M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 marca 2004

Zone Vision rozważa opcję wprowadzenia nowego kanału telewizyjnego dla kobiet

Firma Zone Vision bierze pod uwagę uruchomienie w Polsce nowego telewizyjnego kanału tematycznego dla kobiet. Chodzi o kanał Reality Life,...

29 marca 2004

Nowe przedsięwzięcia wokół pism Domu Wydawniczego "Kruszona"

Dom Wydawniczy "Kruszona" z Poznania, wydawca ogólnopolskich miesięczników "Arteon" o sztuce i "n.p.m." - magazynu o turystyce górskiej, planuje nowe...

29 marca 2004

Wydawnictwo Bauer zwalnia dyrektora biura reklamy pism młodzieżowych

Agata Przonek, dyrektor biura reklamy pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer, rozstaje się z firmą. Nie są znane powody jej odejścia. Przonek...

29 marca 2004

Wilk Studio zaprojektowało opakowania dla Krakusa

W maju br. firma Animex SA wprowadzi na rynek wędliny marki Krakus w nowych opakowaniach. Autorem opakowań jest firma Wilk...

29 marca 2004

JWT/Parintex zlikwidowała Red Cell w swoich strukturach, Testardo jedynym właścicielem nazwy

Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo-Bates, poinformował, że jego agencja oficjalnie posługuje się nazwą Testardo Red Cell. "Spółka w Krajowym...

29 marca 2004

PTBRiO przyjęło 16 nowych członków i planuje najbliższe szkolenia

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) przyjęło do swojego grona 16 nowych członków. Organizacja skupia obecnie 137 profesjonalistów zajmujących...

29 marca 2004

Polski oddział McDonald's nie wyklucza wprowadzenia marki McKids

McDonald's Polska rozważa wprowadzenie na rynek marki McKids. Chodzi o kolekcję odzieży dla dzieci, a w dalszej kolejności również zabawki,...

29 marca 2004

Agencja reklamowa Henyo Behrendt pozyskała dwóch event managerów

Agencja reklamowa Henyo Behrendt zatrudniła dwie osoby na stanowiskach event managerów. Michał Kiedrzyński był wcześniej menedżerem artystycznym klubu Jezioro Łabędzie,...

29 marca 2004

Saatchi testuje sezonowe rozwiązania kreatywne dla Head & Shoulders

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi kończy procedury testowe nowych rozwiązań kreatywnych ekspozycji reklam marki szamponów Head & Shoulders (Procter &...

29 marca 2004

Firmy z Grupy Euro RSCG zrealizują projekt promocyjny dla Grupy Lotos

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe oraz firma marketing services Euro RSCG Marketing House podpisały kontrakt na realizację akcji marketingowej...

29 marca 2004

Peugeot Polska wspiera sprzedaż modelu Peugeot 307CC

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię wspierającą sprzedaż samochodu Peugeot 307CC. Działania reklamowe potrwają od 22 marca do...

29 marca 2004

Unilever wykorzystał w reklamach Dove zdjęcia Iana Rankina

Unilever zdecydował się na przeprowadzenie polskiej edycji ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej nowej linii ujędrniającej marki Dove (żel pod prysznic, balsam do...

29 marca 2004

Portal Gazeta.pl uruchamia kolejne serwisy tytułów Agory SA

W dniu premiery "Avanti", nowego miesięcznika Agory SA, portal Gazeta.pl uruchomił wortal internetowy www.avantimoda.pl. W trakcie tworzenia są serwisy dla...

29 marca 2004

Klub Twórców Reklamy wybrał jury konkursu kreatywnego

Klub Twórców Reklamy opublikował listę jurorów, którzy wezmą udział w pracach pierwszej edycji konkursu kreatywnego. Obrady jury odbędą się w...

30 marca 2004

Trwa katalogowanie zgłoszeń do konkursu KTR-u

Wczoraj upłynął termin nadsyłania prac na konkurs Klubu Twórców Reklamy (KTR). Jak powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyr. Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, w...

30 marca 2004

Wiosenna promocja kosmetyków Baltic Company

Od początku kwietnia rozpoczyna się kampania reklamowa kosmetyków kolorowych IsaDora połączona z promocją płyty Ani Dąbrowskiej "Samotność po zmierzchu". Ania...

30 marca 2004

Budka z Filmem zamierza uruchomić 20-30 bezobsługowych wypożyczalni

Spółka Budka z Filmem zamierza do końca br. uruchomić 20-30 automatów do wypożyczania filmów wideo i DVD. Obecnie posiada 2...

