M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 marca 2004

Garrick Gelinas, dyrektor obsługi klienta, odchodzi z Gruppy 66/Ogilvy

Z agencją Gruppa 66/Ogilvy rozstaje się Garrick Gelinas, dyrektor obsługi klienta. "Skończył mu się kontrakt - wyjaśnia Tomasz Bałuk, dyr....

16 marca 2004

Edyta Bonisławska-Toboja nowym zastępcą naczelnego "Życia na Gorąco"

Edyta Bonisławska-Toboja została zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Życie na Gorąco" Wydawnictwa Bauer. Redaktorem naczelnym tego tytułu jest bez zmian Tomasz...

16 marca 2004

Przemysław Berg, były naczelny "Playboya", prowadzi "Modę na Zdrowie"

Przemysław Berg został zastępcą redaktora naczelnego i redaktorem prowadzącym miesięcznika bezpłatnego "Moda na Zdrowie". Redaktorem naczelnym tego tytułu jest Adam...

16 marca 2004

Magazyn "Vita" zmienia się i podwaja nakład

Magazyn o zdrowiu i urodzie "Vita" wydawnictwa Edipresse Polska zmienia się od najbliższego, kwietniowego wydania. Jednocześnie o 100 proc. podnosi...

16 marca 2004

4fun.tv stworzy dział marketingu

4fun.tv, kierowany do młodzieży kanał telewizyjny, zamierza stworzyć dział marketingu. "Stacja się rozwija, okres wprowadzenia mamy za sobą i chcemy...

16 marca 2004

Nikon rozpoczął swoją pierwszą kampanię mediową w Polsce

Nikon Polska, polski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon, rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w mediach. Dotyczy ona nowego modelu...

16 marca 2004

Brand Consulting - nowa jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska

W tym tygodniu rozpoczyna działalność Ogilvy Brand Consulting, nowa jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska. Wcześniej funkcjonowała ona w ramach...

16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

16 marca 2004

Kanał Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową

W ciągu najbliższych tygodni kanał telewizyjny dla dzieci Minimax zmieni układ ramówki i stronę internetową. Zmiany w pasmach programowych związane...

16 marca 2004

Jerzy Szkwarek został wiceprezesem sieci Komfort

Jerzy Szkwarek objął nowo utworzone stanowisko wiceprezesa sieci marketów z materiałami podłogowymi Komfort. Szkwarek pracuje w tej firmie od 2000...

26 marca 2004

"Businessman Magazine" wprowadza nowe logo, layout oraz zmiany merytoryczne

Miesięcznik "Businessman Magazine" (wydawnictwo Business Press) od wydania kwietniowego zmodyfikował logo, ma nowy layout, zmieniony układ. Makieta stała się bardziej...

26 marca 2004

Wydawca magazynu "Exklusiv" zdecydował się na niekonwencjonalne rozwiązania promocyjne

Rozpoczyna się seria imprez promujących tytuł "Exklusiv" (wydawca: spółka Aktivist wydająca bezpłatny miejski miesięcznik "Aktivist"). Imprezy będą powiązane tematycznie z...

26 marca 2004

Wrigley promuje markę Airwaves Drops w hipermarketach

Firma reklamowa IMIGe Poland realizuje kolejną niestandardową kampanię reklamową w miejscu sprzedaży dla firmy Wrigley. Jako nośnik reklamowy zastosowano separatory...

26 marca 2004

Stacja 4fun.tv rozpoczęła współpracę z brokerem Ad Venture Team

Stacja telewizyjna 4fun.tv powierzyła wyłączną reprezentację w zakresie sprzedaży ofert reklamowych firmie Ad Venture Team. W 4fun.tv odpowiedzialny za rozwój...

26 marca 2004

OMD Digital adaptuje oryginalne rozwiązanie reklamowe dla Sony

Sony Poland, producent sprzętu RTV, zdecydował się na rozpoczęcie wizerunkowej kampanii reklamowej, która promuje i wyjaśnia wartość dodaną, jaką oferuje...

26 marca 2004

Argonauts przygotowała podstronę konkursową Heineken Music Thirst

Interaktywna agencja Argonauts przygotowała nową podstronę, która informuje o rozpoczęciu drugiej edycji międzynarodowego konkursu Heineken Music Thirst w Polsce. Konkurs...

26 marca 2004

G+J Media zwiększył natężenie działań promocyjnych miesięcznika "Glamour"

Wydanie "Glamour" (G+J Media) z okazji pierwszych urodzin magazynu (na rynku od wczoraj) ma zaplanowaną bardziej intensywną promocję niż towarzysząca...

