16 marca 2004

Krzysztof Florczak szefem działu business and marketing organization w Microsoft

Krzysztof Florczak objął funkcję menedżera ds. Windows w dziale business and marketing organization w Microsoft. Jego zadaniem będzie koordynacja działań...

16 marca 2004

Dominik Tzimas będzie dyrektorem generalnym "Metropolu"

Dominik Tzimas obejmie stanowisko dyrektora generalnego w firmie TPP Sp. z o.o. wydającej bezpłatny dziennik "Metropol", dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zastąpi...

16 marca 2004

Idea rozpoczęła najważniejszą kampanię w tym półroczu, taryfa Mega elementem nowej strategii

Idea (PTK Centertel) rozpoczęła kampanię mediową, która wesprze launch rynkowy nowych planów taryfowych post-paid oferowanych pod nazwą Mega. Jak mówi...