30 marca 2004

Hachette i Interdeco obniżają ceny reklam w swoich magazynach

Wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska i Hachette Filipacchi Magazine wraz z obsługującym je domem sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska podjęły decyzję...

30 marca 2004

Tygodnik "Tina" Bauera zmieni się w zasadniczy sposób

Wydawnictwo Bauer zadecydowało o kompleksowych zmianach w "Tinie", swoim tygodniku poradnikowym dla kobiet. Jak przekazał Tomasz Namysł, członek zarządu wydawnictwa...

30 marca 2004

ICI Polska skazane za bezprawne wykorzystanie zdjęć w reklamach

Sąd pierwszej instancji nakazał producentowi farb i lakierów ICI Polska oraz agencji reklamowej Fort Dearborn Company wypłacenie odszkodowania za bezprawne...

30 marca 2004

W konkursie architektonicznym McDonald's wygrała nowoczesna wizja restauracji

Koncern McDonald's Polska rozstrzygnął konkurs architektoniczny "Nowy wizerunek restauracji McDonald's". Jury wybrało 3 finalistów i przyznało 4 wyróżnienia. Zwycięzcami konkursu,...

30 marca 2004

Kanał Ale Kino! podpisał umowę licencyjną ze studiem Universal

Telewizyjny kanał filmowy Ale Kino! podpisał umowę licencyjną ze studiem filmowym Universal. Na mocy umowy stacja Ale Kino! będzie miała...

30 marca 2004

Wyjaśnienie: Grupa Euro RSCG wyklucza akwizycję, prowadzi rozmowy o współpracy

W nawiązaniu do informacji "Agencja interaktywna DigitalOne wejdzie w skład Grupy Euro RSCG" opublikowanej w DS "MMP" 29 marca 2004...

30 marca 2004

Star Foods Polska wybrał dwie agencje do obsługi flagowych marek

Firma Star Foods Polska po dokonaniu przeglądu ofert wybrała dwie agencje do obsługi swoich flagowych marek - za pracę dla...

30 marca 2004

Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek tygodnik "Rewia"

W środę (31 marca br.) zadebiutuje nowy magazyn Wydawnictwa Bauer - "Rewia". Będzie to kolejne, po "Życiu na Gorąco" i...

30 marca 2004

Hortex i G7 zakończyły współpracę

Po blisko dwóch latach współpracy firmy Hortex Holding SA i G7 podjęły decyzję o rozwiązaniu umowy dotyczącej obsługi budżetu reklamowego...

30 marca 2004

Renata Celej-Glinkowska przechodzi z PTC do Liberty Group

Renata Celej-Glinkowska od 1 kwietnia obejmie stanowisko konsultanta w agencji public relations Liberty Group. Przez ostatnie siedem lat pracowała w...

30 marca 2004

Condor Post Production chce inwestować w produkcję reklamową w Polsce

Międzynarodowe studio produkcyjne Condor Post Production zamierza utworzyć swój oddział w Polsce. Szczegóły tego przedsięwzięcia nie zostały ujawnione. Zapowiedzią wejścia...

30 marca 2004

Gallaher Polska rozbudowuje swoje portfolio marek

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty swojej sztandarowej marki papierosów premium Benson & Hedges oraz nową...

30 marca 2004

Awangarda odpowiedzialna za wiosenną kampanię Giant

Agencja reklamowa Awangarda przygotowała kreację trwającej obecnie kampanii outdoorowej rowerów marki Giant. Kampania ma miejsce na 700 tablicach formatu 4x3...

30 marca 2004

KRRiTV przedstawiła założenia strategiczne do nowej Ustawy o mediach elektronicznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przedstawiła założenia strategiczne do nowej Ustawy o mediach elektronicznych. Założenia te zawarto w publikacji...

30 marca 2004

Prezes Gryf Direct zarzuca niekompetencję jury konkursu Boomerang

Mariusz Rolka, prezes agencji marketing services Gryf Direct, zarzuca niekompetencję jury konkursu Boomerang, żąda unieważnienia jego wyników, a galę Boomeranga...

30 marca 2004

Startuje "piłkarska" kampania Nike związana z tegorocznymi mistrzostwami Europy

Spółka Nike Poland rozpoczyna kampanię reklamową związaną z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej w Portugalii. Akcja będzie miała miejsce...

30 marca 2004

HBO Polska uruchamia nową stronę internetową

HBO Polska, nadawca kanałów telewizyjnych HBO, HBO2 i AXN, uruchamia nową stronę internetową. Wiąże się to ze strategią stacji związaną...