26 marca 2004

Renault wspiera sprzedaż Clio Extreme w niestandardowych kanałach komunikacji

Renault Polska rozpocznie kampanię launchową nowej serii limitowanej samochodu Renault Clio Extreme. "Limitowane serie tego samochodu wprowadzamy na rynek od...

26 marca 2004

Saatchi & Saatchi realizuje w Rosji projekt dla P&G

Polski oddział sieciowej agencji reklamowej Saatchi & Saatchi został wybrany przez Procter & Gamble (P&G) do obsługi reklamowej marki Flash...

26 marca 2004

Brand Support przygotowała projekt odmłodzenia marki Schulstad

Firma Schulstad przeprowadzi kampanię promocyjną, którem celem ma być odmłodzenie marki tostów Schulstad i zwiększenie sprzedaży tych produktów. W kwietniu...

26 marca 2004

Multi Communications zajmie się obsługą PR wydawnictwa Reader's Digest

Agencja Multi Communications rozpocznie obsługę PR wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca będzie dotyczyć produktów wydawnictwa oraz PR korporacyjnego. Agencja zajmie się...

26 marca 2004

Fox Kids i ARC Rynek i Opinia rozpoczynają badania opinii wśród dzieci

Fox Kids Entertainment Ltd., nadawca kanału telewizyjnego dla dzieci (Fox Kids), i firma badawcza ARC Rynek i Opinia rozpoczynają internetowe...

26 marca 2004

DDB Warszawa ma reprezentanta w jury słoweńskiego konkursu reklamowego Magdalena

Jacek Dyga, senior creative agencji reklamowej DDB Warszawa, został jurorem szóstej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywnej Komunikacji dla Młodych "Magdalena". Tegoroczny...

26 marca 2004

Awangarda realizuje pierwszą kampanię wizerunkową linii lotniczych Air Polonia

Tanie linie lotnicze Air Polonia, które w grudniu ub.r. uruchomiły rejsy na wybranych trasach międzynarodowych i krajowych, rozpoczęły swoją pierwszą...

26 marca 2004

Magazyn "Wróżka" rozpoczął współpracę z kanałem telewizyjnym Discovery

Wydawnictwo Te-Jot, wydawca miesięcznika "Wróżka", kontynuuje proces zmian merytorycznych i graficznych w piśmie i planuje dalsze inwestycje z nim związane....

26 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową modelu Peugeot 206SW

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię modelu Peugeot 206SW, która potrwa do 15 kwietnia br. Jej celem jest...

26 marca 2004

Modelski rozpoczyna prace nad nowym projektem Wydawnictwa Bauer

Redaktorem naczelnym tygodnika "Tele Świat" został Jarosław Brożek, dotychczasowy redaktor naczelny tygodników "Super TV" i "Tele Max". Wakat po nim...

26 marca 2004

O2.pl podwoiła w 2003 r. swój zysk netto

Spółka 02.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, podwoiła w ub.r. swój zysk netto - wyniósł on 570 tys. zł...

26 marca 2004

Kompania Piwowarska SA przygotowała wstęp do działań wizerunkowych marki piwa Redd's

Kompania Piwowarska SA (KP SA) rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową piwa Redd's. Jak powiedziała Beata Kaniewska, senior brand manager marki Redd's...

26 marca 2004

Merloni Indesit Polska podpisała umowę sponsorską z polskimi skoczkami narciarskimi

Firma Merloni Indesit Polska, producent sprzętu AGD, podpisała oficjalną umowę sponsorską z polską drużyną skoczków narciarskich. Współpraca ma potrwać do...

26 marca 2004

P&G prowadzi relaunch szamponów Pantene Pro-V Lśniący Kolor

Procter & Gamble (P&G) odświeży linię kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene Pro-V Lśniący Kolor. Producent zmienił formułę produktów oraz wprowadził...

26 marca 2004

Arkadiusz Wódkowski został rzecznikiem prasowym PTBRiO

Arkadiusz Wódkowski jest odpowiedzialny za działania z zakresu public relations Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Wódkowski pełni jednocześnie...

26 marca 2004

DD Media będzie przekonywać marketerów produktów ekskluzywnych do reklam w "Dzień dobry"

Wydawnictwo DD Media planuje działania promocyjne adresowane do producentów dóbr ekskluzywnych. Ich celem jest zachęcenie tej grupy reklamodawców do inwestowania...

26 marca 2004

Nestle wspiera sprzedaż marki Kit Kat z limitowanej serii

Nestle rozpoczęło działania reklamowe dla marki batonów Kit Kat. Sprzedaż wspierana jest kampanią telewizyjną przedstawiającą limitowaną serię batonów Kit Kat...