30 marca 2004

Specjalne wydanie "Gali" może przekształcić się w nowy miesięcznik

Na początku kwietnia br. na rynku pojawi się wydanie specjalne magazynu "Gala" (G+J Polska), które może przekształcić się w niezależne...

30 marca 2004

Kanał Podróże TV dołącza do oferty Cyfry Plus

Nowy kanał turystyczno-podróżniczy Podróże TV będzie dostępny w ofercie platformy cyfrowej Cyfra Plus. Podróże TV to czwarty nowy kanał w...

30 marca 2004

Key rozpocznie intensywną kampanię wiosennej kolekcji bielizny

Przedsiębiorstwo Handlowe Key Sp. z o.o., producent bielizny pod markami Key i Hej, przygotowało kampanię reklamową wiosennej kolekcji swoich produktów...

31 marca 2004

Polfa Grodzisk wprowadzi na rynek nowe marki, na razie reklamuje Folik

Polfa Grodzisk rozpocznie w kwietniu br. kampanię reklamową leku marki OTC Folik. Przetarg na opracowanie prasowego layoutu reklamowego na potrzeby...

31 marca 2004

Henyo Behrendt przygotuje najbliższą kampanię jednego z produktów Gellwe

Agencja reklamowa Henyo Behrendt przygotuje kampanię reklamową jednego z produktów firmy Gellwe. Henyo Behrendt będzie odpowiedzialna za obsługę fullservice'ową kampanii....

31 marca 2004

Cztery agencje walczą o budżet reklamowy loterii Lotek Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. (TS) zaprosił cztery agencje reklamowe: PZL, Red 8 Communications Group, TBWA/Warszawa oraz Publicis, do przeglądu...

31 marca 2004

DFF chce zwiększyć przychody ze sprzedaży usług za granicę do 10 proc.

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zamierza zwiększyć liczbę realizowanych za granicą projektów marketingowych. "Rozwój sprzedaży ponadlokalnej nie jest naszym priorytetem. Jednak...

31 marca 2004

Edipresse Polska będzie inwestować w kolejne projekty książkowe

Wydawnictwo Edipresse Polska rozwija swoje projekty książkowe. Do takiej strategii przekonuje wydawnictwo powodzenie "Wielkiej Encyklopedii Jana Pawła II". Jak powiedział...

31 marca 2004

Nowa identyfikacja ARRS Effectica już w użyciu

Agencja reklamowa ARRS Effectica zakończyła proces opracowania nowej identyfikacji swojej marki. Integralną częścią logotypu agencji stał się claim brandowy: "Idee...

31 marca 2004

List do redakcji: Grupa Euro RSCG realizuje zdecentralizowany model zarządzania

W nawiązaniu do informacji opublikowanej 29 marca br. pt. "Agencja interaktywna DigitalOne wejdzie w skład Grupy Euro RSCG" John Domas,...

31 marca 2004

Diageo obniża o około 10-30 proc. ceny importowanych alkoholi

Firma Diageo Polska obniżyła ceny swoich importowanych alkoholi, nowe ceny uwzględniają już zniesienie opłat celnych planowane na 1 maja po...

31 marca 2004

Wyjaśnienie: Okładka "Marie Claire" bez Ani Dąbrowskiej

W nawiązaniu do informacji opublikowanej 30 marca br. pt. "Wiosenna promocja kosmetyków Baltic Company" wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska informuje, że...

31 marca 2004

Nowy miesięcznik edukacyjny na licencji BBC w Egmont Polska

Egmont Polska wyda w nakładzie 60 tys. egzemplarzy nowy magazyn "Nauka na Wesoło" - miesięcznik edukacyjny dla dzieci w wieku...

31 marca 2004

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi rozszerzy współpracę z firmą Hoop SA

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wraz z domem mediowym Zenith Media podpisała umowę na czas nieokreślony z firmą Hoop SA....

31 marca 2004

Core PR podpisała umowę z Fundacją Rozwoju Sztuki Filmowej

Agencja public relations Core PR podpisała umowę z Fundacją Rozwoju Sztuki Filmowej. W ramach kontraktu agencja zajmie się działaniami public...

31 marca 2004

Universal McCann opracowuje wewnętrzne archiwum "the best practice"

W domu mediowym Universal McCann tworzone jest obecnie wewnętrzne archiwum najlepszych realizacji, projektów i pomysłów na komunikację mediową, jakie pracownicy...