26 marca 2004

E.P. Creative Services przygotowała nowe opakowania produktów marki Halina

Firma Sawex, właściciel marki Halina (produkty spożywcze), wprowadza nowe opakowania wszystkich swoich produktów. Nowe layouty opakowań przygotowała agencja reklamowa E.P....

26 marca 2004

Agencja reklamowa Orpha i OMD Rosja przygotowały kampanię reklamową Kronopolu

Wrocławska agencja reklamowa Orpha we współpracy z domem mediowym OMD Rosja realizuje drugą w historii kampanię reklamową polskiego producenta paneli...

26 marca 2004

Pozew przeciwko reklamom piwa Harnaś trafił do sądu

Jak podaje dziennik "Metro" (Agora SA), mieszkanka jednej z podhalańskich miejscowości złożyła pozew do sądu przeciwko grupie Carlsberg Okocim, do...

26 marca 2004

IMS poszerzyła zasięg reklamy dźwiękowej do 11 obiektów handlowych

Firma reklamowa Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w prowadzeniu dźwiękowych kampanii reklamowych wewnątrz centrów handlowych poszerzyła swoją ofertę. Obecnie...

29 marca 2004

Peppermint zdobył dwie nagrody podczas konkursu Boomerang

Nagrodę Grand Prix w konkursie marketingu bezpośredniego Boomerang otrzymała agencja Peppermint za kampanię "Gwiazdy świecą nocą" dla Skody Superb. Prace...

29 marca 2004

Redan SA zamierza intensywnie reklamować markę Top Secret w telewizji

Redan SA kończy przygotowania do kampanii wiosennej kolekcji odzieży marki Top Secret. "Kampania jest już prawie zaplanowana, zakończyliśmy też zdjęcia...

29 marca 2004

Renault Polska planuje wsparcie debiutu rynkowego modelu Grand Scenic

Renault Polska rozpocznie wkrótce kampanię launchową nowego samochodu Renault Grand Scenic. Będzie się ona składała z dwóch etapów: kampanii dni...

29 marca 2004

Strategia rozwoju SPC House of Media zakłada koncentrację na oryginalnych rozwiązaniach mediowych

Dom mediowy SPC House of Media zamknął rok 2003 przychodami na poziomie 28 mln zł, co oznacza wzrost o 12...

29 marca 2004

Agencja interaktywna DigitalOne wejdzie w skład Grupy Euro RSCG

Agencja interaktywna DigitalOne ma wejść w skład Grupy Euro RSCG. Ostateczna decyzja na temat sposobu, w jaki nowa firma miałaby...

29 marca 2004

Katarzyna Obuchowicz, brand manager Pepsi, przechodzi do Finlandia Polska

Katarzyna Obuchowicz, pełniąca dotychczas obowiązki brand managera marki Pepsi w Pepsi-Cola General Bottlers, przechodzi 1 kwietnia br. do firmy Finlandia...

29 marca 2004

Ad Fabrika/FCB zamierza utworzyć zespół do realizacji projektów BTL

Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB chce utworzyć strukturę dedykowaną do obsługi projektów z zakresu działań BTL. Zespół ma powstać w ramach...

29 marca 2004

Star Foods Polska wybrała agencję, ale nie podaje zwycięzcy

Firma Star Foods Polska po dokonaniu przeglądu ofert agencji reklamowych wybrała jedną z nich do obsługi swoich marek. Informacje na...

29 marca 2004

Promocja nowego zestawu Happy Meal została powiązana z filmem "Gdzie jest Nemo"

Koncern McDonald's Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowego zestawu Happy Meal związanego z filmem "Gdzie jest Nemo". Film został właśnie wydany...

29 marca 2004

Wieszaki z "Avanti" nad ulicą Chmielną i w centrach handlowych

"Avanti", nowy miesięcznik Agory SA adresowany do kobiet, wykorzystuje w promocji również niestandardowe działania odpowiadające swemu charakterowi. Nad ulicą Chmielną...

29 marca 2004

TV4 wprowadza nową oprawę graficzną i nowy serial dokumentalny

Należący do spółki Polskie Media kanał telewizyjny TV4 wprowadza od kwietnia br. nową oprawę graficzną. Zmiany dotyczą zarówno samej wizualizacji...

29 marca 2004

OS3 Multimedia stworzyła serwis internetowy www.apapcplus.pl

Agencja interaktywna OS3 Multimedia stworzyła serwis internetowy www.apapcplus.pl dla leku na przeziębienie Apap C Plus produkowanego przez koncern US Pharmacia....